Detail hlášky #73756

<podpora> Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?
<zákazník> Dobrý den prosím vás já jsem nechal omylem zaškrtnuté to políčko dole u registrace ale váš časopis nechci

Komentář: newsletter vs. newspaper při registraci na eshopu :-)

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 6. 2016
Kategorie: Hlášky
Autor: Stickman (5 hlášek)
Hlasování: WellBloud89, Satan__666, Annacerv, Apophis, Krokodyl 5 pro a CarpeNoctem, tomcoko, SkweerookL, zgrossl, Ejmin, piol, Juggernaut, baffiak, kudli, kapoka, Zelvi, razden, arxarios, Brambor, PL75, rain, peca, sebastian_hardie, killercat, Sobosss, Rimmer, Nasty2, Komunard, logout, suah, lennyd, Tinnarr, Elgurth, Coolak, elvellon, While, nasty, wegas, DanBlack, Flad, Hammer, xkox, SkyHaven, sevenjetc, Shubol, pavelnop, BMJackal, Dyfer, Altair, makr009, sasagin, zelvak, tristaver, izzi_cz, Komaar, Ripper, krutoslav, ememtal, matrix17, Maty991, Marcus7, mrMys, Witek, belisek
59 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,38 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:14
kudli: Newspaper je časopis? Co se tu č...
kudli
Newspaper je časopis? Co se tu člověk nedozví.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:52
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se...
nakopnuta_sova
No právě že asi není, asi tím myslel "newsletter". Což taky časopis není, ale ono je to jedno, v tomto případě sračka jako sračka a ani brambory do toho, protože elektronická forma, neoškrábeš...

A ano, ta druhá možnost, co se dá s nějakým letákem či zpravodajem udělat, mě napadla taky, ale protože průměrné letáky jsou na TOHLE příliš "voskované" a klouže to, dovolil jsem si to zanedbat a spíš do toho zabalit slupky od brambor ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:57
Brambor: Re: Newspaper je časopis? Co se
Brambor
:/
Zwov je drak!
10:52
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Jako tyto Brambory? http://www.obec-brambory.cz
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:11
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Ještě že se tu nebavíme o spaní, to bys určitě vyrukoval s Brlohem, Seníkem a Pelechovem.
Ddim crwban yma.
12:15
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
To ne, já bych na 100% zmínil krunýř !
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:21
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Obec Krunýř neznám. O.o
Ddim crwban yma.
12:30
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
To je želví nebe. Kam by jinak chodily všechny ty mrtvé želvičky? :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:36
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Želvy přece neumíraj! (Máš štěstí, že jsem nenašla obrázek twitch emotu, kterej jsem sem chtěla dát.)
Ddim crwban yma.
12:44
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
No je fakt, že existují i takové, co se dožívají až 180 let... V mém životě, to lze brát dejme tomu, že neumírají, pokud tedy již za mého života nejsou na sklonku života. Ale neboj, já mám želvičky rád. :-)
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:49
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
A protože je máš rád, tak bys žádnou nezabil, že? :D
Ddim crwban yma.
12:53
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Želvičky ne, nejvíce se mi líbily, když dostaly něco k jídlu, nějaký ten gáblík, to je pak sranda je pozorovat. :-D http://1gr.cz/fotky/idnes/08/071/gal/TYN2422e5_Zelva_ji.jpg
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
21:21
Brambor: Re: Newspaper je časopis? Co se
Brambor
Nehejtuj. já měl želvu a ta ráda celý den plavala proti sklu. Její dedikace bylafascinující.
Zwov je drak!
00:20
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
No jistě že by určitě nezabil, proč by to dělal? Nechtěl by se pak potázat s pomstychtivou sovou, předpokládám ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:28
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Až do teď jsem myslel, že sovy jsou moudré a ne pomstychtivé. Co všechno se zde Nasty2 nedozví...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
14:02
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
a pomstychtivost není jeden ze znaků moudrosti ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
02:03
ESESEL: Re: Newspaper je časopis? Co se
ESESEL
Tisící příspěvek (jasně, málo, holt netrpím samomluvou jako některé sovy...) a na oslavu nový avatar (hyena)!

