Nejlepší hlášky
<O> mno...celej sem se klepal..chtělo se mi zvracet..a střídavě mi bylo horko a zima a neuvěřitelně se mi chtělo brečet...
<T> ty kokot stary
<O> a do toho srabu mě taky dostala jedna sekunda kunda jedna...to víš když člověk má něco po čem touží a pak mu to někdo sebere tak je to na houno
<T> jo no...tuhle mi vyprodali kindervajíčka
Komentář: Způsob, jak člověka vytáhnout z deprese xD
<Standa> Twl dneska sem čet že bude v lednu novej I-Phone
<Honza> Fakt, tak to je super to se bude Vojtoj líbit
<Standa> Počkej, někdo u nás dole je. Jdu se podívat.
<Honza> Ok
<Standa> Tak v pohodě.
<Honza> Kdo to byl?
<Standa> Ale lupiči.
<Honza> Tak zavolej poldy ne?
<Standa> Klid kompy sou všechny nahoře.
<Honza> Tak to jj, ale nenechal sis tam LAN kabel když sme pařili?
<Standa> Ajo, to sou kur.. 158
Komentář: Ajtáci si takhle jednou večer píšou přes ICQ.
<a> jdem ven?
<b> nemůžu, vařím oběd
<a> jeeej
<b> hej vaříš ty vůbec někdy? :D :D
<a> náhodou loni jsem vařila celé léto :P :D
<b> tak to jsou u vás asi všichni pod 50 kilo, co? :D
<a> No to je vážně divný. Za čtyři dny mě chtěj dva kluci..
<b> No tywoe!
<b> O tebe je zájem jak o KFC.. xD
<a> Taky si říkám :D
Komentář: :P
<vladimírbela> doufám že stojíte hrála hymna:D
<Wisbi> Ano jsem v pokoji sám a stojíme oba dva :D:D:D
<Oidipus> já si myslim wisbi
<trolls> ema prej nevi nekdo jak je to na trati tak sem ji rekla ze je to uzavreny v hranicich
<Joe Care> dobrý!
<trolls> sem borec no mam prehled kura
<Joe Care> přehled kura? to máš no
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové
<Houmen> Čjést, jsi tu?
<Kruty> Jo jsem co potrebujes?
<Houmen> Ale, jen se chci optat jestli u nas prsi :)
<Kruty> Ne jeste ne, proc? kde zase jsi?
<Houmen> Sem doma, ale nechce se mi koukat z okna :D :D :D
<Kruty> OMG ty máš dost :D
Komentář: Kdyz je nekdo linej :D
<a> Co to posloucháš?
<b> ja nemam mikrak zaplej
<a> XD tak kdo to na me mluvil?
<b> lol??? Já ne
<ona> miláčku, prosimtě, já to dnes nestíhám, mohl by jsi dnes zajít aspoň na malý nákup?
<on> jasně!
<ona> a když už tam budeš, koupil by jsi mi tampóny?
<on> dobře ... a jakou velikost?