Detail hlášky #70403
<a> cau, ale neni tam diakritika ... muzes to opravit?
<b> cus v tomhle programu nejde pouzivat diakritika, protoze to nepodporuje ceske kodovani znaku ....
<a> ok, a hlavicka v te tabulce se taha ze systemu?
<b> nn to je rucne definovane
<a> tak diakritiku aspon tam
<b> While ( ! understand ) { read_email(); }
* aneb emailova komunikace IT s mark. oddelenim :D
Informace o hlášce
Diskuze
Už to doprdele jednou pochopte:
1) IT = support. V předklonu se chodí možná k řediteli, určitě ne k ajťákům.
2) 99 % lidí vaší práci prostě nerozumí, proto budou vždy a za všech okolností vznášet požadavky a dotazy, které vám budou připadat dementní. Když se s tím nedokážete srovnat, najděte si jinou práci. Budete nasráni méně vy i vaše okolí. Včetně lidí na lameru, kde se v jednom kuse objevujou tyhle žblebty.
Neschvaluju obtěžování okolí debilníma otázkama. Pouze říkám, že valná část dotazů/požadavků směrem k IT nakonec debilně vyzní prostě proto, že spousta lidí nemá moc ánung co jde/nejde a proč/jak atd.
Na druhou stranu mě fakt vytáčí, když IT (placení za to, aby tyhle požadavky řešili) tohohle stavu vyloženě zneužívají, aby dělali z lidí kretény, honili si ego a ještě se tím chlubili na netu.
IT není support (podpora). Stejně tak, jak nežádáš od konstruktéra, aby ti opravil auto, tak nežádáš IT o opravu programu.
IT support (podmnožina IT) je tu od toho, aby řešili problémy uživatelů, stejně jak to u aut dělají servisy.
Přijde mi už ale vcelku jedno, jestli to zrovna znamená vývoj firemních aplikací, tahání kabelů po baráku nebo řešení stížností na nefunkční screensaver. Pokud se zrovna nebavíme o firmě, která má IT jako obor podnikání, jsou tu prostě od toho, aby se ostatním líp a snáz pracovalo. Jestli u toho chtěj mít chytrý kecy, je chyba na jejich straně, ne na straně toho "BFU", co zrovna něco neví a "votravuje". To mi nevymluvíš.