Ale hlavně: Želvi, sleduješ seriál 12 Monkeys? Jedna z postav si pořídila želvu, tak jsem si říkal, že by se Ti to mohlo líbit...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
06:09
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Děkuji, že sis dal avatar, který mohou sovy vidět bez problému, který by zdejší polokoňský skorodoktor zřejmě nazval "nausea acuta" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
05:50
ladys91: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
A až se tady bude nedejbože řešit kojení, vytasí Kojice. A při diskusi o kávě nejspíš Turkovice. Teď vážně: Nechci po tobě, abys vystoupila z internetové anonymity, ale ten výběr obcí mě dost překvapil. :-O Mám to chápat tak, že mám Želvičku někde takhle blízko? :)
Tak pravilo dávné proroctví.
13:54
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Jo i ne, teďka už jsem tak trošku naplavená v Prahe. [:
Ddim crwban yma.
17:41
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
No tak že Želvi je "od Perníkova" jsem tak nějak tušil, tenhle výběr obcí to trošku potvrdil :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:34
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Jo, protože jsem tady brblala a stěžovala si jednomu doktůrkovi na nemocnici. :D
Ddim crwban yma.
03:14
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Skorodoktůrkovi? V tom případě vím, o koho jde ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:16
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Přičemž to není až tak důležité, to, že je čeleď želvovitých "ještě z kraje Pardubického a přitom technicky ze Sudet" (či tak nějak) tu padlo tenkrát když jsme hráli spamovanou a překonali jsme rekord příspěvků v diskusi pod citací ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:25
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
To máš recht. (Akorát ty Sudety jsou moje rodný místo, většinu času jsem fakt přebývala kousek od Perníkova.)
Vtipný je, že se teďka s drahým z Troji stěhujeme do Libně a on si maluje, jak tam budeme 5, 10 let... a já na jednom místě vydržim tak max. tři roky, pak už mě to fakt nutí vypadnout zase jinam, takže do bude doost zajímavý.
Ddim crwban yma.
13:35
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
To mě by naopak nebavilo - jsem sova a sovy mezi stěhovavé ptactvo nepatřej ;-) Abych se sotva někde usadil a už se zase stěhoval... vždyť pak nejsem nikde "doma" - a ne, nejsem z těch, co "jsou doma tam, kde si můžou pověsit kabát" ;-) Stěhoval jsem se v životě jednou v rámci města a zas to na pěkných pár let stačilo :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:42
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Tak želvičky jsou doma všude ne? :-D A co říká želvička na Hradec ?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:51
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Hele, já si doma od jistý doby nepřipadám nikde (poslední zbytky toho pocitu mám u babičky), takže proč bych měla zůstávat někde, kde se mi nelíbí? [:
A co se týče Hradce, byla jsem tam jednou a to ještě jenom doprovodit mámu do školy, takže neříkám nic.
Ddim crwban yma.
15:55
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Tak konečně, první perníkář. Myslíš jako zůstávat v PHA?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
18:09
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Myslim obecně. V Praze asi už zůstanu, lebo je tak velká, že jednotlivý části se od sebe lišej pomalu jak města, ale kdo ví, třeba se taky může stát, že se vrátim do rodné dědiny a bude.
Ddim crwban yma.
06:11
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
No to máš pravdu, čeleď želvovitých to vlastně má vychytané, těm domov nesebere ani exekutor :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:29
Zelvi: Re: Newspaper je časopis? Co se
Zelvi
Vidíš, sovo? Já psala, že se stěhujeme. Tudíž ne že jsme přestěhovaný. A jak možná víš, stěhování je dlouhodobější proces.
Ddim crwban yma.
10:36
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se...
silhouette
Jsou to samozřejmě noviny, ale někteří lidé nerozlišují všechno až tak jemně.
Noviny / časopisy, chléb / pečivo, maso / uzeniny, sušenky / oplatky a tak.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
10:53
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Přesněji řečeno, když si někdo plete newsletter a newspapers, není až tak překvapující, že nerozlišuje noviny a časopisy. Obávám se, že je v tom i (byť pro někoho chabá) pointa. Autor hlášky pravděpodobně ví, co znamenají obě slova.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:52
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
noviny patria do skupiny casopisy, chlieb do skupiny pecivo, udeniny do skupiny maso. cize, co je zle na pomenovani casopis aj pre noviny?
11:55
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Fakt dlouho jsem přemýšlel, co že jsou to ty "udeniny" a "cize" :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:27
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
"cize" znám, je to příslovce odvozeno od slova "cizí"
"čiže" je "čili" (ne cili ani chilli)
http://slovnik.azet.sk/pravopis/slovnik-sj/?q=%C4%8Di%C5%BEe
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:31
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Pište s diakritikou, už tak si to dost komplikujeme češtinou, slovenštinou, nářečími, slangem a prasečinami (jazykovými). (Také používejte velká a malá písmena, ze stejných důvodů.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:36
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Tak tak. Velká písmena dokážou dost změnit význam...

