Detail hlášky #67346

<a> Tak co ve škole, pořád děláš omalovánky?
<b> Jasně, dneska mi třídní v matice zabavila ty s krtečkem.
<a> Tak tos neměl co dělat, ne? :D
<b> Ani ne, vytáhl jsem ty s veselou mašinkou. Pak to vzdala, soused jí prozradil, že jich mám ještě asi pět :)
<b> Pak už ani nekomentovala, že jsem jí do písemky centropenem nakreslil stromečky, sluníčko, kytičky a vybarvil to :)

Komentář: 3. ročník SPŠ... :)

Informace o hlášce

Datum přidání: 2. 2. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: Fernie (6 hlášek)
Hlasování: beran, Eveni, marak, DeathsDream, Sarka, Coolak, Frit, kudli, ciakval, vilg, grysom, WolfCZ, Mysharr, wegas, kecal_op, Rocker-Tialk, sliwowitz, bender123, anezkaceska, Keeehi, Slay, Rupreecht, Ripper, Lorandel, Sturnus, jumbee, filom3n, slintlama, DMRaper, Shark94, Thira, Sousuke_, PikoPirat, arxarios, g-beret, Schmeeczko, Schade105, Cassidy, Lei, elvellon, Hroner, cha4ser, bosorka, Smetak, Tutanken, Finarfin, bubhak, zelvak, Loxcom, Gobledon, mickgyver, Mervin, guardian, popik34, ajwn, Kobzol, izzi_cz, Diefly, Highlander, Neuromancer, YDraigGoch, Dejf21, Kurosawy, JavesCZ, OmeGa, maucelka, Petr640, aalfred, ChromN, Sandy, incucu, SPOK, Lidulinka, Erwin, Feenux, fatalixi, eagle7, Fabe, james125, Sib, Jumbo, Cinvor, Danny991, dorten, krecekkaja, jugitoo, yannush, Krencl, JackSwigert, Ayume, masozravapalma, Metzgermeister, Tikov, 41_6C_65_6E_6B_61, Crazy_Ivan, mhx47, Brambor, CrazzYdiot, AMD, w3m, Ondruch, Altair, Org, z0nt0r, pojir, Akemi4, Svorrok, kocicak, teye, Pajasas, Crix, Kriz22, Mari05, carlos05, saft, Dzejna, genesis, miloso, bumbik, Mishar, Taumata, Metlina, chylex, Niah, Katand, Pista_Hufnagl, Moskva, nickname, Mimalu, BJHawk, MartinezZ, linuxuser, czHONAN, Dorflow, jardasobo, vmartin, necro, spiderpig, Rukof, bbeettyynnaa, ManSlayer, paapi, chuckier, Hrosik97, Akersh, Sargon, JJ, Matesss, Marthy, ladys91, tomca, Ruiner, smoulinka, DakuHonoo, Trakat, Jehudo, talirr, Ryom4, cloxy, Sweetus, bozk, harpel, Derevin, Aki-chan, Nekromancer, Denebola, Bilbo_Turambar, Carlos, herodes555, Hanzik, Danik02, Franx, Bart, Ryuuka, baik, ememtal, Witek, Mokr32, robin804, _CJ_, Kenny, OpaGe, JindNovo, Karminius, Shadowmaster, makii, Ialemos, japan, WellBloud89, Zyper, bradl3y, Komaar, skeblik, Monty812, Morv, MegaCHLUP, Marty008cz, Freedom-soldier, Deskartes, mixer, domvala, Lida79, BMJackal, Hagalaz, inkara, ursus, Ozzy, freferg, MacHonzee, Griffon, potas, FRANKEE, Nighters, Mermeoth, Lurker, wax07, PeeKay, Snorri, user1234n, xxxvodnikxxx, Cory, vasek004, arain, KaMilka, rallyemaniac, tausa17, redog, pajiinka, Liman, robdrak, Kethryn, Rotwajler24, mike2406, Remetak, millcEK, KeeperX, SLoN, Bigi, Orlan, fatpiq, S4crifice, Tristy, Dragonn, Treela, Tlustej, Ruprecht, Ciko, dwander, Groove, tlacenka, Snake, CIMBI, pleswi, Anti, Atlantis, Isador, spike09, cooly, ips1, reep, TunniQ, Suerte, RampaMekKvak, noonick, regg23, Piskvor, LittleOmig, Mairiel, Grez, Evzenecek, Scorpion32, 3wl4k, iqtiqe, 8laz3r, bartishe, chudst, steinham, Kerrika, TomEF, starbuck, Miguel, dominikmatus, MAGEman, Bakys7, machulka, vinczenzo, CPY, Deefik, -TooM-, rendlik, Mar666, Daeron, DMDave92, ninny, Failrue, Severina, czKarlos, chearius, Skay, JannieUchiha, GiGaB4yt, Scr1899, bounick, Schrodinger, Jitka12345, kwakiii, _Juan_, Stevie, zemko, JezdecForevus, listerdave, Zippy101, Danol, Evidence, Alcarmo, sebustyan, nations113, pitufo, jirik, Marw37, RoGu3, Bety888, gensilver47, wavixtreme, lanoxx, Emperor, johny, Gasert, woski, Meer, ALiEN, jogino, rain, Eduard, TommyGun, JCM, tomikdvorak, ramfis, Eurostoxx, jakubko, cinderella, Kosturik, Puni, Myrdin, FrenkyB, MessY, Kapitan 