Detail hlášky #73933
<a> OMW drz ten bod!
<b> ty si taky noob!! co ty mi mas co nadavat kkte?
<b> vubec nic si za celou hru neudelal a mne nadavas noobe!!!
<a> wtf? ... O.o
Komentář: OMW x OMG = On my way x Oh my god
Informace o hlášce
Datum přidání: | 15. 10. 2018 |
---|---|
Kategorie: | Hlášky |
Autor: | While (9 hlášek) |
Hlasování: | Apophis 1 pro a Cejda, Elgurth, despy, Stickman, Brambor, fatman, Kaissy, insaina, DanBlack, CarpeNoctem, zgrossl, Zelvi, SkyHaven, oprs, Flad, xkox, naituf, piol, ErrorJoe, pavelnop, Asmot, rotten77, Hammer, Artcorist, Haja024, arxarios, Komaar, Maty991, Sobosss 29 proti |
V oblíbených: | Žádný uživatel |
Oblíbenost: | 0,59 % |
Stav: | Má záporné skóre |
Diskuze
Věřím, že když máte na herní mašiny, máte i na to dočíst si ten článek do konce. Tedy jestli na to vůbec máte čas a hlavu. Ahjo ... děti, děti, ...
Omlouvám se za tento zdroj, ale nic lepšího jsem v tu chvíli po ruce neměl. Dále také například v Japonsku je obecně závislost na technologiích, tedy nejen her, ale těch poměrně velikým procentem, velký problém. Jak říkám, že nemáš problém ty a tvé okolí neznamená, že ten problém neexistuje a neřeší se.
Přeformuluj "hry jsou problém" na "někteří lidé mají s hraním problém" a budu s tebou poprvý v životě v něčem souhlasit.
Někteří lidé jsou závislí na cukru. Může za to cukr, nebo ti lidé?
Samozřejmě, že každá věc nebo obecně výtvor (nevím, jak nejlépe to nazvat) je sama o sobě neškodná. S tím souhlasím. Bohužel existují věci, které mají ze své podstaty předpoklad být používány ke zlým (špatným) účelům. Co si budeme povídat. Asi nebude moc lidí zabitých vibrační bruskou než zabitých nožem. A to je gró toho o co mi jde. Prostě na pěstování brambor moc lidí závislých není, byť je to ve své podstatě stejně neškodná činnost jako hraní počítačových her, na kterých je závislých tolik lidí, že kdyby tito obdělávali pole brambor, lidstvo by umřelo na přesycení. (= všeho moc škodí).
Říkat, že nůž, cukr, pistole, počítačové hry apod. jsou nebezpečné je z jistého pohledu samozřejmě špatně, ale také je špatně o nich mluvit jako o dobrých věcech. Nahlíženo stále ze stejného úhlu pohledu.
Ale abychom se bavili čistě na jedno téma. Když počítačové hry neexistovaly, lidé závislí na PC hrách nebyli. Pak se hry objevily a lidé najednou závislí jsou.
= Samozřejmě je to tím, že se mi lidé (každý jednotlivec za sebe) neumíme ovládnout a spadneme "do toho" se vším všudy.
Na druhou stranu, vím jakým způsobem se vyvíjejí dnešní hry (některé). Jde o to udělat danou hru, co nejvíce hratelnější, protože ... nyní si dovolím citovat několik svých kamarádů, kteří programují nejen hry, ale ty také "musí to být promakané, aby se od toho lidi nechtěli odtrhnout a hráčů bylo víc a víc a za hru zaplatili víc peněz." = nebudeme se snad dohadovat o tom, že to je v podstatě definice závislosti na PC hrách. A také že v tuto chvíli se CÍLENĚ dělá z her nedobrých a nešpatných hra špatná. Je to tím, že již do ní vnášíme aspekt, o kterém víme, že není dobrý a nám lidem neprospívá.
Škoda, že už se asi neshodneme na tom, jaký závěry z toho vyvodit :-)
Něco velmi podobnýho, co si ty myslíš o PC hrách, si já myslím o fotbalu. Přijde mi hloupej, hrát ho mě nebavilo ani jako malýho kluka, celý to vidím jako obrovskou zkorumpovanou ždímačku na prachy a fandění považuju za projev stádnosti. Ale nikdy mě neuvidíš, že bych tu sovu posílal k psychiatrovi za to, že je sparťan.
Ano, v herním businessu se děje spousta špíny. A (někteří) hráči, teda ti chudáci, co podle tebe neumí ani pořádně mluvit, proti tomu aktivně vystupujou a občas se nám i podaří nějaký malý vítězství. To už ale ty nevidíš, protože to celý znáš jenom z venku.
