Detail hlášky #73847

<ON> Ahoj, co bys dělala, kdybys šla na procházku do přírody, třeba se psem, a najednou by sis všimla, že někde opodál leží na dece pěknej chlap, je úplně nahej, opaluje se a tak trochu si s ním hraje..? :-)
<ONA> Vyfotila a nahlasila za veřejné pohoršování.

Komentář: z jednoho erotického chatu

Informace o hlášce

Datum přidání: 19. 1. 2017
Kategorie: Hlášky
Autor: chrisswhite (4 hlášky)
Hlasování: Hanach80, Zelvi, zgrossl, JackSwigert 4 pro a Tutanken, kudli, suah, ErrorJoe, piol, insaina, Bumerank, CarpeNoctem, Stickman, xkox, Keeehi, razden, Coolak, Dyfer, Ripper, Tinnarr, Cejda, arxarios, Apophis, DanBlack, Brambor, matrix17, Annacerv, Flad, Kaissy, baffiak, zelvak, nasty, Hammer, krutoslav, Altair, Mirator, tristaver, PSK, SkyHaven, mrMys, oprs, naituf, Komaar, pavelnop, Maty991, Witek, killercat, belisek
44 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,29 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

07:54
himself: Tak si dej hlavně pozor, aby tě
silhouette
Tak si dej hlavně pozor, aby tě někdo nevyfotil v okamžiku, kdy to fotíš.
Toto je podpis
02:50
nakopnuta_sova: Re: Tak si dej hlavně pozor, aby...
nakopnuta_sova
No a? Ještě bych dotyčné dosvědčil, že to bylo fakt veřejné pohoršení. Takže bych to vyfotil jen a pouze jako důkaz, že se to veřejné pohoršení skutečně stalo ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:06
CarpeNoctem: Čeho se tu ještě dočkám?
CarpeNoctem
Čeho se tu ještě dočkám?
11:26
ramfis: Šla by se psem?
silhouette
Reakce je jasná. Azore, vem si ho...
02:53
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Asi tak. A protože toho bohdá nebude,abych já tohle zařval (já a mít psa, to je zhruba stejně tak pravděpodobné, že budu volit ANO), tak bych spíš fotil, pokud by nějaká slečna Azora poslala, aby byl důkaz, že veřejné pohoršení... a pak by se vidělo, když už bych tedy svědčil... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:07
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
Sovo, sovo...
Vzhledem k tvým komentářům, které jsou ve své podstatě stále stejného typu či spíše jednou podle vzorce:
"nějak okomentovat hlášku + přidat tam poznámku, jak něco nesnáším či nemám rád + pořádně to pohanit"
musíš být opravdu velmi, ale velmi duševně zapšklý a předpojatý starý člověk.
Velmi blízce mi tvé názory připomínají názory TV NOVA a PRIMA. Opravdu se trochu nad komentáři, které píšeš trochu zamysli a přečti si je několikrát dokola. Je to opravdu špatné, když kdokoliv takto mluví. Nechci si ani představit jak monotónní život musí dotyčná osoba mít a jak stále jen přednáší lidem kolem sebe ty špatné a neověřené názory a postoje, které jen kopíruje dle toho, kde co v hospodě slyší...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:38
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
A ty už se taky prober, prosimtě. On ten tvůj povýšeneckej styl vyjadřování taky o lecčems svědčí...
16:35
Satan__666: Re: Šla by se psem?
silhouette
???
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:36
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
Nějak jsem si nevšiml, že bych se tě na něco ptal. Ale když už jsme u toho, co je to "povýšeneckej" styl? To je obdoba Hip-hopu nebo co?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
16:46
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
Sova se tě taky na nic neptal. Fakt tě tak baví, vytýkat ostatním svoje vlastní prohřešky?

http://www.slovnik-synonym.cz/web.php/slovo/povysenec
Přeber si to.
21:56
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
Upřímně řečeno, mám pro tebe podobnou otázku: Fakt tě baví, dávat lidem odkazy na slovníky, kde je vysvětlený význam slova, které je samozřejmě i správně napsáno, když ani sám neumíš to slovo správně napsat? = děláš to, co sám vytýkaš jiným viz tvé povýšeneckej = povýšenecký. Prohledej google, možná tam najdeš i jak se to slovo správně píše.

