Detail hlášky #73916

<a> Chlastame! Jak jsi na tom?
<b> Vino... tri sklenicky. Nebo jsem mel ctyri? Who cares!
<a> Teprve 4? My uz s Dejvem 7 kusu kazdej.
<b> Hele, chlapi
<b> Ja prisel dom, syna jsem vyzvedl
<b> Snedl kousek pizzy
<b> A protoze jak zena, tak tchyne dlabou na uklid, tak jsem povesil pradlo ze vcerejska
<b> To jsem pral hlavne proto, ze tchyne ma neco s jicnem (pozustatek alkoholismu?) a obcas zvraci. Pozvracela si saty.
<b> Dneska dopoledne nam rozbila sklenku na vino - celkem peknou a asi jen dva tydny starou.
<b> A vecer, kdyz jsem pak sel myt nadobi, jsem si bodnul strep do nohy
<b> Nacez jsem malem dostal vynadano, ze jsem neprijemny na lidi kolem
<b> Tak mi kurva nekecejte do toho, jak rychle chlastam!!!

Informace o hlášce

Datum přidání: 19. 1. 2018
Kategorie: Hlášky
Autor: zgrossl (34 hlášek)
Hlasování: despy, Hanach80, Apophis 3 pro a logout, kudli, killercat, While, rain, SOScz, CarpeNoctem, arxarios, nasty, Stickman, xkox, Sobosss, insaina, SkyHaven, piol, Hammer, Flad, Zelvi, belisek, fatman, matrix17, rotten77, joocker, tristaver, pavelnop, Coolak, oprs, naituf, Komaar, Maty991
30 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,14 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

12:12
While: Tohle moc nechápu,
While
Proč se dost lidí ptá, kolik toho vypili ostatní? Co je jim sakra po tom ne? To není poměřování sil.
I don't know and I don't care.
12:54
Satan__666: Re: Tohle moc nechápu,
silhouette
Souhlasím. Chlapi se rádi poměřují ve všem a někteří evidentně v ničem jiném (než chlastu) nevynikají. Jak se říká, "kdo dál dočůrá".
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:58
nakopnuta_sova: Re: Tohle moc nechápu,
nakopnuta_sova
Taky to tak vidím. Vynikat aspoň v tom, kolik toho vychlastají než odpadnou, když na víc nemají.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:40
Nasty2: hm... já jsem se asi fakt zblázn...
Nasty2
hm... já jsem se asi fakt zbláznil. Sovo?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:45
While: Re: hm... já jsem se asi fakt zb...
While
Pokud ano, tak je to skupinové. :)
I don't know and I don't care.
12:58
nakopnuta_sova: Sice <b> svým způsobem lituju,
nakopnuta_sova
jestli to má doma takhle, ale že by to patřilo na Lamera...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:05
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Ale chudák to je.
Žena A TCHÝNĚ dlabou na úklid, takže dle všeho bydlí s tchýní a přesto (nebo možná právě proto?) musí doma věšet prádlo OD VČEREJŠKA, protože je asi pro dámy moc práce to udělat?
Pokud dám prádlo do pračky, tak ho pak taky co nejdřív pověsím, ne? Dovolím si tedy předpokládat, že prádlo dala prát jedna z dam... možnost "dám vyprat prádlo, jdu do práce a vím, že za dvě hodiny někdo přijde a pověsí to" pomíjím, to by tam nezmiňoval "od včerejška... zdá se, že je skutečně "v chomoutu", což je k politování, ale že by to sem patřilo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:25
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
... a nebo prostě mají tchyni doma, protože je nesoběstačná. Není na tom nic divného, spíše naopak. S tím souvisí i to rozbití skleničky.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
19:17
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
To máš pravdu, tohle mě nenapadlo. Takže tchyni můžeme omluvit, třeba nemůže.
Ale že manželka nechá v pračce prádlo "od včerejška"... to neví, že to tomu prádlu neprospívá?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:19
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Ale zase... pokud je tchyně nesoběstačná, proč by říkal, že dlabe na úklid? Pokud jsem nesoběstačnej, těžko můžu na něco dlabat, když se ani neobsloužím... z toho "dlabe na úklid" se dá předpokládat, že by mohla, ale nechce... a já chci fakt možnost editovat posty, zase doublepost, protože pošlu, chci něco dodat...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:58
insaina: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
insaina
<b> To jsem pral hlavne proto, ze...
možná tě to překvapí, ale manželka nerovná se služka
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:28
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Jistě že ne, služce se musí platit... ale to vlastně manželce taky a člověk je rád, když ne celou výplatou :-)

Ale teď vážně... manželka nerovná se služka, to máš pravdu a nerozporuju to, ale jak jsem zde už zmínil, věšet prádlo "od včerejška" je poněkud podivné, byť neznáme podrobnosti... proč ho už někdo nepověsil včera?
Nejlépe ten, kdo ho dal vyprat, takže věděl, že se pere, ostatní členové rodiny to dejmetomu vědět nemuseli (a pokud by ten, kdo dal prádlo vyprat, šel pryč, tak já bych v takovém případě nechal na viditelném místě vzkaz "až dopere pračka, pověs to prosím")?
A dovolím si pochybovat, že to prádlo dal prát <b>, to by počítám neremcal, že to musí druhej den věšet...
Nejsem expert na domácí práce, ale že válení se v pračce do druhého dne prádlu zrovna neprospívá, to vím taky...

Prostě byť do toho nevidíme, tak tady něco smrdí a moje nohy to nejsou...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:04
baffiak: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
jednoducho - daval prat vecer/v noci, rano utekal do prace a dufal, ze niekto sa cez den toho ujme. vecer zistil, ze nie, tak to zavesil
13:34
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Hele, ty ses někdy setkal, že manžel odevzdává peníze manželce?

Buďto mají společný účet a přispívají a starají se rovným dílem nebo má každý svůj a ten druhý mi do toho nemá co kecat.