344 pro a smrduty_kojot, Kaissy, Foo_Fighter, Vevoda_Wolf, HateMePls, peanutka, Filek, sheninho, Sed, zgrossl, razden, Chosen, tubler, suah, DanDan, TolSinion, radsem, DrBrain, Stevecek, sparasis, shooter_vm, Harys, MistrBuBak, Tceld, Sha-a-kaa, fatman, Atanono, killercat, Nadneseny, Inf1n1tyy, Edu, kadibudka, Kogaku, TheCorrimation, Rimmer, Najte, tik-tak-cz, bratix, Somme, DivkaHromu, frlo, angie-metalbee, Bendom, robbo99, Dovi, lerra, Caaslav, Alf, Markuus, Maddy, Micha, queeny31, Ejmin, oUchihAo, soustruh, kebec, Taran, Trny, Einherjar, Maty82, freaky_tomato, ZdenekH123, DAran, Toblakai, shitcool, Rudla, hmmc, sevenjetc, romanpazout, ErrorJoe, despy, joocker, selmi, Blast, Vidlos, Cureman, pan_Inkognito, SkyHaven, Blanch, Diplomat, Kawka, chernobyl, M4rtin, ubozak, krutoslav, tristaver, Hammer, dodanek, MistX, chachan, kuras, NiaWolf, lilo, trepka, Mackie, GRIF, MKlein, Faloleen, toop, hanule7, pavelnop, Slim2, Dyfer, Dx, hasahm, SmallMongoose, HonzaRez, cacadore, tomzi, odiiin, Universal, batduck, crooty, gebik, Notie, cuskokos, Ciselnak, kbtmichal, Marcus7, matrix17, speedy89, hafi, silvergold, BlastFX, PavlinII, Tinnarr, hellequine, Januska, UnLiMiTeD, anela, emkac, Jakubs75, HOLAS, DarkAngel, love--sucks, kinodont, Jakuje, LosFilipos, charssy, Nikeman, albona, Frax, mmeridius, Gego, O`Neill, petya, GrayLite, zax52, Majkl26, kamen911, Trand, Justice, sea, geckon, qwertzuio, RedFred, durmmi, schneck, Cejda, Banan, Adge, Maty991, KairiRatten, horry, Gorkil_the_goblin_king, Kolja82, Macounek, xificurk, mopak, Wabbit, TEDY, kojak, romosan89, BooBee, yed_, LUCYcz, Darkenius, Nipac, Lancelot33, Mikeczcz, calexman, mord_cour, mtmccox, FelcL, jezzy, vooten, radeknemec, Remixxx, p858, Dracom, jurda, Cernunnos, Skippy, frenkii, zakolu, iantar, Rithis, griffin, shaby, pute, F_u_g_a_s, ScOrPiOn9, Korialis, deemarc, ReginaPhalange, alaqella, voogac, Peterson-29, maryjane, clupko, Pokemon, Danecki, willyx, Goues, Imzadi, beorn, maddenmichele, LordUfo, shaggy, PatchmaN, DragoonX, julius, Ploki, Hombre, killka, grandimir, ajgl, tenebre, DrGaga, ScH0ll_kIll3r, B-a-r-u-s, filioo, Georgo10, Darmy, kapoka, Nashee, TidO, Dryasdust, mikehudak, Flad, abouttabs, Kuwajtek, Tonco, Darkk, barney33, olejovka, OttoCZ, Lahvout, MoiJe, hrusho, lu_kas, Ninjer, whisperin, kapriiik, sakrauz2, Funin, czebe, BzuX, JarousFCB, Lucky, chap, polikit, Cohen, Wlk, janson, magalhao, duchypuchy, Daysi, kajsd, nwkt, KaseO, azuritko, snake2323, ReVoL, mismas, marihushka, Tephigue, Alphadog, diktator, Herda, Wery, Renee, ilyria, cze2k, RodneY, Eslinecka, hanzz, Acorp, PHiLiPZ, Sochi, jing-jang, sirarag, Charly, Lamer666, lio6, perfect, luciferrus, Richie_Pinkas, feErda, binex, TheOnek, zvejkaL, Janca, sangrila, SaburaZera, Natsumii, dark8472, ToRtiK, kanci, nitram1234, mmarrtinn, bartik09, zelvicka, ZodiacCZ, stalucie, Sarsaparillos, holion, DrifT, Nicknad, viacik, fifik87, HollyFury, ChuckNorris, Kolouch, Yukina, Suril, DJ307, patapufa, Lekan, iTom, krokodilova, Rimmoncze, zuzka2727, Tirael, aewin_cz, Royce, LuckeRcz, Radimus, puki, BearPeter, Cyberdragon, DarthOptimus, Marsian, Somzmeteny, mmithril, CarpeNoctem, piol
346 proti
V oblíbených: srayzka, Kachnickaaa, Franx, JindNovo, Mar666 5 uživatelů
Oblíbenost: 46,14 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

