Hlášky hodnocené kladně uživatelem „togi“
<a> Při počítání průměru z Ma mi vyšlo 6,07...
Komentář: jo, to odpovídá...
<Adam> cau sundej si sluchatka a otoč hlavu do leva
<fénixxx> proč?
<Adam> mluvi na tebe šéf
<a> Dnes som poslal link na lamera kamošovi..
<a> Chcel vedieť odkiaľ mám tie hlášky.
<b> No a?
<a> Po 2 hodinách mi napísal, že už všetko prečítal, vraj
<a> toho nieje tak veľa. Jedna hláška na stránku.
<a> Poradil som nech skúsi posunúť koliesko na myši o trochu dole.
<a> Odvtedy ešte neodpísal
Komentář: zdatný užívateľ PC
<ona> prvy krat idem domov stopom. ideme spolu s kamoskou, ale aj tak sa trochu obavam
<on> coho? vsak co najhorsie sa ti moze stat?
<ona> ze by nas prepadli, kamosku by znasilnili a mna by nechceli. to by bolo najviac ponizujuce
<a> Nikdy si nenechávejte kameny jen tak rozházené po stole, když mate papouška. Obzvlášť, když je zrovna lepíte na šaty.
<b> takže až kolem mě proletí opeřená disko koule, budu vědět, o co jde...
<a> dneska jsem na zastávce přehlídnul matikáře..... divně po mně v tramvaji koukal, asi že jsem ho nepozdravil
<a> mám strach, že si mě pamatuje a dá mi to sežrat zítra u zápočtu :(((
<b> První den v práci jsem byla po představení asi 70 nových kolegů tak zmyšákovaná, že jsem dalšímu v pořadí naférovku řekla, že si ho stejně nebudu pamatovat.
<b> Byl to majitel firmy.
Komentář: naštěstí se smyslem pro humor :)
--- inkognito.sk ----
<A> Ahoj, kdo jsi, chalan alebo zena?
<B> Hádej, můžeš třikrát
<A> Moznosti jsou len dve.
<B> Tak to bys to měl zvládnout
<on> ted me uprimne pobavil jeden kolega
<ona> copak?
<on> jsem mu hlasil problem v jednom nasem systemu, ze kdyz kliknu na tlacitko vyskoci mi chyba..on rika: jo ok, zmen si toto a toto a dej vedet..tak jsem to zmenil a rikam: no tak ted to tlaciko je zasedly a vubec na nej kliknout nemuzu a on: ok tak problem vyresen, error uz nevyskakuje :-D
Komentář: IT firma
<a> Ahojky nemate se ségrou náhodou klec?
<b> Čaues.. Od tý doby co jsme dospělí nás mamka nechává pobíhat volně
Komentář: Chtěla klec pro potkna :D
<já> Mam problém s (aplikace na výkazy), nelze se přihlásit, hlásí Access Denied
<HelpDesk> Zkusíme vysypat cache prohlížeče, to pomáhá na většinu problémů
<já> OK. Stalo se to i kolegovi, asi to bude něco většího
* HelpDesk mi začne ovládat PC, při tom vyčistí cache a problém přetrvává
<HelpDesk> Hm, vydržte, zkusím to u sebe
<HelpDesk> Hm, mě to dělá to samé
<já> Zkuste vysypat cache, to pomáhá na většinu problémů
<HelpDesk> A kolegovi to taky nejde, asi to bude něco většího