Hlášky hodnocené kladně uživatelem „Brambor“
<ona> Já si chci koupit panenku a ušít jí šatičky
<on> mam to brat jeko predohru k vete chci bambino?
<ona> ne, chci si hrát s panenkama a fotit si ji.
<on> aha
<on> njn
<on> dite mava tendenci utikat a ne sedet klidne a nechat se fotit
<ona> :3 akorát že první rok s dětma moc zábavy není. Prdí, žerou a neudrží konverzaci
<on> to mas pravdu
<ona> na druhou stranu jejich nečinnost ti dovoluje vyrovnat se s faktem, že jsi rodič. Je to jako když rodičkovství pomalu uploaduješ, 9 měsíců příprav, pak betatesty s nemluvnětem než máš na krku puberťáka :D
<on> pekny popis
<ona> nechceme miminko?
Komentář: ja to rikal.. ja to rikal... ja to rikal...
<eddie> script, co jsem předloni napsal, je lehce pasivně agresivní
<eddie> je to script, co všem na fb přeje k narozeninám a, když mám narozeniny já, poděkuje za přání
<eddie> včera poděkoval
<eddie> bohužel mi nikdo nepřál
<eddie> teď si myslí, že jsem uraženej…
<a> Ahoj, co děláš?
<b> Přemýšlím jestli mi učitelka uzná můj referát
<a> Proč by neměla? Na jaký je téma?
<b> Bitva, která mě nejvíc zaujala
<a> Aha je mi to jasný. Myslíš, že ti bitvu u Minas Tirith neuzná
<b> Přesně...
<a> zab me, jsem na schuzce s dokonalou smesici zlozvyku a poruch reci, krasne exemplare
<b> sdílej trápení
<a> tak je tu koktavy vedouci schuzky - "My je tam dame, ale jako jako jako to bude trochu trochu trochu trochu trochu obtiznejsi."
<a> Finalizatorka - "takze ve finale z toho vyjdeme hur, protoze ve finale to dopadne tak, ze se stane ve finale tohleto."
<a> Akvarijni rybicka - skace do reci a pak si nepamatuje, proc to udelal
<a> Bavic - do vet porad vklada vtipy a prerusuje si tok myslenek
<a> Shrnovatel vseho - "Takze ja to shrnu, abych to pochopil, bavime se o projektu XYZ, chápu to spravne?"
<a> Archeolog - vytahuje vyresene problemy a trva na diskuzi
<b> a kde je ten, co nesleduje průběh schůzky, protože si na všechno stěžuje?
<a> takovy tu nastesti neni
<krutor> pamatuješ na tu holku jak se nám tak líbila?
<krutor> potkal jsem jí na té akci
<krutor> pobavil
<krutor> opil
<krutor> vzal u Karla v garáži zezadu na stojáka do zadku
<krutor> neměla nic proti
<krutor> na konci se otočila
<krutor> a řekla:
<krutor> teď já tebe
<krutor> a vytáhla ptáka!
<krutor> když mě probrala, tak mi řekla že se jmenuje david
<krutor> a že se omlouvá
<krutor> co si o tom myslíš?
<krutor> nikdy nikomu nic neříkej
<krutor> děsí mě tvé mlčení
<krutor> asi by bylo lepší kdybys mi odepsal aspoň něco
<Šmoula> :-D :-D :-D Právě mě vytáhla máti z vany s vyděšeným výrazem a slovy "Opravdu si myslím že tě tvůj kamarád potřebuje!" :-D
<krutor> do prdele!!
Komentář: Tam už snad nee :-D
<a> Vyhrál jsi už amnesii?
<b> Ne, naposled, když jsem to hrál večer, tak jsem se tak vyděsil, že jsem sotva usnul.
<a> Jojo, je to trošičku strašidelný :D ..
<b> Hlavně je děsivý, když hraješ a najednou k tobě do pokoje vběhne opilej táta s prostěradlem na hlavě s tím, že "Půjdem vyděsit maminku.."
<A> Kluci, komu chybí červené trenky s černým drakem na boku? Objevil jsem je ráno.
<B> Ty jsou moje! Jsem si říkal kde jsou, když jsem se vzbudil nahej :-D Takovou chlastačku už nikdy! :-D
<B> Kdes je našel?
<A> Na sobě :-(
<a> s akymi problemami sme sa stretli pocas robenia semestralky? ma to byt v dokumentacii.
<b> 1 NP ťažký problém neochotného vyučujúceho - riešené heuristickou analýzou zahraničných internetových diskusií
<b> 2 Polynomicky transformovaný problém japonsky lokalizovanej angličtiny v prednáškach - transformované za pomoci generického modelu syntetizátora ľudskej reči
<b> 3 Problém kvantity učiva o zložitosti Ω(a^n), kde 'a' je počet predmetov tohto semestra a 'n' počet semestrálnych prác - riešené usporiadaním spektra vypočítaného
<b> diskrétnou Fourierovou transformáciou aproximovaných funkcií využiteľnosti učiva s jeho náročnosťou(časovou, vedomostnou a psychickou). Následné určenie priorít
<b> mal na starosti každý člen skupiny zvlášť.
Komentář: Zaklady databazovych systemov na FRI-Uniza
<A> Být holka, tak jdu na VUT, aby mě denně obletovaly desítky kluků, kteří doufají, že jim dám.
<Romana> Jako holka na vut musím velice nesouhlasit!! Polovina kluků na FSI VUT má problém se s holkou jen bavit, natož ji obletovat.
<Tomáš> S obletováním může být technickej problém.... on né každej vlastní pájku...
Komentář: Vysoké UČENÍ Technické..
<kolega> jak se jmenuje ten předmět?
<kohout> jaký?
<kolega> no ten, do kterého děláme spolu celý víkend tu prezentaci
<kohout> tak to ti nereknu
Komentář: konec semestru