Jo a ještě, aby jsi mi to nepředhodil zase zpátky, protože to jistě uděláš, je to tvoje povaha:
Nevadí mi, že mě někdo opravuje za chyby, dělám je a dělat je budu. Dělají je i ostatní a tak se snažím na ně neupozrňovat, pokud si nejsem jist.
ALE nebude někomu předhazovat slovníky o významech slov, které ani sám neumím napsat i přestože mám přístup ke slovníku, kde je vše názorně vysvětleno a popsáno.
Z toho maximálně mohu vyvodit, že ani neumíš slovník použít, což si zase o tobě myslet nechci.

Jo a odpověď na tvoji otázku, aby jsi mě i za to nepopotahoval, jak je tvým zvykem:
Sova se mě na nic neptal, to je pravda, ale debatu jsem začal s ním o velmi konkrétní věci, která se týká pouze jeho. Pokud budeš dobře číst můj komentář, nemyslím si, že z obsahu vyplívá něco ve stylu "Carpe, nyní je to tvoje šance, opři se do něj!". Ne, máš mlčet a šoupat nohama, to tě nikdo v první třídě neučil, že nemáš skákat jiným do rozhovoru? Maximálně můžeš něčím přispět, nějakým postřehem apod., to je slušné.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
23:14
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
Ty máš odvahu vytahovat slovo slušnost, když jsi právě někoho označil za zapšklého starce? To tě v první třídě neučili, že urážení ostatních a slušnost se vylučují? Víš, já bych ti do řeči možná neskákal, kdyby ses nechoval jako arogantní hulvát. Možná bys měl také raději mlčet a šoupat nohama...

Ne. Debatu začal sova a tys mu do ní vstoupil off topic urážlivým komentářem, ačkoli v jeho příspěvku opravdu nikde nevidím "Nasty2, nyní je tvoje šance, opři se do mě." Když můžeš ty, můžu já také. A kritizovat nemáš právo, protže první faul přišel od tebe.

Jo, a...nebaví. Kdyby z tvého příspěvku bylo patrné, že ti jde o formu a ne o obsah, nedělal bych to.

Jen a pouze pro tebe, jeden příspěvek bez záměrných chyb. Máš radost? :-)
00:08
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
Díky, potěšil jsi mě! Mám z tebe radost. :-)

Jo a ještě tedy, abych svůj komentář PRO SOVU vysvětlil, i tedy tobě Carpe:

Velmi se mi nelíbí, když někdo poukazuje neustále jen a pouze na jednu stranu mince i přestože všichni víme, že mince má strany dvě! Od Sovy zde v komentářích víme, jen a pouze, že Babiš je "***" a ANO jsou "***". Také víme, že nemá rád gaye protože jsou "***", nemá rád psy, protože jsou "***". (*** = mnohdy velmi urážející komentáře a slova). Jinak, našel bych toho víc, ale jak se říká, pár příkladů za vše.
Přiznám se, že jsem taky býval takový a jen jsem všechno a všechny neustále hanil. Pak mi ovšem několik lidí otevřelo oči, když se mně zeptali třeba na otázky typu: "Ty znáš Babiše blíž? Víš, co všechno dělá? Víš, co tady udělal třeba Sobotka a jiný o kterých nemluvíš? Zjistil jsis o tom něco nebo jen papouškuješ názory zpráv TV NOVA?" No po těchto otázkách jsem si připadal velmi trapně neboť jsem opravdu čerpal jen ze zdrojů, které byly velmi mediální. Nemusím tobě a doufám ani Sově říkat, co média dovedou, jak umí překroutit informace v něčí prospěch apod. A to už ani nemluvím o zdrojích lidí z hospody nebo z práce, kteří v životě k politice nečichli, ale neustále ji kritizují a když má padnout kladivo na hřebíček, stáhnou uši a jdou chlastat do hospody, aby mohli pomlouvat lidi, kteří za to a to mohou. Nenapadne je, ale že by oni sami s tím mohli něco dělat, jen se na to vykašlali.
Znám jednoho člověka, který vlastní opravdu velikou nadnárodní firmu. Mnoho lidí říká, že je "****" apod. Nikdo už ale neví, že ten člověk když byla po 5 letech firma v krizi a šla skoro na pokraj krachu, namísto toho, aby to celé položil a nechal tak více než 50 lidí bez práce, vzal si úvěr na 2.000.000,-, aby to přečkal a mohl lidem platit. Polož si teď otázku jestli, ty nebo Sova by jste toho byli schopni nebo ne. Nyní vydělává veliké peníze a lidi o něm mluví velmi špatně, protože média trochu překroutili pravdu. Bohužel nikdo z těch lidí, co znám, co o něm mluví velmi špatně, by toho nebyli schopni. Vzít si takovou půjčku díky které mohli skončit na ulici, jen kvůli lidem na který jim vlastně nemusí vůbec záležet.