Ale je od tebe vážně hezký, jak nás máš za kokoty, ale s developery, kteří za to můžou (nebo aspoň pracujou pro ty, co za to můžou), se kamarádíš. Bravo :-/
Samozřejmě, že nevidím vše a neznám veškeré pozadí. Pokud ho někdy poznám, někdo mi ho ukáže, jsem schopen, dle náležitosti své stanovisko přehodnotit.
Zatím jsem však o žádných "vítězstvích" neslyšel a to ani za dob, kdy jsem na hry nahlížel z úplně jiného úhlu pohledu. A nyní si teď neumím ani představit, o co přesně mohlo jít. Můžeš mi nějaké případy nastínit? Já si to klidně někde dále dohledám. Díky
Jinak o developerech a kamarádství jsem se nikde nebavil. Debata byla o kamarádech, kteří se učili se mnou na škole programovat a prostě šli svojí vlastní cestou. Dva z nich prostě programovali a asi i programují hry nadále. Jinak zadání, co programovat mají z jiných míst. Jinak je dobře, že jsi tím mimo jiné potvrdil, že hry jsou špatné. Ale máš pravdu, nemusejí to dělat, je to jejich volba. Na věci, kterou řešíme, to sice nic nemění, protože vždy se najde někdo na jejich místo, ale co ... jsme zase o kus dál.
Fanoušek fotbalu = konzument obsahu
Battlefront 2 lootbox controversy
NĚKTERÉ. A některé z těch špatných by dokonce byly i velmi nešpatné, kdyby z nich byly odstraněny některé špatné praktiky. Chjoo, to nemá cenu. Tady se to zase za chvíli zacyklí...
BTW: Zavřel bys Hollywood? Odtamtud nic pozitivního taky nepřišlo už asi tak 30 let.
Sova fotbal nehraje, pouze fandí HRÁČŮM sparty. Pán XYZ hraje počítačové hry a jeho mladší bratr ABC mu fandí, aby vyhrál. Chápeme se? Ale jak říkám o tom se bavit nechci.
Jinak, např.
Deskové hry = reálná hra s reálnými lidmi. Ve hře se plně zapojuje mozek a také další smysly jako oči, hmat, čich, někdy i sluch. Hráč se musí učit vyrovnat se situacemi v rámci jiných protihráčů nebo spoluhráčů. Je nucenený se prosadit ve skupině apod., to závisý na typu hry. Ovšem celá hra je reálná a nelze jen tak "odejít" ze skupiny a poslat všechny do prdele nebo je nazvat dementy apod.
Počítačové hry = nereálná hra s reálnými lidmi. Ve hře se zapojuje mozek, ostatní smysly ztrácí váhu, protože nejsou propojeny s konkrétním reálným prožitkem. Mačkání čudlíků na klávesnici opravdu není nic světoborného, to zvládne i měsíční dítě. Oči dostávají "zabrat" při dlouhodbém hraní, samozřejmě. To samé záda i šlachy, karpály apod. Pokud se daný hráč nevěnuje hraní her nadmíru dojde k těmto jevů také, ale po delší době, třeba i 20 let apod. Výhody PC her spočívají v tom, že hráč muže všechny poslat s klidem do prdele, může hru opustit, když ji nezvládá aniž by musel mít nějaký problém, že jiným nepomůže, pokud hraje v kolektivu. Další výhoda PC her je jejich jednotvárnost. Hrá je velmi omezená, spočívá to v naprogramovaných možnostech.
V životě jsem nepotkla moc lidí, kteří hrají jednu hru 5 let nebo i 10. Oproti tomu u deskovek je to naopak. Mnoho deskovek, co mám doma, jsem hrál i více než 5 let a sehrál i více než 500 her.
Aniž bych byl jakkoliv zujatý, protože ty lidi neznám, když s nimi poprvé hraji deskovky. Lidé, co hrají převážně PC hry, jsou v deskovách jednoduchý soupeři. Jejich myšlení je spíše velmi jednotvárné a obecně složitější hry jako např. Terra Mystica, nedávají. Prostě to jejich hlava nedává. Protože jsem velmi omezení možnostma. Naopak to není problém, to je zajímavé. Taky jsem hrával hry, ne že ne, ale nikdy jsem neměl problém hru hrát a dohrát a nejen já.
Zapomněls na nereálnou hru bez reálných lidí. Ty jsou vůbec nejlepší. Ale bohužel tvoji spolužáci se usilovně snaží o jejich likvidaci a nahrazení pravě tím svinstvem, který ti nejvíc vadí, a nechtějí ho ani hráči. Svinskej svět, tohleto :-)
Ano, nepotřeba zapojovat čich je jeden z hlavních důvodů, proč s těma reálnýma lidma radši hraju ty nereálný hry :-) Cos tím chtěl říct? Že deskovky a PC hry jsou každý o něčem jiným a budou v nich vynikat úplně jiný lidi? To asi jo, no. Jinak záda a hemorhoidy trpí úplně stejně při jakýmkoliv sezení, u PC i nad šachama. Člověk byl vymyšlenej k tomu, aby běhal po lese a honil zvěř, ale k tomu už se dneska vrátíme jen stěží...