Ale s tím, že by někdo odevzdával partnerovi desátek jsem se fakt ještě nesetkal. :)
I don't know and I don't care.
18:35
CarpeNoctem: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
CarpeNoctem
Tak to já bych o jednom věděl. Odevzdává důchod a dostává kapesný.
00:22
ESESEL: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
ESESEL
Též bych o jednom věděl.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:48
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
C-C-C-COMBO BREAKER!!!

Já o nikom takovém naštěstí nevím - myšleno, že takového chudáka neznám osobně, natož abych - měla-li to být narážka - jeden z těchto byl, pokud bychom důchod nahradili výplatou... ještě to tak.

Já jsem pro systém "oba stejný podíl z výplaty - např. 70 % (samozřejmě aby to, když se to dá dohromady, stačílo na chod domácnosti) a zbytek ať si nechávají pro sebe - na pivo, na kafíčko a dortíčky s kamarádkama, na cokoliv, prostě jako kapesný". Ale abych musel udělat co měsíc stojku a prosit o každou dvacku na pivo, tak to ne...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:36
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Když mu to tak vyhovuje, jeho věc. Já bych se postavil na zadní hodně rychle :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:37
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
To bylo na Carpeho 18:35
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:08
While: Sova 16:36
While
Tak nějak, pokud jde o moje peníze, tak se mnou nikdo cloumat nebude. :)
I don't know and I don't care.
01:33
insaina: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
insaina
Tak ještě jednou:
"<b> To jsem pral hlavne proto, ze (...)"

Tedy pral b, není důvod očekávat, že to bude dokončovat někdo jiný. Chlapská logika stylu "já chodím do práce" je v dnešní době pracujících žen přinejmenším úsměvná. Já mimochodem od manžela taky nečekám, že pověsí prádlo, které jsem vyprala, přestože já večer (když syn usne a mám chvíli klid) pracuju, zatímco on hraje hry. Ačkoli by bylo fajn, kdybych to očekávat mohla ;)

BTW manžel sice odevzdává, ale ví, kam to dávám. Je tam notýsek a když potřebuje, zapíše, kolik si bere, u větších částek i účel, aby byl přehled. A já to dělám stejně. Takže ani nemusím já utáhnout celou domácnost z mateřské, zatímco on by si užíval celou výplatu, ani si vzájemně nemusíme říkat o každou stovku.
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
11:23
Teramon: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Teramon
Co když je dlabání na úklid důsledkem nějaké jiné akce? Jako třeba <b> dlouhodobě nepřiložil ruku k dílu a tak se žena s tchyní rozhodly, že to nechají na něm. Nebo <b> nemá práci (nebo má nějakou časově nenáročnou, bez dlouhého dojíždění...), žena podniká (dojíždí na dvanáctihodinové směny...) a nemá čas a tchyně je nemocná.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:13
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
No právě, takových důvodů může být víc a můžou být čistě reálně podloženy situací a nemusí být nutně problém v tchyni nebo "manželce". Ono uživatel nakopnuta_sova je, bůh ví proč, silně zainteresován na tchyně a na "manželky" (krom jiného) a vůbec má názory "staré (hospodské) gardy" (100+), mnohdy podpořené nejen hospodskými vtipy. Inu, to se tady asi jen tak nevymýtí, tyto nesmyslné předsudky, kterými velmi negativně podněcujeme nesnášenlivost u mladé generace.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:52
Brambor: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Brambor
Třeba jako selský rozum? Když dopere pračka, tak je snad jedno jsetli jste pohádaní, nebo se bezmezně milujete, když se to nepověsíš tak to akorát zatuchne, v lepším případě nahnije.
Zwov je drak!
12:56
Brambor: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Brambor
Teda pardon, nenahnije, chytne plíseň.
Zwov je drak!
13:13
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
Mohl bych ti vyjmenovat tisíce i miliony situací, kdy to prostě nestihneš pověsit "včas" a také to že dlabou na úklid nemusí nutně souviset s praním prádla. Normálně je úklid a praní velmi odlišná činnost. Nebo prádlo dal prát ve 23 než šel spát a pak ho věšel dejme tomu kolem 14 hodiny = nikdo nemohl pověsit prádlo až pračka dopere (ne nezbytně) a také se prádlu nic nemůže stát. => situací může být tisíce.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
00:59
nakopnuta_sova: Nasty 13:13
nakopnuta_sova
Nebo prádlo dal prát ve 23 než šel spát a pak ho věšel dejme tomu kolem 14 hodiny

Ano. Pokud má postarší pračku neznající funkci odloženého startu, pak ano. Já ovšem mám pračku s odloženým startem a to už je šest let stará, takže žádná novinka.
A odložený start, to je vám, lidi, věcička... nachystáte si prádlo k vyprání třeba ve tři v noci, všechno připravíte, nasypete prášek, nalejete aviváž, nastavíte program... a taky nastavíte, aby pračka začala sama prát v jedenáct hodin, takže až někdy v půl jedné vstanete, můžete plus mínus zrovna věšet čerstvě vyprané prádlo... fakt výtečná vychytávka, doporučuji a když o tom tak mluvíme, mohl bych nastavit várku :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:14
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:13
nakopnuta_sova
Tak.
Pračka nastavena.
Začne práti za deset hodin, tzn. ve čtvrt na dvanáct a dopere někdy kolem jedné odpoledne, což je tak akurvát, abych vstal a hned pověsil vyprané.

Tím neříkám, že kdo nemá takto "chytrou" pračku, tomu dobře tak, ale já mám prostě to štěstí, že takovou pračku mám a proto mohu čerstvě vyprané prádlo věšet hned poté, co vstanu. Stačí si to vypočítat ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:38
insaina: Re: Nasty 13:13
insaina
já své pračce nastavuju, kdy má PŘESTAT prát ;) hodí se to, ona si už sama spočítá, v kolik má začít, aby to stihla
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:29
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:13
nakopnuta_sova
Jo, to by se hodilo taky, když to pračka umí, moje umí "jenom" že jí nastavím, kdy má začít. Takže si holt musím konec dopočítat, což ovšem není problém.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:25
Nasty2: Re: Nasty 13:13
Nasty2
Nemusí to být nutně postarší pračkou, důvodů bych ti mohl hodit do pléna opět několik tisíc, prostě takto dalece bych to asi neroztahoval... To by si zrovna mohl objednat úklid od amazonu a já nevím, co ještě... ty inteligentní věci jednou lidstvo zničí ani prdel si neutřeme, když si nenastavíme na FB odpočet... hrůza lidi!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:45
While: Re: Nasty 13:13
While
Asi tak, do kanceláře jsme dostali novou tiskárnu.