Příkladů bych našel víc, které jsem zažil, protože ty lidi znám, ale myslím, že tento jeden postačí, aby jsi pochopil proč jsem na Sovu reagoval, jak jsem reagoval.
Tedy, jestli chceš někoho pomlouvat = zjistit si o něm maximum a nepapouškuj zprávy TV NOVA nebo Prima ci "kamarádi hospoda"


Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
02:30
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
Njn, když něco pošleš na net, tak to není jen pro sovu :-)

Nevím, odkud čerpá svoje informace sova, ale ty moje z médií ani z hospody nejsou a zrovna na Babiše se přesto díváme oba stejně. Blíž ho neznám, ale osobní zkušenost s ním mám a nepřesvědčil...naopak utvrdil.

Asi takhle: když mi někdo hází klacky pod nohy, tak odmítám řešit, jestli se jinak vzorně stará o pět dětí, já ho prostě rád mít nebudu, nemám k tomu důvod. Tuplem ne, když mu na ty děcka musím přispívat. To se zdaleka netýká jen Babiše. Osobně si myslím, že jestli to vidíš jinak, tak jsi ty oči otevřel málo.

Tvoje otázka je v mém případě irelevantní, protože nikoho nezaměstnávám a nemám to ani v plánu. Nicméně, pravděpodobně bych to neudělal, protože zadlužovat se z principu odmítám, ale možná, že kdybych v té situaci byl, viděl bych to jinak.
23:19
Satan__666: Re: Šla by se psem?
silhouette
Zbohatlík ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:17
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
Nepřekvapuje mě, že sis vybral ten jeden význam, co se sem nehodí, ale ono je tam toho napsáno víc, že?
17:07
Satan__666: Re: Šla by se psem?
silhouette
Jen jsem naznačil informativnost a přiměřenost daného odkazu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:09
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
A tak to jo...odkaz na význam slova "proud" v debatě o elektronice bys jistě taky označil za neinformativní a nepřiměřený, protože by se v něm psalo mimo jiné o řekách.
20:16
Satan__666: Re: Šla by se psem?
silhouette
Pokud u debatě o elektrickému proudu pošleš odkaz na řeku, je to trochu mimo mísu...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:19
Satan__666: Re: Šla by se psem?
silhouette
On se tam nehodí především proto, že vůbec nic nevysvětluje a už vůbec to není odpověď na otázku. Ten zbohatlík je jenom taková trolující třešnička.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
02:54
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
Teda, to jsem se pobavila :)
Musím říct, že Nastyho schéma Sovových příspěvků mi přijde výstižné. Já se teda nad tím bavím a říkám si, tak které téma to bude tentokrát?
Jde to teda asi napsat přívětivěji. Nebo odlehčenéji. A upřímně, pravděpodobnost, že se někdo nad sebou zamyslí vlivem internetové diskuze, se myslím blíží 0.

