Detail hlášky #73778

<A> venku je hnusne a nikam se o vikendu nechystam tak sem si za 30ecek zaplatil damskou spolecnici :D
<B> :D :D
<B> wat :D
<B> :D :D :D
<A> je ji asi 20 a je fakt sexy :D
<B> a pych bude :D
<A> uz se nemuzu dockat az taj budu slyntat nad jejima ceckama :D
<B> :D :D
<A> bude tu u me uz za hodinu a 49 minut ! :D
<B> :D :D kde si ji kupil ?
<A> na g2play :D
<A> rika si Lara Croft :D
<B> kokote :D :D
<B> :D :D :D :D :D
<B> :D :D :D :D :D :D
<B> ty seš takovej kokot :D

Komentář: na interpretaci záleží :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 5. 8. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Helgrind (1 hláška)
Hlasování: Kukensius, Apophis, ememtal, Hanach80, pavelnop, zgrossl, mrMys, Witek 8 pro a CarpeNoctem, nasty, kudli, Sobosss, Brambor, baffiak, Flad, While, Sousuke_, Zelvi, rain, Juggernaut, Stickman, Mermeoth, kapoka, sasagin, Natsumii, suah, Komunard, sebastian_hardie, Hammer, xkox, tristaver, Tinnarr, naituf, Mirator, Shubol, Annacerv, Sed, JackSwigert, oprs, Marcus7, SkweerookL, Dyfer, zelvak, Ghool, Komaar, Maty991, matrix17, belisek, killercat
41 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 8,51 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

15:57
CarpeNoctem: Pychu se sice v RotR kucí skuteč...
CarpeNoctem
Pychu se sice v RotR kucí skutečně dočkáte, budete ale zklamáni významem tohoto slova...
00:49
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Ono i "slyntat" naznačuje, že zřejmě v kalhotách měkko, tak se to kompenzuje tvrdým y i tam, kam nepatří...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:47
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Ti maj měkko i jinde...
06:10
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Akorát možná játra ne.

A jinak jsem se chtěl divit, kde vzali, že Laře je asi dvacet, ale ono to vychází, dvacet a nějaký drobečky.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:49
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
V těch posledních dvou je hodně mladá, mám dojem, že v TR z r. 2013 byla ještě na škole. Je to logický - reboot příběhu a jedou úplně od začátku.
15:22
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Wiki u TR 2013 píše "jednadvacetiletá absolventka vysoké školy". Vím, wikina není zrovna relevantní zdroj, ale tak pro informaci u takto nepříliš důležité věci stačí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:51
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
v které zemi mají absolventi vysoké školy 21?
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:33
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
No Lara je Britka, takže... jo, taky mi to nesedí.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:52
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Bakalář?
21:38
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
aj v ČR je to mozne. napr do skoly pre mimoriadne nadane deti sa nastupuje uz v 3 rokoch, maturuje sa v priemere 14/15 a ked je clovek fakt inteligenty, nie je problem dokoncit VS za 3-4 roky
21:47
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Taky jsem si říkal, že buď bude mít "menší" titul - nějakou britskou obdobu bakaláře nebo že sebou mrskla.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:56
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
my máme školu pro mimořádně nadané děti, do které se nastupuje ve třech letech? a kde byli, když jsem se tou dobou sama učila psát? nepamatuju si nic, ale mamka má schovaný vzkaz, který jsem jí napsala ve třech letech, když pro něco vyběhla na pár minut ven - a on zrovna v těch pár minutách někdo volal (můj vzkaz teda vypadal zhruba "vOLAl ŇákÝ PÁn...", takové trochu jako to, co bylo před pár lety hrozně moderní - taky by některý písmenka prošly za azbuku, povedlo se mi otočit R a N, ale maminka to i tak pochopila a nestačila se divit :D)
každopádně jak taková škola funguje? já myslela, že délka školní docházky je daná zákonem, tudíž už přeskakování ročníků je na hraně, ne?
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:22
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
ano. u mna to nastastie nasi zistili, ze existuje nieco take az ked som mal 6 (mne by to vadilo).

povinna skolska dochadzka je u nas 10 rokov (u vas, tu bola nejaka diskusia, ze je len 9 rokov), nezalezi na tom, ci clovek bude robit 10 rokov prvy rocnik, alebo za tych 10 rokov stihne ucivo za 12 rokov (bezne sa preskakuje druhy rocnik, spravia sa rozdielovky na konci prveho a ide sa do 3)

na VS je to este jednoduchsie, tam mas predpisany pocet kreditov + povinne predmety, je vazne len na tebe ci si to rozvrhnes na 2 roky, standardne 3, alebo to robis az 5 rokov.

