Hlášky hodnocené záporně uživatelem „Asmot“
<a> OMW drz ten bod!
<b> ty si taky noob!! co ty mi mas co nadavat kkte?
<b> vubec nic si za celou hru neudelal a mne nadavas noobe!!!
<a> wtf? ... O.o
Komentář: OMW x OMG = On my way x Oh my god
<Technik> Z Řeži do Roztoků mě posíláš jako schválně?
<Dispečink> Cože?
<Technik> Koukni se kde je Řež a kde jsou Roztoky.
<Dispečink> A jedeš do těch správných Roztoků?
<Technik> Ony jsou u Prahy nějaký jiný?
<Dispečink> Tvl, ano! :D
<Dispečink> No, ty správný jsou z Řeže asi 10 min.
<Technik> No ty správný jsou z Řeže asi tak 10 metrů vzdušnou čarou.
<Dispečink> No, a kam jedeš? :D
<Dispečink> Ale teď koukám jak to pěkně táhne obklikou, tam není most? :D
<Technik> Zrovna sem se chtěl zeptat, jestli je ta fábka obojživelná...
<Technik> Tak hlavně že víš, že jsou dvoje Roztoky :D
Co sa tyka marketingovej spravy, neponukame v nej ziadne nase sluzby, len Vas informujeme, ze v ramci sviatku/vyrocia sluzbieb, mozete vyuzit doplnokovu sluzbu, ktora je bezplatna.
Komentář: Ponukana sluzba nie je sluzba - Linka O2 Slovensko
<a> Jaký šaty si mám vzít?
<a> Který jsou na mě nejhezčí?
<b> Všechny.
<b> Správná odpověď?
<a> Hellou, to by mne docela zajímalo, jak to chtějí udělat třeba na grafické farmě, kde teď zrovna je 10 kompů ve kterých je dohromady 40! grafických karet a potřebovali by ještě minimálně jednou tolik.
<b> Je pravda, že 815915283247897734345611269596115894272000000000 grafických karet už je celkem dost.
23:57:12 <a> Ahoj, prosím ťa, mám malý dotaz.
23:58:03 <b> Promiň, dnes na tebe nemám čas.
23:58:56 <a> Jasne, tak dobrou noc. :)
00:00:46 <b> Tak, co potřebuješ?
<a> Při počítání průměru z Ma mi vyšlo 6,07...
Komentář: jo, to odpovídá...
<a> zlato, jste v budove A nebo B?
<b> v te napravo.
<a> a jaka je to mistnost?
<b> 213
<a> nasel jsem mistnost 213, ale je tu sklad. Je to druhe patro?
<b> Je to druhe patro, ta rohova budova
<a> tak tady jsem, Chodov?
<b> Zizkov!
<a> kua!!!
<a> vydrz tam jeste chvili :-D
Komentář: aneb slibil jsem pritelkyni, ze ji odvezu po zkousce domu z VSE
<já> Mam problém s (aplikace na výkazy), nelze se přihlásit, hlásí Access Denied
<HelpDesk> Zkusíme vysypat cache prohlížeče, to pomáhá na většinu problémů
<já> OK. Stalo se to i kolegovi, asi to bude něco většího
* HelpDesk mi začne ovládat PC, při tom vyčistí cache a problém přetrvává
<HelpDesk> Hm, vydržte, zkusím to u sebe
<HelpDesk> Hm, mě to dělá to samé
<já> Zkuste vysypat cache, to pomáhá na většinu problémů
<HelpDesk> A kolegovi to taky nejde, asi to bude něco většího