21:45
Araoth: Chudák... nepochopená umělecká d...
Araoth
Chudák... nepochopená umělecká duše... Ještě, že mně malůvky na semináři z chemie nebrali... :-P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
21:48
Fernie: Re: Chudák... nepochopená umělec...
silhouette
Návrat do dětských let. Soused má voskovky... :)
22:05
Eveni: Re: Chudák... nepochopená umělec...
Eveni
Nedávno nám češtinářka vykládala o Malém princi a říkala, že i dospěláci by se měli někdy vrátit do dětských let. :-) Aspon někdo to praktikuje.
Život je boj, a sebevrah je zbabělec.
01:52
Teramon: Re: Chudák... nepochopená umělec...
Teramon
*mě
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
01:55
Teramon: Re: Chudák... nepochopená umělec...
Teramon
Teda vlastně, jak jsi to myslel?

Už nikdy nepiš na lamer po návratu z nálevny, už nikdy nepiš na lamer po návratu z nálevny...
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
01:55
Araoth: Re: Chudák... nepochopená umělec...
Araoth
Ale prd... mám to dobře... jenom to musíš číst tak jak jsem to myslel... že mi učitelé nebrali malůvky... :P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
11:12
lerra: Re: Chudák... nepochopená umělec...
lerra
Já a spolužačka jsme si vytvářely omalovánky vlastní. A není větší peklo, než když ti matikářka zabaví 64 pastelek.
Jen nevím, co je šílenější - myslet jako tuleň, nebo myslet si, že někdo myslí jako tuleň.
21:53
zelvicka: stát
zelvicka
Tak teď budu hodně zlý ale: STÁTNÍ MATURITU NA VÁS, středoškoláci lenošiví!
22:19
Araoth: Re: stát
Araoth
A když se přiznám, že ten chemickej seminář byl nedávno... tj. 2. ročník LF, co na mě pošleš? :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
22:43
TheCorrimation: Re: stát
TheCorrimation
Státní závěrečnou zkoušku.
Ubanánovat! To je ono. Banán je měkký, bude to humánní.
23:03
Araoth: Re: stát
Araoth
A ve které z nich budu povídat něco o chemii? (-:
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
02:57
zelvicka: Re: stát
zelvicka
Na který LF? :)
12:14
Araoth: Re: stát
Araoth
V Hradci... (ta je nejlepší! :D)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
17:06
zelvicka: Re: stát
zelvicka
S tím nemůžu než souhlasit.
+ bydlení na Kotli a je to za *****
17:07
zelvicka: Re: stát
zelvicka
rozuměj 5 hvězdiček :D
17:17
Araoth: Re: stát
Araoth
Tak to já dojíždím... z Pardubic to není zas tak daleko? Jaký ročník, abych věděl, jestli tě náhodou neznám? :)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
00:48
zelvicka: Re: stát
zelvicka
jenže já jsem farmačka, druhák
Dojíždění by mě teda moc nebralo.
15:11
Araoth: Re: stát
Araoth
Z farmačky z druháku znám akorát pár bejvalejch spolužaček z gymplu, tak to asi nic... ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
22:58
Fernie: Re: stát
silhouette
Státní maturita tohle způsobila, řekl bych :)
10:43
YDraigGoch: Re: stát
YDraigGoch
No, jestli státní maturita byla to, z čeho udělali ty nástřelový testy k dispozici na pár webstránkách, tak to mi přišlo celkem jednoduché...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
10:53
def84: Re: stát
def84
Ano todle byla TA drahá státní maturita... k takové matice... dejte šimpanzovi kalkulačku, tabulky a zvládne to bez problému...
Stultitia excusationem non habet.
10:11
Kurosawy: Re: stát
silhouette
Státní maturita je slabý odvar z toho co by nás čekalo kdyby zůstala školní :) (Teda aspoň u nás)
10:38
def84: Re: stát
def84
Státní? o.O Já jsem ten ročník, co jí okusil jako první... a můžu ti říct, že větší pi*ovinu vymyslet nemohli... mi to přišlo, že i žák 9. třídy by to zvládnul... Ale je taky pravda, že pro různé učiliště, soukromé, atd. školy to byl těžký problém...
Stultitia excusationem non habet.
22:08
TolSinion: No a ? Já skládám origami a kres...
silhouette
No a ? Já skládám origami a kreslým sprostý obrázky.
22:14
TolSinion: Re: No a ? Já skládám origami a...
silhouette
A opilej nezvládám pravopis. :)
22:12
Milhauzz18: Typuju to na Letohrad :D
Milhauzz18
Typuju to na Letohrad :D
www.pirati.cz
22:33
killercat: Re: Typuju to na Letohrad :D
silhouette
tIpuju
je vidět, že nazi grammar tu chybí
prznit vlastní jazyk...
Kill them all and let God sort them out.
16:25
vasek004: Re: Typuju to na Letohrad :D
vasek004
grammar nazi
jsem tu
Hi, I'm captain Jack Harkness. And who are you?
22:58
Fernie: Re: Typuju to na Letohrad :D
silhouette
Brno!
22:31
killercat: novinka
silhouette
Bál jsem se, že je to Střední Průmyslová Škola, ale pak jsem si to přečetl znova a všiml jsem si , že je to Speciální Pomocná Škola....
Ještě že to čtu dvakrát......
Kill them all and let God sort them out.
22:44
beran: Re: novinka
beran
Běž se ztrapňovat před spolužačkama na tvoji základku nebo gympl frajere. Zažil jsem na SPŠ hodně nudných hodin, kdy profesor odhrká svoje a tím to pro něj hasne. Přínos byl nulový, zajímavost byla nulová. A pak děláš i horší věci než omalovánky.
Kdo chce kam, chuj s nim...
22:49
Nathaniel: Re: novinka
silhouette
Jaký?
23:07
beran: Re: novinka
beran
Vezmeš skleněnou třídecku od kofoly, zasuneš do hrdla dopis a rozkutalíš po podlaze směrem k tabuli. A takhle píšeš profesorovi dopisky.
S čímkoli si hážeš se spolužákem co je na druhém konci třídy. Samozřejmně, když se profesor nedívá, ať máš pocit adrenalinu.
Na počítačové učebně otočíte balík papírů. Pak celý den skládáte vlaštovky, které se pak najednou co nejrychleji vyhází z oken.
Když se spolužák tradičně cicmá na chodbě tak vezmeš jeho batoh a všechno co v něm má nalepíš izolepou na okna.
...
Ale samožrejmně bylo nejlepší ty nudné předměty vypustit, prospat nebo se na ně ožrat.

