Detail hlášky #73778
<A> venku je hnusne a nikam se o vikendu nechystam tak sem si za 30ecek zaplatil damskou spolecnici :D
<B> :D :D
<B> wat :D
<B> :D :D :D
<A> je ji asi 20 a je fakt sexy :D
<B> a pych bude :D
<A> uz se nemuzu dockat az taj budu slyntat nad jejima ceckama :D
<B> :D :D
<A> bude tu u me uz za hodinu a 49 minut ! :D
<B> :D :D kde si ji kupil ?
<A> na g2play :D
<A> rika si Lara Croft :D
<B> kokote :D :D
<B> :D :D :D :D :D
<B> :D :D :D :D :D :D
<B> ty seš takovej kokot :D
Komentář: na interpretaci záleží :D
Informace o hlášce
Datum přidání: | 5. 8. 2016 |
---|---|
Kategorie: | Hlášky |
Autor: | Helgrind (1 hláška) |
Hlasování: | Kukensius, Apophis, ememtal, Hanach80, pavelnop, zgrossl, mrMys, Witek 8 pro a CarpeNoctem, nasty, kudli, Sobosss, Brambor, baffiak, Flad, While, Sousuke_, Zelvi, rain, Juggernaut, Stickman, Mermeoth, kapoka, sasagin, Natsumii, suah, Komunard, sebastian_hardie, Hammer, xkox, tristaver, Tinnarr, naituf, Mirator, Shubol, Annacerv, Sed, JackSwigert, oprs, Marcus7, SkweerookL, Dyfer, zelvak, Ghool, Komaar, Maty991, matrix17, belisek, killercat 41 proti |
V oblíbených: | Žádný uživatel |
Oblíbenost: | 8,51 % |
Stav: | Má záporné skóre |
Diskuze
každopádně jak taková škola funguje? já myslela, že délka školní docházky je daná zákonem, tudíž už přeskakování ročníků je na hraně, ne?
povinna skolska dochadzka je u nas 10 rokov (u vas, tu bola nejaka diskusia, ze je len 9 rokov), nezalezi na tom, ci clovek bude robit 10 rokov prvy rocnik, alebo za tych 10 rokov stihne ucivo za 12 rokov (bezne sa preskakuje druhy rocnik, spravia sa rozdielovky na konci prveho a ide sa do 3)
na VS je to este jednoduchsie, tam mas predpisany pocet kreditov + povinne predmety, je vazne len na tebe ci si to rozvrhnes na 2 roky, standardne 3, alebo to robis az 5 rokov.
na Slovenske, kde sa chodilo na 8 rocne gymnazium zo 4 rocnika (teraz niekedy maturovali posledne generacie co to tak mali) maturovali v 18 (spoluziacka napr v 17, mala este 3 mesiace do 18), spravit bakalara za 2 roky vobec nie je tak narocne, to mame 19 rokov (bliziacich sa 20) a inziniera ak bude robit klasicke 2 roky, tak to je tych 21 rokov (bliziacich sa 22), bez toho aby clovek musel spravit nieco specialne.
ad bc - mas pravdu, kdyby nechteli tolik za*** seminarek, ktere jsem pri praci a dojizdeni nestihala psat, tak se zkouskami bych nemela problem mit hotovo za ty 2 roky - ve tretaku mi zbylo udelat jen asi 20 kreditu a bakalarku, jinak frei
Délka povinné školní docházky je stanovená zákonem, ano.
Ale pokud vím, není nikde řečeno, že to MUSÍŠ odsedět na základce, či se mýlím?
Takže když to přeženu, kde je problém v tom, kdyby malý génius po ukončení šesté třídy udělal nějaké rozdílovky, komise uznala, že si vytřel zadek s 98 % deváťáků a proto proč mu nedat "výstupní vysvědčení", proč by nemohl po šesti letech školní docházky jít na střední školu? Dejmetomu na gympl.
No a přeženu to ad absurdum - gymplem by prosvištěl za dva roky, pak by mu bylo umožněno jít k maturitě - a složil by ji.
Takže by mu ještě chyběl rok povinné školní docházky a přitom by měl maturitu... musel by zřejmě buď na jinou střední nebo na rok na vysokou.
Možná blemtám z hladu a zákon to neumožňuje - i malý Einstein by se v ČR musel devět let placatit na základce či max přejít na osmiletý gympl, ale přemýšlím jako že možné by to bylo, kdyby se chtělo a ev. se upravil zákon. Jen chtít.. jen chtít.
Absolvent se dneska říká už i maturantům, za chvíli budou existovat i absolventi mateřských škol. Bylo mi tu opakovaně sděleno, že lpění na obvyklém významu slov je buržoazní přežitek, tož tak :-)
Každopádně absolvent bakalářského oboru je absolvent vysoké školy. Bakalář-z-donucení na magisterským samozřejmě ještě ne.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Podkon%C3%AD_a_%C5%BE%C3%A1k
kdysi byl "žák" kdokoliv, kdo se cokoliv učí - i dnešní vysokoškolák.