A s touhle tiskárnou je to jako s děckem. Počítá si zbytek barvy, papíry stav zapékací jednotky a odpadní jímky a nějaký ty podělaný senzory vevnitř a furt to jen řve, že je něco špatně.

Zlatá stará tiskárna do které člověk naládoval papíry, tonery a tři měsíce to bez keců jelo. Maximálně to řvalo, když to nemělo papír, dva kliky a scan byl hotový. Teď u toho člověk pět minut stojí než nascanuje papír.

To samé myčka a pračka a sušička, co mám doma. hromada programů a využívám u všech všudy max. dva na všech přístrojích a tuším, že dost lidí to má stejně.

Nesnáším tady ty přehnaně "chytrý" stroje. Navíc většinu těch funkcí člověk ani nevyužije. Nejradši bych se vrátil do doby, kdy to bylo tak přehnaně jednoduchý a hlavně to fungovalo!
I don't know and I don't care.
09:51
Nasty2: Re: Nasty 13:13
Nasty2
Tak je to se vším, hromada manažerských nesmyslů, které nikdo nechce a ve výsledku to používá jenom malá promile zákazníků... údajně by nebyla pro tyto manažery práce. Nesmysl! Do Jáchymova s nimi :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:50
nakopnuta_sova: Nasty2 09:51
nakopnuta_sova
Manažeři a státní úředníci... Ti i ti musej vykazovat aktivitu, protože by se jinak nedej Bůh mohlo zjistit, že nejsou potřeba a co by pak dělali?
Rukama to pracovat v drtivé většině případů neumí, tak musej čas od času vymyslet nějakou čipovinu, podat to jako skvělé vylepšení a geniální nápad a když se za půl roku zjistí, že to je na hovno a akorát k vzteku, podat návrat k původnímu systému opět jako vylepšení...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:34
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:13
nakopnuta_sova
Myčku a sušičku nemám, netřeba, ale s pračkou souhlas - má to asi patnáct programů, když počítám i podprogramy typu "syntetika má tři nastavení teploty 60/40/30" a stejně používám tak čtyři různé - syntetika, bílé, denní program a občas vlnu na svetry, byť tyto nejsou přímo vlněné.
Zbytek typu jemné prádlo nemám jak využít, protože i v návodu píšou, že to je např. na krajkové věci a to se zde jaksi nenalézá. Jakožto chlap kraječky logicky nenosím, to se týká spíš dívek a žen a krajkového prádélka počítám. Takže minimálně polovinu programů jsem za těch šest let, co tu pračku mám, nikdy nespustil.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:35
Satan__666: Re: Nasty 13:13
silhouette
Tady zase vidím, že byste potřebovali rozdělit pračky na dva druhy - pro chlapy (jenom Start) a pro ženy (vlna, hedvábí, ............)
To už je zase jednodušší (a levnější) dělat jeden model se všemi programy.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:35
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:13
nakopnuta_sova
To jo. Ono u mě je to třeba o tom, že jak nosím obvykle trička a kalhoty, tak využiju méně programů než ženská, která logicky musí prát podprsenky na jiný program a teplotu než já bavlněný trička, takže logicky využiju jako sám chlap méně programů než ženská, která obvykle pere pro celou rodinu, takže potřebuje víc programů.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:32
Satan__666: Re: Nasty 13:13
silhouette
... a když jsi chtěl něco navíc, tak to dokonce i šlo.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:33
Satan__666: Re: Nasty 13:13
silhouette
To bylo na While 9:45
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:24
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
to: Brambor
Právě proto, aby to nezatuchlo, to stejně tak dobře může pověsit kdokoliv (tedy i muž).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:16
nakopnuta_sova: Satan 13:24
nakopnuta_sova
To může. To tu nikdo nerozporuje.
Ale dostaneme se znovu k v citaci zmíněnému "prádlu od včerejška"... jak od včerejška? Proč už to někdo - kdokoliv - nepověsil včera? Proč?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:48
insaina: Re: Satan 13:24
insaina
Víš proč? Osobně už se mi to párkrát stalo. Ilustrujme na příkladu:
Dopere pračka, zazpívá. Mrcha má sice spoustu skvělých vychytávek, ale z nějakého důvodu zpívá dřív, než jdou otevřít dvířka. Tak tam hned nejdeš, protože by ti to k ničemu nebylo. Je večer a prostě na to zapomeneš. Manžel(ka) na tom není o nic lépe a prostě jdete spát (v lepším případě si vzpomeneš v posteli a ještě vstaneš... nebo to taky necháš na ráno, že se to nezblázní). Ráno vstaneš a koukáš "jéje, pračka!", vyndáš prádlo a odneseš ho k sušáku. Do toho ti zazvoní telefon/začne řvát dítě/vřít voda na kafe/..., tak to jdeš vyřešit. Zase zapomeneš, že prádlo. Vzpomeneš si na odchodu do práce. Po práci začneš tím, že dáš prát novou várku, pak si vlezeš do vany, najíš se a tak. Jak zazpívá pračka, řekneš si "ou shit, prádo ze včera!" Doděláš, co děláš a na hromadu ze včera přihodíš hromadu z dnes. Nějak jsi v práci nestíhal, tak ještě rychle dořešíš pracovní maily a pak už hned půjdeš pověsit to prádlo. Protože ty maily prostě musí odejít dneska, jinak to bude průšvih. Prádlo v týdle situaci tak úplně není priorita... než se naděješ, jsou dvě ráno a ty už prakticky poslepu věšíš oboje prádlo, to starší je technicky vzato předevčerejší. A ještě to dvakrát přerušíš, protože děcko řve.
Takže asi tak...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:42
nakopnuta_sova: insaina 01:48
nakopnuta_sova
Tak to nezávidím, mně pračka hlásí konec až když fakt můžu otevřít. A ani nezpívá, jen cvakne, jak se odjistí pojistka a můžu otevřít dvířka. Co se doby do konce týče, to si musím hlídat dle času na displeji. Přičemž to ani nemůže být tak, že bílá vyvářka při zapnutí ukáže dvě hodiny pět minut, tak že za dvě hodiny pět minut bude dopráno - ona si to pračka přepočítává podle váhy prádla, takže obvykle je vypráno rychleji než je čas ukázavší se při zapnutí pračky. Ale tak vzhledem k tomu, že mám pračku v obýváku, tak slyším cvaknutí pojistky či prostě že přestala prát. Naštěstí. Kdyby byla v koupelně, musel bych to už víc hlídat.