Nechci nikoho k ničemu navádět, jenom nechcu ve svém předchozím příspěvku vypadat jako frajírek co jenom honí vodu :-)
Kdo chce kam, chuj s nim...
23:48
Araoth: Re: novinka
Araoth
Hah... nejlepší bylo, když jsme jednou vyházeli desítky vlaštovek z okna a schytala to třída, co byla nad náma... :-D Nebo jak rajče v sáčku, kterým jsme si házeli o přestávce shodilo reproduktor školního rozhlasu, kterej tam pak chudák až do konce roku visel metr nad zemí jenom za ten drát ze zdi... jo... gympl... :-D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
01:54
Teramon: Re: novinka
Teramon
Tak to jste byli vy! Mám pocit, že na vlaštovkovou aféru si pamatuju.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:17
Araoth: Re: novinka
Araoth
Sakra... musím si dát pozor co tady říkám... To jsme byli ještě na nižším gymplu, tak to jsi tam ještě vlastně byla... :-) Doufám, že se to neshodilo na Vás? ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
11:04
sevenjetc: Re: novinka
sevenjetc
My měli školu u nás v Zapadákově na tom náměstí, kde se potkávají všechny autobusy MHD, takže vždy spousta lidu. Po vyhazování vlaštovek nás přesunuli do přízemí, aby nás to nelákalo. Poté vznikla úžasná poznámka v třídnici "Opouští školu během hodiny nedovoleným způsobem.", když spolužáka vyvolal učitel k tabuli ze strojírenské technologie a protože to s ním bylo nahnuté a věděl, že nic neví, radši sebral batoh a utekl oknem.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
23:00
killercat: Re: novinka
silhouette
zš už mám za sebou , gympl mě minul, po sš už jen pracuju (btw je to víc než myslíš). Musím jít za spolužačkama ?
Každý si školu může vybrat..
Kill them all and let God sort them out.
23:03
killercat: teď jsem si všiml, že jsi dával
silhouette
teď jsem si všiml, že jsi dával +
stejná škola? kamarád? nebo taky rád omalovánky?
Kill them all and let God sort them out.
23:17
beran: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
beran
Ano jsem hrdý průmkař. A kamarád těžko, maturoval jsem v dobách kdy se o státních maturitách ani nemluvilo.

A plusko dávám právě proto, že situaci s omalovánkama si dokážu dokonale představit. Vím co za nudné exoty na průmkách učí.

Pokud pracuješ tak promiň. Usuzoval jsem podle příspěvků k téhle hlášce nižší věk.

Jak je to dneska se školama a výběrem nevím, za mého mládi si vybíraly školy.
Kdo chce kam, chuj s nim...
11:09
sevenjetc: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
sevenjetc
Jo, hlavně některé ty předměty... "Ekonomie a marketing" mě během strojařiny nebrala a vlastně mi tento přístup vydržel do dnes. Učitelka dokázala celou třídu uvrhnout do kómatu a probrat nás z něj hysterickým záchvatem, když zjistila, že valná většina z nás spí. Doposud si pamatuji její asi dvouminutový zásek a lapání po dechu, když se rozhodla podívat ke mně do sešitu, protože jsem takový pečlivý student a nepřetržitě píšu a zjistila, že se jedná o souborné dílo sci-fi povídek psaných anglicky. Toho památného dne mě ztřískala učebnicí ekonomie.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
11:19
YDraigGoch: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
YDraigGoch
Sacre bleu, to mi připomíná, jak se o mou angličtinářku na střední pokusil infarkt, když zjistila, že v hodině AJ pracuju na článku do školního časopisu... :-) Jenže já jsem, narozdíl od ostatních, neříkala "áj knou" nebo "srí jelov svítrs"... Jednou nutila celou třídu psát kolem dokola sweater, protože to většina vyslovovala tvrdohlavě jako "sweeter"... bože, jak já jsem nesnášela AJ! A tohle udělali člověku, který miluje jazyk.
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
22:23
nk8215: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
silhouette
Tohle kvete v každý době. Mně totéž vyvedli na druhém gymplu (ne, nebylo to tak, že by mě na tom prvním nemohli vystát - pouze jsme se odstěhovali na druhý konec kraje) s fyzikou. Zatímco na tom prvním ji učil pan ředitel, důstojný člověk s hlasem, kterému prostě nešlo nenaslouchat (tomu hlasu, aby bylo jasno :D) a se schopností publikum zaujmout, na druhém to první rok byl zástupce ředitele, jehož hlas pouze nešel přeslechnout, takže mě po každé fyzice dost bolela hlava, a zbylé tři roky naopak již déle sloužící bývalá dlouholetá ředitelka, jejíž nepřeslechnutelný kolega kdysi sám na sobě zakusil její pedagogické metody - mezi něž patřilo vynucování naprostého ticha a naprostého respektu - zaujmout ale naprosto nedokázala. Vzbudit zájem o předmět - to bylo její krédo, v praxi to ale imho vypadalo spíš na "předat republice dalších 30 mladých a nadějných fyziků" a kdo jí do toho obrazu nezapadal, ten to měl hodně zlé - mě dokonce docela dlouho odmítala pustit k maturitě :/
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
14:44
velmi_vtipny_navstevnik: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
velmi_vtipny_navstevnik
Mně to připomíná angličtinářku, která neměla ráda spolužáka, který vyslovoval zkrácené tvary "can't" atd. "americky" - "kent" a dance "dens", ačkoliv v britské angličtině se to prý má "kánt" a "dáns" a jednou jí s klidem řekl, že to bude vyslovovat "kánt" ve chvíli, kdy Phil Collins v jakési písni bude zpívat "áj kánt dáns" místo "aj kent dens" - zmohla se jen na obvyklé "ale já vás mám učit britskou angličtinu, ne americkou, já vím, že to jsou skoro dva různé jazyky, ale to se nemůžete snažit?" a bylo.