No a dneska... kdysi jsem slyšel v Prostřenu při představování se "jsem studentem základní školy"... nad "studentem ZŠ" jsem nadskočil, ale třeba dotyčného pochválit, že zná rozdíl mezi 1. a 7. pádem, to se taky nevidí často ;-)
Ale to jen tak rejpu - prostě k čemu je bakalář, který je člověku bez toho, aby pokračoval, k hovnu? Něco jako vysokoškolský gympl?
Však k čemu je člověku gymnázium, pokud nejde na VŠ? Maturitu člověk má, ale umí všechno trošku a nic pořádně a bez vejšky se s gymplem uchytí málokde, protože nemá potřebné odborné znalosti... nebo se mýlím?
co sa tyka A urovne, tam nie je predpoklad, ze nepokracujes dalej, tak k comu to je? - vo vacsine pripadov je to akysi checkpoint, ze spadnut nizsie uz nemozes. no rozumnejsi ludia, to vyuzivaju este k navysovaniu svojho vzdelania - Bc. stravis na jednom odbore na jednej skole a na Ing. ides na iny odbor na inu VS, aby si neostal zaseknuty 5 rokov v tom istom prostredi, ale aby si stretal ine nazory, ine vedomosti a formoval si sa na rozumne uvazujuceho cloveka. titul samotny je k prdu, ale opat ide predovsetkym o to, ze nemozes koncit VS len s papierom, rovnako ako SŠ, musia ti pridat k menu nejake pismenka. ale prakticky zmysel nema vo vacsine pripadov ziaden.
samozrejme, nastavaju aj vynimky - u nas v laborke sme potrebovali laborantku, s maturitou by to bolo strasne malo (jedna sa o odbornu pracu, vacsinou maturanti nie su schopny pracovat v labaku tak ako treba) a Ing. by bolo zbytocne vela (stoji to viac penazi a navyse ma to potrebu sebarealizovat sa, no my sme potrebovali "cvicenu opicku")
inak, ja osobne si nikde neuvadzam ani to, ze som inzinier, pride mi to trapne, nech za mna rozpravaju moje vedomosti a vysledky a nie nejake tri pismenka pred menom. ked nahodou ukoncim aj doktorat, tak to budem vazne uvazovat, ci ma zmysel chvastat sa niecim takym, ale asi to dopadne rovnako ako s Ing. - bude to videt len zamestnavatel
obecne si v rodine na tech titulech zakladaji a jeste jsou "tradicni" (cti trochu misogyni), takze kdyz zves celou rodinu, na obalku napises "Ing. Josef Novak" a at se pohadaji sami, jestli prece jen nezvem jen Pepu, abychom usetrili za zakusky...
Protože kdejakej zlodějíček, co náhodou vleze do baráku a hledá, kde koho vlastně vykradačit, kouká mj. právě na tituly - pač si řekne "hele, inženýr, takže asi má prachy" a radši vykrade zmíněného Ing. Nováka než souseda Procházku.
Takže já i kdybych měl titul, tak si ho na schránku, zvonek ani dveře nepíšu a napíšu tam jen a pouze příjmení.
Stejně tak jsem mj. vydržkoval družstvo v baráku, kde bydlí teta s neteří - na zvonek, schránku i dveře jim družstvo dalo vizitku XX-Y - ber to jako "Novákovy" - no kde to jsme? Každej vůl si buď řekne, že buď to psal nějakej debil nebo že tam bydlej jen ženy - a v tu chvíli to vezme poněkud víc s klidem, protože "jsou tam ženský, tak tam vlítnu a i kdyby tam byly, tak co se mi stane, nic!"
Poté, co jsem to tetě vysvětlil, tato řekla "dělej jak myslíš" a já následně vydržkoval družstvo, tak teda konečně upravili zvonek a tak - už tam je XXX-i a ne XXX-y. Konečně.
Každej policajt ti řekne, že i když žije v bytě sama žena, je nesmysl dávat na dveře "Nováková", lepší je "Novákovi".
to je podobne ako s matematikou - kazdy vravi a k comu mi bude vediet ratat to ci to, v zivote to nikdy nevyuzijem. no ak je matematika dobre ucena, tak nie je o tych konkretnych prikladoch ale o vedeni k schopnosti analyzovat problem a riesit ho so vsetkym co mas k dispozicii, bez toho aby ti niekto dal navod ako na to. a tuto schopnost vyuzijes v lubovolnej oblasti zivota (problemom samozrejmu su dnesne "ucitelky" matematiky, ktore neucia premyslat, ktore nutia rob to takto a nijak inak)
co sa tyka zdravotnych sestier, nie je to o tom, ze ony tie zadky utierat nebudu, s tym problem nemaju, ale preco by sa tu v zdravotnictve trapili s umyvanim zadkov za minimalnu mzdu (a este sa k nim vsetci chovaju ako k odpadu spolocnosti), ked v zahranici su nejake ine diplomovane sestry na utieranie zadkov a tie nase ich utierat nemusia a dostavaju zaplatene viac za menej prace.