I helped my uncle Jack off a horse
I helped my uncle jack off a horse

;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:59
kudli: Re: Newspaper je časopis? Co se
kudli
Vím, že wiki není nejlepší zdroj, ale myslím, že je postačující: "Od novin se časopisy odlišují především uvedeným cílenějším zaměřením na užší skupinu čtenářů, tím, že vycházejí méně často (nebo i stejně – týdně), zpravidla vyšší cenou, menším formátem s větším (většinou) počtem stran a lepší grafickou úpravou."
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:57
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
No to máš pravdu. Já jsem třeba z těch, co by si občas koupili noviny, ale časopisy... krom History atd. ani omylem... k čemu nějaká Chvilka pro tebe, Rytmus života a podobné sračky, ani prdel si s tím nevytřeš, pač ten papír klouže a máš to pak až na zádech... že si nekupuju ani noviny, pač mám net, to je druhá věc. Pak občas prskám, že není do čeho oškrábat brambory a musím ke vchodu do kastllíku na letáky vzít si nějakej Kaufland či jinej Electroworld a to nechtějte slyšet ty výrazy, když tam zrovna nic není, pač to tu po sídlišti sbírají bezdomáči, to se ví... inu asi Sběrné suroviny za letáky platěj...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:22
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Ono to tak právě úplně není, jsou něco jako tiskoviny a ty se dělí mezi noviny a časopisy (hranice není vždy úplně ostrá, ale většinou se to dá rozeznat snadno).
Wiki: "Od novin se časopisy odlišují především uvedeným cílenějším zaměřením na užší skupinu čtenářů, tím, že vycházejí méně často (nebo i stejně – týdně), zpravidla vyšší cenou, menším formátem s větším (většinou) počtem stran a lepší grafickou úpravou."
Pod pečivem se většinou rozumí ty "menší kousky, jako rohlíky, housky apod.", když tě někdo pošle pro pečivo, většinou nechce chleba, řekl by to.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:29
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Aha, tak ta Wiki už tu byla, tak ještě jeden citát z ní: "V posledních letech se klade důraz na zmenšování formátu. Což podporuje trend přibližování novin a časopisů."
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:47
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
tak to prvykrat vidim, ze niekto chleba nezaraduje medzi pecivo. ked ma niekto posle pre pecivo, tak moze ocakavat aj chleba (alebo dokonca len chleba, podla okolnosti).

a k tej diakritike apod. - dnes som 10 minut bojoval, ked som sa snazil napisat oficilany email, kde som to musel pouzivat. to je podobne, ako ked v skole sme na maturite museli sloh pisat "pisanym" a nie "tlacenym". po tolkych rokoch, tazko sa preucit na nieco ine.
15:19
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Chápu to dobře, že neumíš psát s diakritikou a taky nezvládáš psací písmo ??? WTF
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:20
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
No, věci se mění, ale když jsem chodil do školy já, tak toto už hraničilo s negramotností.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:41
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Nikde som nenapísal, že to nezvládam. Len nie som na to zvyknutý a tak mi to komplikuje snahu niečo napísať, keď musím na to neustále myslieť. Jednoducho, prirodzenejšie je pre mňa písať bez diakritiky (alebo na papier písať "tlačeným") a kým nejde o "svetový mier", tak prečo by som sa zbytočne trápil. Keď niekto nerozumie, buď bude ignorovať, všetko čo napíšem, alebo sa opýta.
17:58
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
To nechápu. Píšeš, že to zvládáš a hned o pár slov dále píšeš, že ti to komplikuje snahu něco napsat a že je pro tebe otravné na to neustále myslet. Z toho jednoznačně plyne, že to nezvládáš. Přece pokud by jsi to zvládal, tak ti to nebude dělat vůbec žádné problémy.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
18:49
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
a to sa ako vylucuje? ako vidis, prispevok nad tym som to zvladol napisat aj s diakritikou.
19:36
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
No nevím. Maratonci taky zvládají uběhnout 42 km, ale že by pak vypadali nějak čerstvě, to se říct nedá.

Zvládat = být něčeho schopen, byť za cenu enormního úsilí.
19:51
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
V pohodě to beru, ale maratoncům to nekomplikuje život... toho jsem si nějak nevšiml a taky jim to neomezuje myšlení.
By mě zajímalo odkud si vyčetl Carpe definici slova? Když mám přeci problémy a někdy i veliké něco dělat pořádně, nemohu tvrdit, že to zvládám. Maximálně, že to umím.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
20:43
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Spolužák odmaturoval za 4x4. Zvládnul odmaturovat? Ano. Bude mu to komplikovat život? Ne, protože maturitní vysvědčení nikdy nikdo nebude chtít vidět.

Víš, co jsou to dveře? A potřebuješ slovník a odzdrojovaný citace, abys to věděl?

Mimochodem: vynaložit úsilí != mít problémy. Všechno, co zvládáš, ať už si to slovo vyložíš, jak chceš, tě stojí nějaký úsilí, ač to podle tvýho výkladu zvládáš bez problémů. Stejný je to s baffiakem. Psaní s diakritikou mu nevyhovuje, stojí ho to extra úsilí. To ale přece neznamená, že se zasekne u každýho druhýho slova...