A to nás naštěstí minuly amerikanismy typu "gonna", "gotta" atd., jinak by to Petr říkal s klidem a Růženu by už odvezli :) Po pár letech jiný kamarád říkal, že měli s angličtinářem dohodu "v konverzaci to používejte, když to tak umíte, ale v písemkách vám to budu brát jako chybu" a bylo to k oboustranné spokojenosti. Ono bych taky chtěl vidět, kdo říká např. náklaďáku po anglicku "lorry", když americký "truck" je prostě známější a zapamatovatelnější :) Anglický "bobby" ve smyslu lopicajta (záměr) proti americkému "cop" je totéž :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
14:47
velmi_vtipny_navstevnik: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
velmi_vtipny_navstevnik
Připomnělo sestru, když jednou přišla s tím, že jakýsi spolužák v prváku vyslovil "we are busy" jako "ví ár buzy", načež prý učitelka s klidem: "Vy jste možná buzy, my ne."
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
19:40
Sethiel: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
Sethiel
Mně to zase připomnělo, jak jsme měli dělat webový stránky (HTML/CSS/Javascript) jako závěrečnej test znalostí. Mělo to mít i nějaký téma (abysme tam nepsali Lorem ipsum), já jsem vymyslel jednoduchej přehled TeXu. Učitelka na to koukla a že dobrý, akorát ať tam dám ještě nějakej obrázek, aby viděla, že to taky umím. Chvilku jsem zoufale přemýšlel, jak to TeXu nenásilně vrazit obrázek, pak jsem se na to vykašlal, stáhl z netu takovou roztomilou bílou myš, hodil ji na hlavní stránku a dal k ní popis: "A tohle je moje oblíbená myška." Učitelku málem kleplo, když to viděla. :)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
19:14
velmi_vtipny_navstevnik: Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
velmi_vtipny_navstevnik
Jo, jenže dneska se školy přetahují o žáky, to je tím nedostatkem žáků a dotací školám za počet žáků, takže se dneska na střední dostane každej blbec, kterýho by za mě vytřídili na učňák.
Což je ale i rodičema, když dneska - "živit se rukama? NO to teda ne, náš Pepíček bude mít matůritu a půjde na vysokou, na tu nejvyšší a bude manažér!" a to i v případě, že Pepíček je blbej jak troky, protože to není chyba Pepíčka, ale učitelů přece!

A nedajboha aby Pepíčka dejmetomu bavilo ležet pod autem či zvednout haubnu a opravovat a CHTĚL jít dejmetomu na automechanika, to by mu rodičové rychle vysvětlili "přece nejsi blbej, abys dělal rukama, na školu pudeš a můžeš ten autoservis pak vlastnit a šéfovat tomu a opravovat si auta pro radost, kdyby ses vyučil, budeš makat na šéfa, ty máš na víc!" a pak to dopadá tak, že na pracácích jsou po maturitách desítky zbrusu nových odmaturovaných manažérů, o okteré není zájem a řemeslníků je nedostatek.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
23:22
killercat: ty sis vybral školu a buď tě vyb...
silhouette
ty sis vybral školu a buď tě vybrali nebo ne :)
Kill them all and let God sort them out.
23:24
killercat: Re: ty sis vybral školu a buď tě...
silhouette
btw: jo vím na co je ta zelená šipka... :)
Kill them all and let God sort them out.
19:15
Sars: Re: ty sis vybral školu a buď tě...
silhouette
Tak hlavně, že ji používáš...
10:47
yannush: pripomenulo mi to prihodu zo str...
yannush
pripomenulo mi to prihodu zo strednej keď sa jeden spolužiak pytal druheho na pisomke čo ma v otazke xy. "mam tam jeden domček, jedno auto a lietadlo."
Normální zeď se snad čte v lahváčové sušence? O tom silně telefonuji. [the_domingo]
11:11
sevenjetc: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
sevenjetc
Aneb angličtinářka a spolužačka: "To, že jste mi místo anglických slovíček do té pětiminutovky ty předměty nakreslila, vám bohužel se známkou nepomůže."
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
11:14
lerra: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
lerra
Spolužačka dostala za obsahově prázdnou písemku z fyziky místo pětky čtyřku, protože si tam pro představu aspoň nakreslila moc pěkně udělanou pračku (byla to písemka na nějaký rotační pohyb).
Jen nevím, co je šílenější - myslet jako tuleň, nebo myslet si, že někdo myslí jako tuleň.
11:28
YDraigGoch: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
YDraigGoch
Ovšem taky byli učitelé s nedostatkem smyslu pro humor.
"Jak se tedy dostal J.V.Sládek do Ameriky?"
"Lodí."
Prásk kule, poznámka a do lavice...
Nu, Sládek, Sládek - ale to jmelí! :-D
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
12:11
sevenjetc: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
sevenjetc
Já měla při zkoušení neustále problém s jmény a díly národního obrození. Palacký, Borovský, Dobrovský, všechno se mi to pletlo dohromady a málokdy jsem trefila správného autora ke správnému dílu. A čím více jsem z toho byla zkoušena, tím více se mi to pletlo. No samozřejmě jsem si je vytáhla u maturity, tudíž jsem urychleně použila metodu když rychle odvyprávím jména a díla, budou mít pocit, že to umím a nevšimnou si. Češtinářka si všimla, ale naštěstí mě nepotopila a nakonec se mi to podařilo zapovídat dvacetiminutovým rozhovorem s předsedkyní komise o Clarkovi a 2001.
Wibbly-wobbly, timey-wimey.
19:27
Pista_Hufnagl: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
silhouette
Je to o štěstí. Já si u maturity vytáhl Osvobozené divadlo a související scény, tak jsem si, coby nadšený divadelník, půl hodiny na potítku čistil nehty, pak jsem přišel na řadu, madam předsedkyně si vyslechla téma, hloubavě se na mě zahleděla a pravila "No... Tak běžte, aspoň tady nebudeme do večera."
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:09
nk8215: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
silhouette
Vy jste na pocení měli půl hodiny? Luxus...u nás bylo 15 minut...
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
22:14
Pista_Hufnagl: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
silhouette
Tož na střední veterině nás bylo pomálu. A většinou jsme byli dost blbí, tak tomu asi dali čas, aby to vyšlo.