Jinak hlásím, že nemám ráda psy a Babiše. Jestli to někoho zajímá. A taky rozinky, kukuřici a to, když se probudím ve dvě v noci, nemůžu usnout, a tak lezu na lamera a přispívám do debat o ničem.
03:12
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
A když už se nudím a nemůžu spát, tak i trochu navážno. Debatám neprospívají generalizace a odepisování šmahem. A to vidím jak v sovově, tak v nastyho příspěvku. Já píšu, že nemám ráda psy a Babiše. Psi jsou skvělí tvorové, výborní jako průvodci pro slepce, spoustě osamělým lidem zachrání duševní zdraví, ohlídají barák... Nemám ráda nezodpovědné majitele psů, to, že pak ti psi kolikrát smrdí, slintají, línají, skáčou, koušou, štěkají jak o život, loudí a podobně. O Babišovi mám lecjaké zprávy z prostředí zemědělců, které rozhodně nejsou zrovna pozitivní. Taksi s dovolením nechám svůj negativní názor.

Problém internetových debat je v tom, že jinak než zkratkovitě se v nich vyjadřovat nedá. Generalizaci se člověk nevyhne. Pak to předpokládá určité předporozumění - diskutujících a jejich povah a zkušeností, obecně známých faktů, sdílených hodnot... Málokdy se to všechno sejde, a přitom by kolikrát ti stejní lidi naživo zjistili, že spolu v zásadě souhlasí.
05:01
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
A ano, uznávám, že psi jsou zapotřebí - průvodci pro slepce jsou nepostradatelní, s osamělými lidmi... ano, dost (hlavně) důchodců má aspoň důvod chodit ven, jinak by třeba ani z bytu nevylezli, ale na tohle, ač jsem sám, psa nepotřebuju.
Já si vyjdu ven když MNĚ se chce, ne abych musel i třeba do patnáctistupňového mrazu, protože pes se potřebuje vyvenčit. O ňafajících čoklech v paneláku ani nemluvím, to je zlo.

Ohledně "spoustě osamělým lidem zachrání pes duševní zdraví" bych to asi rozdělil na to, že je rozdíl, pokud je člověk sám "dobrovolně" jako třeba já, protože co se hrnout do vztahu? Až najdu tu pravou, bude dobře, ale nebudu hledat za každou cenu, no ne? - nebo zda je sám nedobrovolně - protože mu životní partner dejmetomu zemře.

Ano, u těch, kterým partner zemře, jsem ochoten pochopit, že si poříděj psa, aby jim z toho, že "jsou najednou sami" s prominutím nejeblo.
Ale to není můj případ ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:05
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Ono se to má tak. Slovo "osamělý" evokuje to, že je člověk sám nedobrovolně. Osaměl, prostě se to stalo, aníž to chtěl.
Ale co když mu to, že žije sám, vyhovuje? Jak to říct?
Angličtina pro to má výraz "single", ale čeština, semizdá, s "dobrovolným žitím sám" tak nějak nepočítá...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:45
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
Vidíš to, já napíšu *zkratkovitě* o spoustě osamělých lidí, všimni si - ne *všech* osamělých lidech, a ty k tomu jedinému slovíčku vyprodukuješ dva dlouhé komentáře :) Ale proč ne, už jsem pochopila, že tě to baví.
07:01
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Ano, to jsi pochopila správně. Rád komentuju cokoliv kdekoliv a kdykoliv, pokud to "kdykoliv" není třeba v osm ráno, to totiž slušné sovy spí, však by to jinak nebyly sovy, no ne? ;-)

I když... co jsem to tu... osm ráno... není ono sedm... sakra sovo, mazej chrápat!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:54
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Tak mě třeba to, co "nemáš ráda" zajímá, protože až na rozinky bychom se shodli, ty mi nevaděj, jím je zcela v klidu. Třeba kukuřice mi tak nějak nevadí. Nevyhledávám ji, ale když se mi vyskytne v jídle, sním ji, však není jedovatá :-)