Jasně, jadernej fyzik nebo chirurg se bez toho základu, co se na škole naučí, neobejdou, ale ti jsou proti armádě kancelářských krys jasně v menšině. A co si budem nalhávat, většina absolventů skutečně bude někde na ouřadě nebo v korporátu přehrabovat papíry.
vodicsky preukaz typu B
ovladanie aspon 2 svetovych jazykov (Anglcitina plynule + Nemcina, alebo Taliancina, alebo Spanielcina)
ake vzdelanie tam vyzadovali, to si uz nepamatam, ale to svedci o tom, co sa dava do inzeratov. clovek sam by mal byt schopny, ci by bol schopny danu poziciu vykonavat, vacsinu tych inzeratov nedavaju spolocnosti, ktore hladaju ludi, ale nejaka medzi spolocnost, ktora to inzeraju na strankach dalsej spolocnosti a medzitym sa tam objavi a nakopiruje vela nezmyslov.
navyse, tieto inzeraty casto nesluzia na to, aby boli ludia realne zamestnany, ale aby si tieto medzispolocnosti vytvarali databazu rozne kvalifikovanych uchadzacov, ked niekto bude niekoho takeho hladat, aby ho vedele ponuknut na pockanie.
a pak maji ty decka z te matiky neco mit, kdyz jim jsou ucitelky schopne rozdelit valec na tri ruzne nesouvisejici ulohy
Pamatuju si jeden příklad. Povrch krychle o straně a, u který v jednom rohu byla odseknutá malá krychle o straně a/10. Většina třídy to začala počítat, jen pár lidí rovnou psalo 6a^2.
BTW: vnitřní povrch toho válce se nepočítá?
Ale potom nie som prekvapeny, ze aj na hodnoty goniometrickych funkcii zakladnych uhlov maju povolenu tabulku, ked sa ucia tolko nezmyselnych vzorcov. Brrrr.
mame hranoly - tam patri aj krychle, kvadr, valec
jehlany - tam patri kuzel a jehlan
a kouli
ak nezahrnujeme komole utvary, tak na kazdu skupinu stacia 2 vzorce na vypocet povrchu a objemu a clovek si musi pamatat len vzorce z rovinnych utvarov
(strasne konim dokopy slovencinu a cestinu, ale to je tym, ze doucujem uz len v cestine, aby sa mi nevyhovarali, ze nahodou nerozumeli po slovensky)
ja sa pri doucovaniach snazim vzdy ukazovat univerzalne sposoby, ktorymi ludia dojdu k rieseniu vzdy, aj ked sa prejde na nieco narocnejsie (aj ked, ten konkretny priklad by slo riesit rychlejsie) - a ono, cuduj sa svete, vacsina studentov po pol roku/po roku nepotrebuje doucovanie
Chápu, že každému není shůry dáno, ale za nás se to řešilo v osmičce tím, že třídy byly nepsaně "přerozděleny" podle výsledků - áčko béčko byli "středoškoláci" a do céčka přetřídili to, u čeho se dalo předpokládat či rovnou vědělo, že to pude na učňák - po těch se toho pak tolik nechtělo, nás "áčkaře" dusili trošku víc. A přijde mi to správné, nelze přece chtít stejné výsledky po jedničkáři chtějícím na gympl a trojkaři čtyřkaři chystajícím se na učňák a přizpůsobovat tempo tomu čtyřkaři - na to zase jedničkář doplatí... jenže vysvětlovat to fanatickým zastáncům "lidských práv" je jako nositi sovy do Athén...
http://www.tabulkavelikosti.cz/podprsenky ... AA, A, B, C, D, E, F, G, H... takže i nad "céčkama" mohl slintat bez nutnosti sbírat relikvie socialismu...
Jsem ten poslední, kdo by se zastával migrantskejch připlavanců, ale lze se jim divit, že si často myslej, že "Evropanky jsou děvky", když tak některé z vlastní vůle vypadají?
Připlavanci to se svým názorem "nejsi oblečená do pytle na odpadky - jseš děvka, která TO chce, tak ti TO při první příležitosti poskytnu" (viz Kolín nad Rýnem, např.) přehánějí, ale zrnko pravdy na tom BOHUŽEL je, dívky a ženy by měly být soudné a oblékat se rozumně.
Džíny, z kterých leze půlka zadku a když se majitelka předkloní, je jí vidět až do příčného tračníku... škoda mluvit.
A nejvtipnější je, když se taková ještě škaredí na chlapa nebo mu dokonce vynadá "co na ni čumí" - a proč se teda obléká tak, že je skoro všechno vidět a co vidět není, to je obtažené v něčem elastickém, takže kontury jsou jasné, pokud ne proto, aby "ostatní viděli"? ;-)