P.S. Stejně jsem rupnul, z biologie. Fylogeneze oka! Světločivná skvrna mne ve snech pronásleduje dodnes, a to už je to bratru šestnáct let :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:48
Teramon: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
Teramon
Hehe, maturita z češtiny - já si vytáhla symbolismus, dekadenci, futurismus, prostě takové ty básníky, které nerozlišuji. Tak jsem povídala, jak báseň Zdechlina popisuje rozklad těla mrtvé milenky a že to je ta dekadence, tak zkoušející (třídní) hlesla „On je to spíš takový SYMBOL,“ tak jsem se hned opravila, že jsem měla na mysli symbolismus a podobným stylem to pokračovalo. Vtipná část je ta, že když jsme čekali až si zkoušející odpočinou aby nám mohli sdělit výsledky, má došla třídní za mnou a podělial se se mnou o postřeh přísedícího: „Ona tak pěkně odvozovala ty směry, kdybych nebyl češtinář, tak bych jí to i věřil.“
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
22:50
velmi_vtipny_navstevnik: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
velmi_vtipny_navstevnik
"má došla třídní za mnou" - Teramon mistr Yoda v převlečení ráčí být?
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
22:53
Pista_Hufnagl: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
silhouette
No jestli jo, tak sis zadělal na pěknej průser :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
13:41
velmi_vtipny_navstevnik: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
velmi_vtipny_navstevnik
To není učitel, to je blb. Vždyť žák měl fakticky pravdu.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
17:52
Eveni: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
Eveni
stejně tak když spolužák napsal na otázku "Co předcházelo 1. světové válce?" Velký třesk. Učitelka ho od tý doby vyloženě nesnášela...
Život je boj, a sebevrah je zbabělec.
22:11
nk8215: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
silhouette
Hehe, dobrej dvojsmysl - a oba smysly správně :)
Wie nennt man ein um Hilfe rufendes Ferkel? Notrufsäule
01:01
anezkaceska: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
anezkaceska
Ono když jako kantor se zachováš "rozumně", a uznáš i toto jako správnou odpověď, tak ti pak studenti budou psát podobný kraviny i do dalších testů a ty na ty studenty nebudeš moct, protože "v podstatě mají pravdu". Takže i kdyby sis jako kantor sám pro sebe řekl "Jsem to pako, příště musím otázku položit přesněji", tak Velký třesk jako předchůdce války - rozhodně neuznat :-)
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
17:57
YDraigGoch: Re: pripomenulo mi to prihodu zo...
YDraigGoch
Jestli je to k tomu Sládkovi, tak ten žák jsem byla já a ta úča měla vážné duševní potíže... ;-) Tedy, se mnou každopádně...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
13:00
zaefrim: Komu to este pripomenulo scenu z...
silhouette
Komu to este pripomenulo scenu z Par Parmenu? :)
22:30
chuckier: Re: Komu to este pripomenulo sce...
chuckier
"Jé omalovánky a já nemám barvičky." tahle?
Tengo ganas de comer queso y jamón.
13:40
velmi_vtipny_navstevnik: Já být tou učitelkou, neunavuju
velmi_vtipny_navstevnik
Já být tou učitelkou, neunavuju se zabavováním. Já bych vyznával heslo "dělej si při hodině co chceš, když to nebude rušit ostatní, důležité je to, co umíš či neumíš". Ať si klidně celý rok omalovává, ale ať se nediví nadílce pětek z písemek a propadnutí :-)
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
01:04
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
Tak s tímhle předsevzetím jsem taky začínala, ale ono to pak naruší morálku celé třídy. A ty je máš vést mimo jiné i k odpovědnosti. Samozřejmě, jsou výjimky - učím studentku, která se umístila vysoko v republikovém kole olympiády mého předmětu, takže ta toho ví pomalu víc než já, tu nechám. Ale lempla, kterýho nic nebaví a pro předmět nehne prstem (není to proti člověku s omalovánkami, ale jen obecný příklad), po takovejch člověk prostě jít musí.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
01:12
Teramon: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
Teramon
Máš pravdu. Nehledě na to, že když si to člověk vlastnoručně zapíše, tak si aspoň zlomek třeba zapamatuje.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
01:14
Tristy: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
naruší morálku třídy? u nás jí spíš narušujeme my, co nespíme :D
Když už nerozumíš tomu, co děláš, dělej to alespoň precizně...
15:27
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
:-D Ano, pravda, jsou takové ročníky, ale na gymplu je jich naštěstí pomálu :-D
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
00:48
Tristy: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
nesouhlasím! zásadně ne! :D
Když už nerozumíš tomu, co děláš, dělej to alespoň precizně...
01:30
hanule7: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
Mě docela pobavilo, když jsem si na gymplu četla v jedné (pro mě) nudné hodině knížku z doporučené literatury k maturitě z češtiny a slečna učitelka mi to zakázala. Pak jsem si na další hodině tohoto předmětu vytáhla, tenkrát nový, Deník Ostraváka, slečna učitelka ke mě přišla, vzala knížku do ruky (už jsem se bála, že ji to zabaví - byla půjčená), prohlédla si ji, vrátila ji na lavici a nechala mě číst. A po hodině si mě zavolala, aby se zeptala, kde jsem ji vzala, že ji nemůže sehnat...
01:32
hanule7: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
* ke mně... aaa dneska samé chyby, balím to, jdu spát :)
02:04
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
velmi_vtipny_navstevnik
Lemplovi bych doporučil - míněno zcela vážně - "jestli tě můj předmět nebaví, nechoď na něj, já ti absence psát nebudu, akorát choď na písemky nebo si se mnou domluv zkoušení, ať máš známky a pokud nebudeš chodit ani na ty, u písemek ti absence psát budu a dostaneš neklasifikováno a budeš dělat zkoušky, takže dělej jak myslíš".