Jo a budit se ve dvě v noci, to se, pěkně prosím, dělá jak? To neznám, já v tu dobu obvykle ještě ani nespím :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:11
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
"Jo a budit se ve dvě v noci, to se, pěkně prosím, dělá jak? To neznám, já v tu dobu obvykle ještě ani nespím :-o " - tento příspěvek budiž důkazem, protože stále ještě nespím, teprv se k tomu chystám... takže asi tak. Sova jsem a sova budu, na tom se nic nezmění ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:48
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
To už taky vím, sleduju lamera nějakou dobu. Nehledě na tvůj podpis :)
A předpokládám, že ty už dávno víš, že hodně lidí chodí spát před půlnocí. Třeba proto, že musí brzo vstávat do práce, nebo proto, že nejsou sovy ale skřivani (to já, prosím), určitě bys našel sám další důvody. Však ať každý vstává, jak potřebuje nebo chce.
19:09
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Jo, to vím, lidi jsou právě sovy a skřivani, jedno nebo druhé. A osobně bych asi se skřivanicí nevydržel a vice versa, bychom asi museli mít oba svatozář ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:42
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
"Však ať každý vstává jak potřebuje nebo chce"... já bych "potřebuje" změnil na "musí".
Do práce vstávat musím,to je smutný fakt. I vedení ví,že bejt na mně, chodím jen na odpolední, ale bohužel občas je třeba, abych šel i ráno. No a tomu bych neříkal, že tak vstávat "potřebuju" - prdlačku potřebuju, musím....
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:37
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Jen dodávám, že se zrovna chystám spát, tolik k mé sovovitosti ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:48
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Tak si to shrňme.

Je to plus mínus týden, co jsem začal psát na začátku věku čtyřku a ne, čtyři sta let mi fakt není ;-) Takže jestli toto považuješ za "starého člověka", pak ano, jsem zřejmě starý člověk.

Dále:

Také víme, že nemá rád gaye protože jsou "***", - ne že je nemám rád. Myslím si o nich své (nepřijde mi to normální), ale tak pokud chlap "potřebuje" ke štěstí v posteli chlapa, ať ho má, dokud je to oboustranně dobrovolné.
Ve chvíli, kdy se nějaký gay rozhodne, že "potřebuje" ke štěstí v posteli mě, má těžkou smůlu - stejně jako když já se zamiluju a ona to neopětuje (a že o tom fasa něco vím a tím nemyslím želvovité, kdyby něco), protože ke štěstí jsou potřeba dva ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:02
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
To Carpe:

To, že zrovna tobě někdo hází klacky pod nohy neznamená, že je to špatný člověk a zaslouží si, aby jsi ho pomlouval , když o něm nic nevíš. Mě házelo tolik lidí klacky pod nohy a ne vždy to byl úmysl. Prostě se jen naše cesty nebezpečně křížily, ale rozhodně ten člověk sám o sobě špatný nebyl.
Jinak ta otázka byla spíše na zamyšlení než na to, aby jsi mi cíleně odpovídal.

To Annacerv:

Máš pravdu a vesměs s tebou souhlasím a proto taky nemám rád když lidi, dávají svoje příspěvky typu "nesnáším ty a toho apod." na internet. Prostě to sem nepatří, není na to místo to rozvést a správně pochopit i proto byla moje rekce na sovo taková jaká je. Je prostě těžké to dát dohromady a ani mě se to v mých dlouhých komentářích moc nedaří. Prostě to nejde... jak říkáš.

To Sova:

Komentuj si samozřejmě dle libosti, jen se trochu zamysli nad tím, jestli je zrovna vhodné, vkládat do komentářů tvé velmi osobní názory a postoje, které z principu nejsi schopen obhájit. Budí to velmi špatný dojem, byť nemusíš být vůbec takový, jak tě tvé příspevky vystihují.
Jinak ohledně stáří, zmiňuji zde duševní stáří, které může být klidně 50 let i přestože je ti pouhých 20. A samozřejmě to platí i naopak. To doufám, ale víš.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:48
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
A když toho o něm vím dost, abych ho neměl rád, nezávisle na tom, jestli mi ty klacky hází, pořád se mám starat o to, zda náhodou někdy neudělal třeba i dobrý skutek?
16:55
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
Psala jsem výš, že nemám ráda Babiše. Je to poprvé (a v tomhle příspěvku asi naposledy), co to píšu takhle veřejně, protože nemám žádnou relevantní zkušenost, kterou bych potřebovala sdělit světu. Zkušenosti lidí v mém okolí ale stačí k tomu, abych si udělala svůj názor.
Myslím, že se tu motá víc závěrů - jestli člověka odsoudit komplet; jestli o něm psát negativně na internetu; jestli od člověka, kterého nemusím, mám i tak čekat něco dobrého...
Když o člověku, kterého nemáš rád, zjistíš, že udělal dobrý skutek, co se pro tebe změní?
Podle mě by si člověk měl zachovat určitou umírněnou soudnost - ať už v utváření názoru na druhého (před člověkem, který ublížil, se mít na pozoru, ale nevylučovat, že v něm je něco dobrého) nebo v šíření negativních názorů na veřejnosti (upozornit na konkrétní špatné chování, ale zbytečně neplivat špínu při každé příležitosti).
18:49
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
To Carpe:

Ale to je v pořádku, já neříkám, že takového člověka máš mít rád, to vůbec ne. Jen říkám, že je na zvážení do jaké míry ho veřejně hanit apod. Je třeba mít neustále na mysly, že jsou různé situace, kdy ti někdo nesedí a ty je potřeba nějak řešit.
Tedy ano Carpe, pokud můj soused zabije 2 děti, ale někdy v minulosti před třeba 10 lety pomohl 15 dětem k úspešnému životu, je to špatné a takového člověka bych na tomto světě opravdu radši neviděl, protože je to neobhajitelná věc.
Otázka také je, jak se postavit k člověku, který pojede na náledí opatrně a bude dělat vše proto, aby někoho nezranil a najednou mu uklouzne kolo a zabije malou holčičku. Věř mi, že takového člověka nidko na tomto světě není schopný rozsoudit, natož ho vůbec soudit. Doufám, že jsi z těch příkladů pochopil, kam tím mířím.

Obecně je lepší se na internetových diskuzí vyhnout kontroverním tématům jako jsou například politika, náboženství apod. Jsou to prostě témata, kde je mnoho pohledů a ne nutně musí být jeden či několik z nich správných. Stejně tomu je samozřejmě i naopak.

To Annacerv i Carpe:

Záleží vždy na tom, jak toho člověka nemám rád a pak také na tom, co udělal za dobrý skutek a jak moc se to týká mého života a osoby. Pak lze odpověděť ano či ne.
Ovšem když se vrátím ke konkrétnímu případu s panem Babišem:
"Radši pro všechny uvedu, že toto je pouze a jenom můj názor a může být tedy i mylný."
Babiš je politik jako každý jiný, který sedí u koryta a to jak se nám líbí či nelíbí je jedna věc, která je spíše osobního ražení. Druhá a to ta velmi podstatna věc, je ta co vlastně dělá a jak tím zasahuje do našich životů. Zde podotknu, že není sám, musí ho dost lidí podpořit, jinak jeho zákony resp. návrhy apod. neprojdou.
"Dovolím si malou vsuvku pro pochopení:
Když já dám sousedovy zbraň o které vím, že ji potřebuje na zabití nějakého člověka, ale já sám toho člověka zbraní nezabiju, kdo bude viníkem? Já? soused? nebo oba?"
Tedy nejsou náhodou i ostatní, co Babišovy přitakali stejní jako on sám (co se názoru týče)? Neměl by tedy Sova i ostatní hanit i je? Proč jenom jeho a proč ne jiní? Ty nám jako svým souhlasem neubližují? "A nyní se dostáváme k samotnému závěru mého sdělení" Je to politika, kterou máme do jisté míry možnost ovlivnit i my lidé. Proč to tedy neuděláme? A když se o to pokusíme a uděláme maxim pro to, aby to bylo, jak chceme my a přesto to neprojde, tak potom je čas být zlý a ukázat si na NĚ!
Stejně tak jako je čas, vymyslet jiný plán, který povede ke zdárnému cíly, který bude trochu přívětivější. (Uznávám, že ta poslední věta, je do jisté míry trochu naviní sen, ale nemsylím si, že není pravdivá, proto jsem ji napsal)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
19:24
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
Jedna věc je, jaké zákony a návrhy kterýkoli politik prosazuje legálně, v rámci plnění svého programu a svých vizí (potažmo vizí své strany) - to pak jednomu občanu/voliči přijde vhod a druhému třeba ne, to záleží na životní situaci a názorech - a druhá věc je, jestli dělá nelegální/nemorální věci, které v zásadě ubližují všem.
Já bych ráda ukázala na voliče, kteří volí korumpované a jinak kriminální politiky. Ukazovat na ty, co podle svého vědomí a svědomí volí tak, aby se jim žilo dobře v rámci zákona, to je nesmyslné a potírá to demokracii. Bylo by fajn, kdyby lidi uměli mezi těmi dvěma rozlišovat. Ale takové iluze zase nemám :)
20:17
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
Ano, však jak píšu víše: "Je to politika, kterou máme do jisté míry možnost ovlivnit i my lidé. Proč to tedy neuděláme?" Jednou z možností ovlivnění politiky jsou volby. Tedy měli by být. Jestli je chování legální či nelegální je otázka. Ovšem marálka je jasná a méně polemická. Tedy souhlasím.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:14
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
Mám k tomu dvě připomínky.

