Hlášky hodnocené záporně uživatelem „DeathsDream“
<a> já letim pic ;)
<b> jj už pudu taky jen doposlechnu rádio :D
Komentář: 24/7
<a> uz jsi zkoukl nove misfits?
<b> ne
<b> nejsem magor nemam cas furt koukat na nejaky priblbly serialy
<b> hraju WOWKO !
<a> Tak kolik už máš přečteno knih?
<b> Přečetl jsem 1 hnih
<a> Hej, k maturitě máme přečíst 20 knih!
<b> Však jo, já ten zlomek zkrátil :-D
<a> Jsi rovnou mohl tu jedničku tam nenapsat :-D
Komentář: 20/20 = 1/1 = 1
-!- <Gray> has quit
-!- <Gray> has joined
-!- <Gray> has quit
-!- <Gray> has joined
<Emilly> Aha, tak už vim, kam vede ten síťovej kabel. Sorry :D
-!- <Gray> has quit
-!- <Gray> has joined
<Gray> Emilly! Nehraj si s tim furt!!
<Gray> Vyhodim ti jističe!!
<Emilly> Tak to ti beztak nepůjde internet :P
-!- <Emilly> has quit
<Ted8> Chudák holka, vždyť to ani neumí nahodit :-)
<Stiff> Tys jí je fakt vyhodil? Kde jsi připojenej?
<Gray> Stiffe, Ti to řeknu a ty mi vypneš wifinu viď? :D
-!- <Gray> has quit
<A> Nenapada te nejaky pekny suvenyr co bych si mohl dovezt z Italie?
<B> Kapavka?
<a> Ahoj, co děláš?
<b> Přemýšlím jestli mi učitelka uzná můj referát
<a> Proč by neměla? Na jaký je téma?
<b> Bitva, která mě nejvíc zaujala
<a> Aha je mi to jasný. Myslíš, že ti bitvu u Minas Tirith neuzná
<b> Přesně...
<a> Si tu?
<b> Ne ty pičo lovím slony na balkoně, chceš taky jednoho?
<a> Tož chtěl sem ti poslat nejaků fotku, ale když ty tak na mna tak nevim...
<b> A cos kurva čekal na taků otázku? Páva z Lešné?
Komentář: :D Rozhovor na fb
<m> sever, jich, vychod, zapad :D (text Metrix - Hejtrs v rohu)
<w> jich ty letos maturuješ? :D
<m> byls na mym maturaku ty woe.. :D
<w> já vim ty woe.. ale jich? :D
<m> ku*va to si delas p*del :D
<m> jezis
<m> ted se stydim, normalne deset ran bičem
<w> ještě že bič se píše s měkkym, bych jinak napsal, ať na sebe nejsi tak tvrdej..
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'