Nevím, zda to pedagogicky lze, beru to laicky. Ono je lepší, když nějaký lempl rozvracející morálku třídy jde třeba domů nebo na hodinu do hospody a třída se v klidu učí, než když ji lempl prudí, protože ho to nebaví, ne?

Jak řekl zmíněný mladý učitel "klidně mi na hodiny nechoďte, pokud přijdete na písemku či si se mnou domluvíte zkoušení" - čert ví, zda to myslel vážně a zda to pedagogicky lze, ale jako studentu mi to přišlo geniální (ne, že bych to využíval).

Vést k odpovědnosti...na jednu stranu to chápu, na druhou by už nějaké ty základy odpovědnosti měly děti v patnácti letech a více už prostě mít a pokud nemají, těžko to do nich dostaneš. To už bych je to nechal pochopit natvrdo aneb "ser na to, když chceš, pak si vyžer následky, však pochopíš, že to takhle nejde" aneb "nechoď na hodiny a neuč se, když ti nevadí, že pak dostaneš neklas a budeš dělat zkoušky a pokud je neuděláš, zopakuješ si ročník" - pokud je dotyčný student aspoň trochu inteligentní, poučí se a podruhé to neudělá.

Toť názor laika.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
02:11
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
velmi_vtipny_navstevnik
Zkráceně řečeno - je lepší vést k zodpovědnosti příkazy a dohledem nad jejich dodržováním, kdy je člověku jasné, že to student dodržuje jen proto, že musí nebo tak, že ho necháš dělat si po svém a pak si vyžrat následky, aby se poučil, kam to taky může vést, když si to udělá po svém a nebude dodržovat doporučené? Efektivnější je dle mne druhá možnost - nechat ho a pak ať si vyžere následky, pokud nemá v hlavě nakáleno, poučí se, zatímco pokud něco bude dodržovat jen proto, že "musí", při první příležitost, kdy "nemusí" se začne flákat a následky, které si vyžere, budou horší než reparát z dotyčného předmětu, protože to bude třeba vyhazov z práce. A nová práce se hledá poněkud hůře než se opakuje ročník.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
15:38
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
Záleží i na tom, jak je školní řád nastavenej. Jako kantor nemůžeš jít proti školnímu řádu. Takže je-li přesně řečeno v řádu, jaká absence je už moc, tak i když máš jinou filosofii, tak školní řád musíš respektovat (povinnost zaměstnance). Ale obecně to tvé řešení není vhodné, protože v podstatě dáváš jedinci volno za to, že na tvůj předmět dlabe. Na vejšce je tento model přípustnej, dokonce se s tím naopak počítá (nepovinné přednášky a tak), ale to už je člověk vyzrálej a schopnej samostudia (většinou).
Ale je fakt, že já zrovna patřím k těm, kde mi stačí, že mi přijdou na písemku (pokud nepřekročej maximální povolenou kvótu absence) - známky musej mít všechny.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
16:58
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
velmi_vtipny_navstevnik
Když na můj předmět dlabe, nevyplatí se mu to na vysvědčení. A pokud "dlabe" znamená "nechodí, ale naučí se to a známky si zajistí", to by mi nevadilo.

A takové to "maximum tolik a tolik absence, jinak zkoušky, i když má student známek dost a klidně i samé jedničky", o tom si myslím své a není to nic uctivého. Ano, škola si může nastavit systém jak chce, ale to se nefackuje s tím, že mi to přijde střelené.