1) Vidím obrovský rozdíl mezi "obyčejným frantou" a "veřejně činnou osobou." Obyčejný člověk si nějakou míru shovívavosti jistě "zaslouží". Veřejně činná osoba ne, protože každá její chyba nebo rovnou sviňárna má nesrovnatelně širší dopady.

2) To, že se tu probírá zrovna Babiš, nijak nenaznačuje, že by si někdo myslel, že on je ten jediný špatný. Kdyby sova na začátku zmínil místo ANO komunisty, Babišovo jméno by vůbec nezaznělo a celá debata by měla úplně jiné vyznění, protože zastávat se komunistů si troufne málokdo :-) Jasně, mohl tam správně vyjmenovat všechny politiky, kteří někdy podpořili něco, co se mu nelíbí...ale čemu by to pomohlo?
16:46
Annacerv: Re: Šla by se psem?
silhouette
Ozval by se Komunard :)
Náhodou, komunismus je moc pěkná teorie, jenom v praxi nefunguje. A navíc její zastánci mají větší sklony k totalitním způsobům, než je dneska standardem.
19:54
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
To Carpe:

Já teď nyní dodám jenom něco k tomu tvému bodu 1, protože k ostatnímu se již nechci dále vyjadřovat, je to opravdu těžké a lepší si to říct osobně než na internetu v psané formě.

ad 1. Měl bych takový málý dotaz ohledně toho, jak přistupuješ k chybám obecně.
Protože:
Když maká někdo u lopaty a kopne omylem o 10 cm vedle, nic se nestane, prostě jenom odloupne víc země a víc si pak naloží na lopatu.
Když někdo dělá doktora a o 10 cm se splete, může způsobit i nenávratnou smrt pacienta.

= jsou to vždy jenom chyby a jsme lidi a tak chyby dělat budeme, to mi nikdo nikdy nevymluví.
Jediný rozdíl je pouze v tom, kdo má jakou odpovědnost a jaká je tedy jeho povinnost a i odpovědnost k danému úkonu přistupovat. I tak se ovšem chybám nevyhneme. Jsou chyby, které nás neovlivní a jsou chyby, které ovlivní celý svět, ale vždy je to jen chyba, která se prostě může stát.

K příkladům: Předpokládám v nich, že lidi nejsou svi*ě a přistupují k práci odpovědně a odvádějí ji pořádně a i tak chybu mohou udělat. Jsou to tedy velmi naivní příklady, to přiznávám, jen je udávám pro simulaci a tak je zbavuji příměsí. Chci, aby byla vidět ta podstata mého dotazu na Carpeho.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
20:36
CarpeNoctem: Re: Šla by se psem?
CarpeNoctem
No, když kopne vedle a zrovna tam vede plynové potrubí...

