Hlášky hodnocené kladně uživatelem „petan012“
<a> představ si,jsem se zeptal Kuby na tvoje icq a on si ze mě udělal prdel a dal mi icq od nějakýho Číňana. A já pak musel poslouchat ty jeho čínský kecy než jsem ho dal do ignoru :D
<b> что это должно означать??? что ты то говоришь???
<a> ...
Komentář: Někdo pak dostal na prdel... xD
<a> jsme se dneska rano v praci docela pobavili :)
<b> ?
<a> kolega si dal jako screen saver pomerne rozsahlou sadu fotek, kde se jeho pritelkyne sprchuje, pochopitelne naha, a dneska mel ten kolega volno, tak jsme se rano sesli u nej v kanclu, zapli pocitac a deset minut pockali... :))
<a> o čem děláš sočku?
<b> syntéza nanotrubek v plazmatu
<a> rozumím akorát tomu "v"
Komentář: sladkých sedmnáct
<a> nevis nahodou co je to aktualni jmenovka svazku?
<b> to jak je pojmenovaný ten oddíl
<a> muzes mi dat priklad
<b> 3+6= ?
Komentář: no co :))
<a> serus, maturant
<b> daj pokoj, mam taky pocit, ze za dalsie dva tyzdne kazdy den pokosim, vylestim cely byt, poupratujem izbu, garaz, vybetonujem pivnicu, vymalujem, skontrolujem strechu, dorobim meteostanicu, fm vysielac, ocesem kaktusy, povysavam riady a pojdem na prechadzku s chobotnicou len aby som sa ucit nemusel
<a> to mas este dobre, ja som cez akademicky tyzden zacal ocakavat, citat a odpovedat aj na SPAMy...
<a> jsem ted volal do KB
<a> a rikam ze chci poslat prachy do Hongkongu, jakej typ platby zvolit
<a> a baba: moment, overim jestli se se Hongkong naleza v Evropskem hospodarskem prostoru a je mozne vyuzit Europlatbvy
-!- a is away: skola ucim se na maturu piste jen pokud je to nutny nebo de o chlast, diky
Komentář: ICQ status
<Eon> Co myslíš, že stojí víc energie (i penez)? Varení vody ve varné konvici anebo varení vody v mikrovlnce?
<fs> Mikrovlnka ~800 W, konvice ~2400 W. Pokud není konvice 3x rychlejší, vyplatí se trouba...
<fs> No, ješte si musíš uvedomit, že trouba nijak nedetekuje dosažení cílové teploty
<fs> Dále bys mel zapocítat amortizaci konvice, protože v Brne je tvrdá voda
<Eon> taktéž krome vody ohríváš i hrnek (v mikrovlnce), nebo celou troubu (v troube)
<fs> + okolí
<Eon> ano
<fs> To je vedecký prístup.
<fs> Existuje ješte jeden. Technický.
<fs> Odectu stav na elektromeru. Ohreju vodu v troube. Odectu stav elektromeru. Ohreju vodu v konvici. Odectu stav elektromeru.
<Eon> hm... asi jo
<fs> Aneb... co me naucila strojarina
<fs> Všechny úlohy se dají zvládnout matematikou 7. trídy ZŠ. Pokud ne, dají se prevést na úlohy, které uz jdou.
<fs> Bod 2. Výkresy jsou nanic, duležité je, aby soucástky sedely. Jak se toho dosáhne, je irelevantní.
<fs> Bod 3. Fachá = nehrab do toho. Nefachá = delej s tím co chceš.
<fs> Bod 4. Vetšina problému se dá rešit kladivem. Problém, který se nedá rešit kladivem, je prevoditelný na problém... viz bod 1.
<fs> Bod 5. Vetšina predmetu, které clovek stvoril, se dá použít jako kladivo
<fs> Dusledek bodu 5 - jakékoliv náradí je tedy v podstate jen specializací kladiva.
<a> ahoj, hodil som si mincou ci sa ozves, vyslo mi ze sa ozves no pre istotu ti pisem...
Komentář: zufalost...