na Slovenske, kde sa chodilo na 8 rocne gymnazium zo 4 rocnika (teraz niekedy maturovali posledne generacie co to tak mali) maturovali v 18 (spoluziacka napr v 17, mala este 3 mesiace do 18), spravit bakalara za 2 roky vobec nie je tak narocne, to mame 19 rokov (bliziacich sa 20) a inziniera ak bude robit klasicke 2 roky, tak to je tych 21 rokov (bliziacich sa 22), bez toho aby clovek musel spravit nieco specialne.
12:23
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
a z tou skolou pre mimoriadne nadane deti, da sa tam nastupit kedykolvek od 3, mladsie nejdu, obcas zacinaju v 6, ale to su uz vynimky.
23:25
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
nasim prave ucitelka navrhovala preskocit tu druhou tridu, ale mamka usoudila, ze z hlediska socialniho vyvoje by to pro me nebylo dobre byt mezi starsima deckama, tak to neudelali
ad bc - mas pravdu, kdyby nechteli tolik za*** seminarek, ktere jsem pri praci a dojizdeni nestihala psat, tak se zkouskami bych nemela problem mit hotovo za ty 2 roky - ve tretaku mi zbylo udelat jen asi 20 kreditu a bakalarku, jinak frei
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
03:58
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Posunout dítě o rok není dle mě až takovej problém. Rok sem rok tam, to jde. Dva či víc už by asi byl problém, ale rok je v toleranci - však si vem případ, kdy srpnové dítě dostane odklad, protože se rodiče rozhodnou, že to tak chtějí a vyběhají si to, takže jde do školy v sedmi a je mezi šestiletými...a v tomhle věku je rok navíc často sakra znát.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:03
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Jen tak, když už o tom... neteř je právě srpnová a ségra na Vánoce říkala, že doufá, že Eli půjde do školy už letos... bublala cosi o tom, že Matýsek (o rok a kousek starší brácha) se učí číst nějakým "doplňováním" (wtf? Za nás se slabikovalo, já nepotřeboval ani to, já už ve školce četl tak dobře, že jsem střídal souščitelku, když už ji bolela huba) a že by nechtěla, aby Eli skončila v "jiné" třídě a aby se navzájem děcka mátly... no co ségra říkala, tak nakonec teda Eli do školy jde, i když to prý bylo na hraně, protože, cituju "někdy má den, že všechno zvládá, ví a umí a druhej den se probudí a je vedle jak ta jedle"... a včil mudruj.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:00
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
když je šestnáctiletý mezi sedmnáctiletými, moc se to nepozná, ale devítiletá děcka se s osmiletým prckem prostě nebudou bavit, nemusí se nám to líbit, ale děti to tak prostě mají
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
22:04
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Na tom něco je... k "co sám nerad, druhému nečiň" musí člověk dospět, od dětí se to moc očekávat nedá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:57
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Přeskakování ročníků na hraně není, řekl bych.

Délka povinné školní docházky je stanovená zákonem, ano.
Ale pokud vím, není nikde řečeno, že to MUSÍŠ odsedět na základce, či se mýlím?

Takže když to přeženu, kde je problém v tom, kdyby malý génius po ukončení šesté třídy udělal nějaké rozdílovky, komise uznala, že si vytřel zadek s 98 % deváťáků a proto proč mu nedat "výstupní vysvědčení", proč by nemohl po šesti letech školní docházky jít na střední školu? Dejmetomu na gympl.

No a přeženu to ad absurdum - gymplem by prosvištěl za dva roky, pak by mu bylo umožněno jít k maturitě - a složil by ji.
Takže by mu ještě chyběl rok povinné školní docházky a přitom by měl maturitu... musel by zřejmě buď na jinou střední nebo na rok na vysokou.

Možná blemtám z hladu a zákon to neumožňuje - i malý Einstein by se v ČR musel devět let placatit na základce či max přejít na osmiletý gympl, ale přemýšlím jako že možné by to bylo, kdyby se chtělo a ev. se upravil zákon. Jen chtít.. jen chtít.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:07
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
já teda nevím, ale obvykle se maturuje v 19, bakalář trvá další 3 roky... ty počty mi nějak nevycházej... a navíc bakalář je houby absolvent, to je undergrad, ne? i když u anglické Lary asi myslí nějakou tu college, neboli předzvěst reálné vysoké školy (školství v anglofonních zemích je fascinující v tom, jak vůbec nedává smysl, každý pes jiná ves a ještě navíc jsou pokud se nepletu public školy soukromé - wtf? pokud někomu smysl dává, nepohrdnu vysvětlením, jak to funguje a co je co a co je napřed a co je potom atd. - nejlíp graficky)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:43
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Já maturoval v 17, bakalář jsem mohl být ve 20. Kdybych měl devítku, bylo by to těch 21. Stačí se narodit o prázdninách, to bude přibližně 1/6 populace, takže zas tak neobvyklé to nebude...

