Hlášky hodnocené kladně uživatelem „cmotdibbler“
<a> Cus, tak co, jaka byla praxe?
<b> Ale jo v klidu :)
<a> A cos delal?
<b> Vyhral stanley cup za detroit... dvakrat :D
Komentář: :D
<a> Tak som dokoncil tu srandu na blokovanie javascriptovych prvkov, v pripade potreby je dole vpravo tlacidlo na ich odblokovanie.
<a> A ked tak nad tym teraz rozmyslam, asi nebol uplne najlepsi napad robit to tlacidlo ako javascriptovy prvok...
<a> Toho Opla bych si nikdy nekoupil, zere jak krava
<b> Prosimte a co ten tvuj seat starej ?:D ten nezere ?!
<a> ty vole, ja do toho natankuju jednou za tyden a jezdim na to mesic
Komentář: je videt ze cas je relativni...:D
<a> tohle mi právě přišlo od člověka vlastnícího titul Mgr. a kulaté notářské razítko
<a> "Vážený pane, děkuji za zaslaný email, ale bohužel připojená fotodokumentace se mi i přes opakovanou snahu nedaří otevřít... Přiznám se, že ani po konzultacích s techniky, se nedaří zjistit o jaký program pro otevření souboru ".rar" se jedná..."
Komentář: jednalo se o mail s rarem ve kterém bylo 20 fotek. ;)
<bob> Ahoj
<ikeaAnna> Vítejte v obchodním domě IKEA. Jak vám můžu pomoct?
<bob> jsem zoufalý
<ikeaAnna> Vše co můžete udělat je doufat.
<bob> Takže můžu doufat že se mnou půjdete na rande?
<ikeaAnna> Děkuji za váš návrh, ale musím tady zůstat a odpovídat na otázky o firmě IKEA.
<bob> a po práci ? měla by jste volno?
<ikeaAnna> Pracuji a odpovídám na otázky o produktech a službách firmy IKEA 24/7.
<bob> 24/7? vy jste ale kariéristka
<ikeaAnna> Tady je výsledek: 24/7 = 3.42857142857143.
<bob> HUSO!
<ikeaAnna> O tématech spojených se zemědělstvím opravdu nic nevím. Pokuste se, prosím, zeptat se mě na něco o IKEA.
Komentář: když to někdo zkouší na program :D
<a> zdar, tak mám konečne novú zákazku.
<b> bolo na čase, čo to je?
<a> schody, ale pán mal jednu nezvyklú žiadosť...
<b> hmm, čo také?
<a> mám mu ich urobiť tak, aby vŕzgali.
<a> Vraj chce počuť dcéru keď sa v noci vráti domov :D
Komentář: Stolárske príhody...
<zákazník> Dobrý den.
<technická podpora> Dobrý den. Jaký máte problém?
<zákazník> Nefunguje mi internet. Asi to bude v routeru.
<technická podpora> Dobře, resetujte router, odpojte ho na 10 sekund od zdroje a poté znovu zapněte. Pak se mi ozvěte.
<zákazník> Dejme tomu, že jsem to udělal. Co dál?
<technická podpora> Hmm, tak dejme tomu, že Vám to funguje. Nashledanou.
11:15 <akroj> Dobry den, dekuji za zaslani rautove nabidky, ale bohuzel tam neni priloha.
11:21 <marcela> Ale je tam, podivejte se, hned nahore mate napsany chleba!
11:22 <akroj> Parada, ale me chybi cela priloha toho mailu.
Komentář: Někdy může být komunikace s restaurací náročná pro obě strany.