Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Edgarix“
<ona> nebudes se koukat! stejne vzdycky chci aby ses koukal ale ty se otocis:/
<ona> kdyz reknu otoc se neznamena to otoc se..
<on> achjo :D to je to pak těžký :D
Komentář: ženský, co víc na to říct
<a> včera jsem byl u <c> doma
<a> je vidět že jsou tam teď tři chlapi bez ženské ruky
<a> takový bordel a chaos jsem ještě neviděl!
<a> překvapilo proto jak krásnou a čistou koupelnu mají, když jsem tam vlezl!
<b> zvláštní :-D
<c> to bude tím že tam nechodíme od doby co matka odjela :-D
<a> Cau, tak jak jsi odmaturovala?
<b> Zdar, úplně v klidu.
<b> Tzv. "offroad" maturita. :-)
<a> ???
<b> 4x4 ;-)
<a> Ahoj, tak jsem si myslela, že bych tvýho bráchu pozvala třeba do kina ...
<a> Nevíš o nějakým filmu, na který by rád zašel?
<b> Čau, hele on stejně nikam nepůjde, je línej jako prase :-)
<a> Proč myslíš?
<b> potřebovala jsem do školy pár čistých papírů
<b> místo aby se zvedl ze židle a vyndal mi je ze zásobníku z tiskárny
<b> tak otevřel word a dal tisknout 10x prázdnou stránku, ať si je vezmu
<b> má to od stolu půl metru
<a> tvl teď mi napsala kamarádka dobře a ty na otázku jak se má...
<b> a?
<a> problém je v tom že sem se jí ptal 17. srpna 2012 ve 20:56
Komentář: 6.5.2013
<a> dneska to vidim u Diabla tak do 4:50 pak musim do prace
<b> blázne já byl do rána na kompu vždycky jen kvuli holce
<a> to ja sem ale taky
<a> celej den otravuje a ja nemuzu parit
Komentář: 21:07
<a> Ahoj, co děláš?
<b> Přemýšlím jestli mi učitelka uzná můj referát
<a> Proč by neměla? Na jaký je téma?
<b> Bitva, která mě nejvíc zaujala
<a> Aha je mi to jasný. Myslíš, že ti bitvu u Minas Tirith neuzná
<b> Přesně...
<A> Kluci, komu chybí červené trenky s černým drakem na boku? Objevil jsem je ráno.
<B> Ty jsou moje! Jsem si říkal kde jsou, když jsem se vzbudil nahej :-D Takovou chlastačku už nikdy! :-D
<B> Kdes je našel?
<A> Na sobě :-(
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<a> ten můj spolubydlící je fakt magor
<b> jak to?
<a> včera jsme myli nádobí, protože se začalo kupit, tak jsme se rozdělili, že já budu mýt a on utírat
<a> meju příbory a ten blázen je skládá do mikrovlnky
<a> tak se ho ptám, co to jako dělá, a on: 'no co, se s tím nebudu srát a rychle je vysuším, ne?'