Absolvent se dneska říká už i maturantům, za chvíli budou existovat i absolventi mateřských škol. Bylo mi tu opakovaně sděleno, že lpění na obvyklém významu slov je buržoazní přežitek, tož tak :-)

Každopádně absolvent bakalářského oboru je absolvent vysoké školy. Bakalář-z-donucení na magisterským samozřejmě ještě ne.
13:56
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Ono absolvent maturant... ¨význam slov se posouvá a není to nová móda. Viz třeba

https://cs.wikipedia.org/wiki/Podkon%C3%AD_a_%C5%BE%C3%A1k

kdysi byl "žák" kdokoliv, kdo se cokoliv učí - i dnešní vysokoškolák.
No a dneska... kdysi jsem slyšel v Prostřenu při představování se "jsem studentem základní školy"... nad "studentem ZŠ" jsem nadskočil, ale třeba dotyčného pochválit, že zná rozdíl mezi 1. a 7. pádem, to se taky nevidí často ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:44
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
ono este treba odlisovat B typ a A typ bakalarskeho studia.

B typ bakalara je taka vyssia nadstavba, clovek nema potrebu, predpoklady a ani vzdelanie aby pokracoval na druhom stupni
A typ je nieco, co ti je na prd, ak si ten druhy stupen nedorobis
03:47
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Tak k čemu ten A typ je? Aby se mohl dotyčný chlubit titulem a přitom mu to bylo k hovnu - ale může si před jméno psát Bc. a sousedi záviďte?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:02
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
I když moment, baffiaku... tak který typ je člověku na prd, pokud nemá ten další stupeň? Vyzníváš, jako že jsou k hovnu oba dva ;-)

Ale to jen tak rejpu - prostě k čemu je bakalář, který je člověku bez toho, aby pokračoval, k hovnu? Něco jako vysokoškolský gympl?

Však k čemu je člověku gymnázium, pokud nejde na VŠ? Maturitu člověk má, ale umí všechno trošku a nic pořádně a bez vejšky se s gymplem uchytí málokde, protože nemá potřebné odborné znalosti... nebo se mýlím?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:45
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
ok, tak co sa tyka B urovne (tej nizsej, mensi pocet hodin, apod.) - ako som pisal, ide o akusi vyssiu nadstavbu. su pripady, kedy nejaka odborna stredna skola nestaci a clovek chce nieco, co je uznavane medzinarodne - napr. kozmeticka, ktora miesa kozmeticke pripravky, potrebuje mat akesi lepsie chemicke vzdelanie. samozrejme, urcite na to by stacila len 2 rocna nadstavba, no ak chces ist kamsi do zahranicia, tak tu nadstavbu ti nikde neuznaju

co sa tyka A urovne, tam nie je predpoklad, ze nepokracujes dalej, tak k comu to je? - vo vacsine pripadov je to akysi checkpoint, ze spadnut nizsie uz nemozes. no rozumnejsi ludia, to vyuzivaju este k navysovaniu svojho vzdelania - Bc. stravis na jednom odbore na jednej skole a na Ing. ides na iny odbor na inu VS, aby si neostal zaseknuty 5 rokov v tom istom prostredi, ale aby si stretal ine nazory, ine vedomosti a formoval si sa na rozumne uvazujuceho cloveka. titul samotny je k prdu, ale opat ide predovsetkym o to, ze nemozes koncit VS len s papierom, rovnako ako SŠ, musia ti pridat k menu nejake pismenka. ale prakticky zmysel nema vo vacsine pripadov ziaden.
samozrejme, nastavaju aj vynimky - u nas v laborke sme potrebovali laborantku, s maturitou by to bolo strasne malo (jedna sa o odbornu pracu, vacsinou maturanti nie su schopny pracovat v labaku tak ako treba) a Ing. by bolo zbytocne vela (stoji to viac penazi a navyse ma to potrebu sebarealizovat sa, no my sme potrebovali "cvicenu opicku")

