Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: teď jsem si všiml, že jsi dá...
Mně to připomíná angličtinářku, která neměla ráda spolužáka, který vyslovoval zkrácené tvary "can't" atd. "americky" - "kent" a dance "dens", ačkoliv v britské angličtině se to prý má "kánt" a "dáns" a jednou jí s klidem řekl, že to bude vyslovovat "kánt" ve chvíli, kdy Phil Collins v jakési písni bude zpívat "áj kánt dáns" místo "aj kent dens" - zmohla se jen na obvyklé "ale já vás mám učit britskou angličtinu, ne americkou, já vím, že to jsou skoro dva různé jazyky, ale to se nemůžete snažit?" a bylo.
A to nás naštěstí minuly amerikanismy typu "gonna", "gotta" atd., jinak by to Petr říkal s klidem a Růženu by už odvezli :) Po pár letech jiný kamarád říkal, že měli s angličtinářem dohodu "v konverzaci to používejte, když to tak umíte, ale v písemkách vám to budu brát jako chybu" a bylo to k oboustranné spokojenosti. Ono bych taky chtěl vidět, kdo říká např. náklaďáku po anglicku "lorry", když americký "truck" je prostě známější a zapamatovatelnější :) Anglický "bobby" ve smyslu lopicajta (záměr) proti americkému "cop" je totéž :-)
Re: <já> je zjevně poněkud zasty...
Protože víme, že nám nic jiného nezbývá. A pokud víme, že dostanem vynadáno, že nic neděláme a když něco děláme, dostanem vynadáno, že takhle nééé, jinak a když se zeptáme "jak jinak?" tak miláček neví, to si pak normální chlap řekne "a co se budu snažit, vynadáno dostanu tak jako tak, tak se nebudu namáhat".
Aneb jak říkám a dámy, pamatujte si: "Buď nám řekněte, CO máme udělat nebo JAK to máme udělat. Pokud nám chcete říkat oboje, udělejte si to rovnou samy."
Re: Ani bych se nedivil. Když js...
Aha, Angličani, druhé největší ošípané hned po Němcích.
Re: Já v Boha nevěřím. Ono se to...
Kde je v islámu prevence breberek, jako že v tom, že "žena je majetkem muže a musí ho poslouchat a nesmí bez něj ani vynést koš, pokud je kontejner mimo oplocený prostor patřící k domu", tak že si to těžko někde rozdá s nějakým jiným a tím pádem nepřitáhne breberky? Možná záslužné, ale pokud chlap taky není monogamní, chytne breberky jinde a bohulibý záměr nevyšel :-)
Re: Ani bych se nedivil. Když js...
Nedík. Celej večer tu slintám jak Pavlovův pes, protože někdo na patře dělá bramboráky a ty mi to ještě takhle připomeneš.
Svíčkovou s bramborákem? Ne, tobě to někdy někdo nabídl? Já bych si ji dobrovolně nedal ani s rejží, ke svíčkové patří knedlík, ale kdybych si měl vybrat rejži nebo brambory, byla by to rejže.
A ten komentář tam je proč? Auto...
A ten komentář tam je proč? Autor se učí na manažéra a v minulé lekci brali, že při prezentaci má nejdříve říci, co se chystá říci, pak to říci a pak těm blbečkům ještě říci, co jim řekl, aby si to pamatovali a tady to trénuje? No tak to ještě štěstí, že citace mají jen políčko na komentář a ne ještě na "úvod do citace".
Re: Ani bych se nedivil. Když js...
Já neříkám, že mi přijde svíčková s rýží dobrá, zlaté knedlíky, jen mi to přijde menší zlo než s bramborama. Ono třeba i rajská - tu můžu s čímkoliv krom brambor, by mě zajímalo, který blbec tohle kombo tenkrát ve školní jídelně vymyslel.
Re: Já být tou učitelkou, neunav...
Když na můj předmět dlabe, nevyplatí se mu to na vysvědčení. A pokud "dlabe" znamená "nechodí, ale naučí se to a známky si zajistí", to by mi nevadilo.
A takové to "maximum tolik a tolik absence, jinak zkoušky, i když má student známek dost a klidně i samé jedničky", o tom si myslím své a není to nic uctivého. Ano, škola si může nastavit systém jak chce, ale to se nefackuje s tím, že mi to přijde střelené.
Proč nutit studenta sedět ve škole, pokud se to je schopen naučit z učebnice nebo mu to kamarádi budou nahrávat na diktafon a on si to poslouchat doma? Ať se třeba válí v posteli a poslouchá program minulé hodiny na MP4 a dnešní hodinu mu na mp4 nahrávají kamarádi, jeho věc.
Není důležité, JAKÝM ZPŮSOBEM si to do hlavy dostane, důležité je, že to tam dostane. Přesně jako na vejšce - docházka na přednášky rozumné profesory netankuje, důležité je, co předvedou v testu či u zkoušky.
Autore, citace není penis, aby p...
Autore, citace není penis, aby platilo "čím delší, tím lepší."
Víš co, "on"? Jdi se bodnout, ty...
Víš co, "on"? Jdi se bodnout, ty víš ho..., co je to něco posr..., až tě to, cos udělal či spíš neudělal bude sr... i po skoro deseti letech, pak si můžeš říct, žes to posr..., což, dovolím si odhadovat, tvůj případ nebude.