Hlášky hodnocené záporně uživatelem „Mejzla“

<a> sakra
<a> tak tohle mě dostalo ....
<b> ?
<a> otočim v sešitě na výpočet spojek a tam, na místě, kde měl bejt výpočet je namalovaná vysmátá postavička a mojim rukopisem napsáno: "JO, tay měl bejt výpočet. Zanechme ironie a dobrovoně si přiznejme onu krutou pravdu: Výpočet tay není... Smiřte se s tím a žijte v klidu dál..."
<a> tehdy mi to asi přišlo vtipný :D
<b> :-D :-D xD no seš blbá :-D

Komentář: svaťák ...

<a> du pokračovat v rýsování... už na tom "pracuju" cca od 1600 a mám tady akorát osy
<b> ty krávo to na tom děláš 410 let?
<a> cca

<zákazník> Dobrý den, píšu poprvé e-mail.
<helpdesk> A v čem máte problém.
<zákazník> V adrese svého přítele. Je tam takový zvláštní znak jako "a", ale nevím jak k němu dodělat ten krucánek.

<a> hej ja jsem se trosku nudil a neco jsem ti spocetl
<b> No?
<a> 183960 hodin cca si nemel sex :D

<gaby> mám nový notas
<def> Jo ? jaky procak ,grafika ,ramky ?
<gaby> grafika je fajn, ma na zadni strane obrazek majacku s mořem...

Komentář: aha

<a> v televizi je borec, co prý 70 let nežral
<b> živý?

<ona> Ahoj, ted pisu svymu vedoucimu bakalarky a nevim jak ho oslovit, jestli "Vazeny pane inzenyre", nebo "Vyzeny pane Blaho"... Poradis mi?
<on> No, ja nevim, ja mu pisu "Ahoj Milane" :D

Komentář: Nepomohl...

<a> čau, jak bylo včera na pivu?
<b> no dobře si mě borka dala
<b> prý ukažte občanky, tak pepa ukázal a já jelikož ještě nemám 18, tak jsem to zahrál, že jsem přijel autem a nechal jsem si doklady vevnitř
<a> a co ona?
<b> že řidičům nenalívá...
<a> :D

<klient> Prosím o zaslání přeplatku faktur na číslo bankovního účtu 12345678/0300 ihned po ukončení služby UPC Internet. Předem velice děkuji, s pozdravem Klient
<operátor> Vážený pane Kliente, touto cestou bychom Vám chtěli potvrdit, že Váš požadavek byl akceptován a případný přeplatek po ukončení smlouvy bude zaslán na Vámi uvedený email. pozdravem a přáním příjemného dne D. Nikodem, operátor klientského centra.

Komentář: :-)

11:15 <akroj> Dobry den, dekuji za zaslani rautove nabidky, ale bohuzel tam neni priloha.
11:21 <marcela> Ale je tam, podivejte se, hned nahore mate napsany chleba!
11:22 <akroj> Parada, ale me chybi cela priloha toho mailu.

Komentář: Někdy může být komunikace s restaurací náročná pro obě strany.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1463 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1768 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2118 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2323 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2538 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 7 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 8 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

While
před 22 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 23 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.