inak, ja osobne si nikde neuvadzam ani to, ze som inzinier, pride mi to trapne, nech za mna rozpravaju moje vedomosti a vysledky a nie nejake tri pismenka pred menom. ked nahodou ukoncim aj doktorat, tak to budem vazne uvazovat, ci ma zmysel chvastat sa niecim takym, ale asi to dopadne rovnako ako s Ing. - bude to videt len zamestnavatel
14:30
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
To máš pravdu, titul uvádět jen tam, kde to je potřeba a nedělat ze sebe Laholu ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:35
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
A u titulů pak i bývá jiný problém - nedávno jsem kdesi četl, že u "nových" zdravotních sester, u kterých EU vyžaduje titul, protože prý střední zdrávka je málo, holka v patnácti pořádně neví, co chce dělat a blabla, je ten problém, že si představujou, že budou sedět na sesterně, dělat papíry a rozdělovat práci ostatním a dejmetomu umejt pokaděnýho ležícího pacoše se jim ekluje... protože přece s titulem nebudou utírat posraný prdele...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:03
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
tak do odbornych veci bych to psala, ale prijde mi silene, kdyz ma cela rodina na dverich Ing. Josef Novak nebo kdyz jsem na svatebni oznameni na obalku musela napsat MUDr. tatata manzelova teta, protoze ona by se urazila, kdyby to tam nebylo - co ma moje svatba a jeji pribuzensky vztah s mym (tehdy) snoubencem spolecneho s jejim vzdelanim? MUDr. at si pise na recepty...
obecne si v rodine na tech titulech zakladaji a jeste jsou "tradicni" (cti trochu misogyni), takze kdyz zves celou rodinu, na obalku napises "Ing. Josef Novak" a at se pohadaji sami, jestli prece jen nezvem jen Pepu, abychom usetrili za zakusky...
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
03:53
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Mít na dveřích či na schránce vypsané tituly je debilina, to ti řekne každej policajt.

Protože kdejakej zlodějíček, co náhodou vleze do baráku a hledá, kde koho vlastně vykradačit, kouká mj. právě na tituly - pač si řekne "hele, inženýr, takže asi má prachy" a radši vykrade zmíněného Ing. Nováka než souseda Procházku.
Takže já i kdybych měl titul, tak si ho na schránku, zvonek ani dveře nepíšu a napíšu tam jen a pouze příjmení.

Stejně tak jsem mj. vydržkoval družstvo v baráku, kde bydlí teta s neteří - na zvonek, schránku i dveře jim družstvo dalo vizitku XX-Y - ber to jako "Novákovy" - no kde to jsme? Každej vůl si buď řekne, že buď to psal nějakej debil nebo že tam bydlej jen ženy - a v tu chvíli to vezme poněkud víc s klidem, protože "jsou tam ženský, tak tam vlítnu a i kdyby tam byly, tak co se mi stane, nic!"
Poté, co jsem to tetě vysvětlil, tato řekla "dělej jak myslíš" a já následně vydržkoval družstvo, tak teda konečně upravili zvonek a tak - už tam je XXX-i a ne XXX-y. Konečně.
Každej policajt ti řekne, že i když žije v bytě sama žena, je nesmysl dávat na dveře "Nováková", lepší je "Novákovi".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:48
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Mýlíš :-)
14:31
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Možná ano, ale gympl sám o sobě mám fakt za školu "abych měl maturitu" a hlavní účel tohoto je připravit se na vejšku - kdyby měl gymplomaturant počítat s tím, že po matuře půjde do práce, byla by pro něj lepší nějaká odborná střední typu zdrávka nebo i třeba blbá obchodka, ne?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:59
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
problemom odbornych strednych skol je ich nevseobecnost, postupne vznikajuce nove odvetvia (medzi ktore patria predovsetkym rozne viac ci menej specializovane sluzby), vyzaduju ludi s univerzalnymi vedomostami a specifickymi schopnostami. tieto vedomosti je pre nich najjednoduchsie ziskat na gymnaziu, schopnosti su vrodene, tie ta nikto nenauci, VS nepotrebujes.
to je podobne ako s matematikou - kazdy vravi a k comu mi bude vediet ratat to ci to, v zivote to nikdy nevyuzijem. no ak je matematika dobre ucena, tak nie je o tych konkretnych prikladoch ale o vedeni k schopnosti analyzovat problem a riesit ho so vsetkym co mas k dispozicii, bez toho aby ti niekto dal navod ako na to. a tuto schopnost vyuzijes v lubovolnej oblasti zivota (problemom samozrejmu su dnesne "ucitelky" matematiky, ktore neucia premyslat, ktore nutia rob to takto a nijak inak)

