Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Nechybi tam neco? Neni ta hl...
Na blbou otázku dostala blbou odpověď. Na tom neshledávám nic pěkného, ale ani nic balvanovitého.
Re: komentar
Povinná četba? To zírám. Za nás byly o Tolkienovi v učebnici tak dva řádky... A ti z nás, co to četli, to četli o 5 let dřív, než na tu učebnici přišla řada :-)
Re: Není náhodou schizofrenie docela...
Pro fejsbukovou generaci je :D adekvátní reakce i na začátek jaderný války...
33 hlášek a ani jedna neprošla?...
33 hlášek a ani jedna neprošla? To je ještě trpělivost, nebo už obsese?
Re: Jasně, další přísnej ajťák,
OK, moje chyba. Neměl jsem být línej napsat "oddělení podpůrného charakteru zodpovědné za hladký chod bla bla bla...".
Přijde mi už ale vcelku jedno, jestli to zrovna znamená vývoj firemních aplikací, tahání kabelů po baráku nebo řešení stížností na nefunkční screensaver. Pokud se zrovna nebavíme o firmě, která má IT jako obor podnikání, jsou tu prostě od toho, aby se ostatním líp a snáz pracovalo. Jestli u toho chtěj mít chytrý kecy, je chyba na jejich straně, ne na straně toho "BFU", co zrovna něco neví a "votravuje". To mi nevymluvíš.
Re: Není komentář jako komentář
Třeba příště vynechá i tu hlášku.
Re: Jasně, další přísnej ajťák,
Vzdávám se. Evidentně mluvím svahilsky či co...
Re: Jasně, další přísnej ajťák,
Zhruba v tomhle:
Neschvaluju obtěžování okolí debilníma otázkama. Pouze říkám, že valná část dotazů/požadavků směrem k IT nakonec debilně vyzní prostě proto, že spousta lidí nemá moc ánung co jde/nejde a proč/jak atd.
Na druhou stranu mě fakt vytáčí, když IT (placení za to, aby tyhle požadavky řešili) tohohle stavu vyloženě zneužívají, aby dělali z lidí kretény, honili si ego a ještě se tím chlubili na netu.
Re: Jasně, další přísnej ajťák,...
OK, zkusíme to jinak, jo?
While ( ! understand ) { read_post(); }
Re: Jasně, další přísnej ajťák,...
Mňo, a vo tom to je. Uživatel může být 100x debilní, ale IT je tam prostě od toho aby řešil jeho požadavky. Proto IT = support. Když markeťák napoprvý nepobral, že se diakritiky nedočká, tak napsat mu to cyklem asi moc nepomůže, nemyslíš? Pan IT mág si možná trošku nafoukne ego, ale to je tak všechno.