Ale OK. U kopáče i neurochirurga budu mít tendenci předpokládat, že průser neudělali schválně. U politika budu mít tendenci předpokládat, že šlo o sviňárnu. Proč? Protože kopáčem i chirurgem se člověk stává proto, aby se uživil a za chybovost je v lepším případě vyhazov, v horším případě doživotní výčitky. Zatímco politik se v pohodě uživí i jen těma sviňárnama. Tohle jsi chtěl slyšet?

Protože jinak nevím, kam tím míříš. Ano, chyby se stávají, ale v celém vlákně jsem chyby nezmínil snad ani jednou a nevidím žádnou souvislot s tématem. Nebo si myslíš, že EET vzniklo omylem? Ne, to je záměr a sviňárna jak Brno (jo, já vím, zase Babiš, ale bylo to první, co mě napadlo).
21:52
nakopnuta_sova: Re: Šla by se psem?
nakopnuta_sova
Já k EET řeknu tohle: Pokud je to tak výborná věc, proč to má (povinně v online verzi) jen Česko a Chorvatsko a pokud mají jinde EET, stačí offline? Že by jen Babiš a jeho chorvatský kolega byli geniální a celý zbytek Evropy blbý, že je to nejen nenapadlo, ale ani to nehodlají "opsat"? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:07
Nasty2: Re: Šla by se psem?
Nasty2
To Carpe:

Jak jsem psal ve svém minulém příspěvku: "reaguji na tvůj bod 1" v něm píšeš:
"Mám k tomu dvě připomínky.

1) Vidím obrovský rozdíl mezi "obyčejným frantou" a "veřejně činnou osobou." Obyčejný člověk si nějakou míru shovívavosti jistě "zaslouží". Veřejně činná osoba ne, protože každá její chyba nebo rovnou sviňárna má nesrovnatelně širší dopady."

Tak přesně o této "chybě" jsem mluvil. Jde mi o to, že každý případ musíš (tedy by jsi měl) posuzovat nezávisle bez předpokladů. Jenom tento postup ti zaručí správný pohled na věc a zároveň si vytvoříš ucelený názor, který před ostatními obhájíš jednodušeji, protože ho budeš umět vysvětlit a o "něco se opřít". Jakmile předpokládáš, že daná osoba je svi*ě, tak nejsi schopen o tom konkrétním rozhodnutí říct nic objektivního neboť jsi zaujatá osoba. Ale jak říkám, to se týká jen konkrétního rozhodnutí. Samozřejmě, že něco jiného je hodnotit osobu komplexně. Ale i tam je to těžké. A tvůj pohled na onu věc, byť může být na krásno správný, nemusí vůbec druhý člověk za správný považovat.

A jsme zase u toho, co jsem psal už na začátku. Jsou témata o kterých by jsme měli na vodách internetu v diskuzích mlčet, protože tím, že je vytahujeme a neumíme (protože to nelze) je obhájit, vypadáme jako blbci. Bavme se o něčem jiném. Třeba o filmu, tam je to vždy věc názoru a pokud neumíme respektovat názor druhého, je něco špatně v nás. Ale nebavme se o kontroverzních tématech a už vůběc nepoužívejme fráze typu "ANO jsou ****, nebo ODS jsou ****" O dotyčné osobě to nevypovídá vůbec nic dobrého.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
01:05
nakopnuta_sova: Já si to dovolím shrnout
nakopnuta_sova
"Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je ti nahoře zakázali"

Takže osobně si dávno nedělám iluze a volit chodím hlavně proto, že "kdo nešel k volbám, může tak leda držet hubu, pač se to, na co nadává, nepokusil změnit!", ale i přes to volím.

K volbám chodím, i když víceméně ´pro pocit "volil jsem, zkusil jsem to změnit", ale chodím a chodit budu.

A ne, nevolím Babiše ani pana chrápaknyšete (jak bychom asi dopadli my,kdybychom spali v zaměstnání (do PRÁCE má to jejich sezení v parlamentu daleko) a ještě se hájili tím, že "když se kecají blbosti, tak spím"? ;)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6341 dny

Hláška #2256

<Ichey> musím vymyslet rozlučkov


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1212 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1517 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1868 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2073 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2288 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 3 hodinami

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 61 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.