co sa tyka zdravotnych sestier, nie je to o tom, ze ony tie zadky utierat nebudu, s tym problem nemaju, ale preco by sa tu v zdravotnictve trapili s umyvanim zadkov za minimalnu mzdu (a este sa k nim vsetci chovaju ako k odpadu spolocnosti), ked v zahranici su nejake ine diplomovane sestry na utieranie zadkov a tie nase ich utierat nemusia a dostavaju zaplatene viac za menej prace.
15:11
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Tak o matice mi nemluv, z té jsem ve třeťáku málem propadl, protože nějaké vektory, směrnice, počítání kde přímka končí a jak je dlouhá atd. mi nešlo - u mě to je propojené - u čeho nechápu účel, to mě nebaví a co mě nebaví, to mi nejde... no nakonec mě od reparátu zachránilo, že jsme přešli na kombinace variace permutace, takové to "máš na poličce šest hrnečků a každý den je chceš mít postavené jinak, jak dlouho bude trvat, než se nevyhnutelně začneš opakovat?"... to mě aspoň bavilo a tím pádem mi to šlo dost na to, abych tu prakticky jasnou sardel vytáhl na pohodovou čtyřku :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:27
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Tak on rozumnej zaměstnavatel počítá s tím, že z libovolný školy vyleze člověk značně nehotovej a stejně se bude muset všechno naučit v praxi. Máme sice kvótu 40% populace s titulem, ale pravda je taková, že většina práce VŠ vzdělání nevyžaduje a do inzerátů se to píše jen proto, aby to odradilo úplný negramoty.

Jasně, jadernej fyzik nebo chirurg se bez toho základu, co se na škole naučí, neobejdou, ale ti jsou proti armádě kancelářských krys jasně v menšině. A co si budem nalhávat, většina absolventů skutečně bude někde na ouřadě nebo v korporátu přehrabovat papíry.
18:54
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Většina práce VŠ vzdělání nevyžaduje, ano. Ale to, že to tam píšou, krom negramotů odradí i člověka mého typu - za negramota se nepovažuju, ale VŠ nemám a když někde píšou, že ji chtějí, tak tam nejdu, protože nesplňuju podmínky... jak mám vědět, jestli to je jen na odrazení blbů nebo zda to myslej vážně a poté, co mě vypakujou, si řeknou, co jsem to za debila, že neumím číst, v inzerátu to bylo psané jasně, tak co jsem tam vůbec lez?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:55
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Nehledě na to, že dřív byla maturita fakt zkouška dospělosti a maturant byl někdo, maturita byla důkaz, že její majitel není úplnej blbec... dneska? Dneska se ukončuje maturitou kdejakej učňák, takže maturitní vysvědčení jaksi ztrácí svou vypovídací hodnotu a "inteligenty" od "těch ostatních" odděluje VŠ diplom... kam to dojde za našich dětí či vnoučat? K nějakým "ještě vyšším školám", protože vejška bude na úrovni dnešní maturity - má to hafo lidí a tedy to vypovídá o prdu?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:39
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Když to nezkusíš, tak se to nedozvíš. Na mojí pozici se běžně VŠ vyžaduje. Já titul nemám a když jsem pohrozil výpovědí, tak se mohli přetrhnout, aby si mě udrželi. Minulej zaměstnavatel taky, ale tam odsud jsem chtěl vypadnout o něco víc, takže těm to nepomohlo :-)
03:12
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Možná máš pravdu, možná je to, co mě učili "umíš snad číst, ne? Když chtějí blonďáka, nelez tam, když máš hnědý vlasy!" zastaralé či nesmysl od samého začátku...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:50
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Nesmysl to není. Respektive nebyl by, kdyby ani ty kecy v inzerátech nebyly nesmyslný...
13:28
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
vzhladom k tomu, ze som videl inzerat na upratovacku (uklizecku) a vyzadovali

vodicsky preukaz typu B
ovladanie aspon 2 svetovych jazykov (Anglcitina plynule + Nemcina, alebo Taliancina, alebo Spanielcina)