Takže dobrá, za jistých okolností se může stát, že člověk zapomene, jsme lidé, errare humanum est.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:52
nakopnuta_sova: Brambor 12:52
nakopnuta_sova
Přesně.
Nech prádlo v pračce déle než je nezbytně nutno a akorát zatuchne. Pokud už bych byl jo rozhádanej a chtěl bejt ausgerechnet svině, tak to prádlo vyndám a pověsím svoje, to "její" bych nechal mrsknutý v kbelíku, ale aspoň bych to vyndal a kbelík s "jejím" prádlem nechal u pračky tak, aby ho nepřehlídla.
Je mi jasný, že vzhledem k rozhádanosti bych i tak byl ten největší hajzl, ale tak lepší řešení (aspoň pro to prádlo) nevidím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:52
Satan__666: Re: Brambor 12:52
silhouette
A tím chtěl básník zase říct co?
Nejdřív se, kurva, alespoň nauč číst než na něco reaguješ. Anebo nechlastej.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:16
Nasty2: Re: Brambor 12:52
Nasty2
aneb http://www.lamer.cz/quote/27302 :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:37
nakopnuta_sova: Re: Brambor 12:52
nakopnuta_sova
To, že když jsou dva rozhádaní, tak ať uděláš, co uděláš, všechno je špatně.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:13
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Zapomněl jsi ještě jeho fixaci na Babiše a slávisty. :)
I don't know and I don't care.
13:14
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
... a psy a gayové, já vím ;-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:25
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
To nemůžeme Sovovy zvláštnosti vyjmenovávat u každé hlášky, to by tam pak nic jiného nebylo ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:29
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
A kdy jsme to prosím tě dělali naposledy? :-o
I don't know and I don't care.
13:32
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
Nedávno tu zaznělo něco jako "teplý pes"...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:38
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Já si pamatuji robota a psychické problémy, ale kompletní souhrn zvláštností jsme ještě neprobírali. ;)
I don't know and I don't care.
13:50
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
Ale to bylo právě proto, že už byla moc nafouklá diskuse.
Ale Sovovi a jeho "teplých Babišových psech" se diskutuje tak v průměru jednou do roka.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:57
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Vidíš, tak teď to vezmeme rovnou v lednu ne? :D
I don't know and I don't care.
14:25
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
A dáme tedy dohromady nějaký ten ucelený seznam?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:33
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
A nepoprosíme o to nejpovolanějšího?
Určitě rád přidá další příspěvek ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:56
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
Nejpovolanější je v tomto takový "odtažitý", vždy když dojde na lámání chleba, jedlík se vytratí...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:57
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
To bude nejspíš kombinace skromnosti a plachosti.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:23
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Uvidíme, třeba se pochlapí.
I don't know and I don't care.
16:28
Satan__666: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
silhouette
No jo, ale když se Sova pochlapí, tak nadává na ženské a buzeranty...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:39
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
To je snad ten nejhorší Soví sen, potkat Babiše se svým registrovaným chlapcem (se šálou Slaviie kolem krku samozřejmě), jak jdou po Praze s dvěma teplými psi k soudu, protože Babišova partnera zažalovala tchyně za to, že opustil svoji ženu, protože po něm chtěla kapesné a on odmítl.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
01:18
nakopnuta_sova: Nasty2 15:56
nakopnuta_sova
Jedlík ne že by pohrdal chlebem, to by se velké jinxy nelíbilo, že někdo pohrdá takovýmto darem, ale přece jen... jedlík si radši ohřeje knedlík s kuřecími žaludky na paprice :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:39
nakopnuta_sova: Nasty 13:32
nakopnuta_sova
Nevím, zda je to narážka na mne, neboť jsem zde zmiňoval "teplého psa", ale v tom případě je to tvé "nedávno" hodně křivolaké, protože soví paměť strikes back - http://www.lamer.cz/quote/53753#comment_230413 a pokud myslíš tohle, tak se ještě někdy opovaž remcat, že komentuju stoleté citace ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:28
Nasty2: Re: Nasty 13:32
Nasty2
Tak kde je ten seznam Sovo?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:43
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:32
nakopnuta_sova
Můžete to začít dávat dohromady ostatní a uvidíme, co z toho vznikne, ne? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:55
nakopnuta_sova: Re: Nasty 13:32
nakopnuta_sova
Ale můžu začít.

1. Nejsem a nebudu pejskař, to je v ČR - Čoklí republice, ne nadarmo tuhle psali, že máme v celé Evropě jako stát snad nejvíc psů na člověka - dost zvláštnost ;-)
2. Nejsem ranní ptáče, někomu to může přijít jako zvláštnost, mně to přijde normální, každej jsme nějakej.
3. Nejsem denně na FB, co tam?
4. Nemám chytrý telefon, na co?

A další přihoďte, může to vydat na slušnou bichli, když se zadaří :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:17
While: Sova 13:55
While
Takže následující.

5. Je posedlý mladýma želvama, ačkoliv ty se distancují!
6. Babiš je podle něj ta nejďábelštější osoba na planetě (možná Satan sám).
7. Slávista je nejnižší forma života.

