Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Žila jsem v domnění, že jsem...
Promiň, ale když někdo o někom řekne, že je tlustá a zaobalí to do toho fórku s taxíkem, tak je ubohej křupan. Význam slušného chování spočívá v tom, aby se zabránilo konfliktům, a takováto urážka je základem pro konflikt. Ty se máš chovat tak, aby to tomu druhému neublížilo. Tím ovšem ti neberu právo na sebeobranu, tedy, když někdo urazí úmyslně tebe, ho poslat rázně tam, kde končí záda. Takže nemůžeš říkat cokoliv, jestli nechceš, aby se na tebe lidi dívali skrz prsty.
Re: Žila jsem v domnění, že jsem...
To já taky :-p
Re: Žila jsem v domnění, že jsem...
Zas je rozdíl mezi smyslem pro humor a taktem. Jestli to dotyčné tlusté řekl přímo do očí, tak to není o smyslu pro humor, ale o netaktnosti, a já na jejím místě bych se taky naštvala na někoho, kdo mi urazil kamarádku.
Re: Mínus
Podle mě ji nechtěl urazit, jen plácnul to, co měl zrovna na srdci, aniž by tušil o úmyslech slečny.
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
To víš, ze zákona jsi od 18 plnoletý, tedy plně zodpovědný za to, co děláš. Takže se můžeš omlouvat sám. Vyučující jen dodržují platné právní předpisy.
Re: dobrej nick ten <KONEC> :-)
ten jedinej je normální :-D
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
Myslím režim navrhovaný Velmi vtipným návštěvníkem...
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
Přesně tak. Málokdo je v adolescenci tak vyspělej, že by tebou navrhovaný volný režim zvládal. Tady se žák prostě učí dodržovat pravidla, i když se mu nemusí líbit, to samé ho čeká i v životě, posiluje to volní úsilí, protože když nebude mít vůli, tak při sebemenší překážce od všeho uteče a žádnou překážku nezdolá. V tomhle je adolescence zrádná - člověk je fyzicky dospělý, psychicky teprve dozrává a navíc nemá žádné životní zkušenosti, takže neví, co si může dovolit, proto potřebuje pravidla. Není náhodou, že dost problémovejch žáků pochází z rozvrácených rodin, kde se buď rodiče nedohodnou na pravidlech (to, co jeden zakáže, druhej povolí a ještě děcko kryje), nebo se o to děcko tahaj při rozvodovým řízení a vede to k tomu, že si to děcko vysloveně "kupujou" různými ústupky v pravidlech. A to, že se nějaké pravidlo nelíbí, neznamená, že není pro toho člověka prospěšné. Vezmu extrémní příklad, ale funguje to i jinde: Nemusí se mi líbit, že nemůžu něco ukrást, ale na druhou stranu díky tomuto pravidlu je chráněn i můj majetek a mám určitou jistotu, že ani já nebudu okradena (samozřejmě, můžu být okradena, ale je to daleko menší pravděpodobnost, než kdyby byly krádeže povoleny).
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
Záleží i na tom, jak je školní řád nastavenej. Jako kantor nemůžeš jít proti školnímu řádu. Takže je-li přesně řečeno v řádu, jaká absence je už moc, tak i když máš jinou filosofii, tak školní řád musíš respektovat (povinnost zaměstnance). Ale obecně to tvé řešení není vhodné, protože v podstatě dáváš jedinci volno za to, že na tvůj předmět dlabe. Na vejšce je tento model přípustnej, dokonce se s tím naopak počítá (nepovinné přednášky a tak), ale to už je člověk vyzrálej a schopnej samostudia (většinou).
Ale je fakt, že já zrovna patřím k těm, kde mi stačí, že mi přijdou na písemku (pokud nepřekročej maximální povolenou kvótu absence) - známky musej mít všechny.
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
:-D Ano, pravda, jsou takové ročníky, ale na gymplu je jich naštěstí pomálu :-D