ake vzdelanie tam vyzadovali, to si uz nepamatam, ale to svedci o tom, co sa dava do inzeratov. clovek sam by mal byt schopny, ci by bol schopny danu poziciu vykonavat, vacsinu tych inzeratov nedavaju spolocnosti, ktore hladaju ludi, ale nejaka medzi spolocnost, ktora to inzeraju na strankach dalsej spolocnosti a medzitym sa tam objavi a nakopiruje vela nezmyslov.
navyse, tieto inzeraty casto nesluzia na to, aby boli ludia realne zamestnany, ale aby si tieto medzispolocnosti vytvarali databazu rozne kvalifikovanych uchadzacov, ked niekto bude niekoho takeho hladat, aby ho vedele ponuknut na pockanie.
13:56
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Protoze jak by to vypadalo, kdyby nam sanitation managerka jezdila zametat nase krasny open space peklo sockou a generalniho zmrda neumela pozdravit v jeho rodnym jazyce, kdyby ji nahodou potkal a jako na potvoru uznal za vhodny ji neprehlidnout jako vsechny ostatni, ze? :-)
03:42
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Podepisuju...tak nějak to totiž BOHUŽEL často je.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:52
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
No, ono to spíš bylo tak, že uklízečku hledala úklidová firma, řidičák chtěli proto, že za šichtu musí navštívit šest podniků po celý Praze a nádobíčko si bude vozit s sebou, a jazyk se hodí, pač většina klientů budou korporáty. Není mi teda jasný, proč by ty jazyky měla mít dva, ale co už...
23:18
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
http://www.prace.cz/poradna/aktuality/detail/article/verte-si-odpovidejte-i-kdyz-nesplnujete-vsechny-pozadavky/?utm_source=prace.cz&utm_medium=email&utm_campaign=nl-2016-08-03-stop-supermanum
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:14
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
priklad z doucka matematiky: pocitame povrch valce: "noooo tak on nema viko, takze je to valec s jednou podstavou, takze ten obsah spocitam podle toho druheho vzorce" "jak jako druheho vzorce? kolik mate vzorcu na POVRCH valce?" "tri" "prosim? jak jako tri?" "no valec, pak bez jedne podstavy a bez obou" "vzdyt to je furt ten samej vzorec, scitam dilci obsahy, tak proste podstavu zapocitam jenom jednou" "ne, to je uplne jinej vzorec, v provnim je plus dve pi er na druhou a v druhem je plus pi er na druhou a v tretim neni nic" -> vysvetlim, jak jsme dosli k vzorci pro povrch valce -> "a to je tada ten prvni vzorec, jo?" -> para mi jde i usima, vysvetlim znova -> "chapes to?" "jo" "kde jsme teda vzali to pi er na druhou v te prvni casti vzorce?" "nevim"
a pak maji ty decka z te matiky neco mit, kdyz jim jsou ucitelky schopne rozdelit valec na tri ruzne nesouvisejici ulohy
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
00:34
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Zrovna u geometrie nemusí být chyba na straně učitelky, kdo nemá prostorovou představivost, to prostě nevidí.

Pamatuju si jeden příklad. Povrch krychle o straně a, u který v jednom rohu byla odseknutá malá krychle o straně a/10. Většina třídy to začala počítat, jen pár lidí rovnou psalo 6a^2.

BTW: vnitřní povrch toho válce se nepočítá?
09:56
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
na zakladce? .) kazdopadne tam to byla chyba ucitelky, protoze muzes vysvetlit vzorec pro povrch jako obsah plaste plus obsah jedne podstavy plus obsah druhe podstavy - kdyz tam nekterou nemas, tak ji proste nepripocitas - a ne ze ucim tri separe vzorce jako ze to jsou tri ruzne veci - ani pro nekoho bez prostorove predstavivosti otevrena piksla od kremu neprestane byt pikslou od kremu, jen uz nema vicko
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:25
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Otevřená piksla nepřestane být pikslou, ale začnu vidět právě i povrch toho vnitřku, proto se ptám :-) Já si vzorečky nepamatoval nikdy, takže mě ani nic jinýho nezbylo, než to brát jako součet jednotlivých ploch.

Musela to být prima nebo sekunda, takže jo, jakoby na základce.
14:28
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
a ako inak riesis povrch priestorovych utvarov, ako sucet jednotlivych ploch?
15:22
CarpeNoctem: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
CarpeNoctem
Že si zapamatuješ celej vzoreček a nad jeho konstrukcí nepřemýšlíš, jak o tom píše insaina.
16:22
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
Dakujem za normalne gymnazium, kde sme sa na vzorceky nehrali (OK, nieco sa muselo ist na vzorceky, az na VS clovek potom zistil, vyznam niektorych dalsich, ako je napr povrch a objem gule)

Ale potom nie som prekvapeny, ze aj na hodnoty goniometrickych funkcii zakladnych uhlov maju povolenu tabulku, ked sa ucia tolko nezmyselnych vzorcov. Brrrr.
11:06
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
Tak ony ty příklady jsou nějak zabalený, např. "Kolik barvy Franta spotřebuje na natření válcové stříšky, pod kterou ukládá zahradní nářadí? Natře stříšku a zadní stěnu. Vstup do přístřešku natírat nebude. Stříška je dlouhá 2,5 m a vysoká 1 m. Spotřeba barvy je 0,26 kg/m^2."
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
14:27
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
tak to ja som pri doucovani matematiky tie utvary hodne zjednodusil

mame hranoly - tam patri aj krychle, kvadr, valec
jehlany - tam patri kuzel a jehlan
a kouli

ak nezahrnujeme komole utvary, tak na kazdu skupinu stacia 2 vzorce na vypocet povrchu a objemu a clovek si musi pamatat len vzorce z rovinnych utvarov

