Hlášky hodnocené kladně uživatelem „heindlik“
<Dodavatel> Dobrý den, Váš popis závady je příliš stručný, prosím více specifikujte vadu, kdy a jak se projevuje.
<Odběratel> Dobrý den, nevím jestli si z nás děláte srandu, nebo chcete prodloužit dobu stažení výrobku, ale pokud napíši, že nejde zapnout tak nejde zapnout. Specifikace pro méně chápavé: kdy – při každém pokusu o zapnutí přístroje; jak – při zapnutí tlačítka power se nic neděje!
Komentář: reklamace :)
<a> Ahoj. Já jsem ta, co k vám bude přestupovat na školu :)
<b> Čau. Proč sis mě přidala?
<a> No abych věděla něco o budoucích spolužácích ne? Jestli ti to vadí, tak si mě vymaž ;)
<b> nene, v pohodě ale když chceš něco o budoucích tak sis mě neměla přidávat
<a> Jakto?
<b> Propadnu
<a> aha