Hlášky hodnocené kladně uživatelem „fekalmaster“
<a> Tak jsem včera byl poprvé u té mé nové známosti.
<b> A co?
<a> Dohodli jsme se, že něco uvaříme a pak se podíváme na nějaký film.
<b> A bylo něco?
<a> Musím přiznat, že mě celkem zaskočila.
<a> Co prej bych raději viděl na stole. Jí nebo jídlo.
<b> Hustý. Cos jí řek?
<a> To záleží na tom, jak dobře umí vařit.
<b> A umí?
<a> Vařit? Asi ne.
<a> som bol dneska v prahe poriesit par veci
<a> kedze si netrufam ist tam autom isiel som klasicky vlakom a mhdckou, a jak som sedel v metre nastupila taka babka, dosla za typkom co sedel na mieste pre invalidov a zacala nanho hulakat co si to dovoluje ze on neni dochodca a jemu nic neni
<a> typek sa na nu pozrel, usmial sa, vyhrnul si rifle a odopol si nohu
<a> take ticho pocas celej cesty metrom som este nezazil
13:00 <a> zákazník informován, že výpadky linky způsobuje zvýšený traffic na lince
13:14 <a> přišel e-mail, že zaznamenal DDoS útoky na port 53, prosí tedy o kompletní blokaci portu 53 na koncovém routeru, jestli je to možné
13:16 <b> možné to je, zablokujeme
13:30 <b> už by to mělo být hotové
13:32 <b> není náhodou port 53 pro DNS?
13:34 <c> je
13:35 <b> tak to jsem zvědav, za jak dlouho nám nahlásí nefunkční internet
15:27 <a> přišel e-mail od zákazníka. Nefunugje mu internet.
Komentář: Náš zákazník, náš pán.
<sunriseAvenue> tj, znamy si dal palacinky v ruske restauraci a uz je 2 tydny v nemocnici!
<loco> on to nezaplatil?
<technik> Dobrý den, Pokud je možnost vzdáleného přístupu tak bych se přiopil a opravil to „ručně“.
<zákazník> jestli to nedáte střízliv, tak se klidně přiopijte
<zákazník> Dobrý deň, chcela by som reklamovať televízor.
<podpora> Dobrý deň. Samozrejme je to možné, len poprosím opísať problém.
<zákazník> Včera večer, keď som pozerala Farmu tak mi nešla hlasitosť, potom nešiel ani vypnúť tak som ho musela mať celú noc zapnutý. Ďalší deň mi kolegiňa poradila že ho mam vybrať zo zástrčky. Poobede som chcela pozerať a nešiel zapnúť, tak mi kamarátka poradila že ho mam zapnúť gombíkom na televízore. Zapol sa, no stále nešla hlasitosť, prepínať a ani vypnúť tak som ho zas vytiahla zo zástrčky.
<podpora> Vyzerá to na závažnú poruchu bateriek v ovládači. Skúšali ste vymeniť baterky v ovládači?
<zákazník> Neskúšala a ani si to nebudem opravovať sama! Chcem teda reklamovať ovládač, stačí vám poslať ten alebo aj celý televízor?
<uživatel> Dobrý den, nemůžu se přihlásit k Vám na server. Hlásí mi to, že při odpovědi protokolu HTTP došlo k chybě.
<IT technik> Dobrý den. A jaký má operační systém a antivirový program?
<uživatel> Mám asi Windows XP a antivirový program nemám žádný.
<IT technik> Vy nemáte žádný antivirový program?
<uživatel> Ne, žádný nepoužívám. Mám pomalý počítač a antivirový program jsem odinstaloval a vypnul i firewall. Ono mi ho to totiž ještě víc zpomalovalo.
<a> prosímtě potřeboval bych pomoct s matikou..
<b> 7
<a> ha ha.. ne vážně, začali jsme brát limity, vim že je umíš..
<a> limita pro x->nekonecno z (14x^2-5x+52)/(2x^2+2)
<a> nějak nevim jak to zkrátit..
<b> 7
<a> hm tak fakt díky..
* a se obrátil na <c> ..
<a> čus, prosímtě <b> mi není schopnej pomoct, zvládáš limity?
<c> no snad jo, povídej
<a> limita pro x->nekonecno z (14x^2-5x+52)/(2x^2+2)
<c> 7
<a> jděte do prdele!
Komentář: Pro ty co si to nespočtou - vážně to 7 je.. ^^
<on> Co děláš večer?
<ona> Úkol.
<on> Z čeho?
<ona> Matiky.
<on> Škoda, chtěl jsem tě pozvat do kina.
<ona> Tak pozvi.
<on> Šla bys se mnou do kina?
<ona> Nemůžu.
<on> Proč?
<ona> Protože musím udělat úkol z matiky.
Komentář: ženská logika
<zakaznik> dobry den nefunguje mi internet, som v bratislave v starom meste
<operator> nemame hlasene ziadne poruchy, ale overim to.
<operator> hmm
<operator> no, ako to tak overujem tak net nejde ani mne. a to som v ziline, takze to bude asi väcsi problem
Komentář: slovensky telekom...