(strasne konim dokopy slovencinu a cestinu, ale to je tym, ze doucujem uz len v cestine, aby sa mi nevyhovarali, ze nahodou nerozumeli po slovensky)


ja sa pri doucovaniach snazim vzdy ukazovat univerzalne sposoby, ktorymi ludia dojdu k rieseniu vzdy, aj ked sa prejde na nieco narocnejsie (aj ked, ten konkretny priklad by slo riesit rychlejsie) - a ono, cuduj sa svete, vacsina studentov po pol roku/po roku nepotrebuje doucovanie
10:56
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
Přesně o to se snažím, ale mají to děcka tak zafixované, že se s tím nechtějí loučit. Navíc nemusí přemýšlet, z čeho je daný útvar poskládaný, prostě si vytáhnou ze šuplíčku vzorec. No a pak se diví, že si pletou obsah a obvod .( pro učitelky je to tak totiž jednodušší, nestráví tolik času vysvětlováním a můžou jet dál, ale imho kdyby to pořádně vysvětlily, ušetřily by si práci později, navíc by tomu děcka aspoň trochu rozuměla a tudíž by je to mohlo i bavit, ale koho by asi tak mohlo bavit bezmyšlenkovité aplikování nazpaměť naučených vzorců? Pak tam do obsahu zapomene dát ^2 nebo ho naopak nacpe do délky a vůbec v tom nevidí problém - neověří si to ani pomocí jednotek, protože nevidí, že obsah je vlastně délka × délka, čili metr × metr, tj. m^2. V deváté třídě se toto ode mě dozví jako novinku, která naprosto mění pohled na matematiku - tyjo ony to nejsou random informace vybrané, aby co nejvíc prudily, ony spolu naprosto nečekaně souvisí. Aplikace v hodině fyziky: "Jak se počítá rychlost?" "Vzorečkem." O.o "Jakým?" "Nevím." "Hmmm. Tak jakou má rychlost jednotku?" "Kilometr za hodinu." "No dobrá, pak si řekneme něco o základních jednotkách. Takže: kilometr je jednotka čeho?" "No délky." (Tváří se, jako bych byla buď úplně blbá nebo že očekává chyták.) "Výborně! Hodina?" "Čas?" (Ano, opravdu se zeptá.) "Co se stane, když vydělím kilometry hodinami?" "To nejde, ne?" "Pravda, ale zkus si to zapsat." "km/h." "Supr, teď místo km, což je jednotka, napiš veličinu, čili délku. V našem případě se jí říká dráha, značíme jak?" "s." "Tak to napiš. s lomeno čím? Když jsme km nahradili s, tak h nahradíme...?" "t." "Áno. A vzorec je na světě. Nečekaně to funguje i obráceně, ze vzorce odvodíš jednotku a nemusíš si pamatovat milion složitých vzorců, poskládáš si je z těch několika základních, které už znáš." *mind blown* u deváťáka chystajícího se na gympl trochu smutné
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:28
nakopnuta_sova: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
nakopnuta_sova
Smutně výstižné - a obávám se, že bude ještě hůř, pokud fakt zavedou "inkluzi", protože jak víme, řetěz je tak silný jako jeho nejslabší článek... Čili budeme-li za každou cenu do tříd cpát to, co sotva stačí tempu výuky, bude se takovým muset tempo přizpůsobit... tedy ještě zpomalit a akorát na to nadaní doplatěj.