Tak další je na vás. :D Jen tak mimochodem bod 6 je taky můj názor, ale myslím, že Sova bude souhlasit. ;)
I don't know and I don't care.
17:19
While: Re: Sova 13:55
While
Aj, pardon Satane, to mi nedošlo, že to místo je zabrané. Pokud tedy nejsi Babiš. :D
I don't know and I don't care.
02:51
ESESEL: Re: Sova 13:55
ESESEL
Teď věřím tomu, že Satan je Babiš, a nikdo mi to nevymluví. A může za to While. A protože za všechno může Kalousek, logicky z toho vyplývá, že While je Kalousek. To jsem nečekal, že se tady schází až tak vybraná společnost...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
07:24
While: Re: Sova 13:55
While
Do háje, tak to prasklo chlapi. Už se moc těším na ten článek v dnešních novinách: K čemu se využívá sněmovní internet.

O vině už je rozhodnuto, tak jak se z toho vykecáme?
I don't know and I don't care.
12:28
nakopnuta_sova: Re: Sova 13:55
nakopnuta_sova
Když už prasklo tohle, já se také k něčemu musím přiznat.
Neboť zde bylo odhaleno, že mám kladný vztah k alkoholu, nemohu to tajit dál.
Jsem Zeman. MZ má kladný vztah k alkoholu, já také, tedy je vše jasné.

A kdysi jsem kdesi četl, že Paroubek je slávista, z čehož tedy vyplývá, že ESESEL je Paroubek. Když už jsme u té vybrané společnosti :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:15
While: Re: Sova 13:55
While
Tebe se to netýká Miloši, Hrad ať si řeší svoje ostudy sám. ;)
I don't know and I don't care.
18:01
ESESEL: Re: Sova 12:28
ESESEL
K tomu řeknu jen, že s marťany bych opravdu klidně do vlády šel... ;-)

Jinak, Sovo, nejsi spíš Ovčáček? Přece by to Miloš nepsal sám...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
17:39
nakopnuta_sova: Re: Sova 13:55
nakopnuta_sova
Se šestkou vskutku souhlasím, ohledně pětky... vzhledem k tomu, že želvy mají želváka, tak je distancování se tak nějak logické, věrnost by ve vztahu měla být samozřejmostí. I když ano, slyšel jsem o "volných vztazích", kdy si oba navzájem dovolej "vrznout si kdykoliv kdekoliv s kýmkoliv", což když jim vyhovuje, jejich volba. Já bych takovýhle vztah nechtěl.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:04
While: Re: Sova 13:55
While
Proč jsem četl, že mají želvátka? :D Ale jinak máš pravdu, tenhle vztah by asi nebyl úplně to pravé,... :) Ale to nic nemění na tvé posedlosti. ;)
I don't know and I don't care.
21:03
Nasty2: Re: Sova 13:55
Nasty2
... a pokračujem
8. Nemá rád tchyně
9. Nemá rád ženy
10. Nemá rád "gaye"
11. Silný intorovert, který vyhledává virtuální realitu
12 Kladný vztah k alkoholu (?)

aneb
<šmloua Bručoun> Nemám rád špatné počasí !
<šmoula Bručoun> Nemám rád šmouly!!
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:22
nakopnuta_sova: Re: Sova 13:55
nakopnuta_sova
Devítku bych upravil spíš na něco jako "nemá rád manželky/manželství", proti ženám jako takovým nic nemám.
Desítka - gayové mi jsou jedno, dokud ze sebe nedělají "já jsem gay a kdo je víc" na různých žůžovoučkých pochůdečkách. Pokud chlap potřebuje ke štěstí v posteli chlapa, ať ho má, když je to oboustranně dobrovolné. Je to jejich volba a jejich život.
Dvanáctka - no tak kladný vztah k alkoholu snad má každý "neabstinent", ne? ;-) Abstinent nejsem, v dělení abstinent - konzument - piják - alkoholik bych se dal někam jako mírná trojka. Abstinenta vysvětlovat nemusím, konzument je dle mne ten, kdo si připije na narozeniny a Silivestra popř. zapije kachnu k nedělnímu obědu pivem, protože kachna musí plavat, ale jinak pivo nijak zvlášť nevyhledává a piják je ten, kdo chodí do hospody a pije více či méně pravidelně, ale dokáže si poručit a když nějakou dobu alkohol nemá, svět se pro něj nezboří. Což jsem, řekl bych, já.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:25
nakopnuta_sova: Technická
nakopnuta_sova
Bude ty body někdo "dávat dohromady", aby to bylo někde pokope a nezakecalo se to, resp. nemuselo se to dohledávat nebo to mám do nějakého texťáku házet já?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:56
ESESEL: Re: Technická
ESESEL
Dej to dohromady, až toho bude víc, a odkaz si hoď do podpisu. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
13:13
nakopnuta_sova: Re: Technická
nakopnuta_sova
Taky pravda, jeden odkaz už v podpisu vlastně mám, tak to můžu frknout tam :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:16
While: ESESEL 02:56
While
S něčím takovým sem taky operoval. :)
I don't know and I don't care.
23:21
While: Nasty2 21:03
While
A koho tedy má rád? :)
I don't know and I don't care.
23:55
nakopnuta_sova: Re: Nasty2 21:03
nakopnuta_sova
Ženy, které neblbnou se svatbou a manželstvím, protože svatba je sice hezké gesto, "že to spolu myslíme vážně", ale tím praktické výhody víceméně končí.
Kočky, neboť se nemusí na rozdíl od psů venčit.

Například.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:07
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Jediný, co tě štve, že se nemusí kočky venčit a psy jo? ?!?
Za to, ale asi ti psy nemohou ne?
Jinak samozřejmě manželství má mnoho výhod, ale také nevýhod => záleží, na co zrovna ho potřebuješ a jestli ti nemá něco "chránit", třeba majetek apod.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:35
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Čím mi manželství chrání majetek? Že jako kdyby mi hrozila exekuce, přepíšu všechno na manželku a exekutor na mě nemá? Jinak tedy nevím, čím a jak by mi mělo manželství "chránit např. majetek"...
Ale pravda, teď mi došla jedna výhoda manželství - k půjčce či hypotéce je od určité výše potřeba spolupodpis manžela/manželky, z čehož tedy dedukuju, že svobodní by asi hypotéku nad určitou hranici nedostali, neboť manželka je ze zákona spoluručitel, proto tam ten podpis chtějí.
Což je ale zároveň nevýhoda - manželka někde naseká dluhy a exekutor to mám dojem může tahat ze mě, protože jako manžel za to ze zákona spoluzodpovídám a nezajímá, že jsem o těch dluhách ani nevěděl, natož abych z těch peněz něco měl...