Proč nutit studenta sedět ve škole, pokud se to je schopen naučit z učebnice nebo mu to kamarádi budou nahrávat na diktafon a on si to poslouchat doma? Ať se třeba válí v posteli a poslouchá program minulé hodiny na MP4 a dnešní hodinu mu na mp4 nahrávají kamarádi, jeho věc.
Není důležité, JAKÝM ZPŮSOBEM si to do hlavy dostane, důležité je, že to tam dostane. Přesně jako na vejšce - docházka na přednášky rozumné profesory netankuje, důležité je, co předvedou v testu či u zkoušky.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
17:55
hanule7: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
On je ale fakt rozdíl střední a vysoká škola. Na střední ještě nejsi ani plnoletý, mají za tebe zodpovědnost rodiče (ve škole učitelé) a navíc jsi zrovna ve věku, kdy se snažíš dělat autoritám naschvály (neříkám, že to dělají všichni, ale je jich dost). A nechtěla bych být potom v kůži rodiče, který si myslí, že jeho dítě poctivě chodí do školy (alespoň tomu nasvědčuje zapsaná absence) a naráz zjistí, že potomek se fláká někde v parku s injekční stříkačkou. Nebo v kůži učitele, který pak bude rodiči vysvětlovat, jak je možné, že to dítěti dovolil (a ty bys ho v tom ještě vyloženě podporoval)... Samozřejmě není střední, jako střední, ale znám i lidi, co se dostali na gympl (nebo jinou "lepší" školu - nutno podotknout, že na to opravdu měli) a srali na to a srali, až třeba ve třeťáku přešli na učňák a až v té chvíli si uvědomili, že udělali chybu. Ale prostě některým puberťákům to nevysvětlíš a když bys jim ještě řekl - běžte a dělejte si, co chcete, nikomu to nepovím (protože bys z toho pak měl průser i sám), tak to může dopadnout špatně.
19:21
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
Přesně tak. Málokdo je v adolescenci tak vyspělej, že by tebou navrhovaný volný režim zvládal. Tady se žák prostě učí dodržovat pravidla, i když se mu nemusí líbit, to samé ho čeká i v životě, posiluje to volní úsilí, protože když nebude mít vůli, tak při sebemenší překážce od všeho uteče a žádnou překážku nezdolá. V tomhle je adolescence zrádná - člověk je fyzicky dospělý, psychicky teprve dozrává a navíc nemá žádné životní zkušenosti, takže neví, co si může dovolit, proto potřebuje pravidla. Není náhodou, že dost problémovejch žáků pochází z rozvrácených rodin, kde se buď rodiče nedohodnou na pravidlech (to, co jeden zakáže, druhej povolí a ještě děcko kryje), nebo se o to děcko tahaj při rozvodovým řízení a vede to k tomu, že si to děcko vysloveně "kupujou" různými ústupky v pravidlech. A to, že se nějaké pravidlo nelíbí, neznamená, že není pro toho člověka prospěšné. Vezmu extrémní příklad, ale funguje to i jinde: Nemusí se mi líbit, že nemůžu něco ukrást, ale na druhou stranu díky tomuto pravidlu je chráněn i můj majetek a mám určitou jistotu, že ani já nebudu okradena (samozřejmě, můžu být okradena, ale je to daleko menší pravděpodobnost, než kdyby byly krádeže povoleny).
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
19:22
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
Myslím režim navrhovaný Velmi vtipným návštěvníkem...
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
18:20
velmi_vtipny_navstevnik: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
velmi_vtipny_navstevnik
Máš pravdu, že mezi střední a vysokou je rozdíl.

Třeba nechápu systém, že od osmnácti si student může psát, protože plnolet, omluvenky sám - k čemu pak jsou? To můžou psaní absence rovnou zrušit. A co jsem slyšel před nějakou dobou - že plnoletý student MUSÍ DÁT SOUHLAS, aby škola směla sdělit rodičům známky - taky nepobírám. Já být rodičem, jehož dítě ten souhlas nedalo, udělám to jednoduše.

"Jo tak já nemám právo se dovědět tvoje známky? No tak to se ale na té škole drž sám nebo si najdi práci, nedám ti už na studium ani korunu, chci totiž vědět, na co to dávám a co když už na škole nejseš a za ty prachy někde chlastáš?"

Nehledě na to, že tenhle zkouškový systém by to zbytečně zkomplikoval např. spolužačce, která před čtvrťákem nějak moc hubla nebo co, skončila na psychině, poprvé do školy přišla snad v prosinci a ač jí všichni doporučovali zopakovat si ročník, že jí s tím škola nebude dělat problémy, Monika se zakousla, že ne, že chce odmaturovat s námi, když s námi od začátku byla ve třídě - a dokázala to. Napsala si potřebné písemky, dohodla zkoušení s učiteli a už pololetí měla v pohodě. Při "maximálně tolik a tolik absence" by se mohla na docházku do pololetí rovnou vyfláknout, když to přeženu a učit se doma, protože komisionálním zkouškám z důvodu překročení kvóty absence by se stejně nevyhnula.
Kdo nevyhrál nižší soutěž, nemá ve vyšší co dělat - Kometa do II. ligy!!!
22:35
hanule7: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
silhouette
Tak třeba u nás třídní vyžadovala omluvenky psané rodiči až do maturity, nehledě na to, kolik bylo komu let. Samozřejmě jsme s tím nesouhlasili, ale nenaděláš nic.

Se třetím odstavcem naprosto souhlasím, zachovala bych se stejně. (Teda zatím děti nemám, takže těžko říct, ale věřím, že až je mít budu, tak bych k tomuhle "koule" našla, bylo-li by potřeba :) )

Věřím, že k takhle individuálním případům, jako je Monika, se i individuálně přistupuje. Takže ať by byly pravidla jakékoliv, Monice bych v tomto případě vyšla vstříc.
22:43
anezkaceska: Re: Já být tou učitelkou, neunav...
anezkaceska
To víš, ze zákona jsi od 18 plnoletý, tedy plně zodpovědný za to, co děláš. Takže se můžeš omlouvat sám. Vyučující jen dodržují platné právní předpisy.
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
15:32
Svorrok: Spolužák do každý druhý písemky
Svorrok
Spolužák do každý druhý písemky kresilil vždycky Rákosníčka. Druhej do každý kreslil šroub M16x1,5 a já kreslil veselé panáčky a sluníčka :)
Are you an idiot? ... http://googleforidiots.com/readme.swf
23:15
Gyrxiur: Paráda
Gyrxiur
Fajn, nie som sám, aj ja som kreslil obrázky na písomky, si pamätám ako som nakreslil na celú výšku A4ky žirafu vedľa odpovedí ;c)
19:06
Tristy: joo, moje matika a chemie jsou t...
silhouette
joo, moje matika a chemie jsou taky jedny velký omalovánky...ono když si maluješ a sedíš vzadu, vypadá to, že fakt přemýšlíš a horlivě něco děláš:D
BTW: čekala jsem dlouho na hlášku, které věnuji svůj 777. komentáš...našla jsem ;o)
Když už nerozumíš tomu, co děláš, dělej to alespoň precizně...
14:09
def84: Myslím, že každý si kreslil... j...
def84
Myslím, že každý si kreslil... já za svého myšáka na písemku dostal akorát vynadáno... :-/
Stejně jsem si věšinou nejvíc vyhrál s podpisem...
Stultitia excusationem non habet.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1233 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1538 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 63 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.