1. odstavec - je to docela pochopitelný a rozumný požadavek.
2. odstavec - jakožto vášnivý hráč deskovek částečně souhlasím, ale osobně nevidím rozdíl mezi mačkáním kláves a držením karet, pokládáním vlaků v ticket to ride. Kooperací např v Company of heroes a Eldritch horror. Nevyhladověním lidí ve Frostpunku a Le Havre. Nebo strategickým obsazováním políček v Civilizaci a tebou zmiňované TerraMystice.
Od stolní hry můžeš kdykoliv "odejít" ze skupiny a poslat všechny do prdele nebo je nazvat dementy apod. Pak jsi za burana a vola s nesportovním chováním ty a příště s tebou možná nikdo nebude chtít hrát.
3. ostavec - Potřebuješ kromě mozku zrak a sluch. Pomáhají s orientací v prostoru, dneska už podle zvuku už dokážeš zjistit, kde a jak daleko na v prostoru je problém. A tím opravdu nemyslím, že ti to někdo řekne.
Mačkat klávesy opravdu dokáže měsíční dítě. Ale dokáže to dítě přesně kliknout na místo o velikosti špendlíkový hlavičky vzdálené cca 5 cm od aktuální pozice kurzoru během 0,5 vteřiny? Dokáže dítě zkoordinovat prsty tak, aby během jedné/dvou vteřin zmáčklo náhodnou kombinaci čtyř kláves, jak to situace zrovna vyžaduje? Dokáže se dítě rozhodnout, jestli obětuje 75% zdrojů svých surovin pro nakrmení svých lidí nebo za jejich bezpečí, protože to požaduje silnější soupeř?
Od počítačové hry hry můžeš kdykoliv "odejít" ze skupiny a poslat všechny do prdele nebo je nazvat dementy apod. Pak jsi za burana a vola s nesportovním chováním ty a příště s tebou možná nikdo nebude chtít hrát (na to existuje tlačítko: avoid this player). S tím rozdílem, že na tebe nikdo nevidí.
Jednotvárnost PC her. Evidentně doopravdy nehraješ. Třeba takové RPG legendy jako: Zaklínač, Mass Effect, Dragon age a The Elder Scrolls V Skyrim můžeš hrát kolikrát chceš a pokaždé je příběh úplně jiný, podle tvých voleb. Ve strategiích jako třeba Company of Heroes 2 je inteligence NPC, tak vysoko a přizpůsobuje se, že ti opravdu zatopí. World of tanks, je o hodně geometrii, jak nastavit pancíř, aby se to odrazilo, vystihnutí správné chvíle. Co teprv taková Crusader Kings II, kde si bez znalosti diplomacie a mezinárodních vztahů středověkých států ani neškrtneš.
Fakt nevím jaké hry jsi hrál, pokud to ale bylo něco bezduchého pro masy lidí, co absolutně nepotřebují přemýšlet typu: Counter Strike, Call of Duty, Need for Speed, tak chápu, že jsi ten dojem nabyl.
5. odstavec - statistiku si nevedu, ale zjistil jsem, že záleží na typu hráče. Pokud na PC hraje převážně střílečky, arkády atd,..., tak ve stolní hře není takový člověk žádný soupeř. Pokud potkáš, ale hráče co hlavně hraje strategie nebo RPG, tak to už je mnohem těžší oříšek.
Nasty2, prostě s tebou nesouhlasím. A jestli si kvůli tomu budeš myslet, že jsem závislák [když tři čtyři dny v tejdnu jsem ve škole od rána do večera a potřebuju se taky někde odreagovat, sport nesnášim (a to už odmala, kdy jsem pomalu ani nevěděla, co je počítač), knížek mám plný zuby ze školy, na tv koukat odmítám a jsem sociálně vyčerpaná, takže ani nějaký setkávání se s dalšíma lidma nepřipadá moc v úvahu], tak je mi to asi jedno. Užij si svou bublinu.
Tohle je způsob, jak odvést myšlenky alespoň na chvíli jinam a zbavit se stresu a těch otravných tvorů, alespoň na dálku.
Jen bych o "knížek mám plný zuby ze školy" dodal, že to je chyba učitele vybírajícího totálně "nahovno" povinnou četbu.
Měl jsem takového.