A ad psi - venčení je tak nějak hlavní věc, co mě štve, není jediná.
Plus mě štvou psi cpoucí se do postele, ale to se na rozdíl od venčení dá vyřešit výchovou - prostě psa vychovám, že mi do postele nesmí a bude. To v případě, že žiju sám, je v pohodě - nebude mi mít kdo snahu torpédovat, takže se pes naučí a zvykne si.
Plus hlučnost, to je taky o výchově, ale četl jsem i hodně případů, že přes veškerou snahu s tím páníček nic neudělal a pes prostě štěkal na každej šramot na chodbě...
No a co mě štve taky skoro stejně jako venčení, protože to je víceméně spojený nádobí - ocituju jednoho bejvalého kamaráda: "Zítra je sobota, snad mě Ťapinka nechá spát do osmi..." - no ještě takovouhle Ťapinku do baráku, to by mi chybělo. Tohle, pytel blech a dvě rodiny cikánů za sousedy... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:13
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Co vím, tak dluhy se už nepřevádějí na druhého, tedy v tomto případě manžela/ku. Samozřejmě záleží na okolnostech jako je společné jmění manželů a pak také podpis nevýhodné nabídky o kterém druhá strana nevěděla. Jde mi spíše o dluhy, které člověk někdy udělá "spíše omylem". Jinak před exekucí tě právě chrání to, že když dluhy nasekáš a je tam spoluvlastník manželka, tak si může exekutor jenom jedno, ale sebrat cokoli ne. U půjčky je pak právě výhoda v tom ji nemít spolu, protože když pak majetek darem předáš, tedy jeho 50%, manželce, což bance nevadí i když tam visí hypotéka, je trochu těžší, aby banka své právo v případě problému mohla "vymlátit" do konce. A je toho více, i proto jsem psal, že záleží na situaci, ale to co tvrdíš ty, pravda samozřejmě není.

Jinak koukám, že u psů ti hlavně vadí "výchovné" problémy. Měl by jsi tedy dobře vědět, že za výchovu psů, může pouze jeho pán. Jaký pán, takový krám. Pes za to, ale nemůže a není proč se na něj zlobit. Radši rozbij hubu lidem, kteří takto špatně vychované, doufám, že jen psy, mají.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:21
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
No já naopak slyšel, že když máš exekuci, nepomůže ti nechat si např. posílat výplatu na účet manželky, aby ti na to exekutor nemohl - prý může skočit i na účet manželčin.

Teď to googlim a https://www.nkcr.cz/vasi-notari/detail/239_335-jak-ochranit-svuj-majetek-pred-exekuci-manzela-manzelky

Manželský pár má společný majetek. Pro někoho výhra, pro jiného naopak – manželé sdílejí i dluhy, ovšem ne všechny a ne vždy je musí za toho druhého platit.

Takže mi za jistých okolností na majetek skočit můžou a i když bych pak prokázal, že jsem o tom nevěděl a nic z toho neměl... exekutor nejdřív zabavuje a pak se můžu bránit, takže bych třeba byl půl roku bez počítače, ač za dluh nemůžu, to manželka... ale pravda, pokud bych se ženskou žil na psí knížku a vrazil nám do bytu exekutor, taky by se blbě prokazovalo, že dotyčná tady má akorát to, to a to, ostatek vybavení bytu že je můj a ona to využívá jen z toho titulu, že se mnou žije, jiný nárok na to nemá...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:01
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Nemůžou, neboj. Když prostě v té domácnosti bydlí ještě někdo další, nemají právo vzít vůbec nic, co není "tvé". Jinak je to protizákonné a říká se tomu krádež. Vždy záleží na tom, jak se člověk dovede ometat. Když je blbý a vše jim dá, jeho boj...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:08
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Jenže jak to poznají, že to je moje a ne dlužníka?
Ty si schováváš od všeho faktury, aby na tom bylo jméno kupujícího - žes to koupil ty a ne manželka? Účtenka nestačí, tam není jméno... a co vím, tak exekutoři mají takový pěkný zvyk "předpokládám, že to je dlužníkovo a pokud není a je to vaše, dokažte to, máte právo podat vylučovací žalobu a v případě kladného vyřízení vám bude věc navrácena"... přičemž o "za jak dlouho" není řeči.
Takže věci typu televize počítač ohlídáš bez faktury na jméno těžko, nezpochybnitelně "to je moje" by mohl být tak holicí strojek, protože dámské holicí strojky jsou jiný systém než pánské...

Jednou jsem byl na návštěvě a přišli tam exekutoři. Tak sleduju cvrkot a pak jsem tak podotkl "no ještě štěstí, že jsem si s sebou nevzal notebook, fakturu od něj fakt v báglu nenosím" - a co exekutor neřekl? "To by nás stejně nemuselo zajímat, mohl vám na to dát peníze dlužník, abyste to koupil na sebe a my mu to nemohli zabavit"... no pokud by tohle bylo fakt možné a jen nedělal frajera, tak potěš koště...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:57
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Upřímně, oni musí dokazovat ne ty... tím si jsem jist.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
23:03
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Taky si myslím, ale to jsme pak u vylučovací žaloby - oni mi zabavěj notebook, pač si myslej, že je bratrancův (dejmetomu) a i když pak nedokážou a budou mi notebook s omluvou (a to bych chtěl vidět, jak se exekutoři omlouvají...) vracet, tak furt půl roku je půl roku, kdo mi vrátí ten čas, kdy jsem mohl ntb používat a místo toho se válel někde u exekutorů, pač to jsou kokoti?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:13
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Výchovné problémy jsou většinou vina pána, ano. Ale občas se může stát, že pes je prostě taková povaha, že štěkat na kdeco bude a nehneš s ním. Táta měl za život co pamatuju pěknejch pár psů a snad třetí byl přesně to, co popisuju - štěkot na kdeco co slyšel, což byl v paneláku problém. Předchozí psy táta vychovat dokázal a zklidnili se, s tamtím prostě nemohl hnout andělsky ani ďábelsky a když si začali stěžovat sousedi, muselo to skončit tak, že psa dostali nějací manželčini příbuzní na vesnici nebo kdo, protože v paneláku prostě zůstat nemohl...
Kdyby to byl první pes, řeknu "táta nevěděl, jak na to", ale vzhledem k tomu, že to byl fakt asi třetí v pořadí a předchozí vychovat dokázal...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:26
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
A když už jsme u výchovných problémů... to je právě to nejhorší, když ti výchovu někdo doma torpéduje stylem:

Já chci psa vychovat, že do postele nesmí a panička mi bude nadávat "a proč ho do postele nechceš pustit, to ti tam vadí?" - ano, vadí! Já mám postel, pes má pelíšek, kam se sereš, vystřel! A panička si řekne, že jsem na pejsánka zlej a když to páníček nevidí, pejsek do postele samozřejmě smí... to pak jde veškerá výchova přímou cestou do zadnice, když co jeden zakáže, to druhej povolí... koneckonců jako u dětí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:00
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Tak pes musí mít jenom jednoho pána a i přesto co popisuješ, je to stále problém pána a ne psa, není důvod na psi být nějak naštvaný. Jinak psa (až na vyjímky jako krysaříci a jiné plemena, kteří jsou za tímto účelem vyšlechtění) může mít čistě v paneláku jenom tyran. Znám taky dost lidí, co mají čistě v paneláku třeba ovčáka či labradora, ale to jsou opravdu tyrani a ne lidi. Takový psi potřebují běhat a mít výběh a obecně místo a ne 30m čtverečních byt.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:14
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Jsi původem Slovák nebo proč "psy" místo "psi"? To je totiž slovenské, psát "psy", "delfíniky", "kohúty", "moriaky" a tak :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:03
Nasty2: Re: Sova 23:55
Nasty2
Ne nejsem, nehledej v tom zvláštnosti, prostě neumím psát "psa". :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:10
nakopnuta_sova: Re: Sova 23:55
nakopnuta_sova
Stává se :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:44
ESESEL: Re: Sova 13:55
ESESEL
Hele, Nasty2, jestli považuješ kladný vztah k alkoholu za zvláštnost, tak ti musí připadat zvláštní asi hodně lidí, co?
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
08:04
Nasty2: Re: Sova 13:55
Nasty2
Je fakt, že jsem zapomněl na lepší specifikaci, protože u nás se skrývá pod pojmem "kladný vztah k alkoholu" člověk, který nejen, že je drtivou většinu svého volného času v hospodě, ale také se vrací alkoholem značně omámen a i jeho jednání je takové "zcestné" a mnohdy i schizofrenní. To mi dokonale pasuje právě zde na Sovu a spolu s jeho názory z hospody a já nevím jakých let, mi to sedí jak "prdel na hrnec".
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:54
Satan__666: Re: Nasty 13:32
silhouette
Ne, nemyslí.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:56
Satan__666: Re: Nasty 13:32
silhouette
To je hezké, jak nechtěně tento můj příspěvek dává dvě odlišné informace, podle toho, na koho se vztáhne ...
Chtěl jsem tím říct, že Nasty a While tím myslí úplně jiné diskuse.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:35
insaina: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
insaina
Sova je zapšklý starý mládenec. Sám sebe přesvědčil, že bude radši sám, než by musel snášet tchyni ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
08:20
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
Já myslím, že sám sebe ne. Jenom moc chodil do hospody (nebo mezi hospodskou komunitu), kde ho ostatní, stejnými vtipy, kterými teď zásobuje své okolí, přesvědčili.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:46
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Nebo spíš chce žít "s někým" a ne "vedle někoho" stylem "výhoda vztahu je poloviční nájem" a dokud nenajde někoho, s kým by se milovali, měli rádi, či jak to říct, tak je radši sám...
Narážím tím na hlavně, byť ne bezvýhradně, ženské, které radši žijou např. s líným chlapem, co akorát chlastá pivo a doma na nic nesáhne, nadávají na něj, že co z něj mají a tak, ale aby ho koply do zadku, když je akorát štve, to ne, protože to zřejmě mají tak, že "lepší špatnej chlap než žádnej".
Ovšem takhle já to - samozřejmě s ženskými ;-) - nemám, že lepší špatná ženská než žádná... já to mám naopak. Než mít doma nějakou megeru, která mi akorát poleze na nervy, to radši budu sám :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:03
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
já ti nevím....
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:23
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Co nevíš? Jestli s něčím, co jsem nad tebou řekl, nesouhlasíš, to je normální, co člověk to názor :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:13
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
Z toho výše zmíněného a spolu s další diskuzí zde, mi plyne, že jsi něco jako gay-alkoholik :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:44
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Za alkoholika se nepovažuju.
Dle mne je alkoholik ten, kdo chlastá, i když mu to dělá problémy - neumí si poručit a chlastá např. i když jde druhý den do práce a pak ráno trpí či dokonce kdyby mu dali dejchnout, nadejchal by. Nebo když chlastá i když na to "nemá peníze" a dejme tomu jak se říká "jede na pivo" - odbejvá se v jídle, aby měl prachy na chlast. A do hospody chodí, protože "musí" - doma je nesvůj, protože "by měl bejt v hospodě", říkám tomu psychickej absťák.
A takovéhle problémy u sebe nepozoruju.
Pokud jdu ráno do práce, mám v závislosti na začátku pracovní doby vysledováno, že si večer můžu dát např. max tři nebo čtyři a tím taky skončím, pokud ten večer vůbec do hospody jdu.
No a co se týče bejt večer doma a ne v hospodě, s tím taky problémy nemám. Maximálně když jdu z nákupu v nedalekém krámku na dohled od hospody, řeknu si, zda jít nebo nejít, ale nemám problém nejít. No a jak přijdu domů, už po hospodě ani nevzdechnu.