Chápu, že každému není shůry dáno, ale za nás se to řešilo v osmičce tím, že třídy byly nepsaně "přerozděleny" podle výsledků - áčko béčko byli "středoškoláci" a do céčka přetřídili to, u čeho se dalo předpokládat či rovnou vědělo, že to pude na učňák - po těch se toho pak tolik nechtělo, nás "áčkaře" dusili trošku víc. A přijde mi to správné, nelze přece chtít stejné výsledky po jedničkáři chtějícím na gympl a trojkaři čtyřkaři chystajícím se na učňák a přizpůsobovat tempo tomu čtyřkaři - na to zase jedničkář doplatí... jenže vysvětlovat to fanatickým zastáncům "lidských práv" je jako nositi sovy do Athén...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:37
baffiak: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
silhouette
tak to bolo este dobre. u mna po pracnom dopocitani prikladu na pohyb, sme dospeli k tomu, ze t=3, tak sa pytam "a aka tam bude jednotka?" "Kiloooometreeee?". vravim si pre seba, ok, mozno nevie co to ratal, tak mu pomaham "Je to cas" "Kilomeeetreee za hodinuuuu?" - dopracovat sa k tym hodinam nam zabralo dalsich 15 minut. (podotykam, 8 rocnik, mal ist do 9)
22:46
insaina: Re: Pychu se sice v RotR kucí sk...
insaina
no když se dělají tabla pro děti z mateřinky, tak už jsou to asi opravdoví absolventi .)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
16:12
nasty: a tam vzadu vyjimka. dva debili
nasty
a tam vzadu vyjimka. dva debili vedle sebe.
nasty (představte si to psacím písmem)
00:10
IllidanS4: Ano, na interpretaci záleží
IllidanS4
Ano, na interpretaci záleží.
17:26
Satan__666: A dokonce chlapec sbírá céčka, p...
silhouette
A dokonce chlapec sbírá céčka, pokud jsem správně doplnil diakritiku ...
(nad jejima ceckama)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
02:21
nakopnuta_sova: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
nakopnuta_sova
Nutně nemusí... ony se totiž podprdy už nečíslují, ač se to mezi chlapy stále říká - jedničky, dvojky, trojky, ono už se písmenkuje...

http://www.tabulkavelikosti.cz/podprsenky ... AA, A, B, C, D, E, F, G, H... takže i nad "céčkama" mohl slintat bez nutnosti sbírat relikvie socialismu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:53
insaina: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
insaina
ale číslují .) ono podprdy jsou obecně celá věda
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
20:34
nakopnuta_sova: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
nakopnuta_sova
Jo, košíčky, obvod... věda to je, ještě že to nemusím řešit ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:39
nakopnuta_sova: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
nakopnuta_sova
I když řešení je jednoduché - chodit bez, pokud na to teda holka "má" a nemusela se bát, že jí vykoukne z topíku končícího nad pupkem bradavka :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:01
insaina: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
insaina
tak zas radši než z toho končícího pod pupkem .) ovšem osobně mi přijdou horší pipky, co jim nekouká bradavka, ale právě masa prsa jako takového zespoda minitrika, to není něco, co je vhodné ukazovat na veřejnosti... stejně jako ty superkrátké šortky velikosti kalhotek - džíny, z kterých leze půlka zadku? o.O (minulý týden jsem viděla matku s dcerou, jasnou holčičkou ze základky, a obě měly právě takové "šortky" -matku ještě pal čert, ale cca 12-13leté děcko? že to ta matka dovolila, za to bych ji pověsila za ty šortky někam do průvanu)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
13:52
nakopnuta_sova: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
nakopnuta_sova
To máš pravdu... tohle nebo holčička maximálně desetiletá, na které je jasně vidět, že je namalovaná... taky se divím, že to rodičové dovolej. Pak se divěj, že je to "samej úchyl", když holky z páté šesté třídy vypadají jak někde na diskotéce...

Jsem ten poslední, kdo by se zastával migrantskejch připlavanců, ale lze se jim divit, že si často myslej, že "Evropanky jsou děvky", když tak některé z vlastní vůle vypadají?
Připlavanci to se svým názorem "nejsi oblečená do pytle na odpadky - jseš děvka, která TO chce, tak ti TO při první příležitosti poskytnu" (viz Kolín nad Rýnem, např.) přehánějí, ale zrnko pravdy na tom BOHUŽEL je, dívky a ženy by měly být soudné a oblékat se rozumně.
Džíny, z kterých leze půlka zadku a když se majitelka předkloní, je jí vidět až do příčného tračníku... škoda mluvit.
A nejvtipnější je, když se taková ještě škaredí na chlapa nebo mu dokonce vynadá "co na ni čumí" - a proč se teda obléká tak, že je skoro všechno vidět a co vidět není, to je obtažené v něčem elastickém, takže kontury jsou jasné, pokud ne proto, aby "ostatní viděli"? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:14
Annacerv: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
silhouette
Tak ono nejde jenom o estetično, ale s tou váhou, co já nosím, mě bez podprdy do dvou hodin šíleně rozbolí záda.
11:12
insaina: Re: A dokonce chlapec sbírá céčk...
insaina
Mně se zas vytvořej mokrý mlíčný fleky přes půl trika. Ovšem na cizí estetična kašlu, hlavně mně to bez podprdy není příjemný. Jako chvilku po dlouhém dni nebo na noc (to mi chybí, musím teď podprdovat i v noci a navíc ji plnit množstvím savého materiálu), to je jiná, ale ven bych nešla dál než na půl hoďky do krámu.
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1247 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1552 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1902 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2107 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2322 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 35 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 65 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 77 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 86 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 95 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.