Hlášky hodnocené kladně uživatelem „reuef“
<ona> V7te4n2! Kolik a kam ti m8me poslat? Nebo p5ed8me prachy osobn2?
<ona> Kruci.
<ona> V7te4n2! Kolik a kam ti m8me poslat? Nebo p5ed8me prachy osobn2?
<ona> Kurva, vždyť jsem tu klávesnici přepnula. Dokonce 2x! Takže: ...
<salamor> :D jdu tak v BG s Awkinem a rikam mu ze za 40 vteřin končí BG tak at pohne a on mi odepíše : jojo počkej minutku :D
<Anakin-Skyfolker> :D jo to ja sem jednou sel areny s nejakym magem a on pry ze potrebuje vlnu do questu a ze si jenom znich udela ovecky :D
<Awkin> ja sem včera zkusil tu tvoji hru World of Warcraft a moc mě to nebavilo tak sem si četl povinnou četbu
Komentář: So sick ;)
<Jakub> narodil se mi syn! :)
<Zwelik> Gratulace!
<Jakub> vypadá jak já když jsem ožralej.
<Zwelik> Cože? :D
<Jakub> na všechny řve a slečnám sahá na prsa :)))
<Kikin> Tak mne donutili zkouknout všechny (7!) filmy s Harry Potrem. A jako nechápu. Autorka by se měla naučit něco o abstraktních třídách a polymorfizmu. Nechápu proč mají vždycky kouzlo jen na konkrétní situaci. Například patronovo zaklínadlo je jen na ty lítající mozkomory. Na jiný monstra si neškrtne. Blbost. Přece když udělám třídu (třeba i abstraktní a pak použít dědění) ZakouzliKouzlo a v ní budu mít třeba přetíženou metodu (čti kouzlo) znicLetajiciPotvoru(typ potvory) tak ta by podle parametru (např. "mozkomor") danou příšeru zahubila nějakou privátní funkcí (tedy speciálním kouzlem). Jednoduché. Pak se jim stačí naučit jedno zaklínadlo a jsou za vodou. Nebo další věc co nechápu- v jednom díle najdou prst a hned řeknou - jó to patřilo Tady Tomuhle. Jak na to sakra přišli. Pochybuji, že mají forenzní techniky a vybavenou laboratoř, kde by zjistili například rozborem DNA komu patří... A pochybuji že mají kouzlo "Řekni komu jsi patřil" který když zakouzlí na useknutý prst, tak se jim vypíše "Péťan Petigrů"... A takovýhle drobností je spousta...
Komentář: Technici by se neměli dívat na pohádky...
<a> čau nevieš mi pomôcť?
<b> čau čo potrebuješ?
<a> nevieš ako môžem nájsť holku čo sedela so mnou dnes v autobuse ?
<b> tak to ti neviem poradiť ..a prečo ju chceš nájsť bola pekná? :D
<a> to áno a veľmi ale nejde o to
<b> tak potom prečo ju chceš nájsť ?
<a> zobrala mi mobil
<b> :D:D:D
<A> Copak děláš?
<B> Učím se kostičky - os breve, os longum.
<A> Hm, os linux, os windows - každý máme máme své os.
<a> Ahoj kočičko, co bys řekla na orálek za peníze?
<b> Sorry, nemám prachy.
<a> Je možné vyvinout si hardwarovou závislost na čaji?
<b> Samozřejmě :) Čaj obsahuje silně návykový Dihydrogen Monooxid.
<a> už jsi zprovoznil ten World ?
<b> jo, už jsem i začal psát.
<a> fajn, kolik už máš napsaných slov ?
<b> nevím, nechce se mi to počítat...
<a> dole to máš napsané, počítá ti to samo :)
<b> aha :)
<b> 4 :D
Komentář: ta lenost nás jednou všechny zabije :D
<a> Dneska mě dostala malá Lucinka
<b> povídej, co to číslo zase provádělo
<a> no, kreslily jsme spolu křídama na chodník - princezny, traktory, prasátka...pak na mě Lůca: "Víš co nakreslíme teď? Bábu Sociálku! Ta bere děti... a nesmím o ní říkat paní učitelce ve školce, jinak si pro mě příjde."
Komentář: Lucince jsou čtyři ;)