A slovo "gay" se mnou vůbec nedávej do spojitosti, děkuji za pochopení.
Počítačově řečeno "moje prdel je periférie vstupní, nikoliv výstupní" a "ten můj" to má taky jasné.
Ví, že patří do p..i a pokud by někdy "vlezl" do řiti, musí to být proto, že má v dotyčné situaci "na výběr" - kousek od řiti i ta pi.a je. Jinak radši do smrti nic než dobrovolně něco s chlapem. V tomhle to mám já i ON dost jasné ;-)
Víš, to, že člověk žije sám a nehrne se do manželství, neznamená, že je teplej či tak něco - na sex přece není potřeba vztah nebo dokonce manželství. Existuje takový pěkný institut zvaný "kamarádka s výhodami" a pokud to oběma vyhovuje, proč na tom něco měnit? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:47
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Teda ohledně periférií samozřejmě obráceně - moje prdel je periférie výstupní, nikoliv vstupní, hanebně blbneš lidi, Nasty :-D Prdel je samozřejmě periférie výstupní, k tomu byla přírodou stvořena, někudy musí exkrementy odcházet :-) Jo, to je z toho, že reaguju dvacet minut po probuzení čili rozchrápanej, pak to takhle dopadá :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:51
insaina: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
insaina
to podvědomí dělá divy ;)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:33
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Kuš, ty mrkev jedna! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:05
While: Sova 20:33
While
Trefa do černého? :P
I don't know and I don't care.
13:18
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
To známe... z různých povídaček od profesionálů :-D
<doktor> pane, ale vy jste alkoholik, musíte se k nám jít léčit!
<alkoholik> já nemám problémy s pitím alkoholu!
<doktor> věřte, že máte. Nemáte rodinu, děti o práci jste přišel a to vše vinou alkoholu!
<alkoholik> já opravdu nemám problémy s pitím
<doktor> nebojte, pomůžeme vám, první věc je, přiznat si to...
<alkoholik> ale já opravdu "škyt" nepiji "škyt"

Tedy dle toho, ano nejsi alkoholik, ale já ti pomohu si to přiznat, svěř se! :-)

A ohledně gaye => ad. řádky výše
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:16
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Rodinu a děti nemám, ovšem dobrovolně.

U alkoholika to spíš bývá tak, že "manželka s dětmi od vás odešla, protože už nemohla dál snášet vaše pití" a toto můj problém není. Nemůže odejít někdo, kdo nikdy neexistoval ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:22
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
A pravdivost tohoto si může kdokoliv ověřit nahlédnutím do mého OP. Ač tam nemusí už rodinný stav být, já tam "svobodný" uvedeno mám. Tedy ode mne nemohla manželka s dětmi odejít kvůli pití. A to, že nikdy žádná nebyla, přece není automaticky vina pití, někteří to máme tak, že se do svatby prostě nehrneme, proč to? :-) Na sex existují kamarádky s výhodami a potomstvo mi zatím nechybí, na to mi stačí být čtyřnásobný strýček.
To totiž má výhody - člověk si zablbne a když začnou být dětičky protivné jak daň ze mzdy, je možno je vrátit rodičům. U vlastních to tak jednoduché není, do babyboxu to od určitého věku nenacpeš, mamince nejdou "vrátit" už vůbec.. a vzhledem k tomu, že třeba jedna z neteří je typ, který máma musí v šest ráno ukecávat, aby když už nechce spinkat, aspoň zůstala ještě chvíli v posteli a třeba si hrála, tak pěkně děkuju už jen za představu mít toto denně doma ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:26
CarpeNoctem: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
CarpeNoctem
Už jsem to tu nedávno psal Whilovi, ale sem se to hodí taky. Jedeš si po svým a je ti jedno, co si o tom myslí ostatní. Takže zákonitě musíš být alkáč, komouš, nebo aspoň nějakej divnej. Naštěstí tu máme armádu samozvaných psychologů, co ti s problémem, o kterém jsi do včerejška neměl ani tušení, rádi pomohou, což jim zároveň pomáhá léčit jejich vlastní komplexy. Super, jak je to na tom světě zařízený, no ne? :-)
20:52
nakopnuta_sova: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
nakopnuta_sova
Děkuji ti, Carpe.
Vystihls to totiž "jak prdel na hrnec".

<cituju>Jedeš si po svým a je ti jedno, co si o tom myslí ostatní. </cituju>

Jo, přesně tak.
Polibte mi všichni, no tak jsem ve čtyřiceti svobodnej - no a co? NO A CO???
Je to snad problém? Takže zákonitě musíš být alkáč, komouš, nebo aspoň nějakej divnej, když jseš ve čtyřiceti spokojeně sám?
Ale no tak...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:18
Nasty2: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
Nasty2
:-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
01:37
CarpeNoctem: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
CarpeNoctem
Takhle si představuješ ty informačně hodnotný příspěvky? Zajímavý :-)
07:08
While: Re: Sice <b> svým způsobem lituj...
While
Tahle odpověď většinou přichází, když dojdou argumenty. ;)
I don't know and I don't care.
07:58
Nasty2: Re: While 7:08
Nasty2
Mýlíš se. Tahle odpověď většinou přichází když se střetnu s blbcem. ... aneb co k tomu dodat. ... nepřesvědčíš.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
08:05
While: Re: While 7:08
While
To je ta druhá možnost. Ale vzhledem k tomu, že ty jsi docela vytrvalý jedinec v přesvědčování, tak jsem to nepředpokládal. :)
I don't know and I don't care.
11:05
Nasty2: Re: While 7:08
Nasty2
Přesvědčit není problém, ale to platí pouze v případě rozumného jedince. V opačném případě je lepší se stáhnout pryč. I tak jsem, myslím, byl dosti vytrvalý, ne?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
09:53
CarpeNoctem: Re: While 7:08
CarpeNoctem
Takhle mě určitě nepřesvědčíš, to máš pravdu :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.