I když jsem jako dítě četl i jízdní řád (když nebylo v tu chvíli nic jiného a klidně ti, když mě o půlnoci vzbudíš, vyjmenuju všechny stanice a zastávky na železniční trati Česká Lípa - Turnov a Český Brod - Praha, tak ten tvor dokázal vybrat povinnou četbu, kterou jsem nedočetl, protože to se nedalo...
Na TV taky nekoukám, maximálně z archivu kabelovky na sportovní zápas, který jsem zameškal a sociálnost? Ech... cožpak nejsem dost sociální po netu? :-)
Bábrle od Boženy, na kterou jsem ještě furt nenašla dost odhodlání, a další věci od JKT, KHB a KJE.
Pozdní léto či co, o kterým nám sám učitel řekl, že je to děsně tlustá a děsná nuda, ale přečíst to musíme. Dtto Buddenbrookovi.
Nemluvě o hromadě jinejch povinnejch textů a k ničemu prezentací (taky byste čekali, že učitelka pod 30 bude znát zásady tvorby prezentací?). Ne že by mi vadilo čtení, koneckonců je to obor i o literatuře, ale vadí mi ten "výběr".
To bych (minimálně jako nováček jdoucí po penězích) dělal taky - i hrnečky a vidličky se (předpokládám) dají prodat, jinak proč by bylo možno je sebrat? A pokud bez možnosti prodeje, tak proč by mi hra umožnila sebrat jich třeba padesát? Aby mě vytrollila "no tak máš padesát hrnečků, co s nima budeš dělat?"
No vlastně i to je možné, programátoři dokážou být zmije: http://www.lamer.cz/quote/41577#comment_111598 ;-) (ano, soví paměť strikes back, pokud sova na nějaké téma nevytáhne vtip nebo lameří komentář, tak to neexistuje :-D)
Taky pravda. Seberu to a mám možnost to za pár stříbrňáků prodat nebo to hodit někomu do ksichtu, i kdyby za pár bodíků zranění, takže spíš jako ukázka "ty hajzle, tumáš, kulomet si na tebe vezmu až potom!"... i když zbraň střílející vidličky zní zajímavě... vidličkomet... hmmmm :-)
Z tělocviku jsem měl trojky prostě proto, že "čtyřku jsem ještě nikomu nedal a vidím, že se snažíš", tělocvikářova slova, takže asi tak :-)
A herní mašinu jsem nikdy neměl a vlastně ani nepotřebuju, mně jde spíš o užitnej výkon - slušná ramka a tak, aby se s tím počítačem dalo fungovat bez náběhu na mrtvici. Když už hraju, tak na Playstationu 2. Což vzhledem k tomu, že nejnovější je čtyřka, taky není žádnej výkřik herní techniky :-)
Nebo to bude tím, že nehraju s Čechama. Když natrefím ve hře na krajana, šance, že to bude kokot, je tak fifty fifty. Horší skóre už maj snad jenom rusáci... Zajímavý, že u amíků je kokot tak jeden z deseti. Čím to si bude?
Před pár lety jsem přesedlal na Overwatch a vrátil se k WoT a tam to zas tak pravidlem není, ale na blbce narazíš i tam a v podstatě jich je taky větší procento než těch, co ti poradí nebo tě pochválí, na konci hry i když prohrají napíšou: gg. To jednak.
Druhá věc je. Já hraju na Evropských serverech, takže amíky nepotkávám. Nemohu tedy posoudit. Ale ze zkušenosti tady po Evropě se dá říct, že máš pravdu. Čím víc na východ, tím se množství toxických lidí zvedá.
Na EU jsem hrával ještě Diablo 3, a je teda fakt, že tam to bylo peklo, ale to je tím, jakej typ lidí tahle hra přitahuje.
Hraju primárně MMORPG a tam je excesů fakt minimum. Americký servery můžu doporučit, kde nevadí dlouhej ping, volím US automaticky. Amíci to berou nějak víc s nadhledem. V Evropě má hraní ještě furt negativní stigma, i kvůli lidem, jako ten nahoře, takže EU servery jsou plný hlavně malých děcek. Na US není problém potkat důchodce, to se mi na EU snad nikdy nepovedlo.
Do top4 se s ní dostanu tak ve třetině, možná polovině her, ale vyhrát jako vyhrát...to je jiná. Jako McCree vyhrávám výrazně pravidelnějc. Asi bych dokázal být lepší, ale to bych OW musel hrát častějc. Je to jediná FPS, co hraju, a to ještě jen občas. V competitive téměř výhradně support. Když musím, tak off tank nebo Orisa, ale dps nechávám ostatním, ať za tu prohru kdyžtak může někdo jinej :-)
Každopádně já radši supportim nebo tankuju ve všech hrách. DPH není nic pro mě a fragy mě moc neberou dokud nemusím a heslo: "Leave no man behind." se stalo mým hlavním krédem. :D