A když už chceš někoho kritizovat, za to, jak píše, nastuduj si rozdíl mezi si/jsi, ju?
01:02
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Spolužák ale asi nechtěl na vysokou - nebo chtěl? V tom případě by se mu tahle off road maturita mohla nevyplatit, protože pokud vím, i známky z maturity se bodují a když to někdo podělá, musí body nahonit jinde... anebo je nenahoní a pak mu chyběj a třeba právě to je ten problém, proč se nedostal na vysokou on, ale někdo jinej - u zkoušek dopadli stejně, ale ten někdo jinej měl víc bodů za maturitní známky...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:24
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Hele, to si fakt nepamatuju. On to byl "spolužák" z áčka a my béčáci jsme áčáky neměli moc v lásce... Teď mi docvaklo, že si ani nepamatuju, jak se jmenoval :-)

Nevím, jak dneska, ale tenkrát byly body za maturitu zanedbatelný. Nějakej bonus tam snad byl, ale fakt to neznamenalo, že si člověk mohl dovolit odfláknout přijímačky... A na vejšku se od nás dostal snad každej, kdo chtěl, včetně 4x3 a mě se čtyřkou z češtiny, takže... :-)
02:44
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Jo, béčáci neradi áčáky, na vesnicích to bývá nenávist horňáků k dolňákům, čímž nemyslím to, že jsme my chlapi odlišní v tom, co nás na ženské "víc zajímá".. člověk prostě "musí" mít na někoho pifku, kdyby si ten důvod měl najít, to mě baví :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:50
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Jo a horňáci ftw, pokud by se mě někdo ptal! ;-) Ale zas to nesmí bejt přepálený, pokud je to jasnej silikon, pač basketmíče a ještě ke všemu nepřirozeně pevný, tak to si, madam, taky strčte... klidně za levé ucho ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:28
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Pokud někdo nezvládá správně psát aniž by mu to činilo problémy, nedá se rozhodně tvrdit, že to zvládá. Ovšem pokud jsi měl 4 z češtiny tak poté chápu, kde máš problém...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:18
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Tobě to ovšem problémy činí taky (nebylo to poprvý, co jsem si u tebe týhle chyby všiml), ergo nemáš morální nárok se do někoho za to samý navážet, ať už o sobě dotyčnej tvrdí cokoliv. Jsi schopen tohle pochopit? I se čtyřkou z češtiny tě ZVLÁDNU opravit, kdo z nás je na tom hůř?
11:27
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Předpokládám, že nehodnotíš třeba filmy, když jsi žádný nenatočil apod. ne? :-D Tuto větu píšu hlavně z důvodu, že je vidět, že jsi v koncích, protože jedině, co už ZVLÁDÁŠ, je navážet se do mě a NEZVLÁDÁŠ obhájit svůj postoj ke slovu ZVLÁDAT, to je totiž to, o co tu celou dobu jde, víš? Doufám, že jsi si toho všiml. A ještě pro pořádek, ano i já se do tebe navezl, ale spíše kvůli tomu, že už mě opravdu štve, že silně odbočuješ od tématu a začínáš se do mě srát !

Prostě: Jestliže něco ZVLÁDÁŠ, nemělo by ti to přeci činit problémy, pokud to ZVLÁDÁŠ. Jestliže danou věc NEzvládáš, ale jsi schopen ji udělat apod. mělo by se spíše hovořit o tom, že ji umíš (kde můžeme hovořit i o tom, že ti to může činit problémy), ale neděláš ji, protože ji prostě a jednoduše NEzvládneš. Jasné?
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:32
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Např. Když mi někdo položí otázku, jestli umím anglicky, jedna z mých odpovědí je také "ano umím, ale nezvládám s ní pracovat". A víš proč? Protože mi to Carpe činí problémy, ale anglicky umím.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
11:52
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Dobrá tedy, budeme ignorovat fakt, že celý naše vlákno začalo tvým sraním se do někoho a odbočením od tématu v jednom příspěvku, smíříme se s tím, že jedinej špatnej je tu Carpe a jinej už nebude, a zvykneme si na to, ano?

Máš pravdu. Obhájit svůj postoj ke slovu zvládat jsem skutečně nezvládnul. Nikoli však proto, že by mi to činilo problémy, mě to dokonce i baví. Nezvládnul jsem to proto, že jsem tě prostě nepřesvědčil. Kdybych tě přesvědčil, tak bych svůj postoj obhájit zvládnul, nezávisle na tom, kolik překážek bych při tom musel překonat.
12:07
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
:-D O.K. moudřejší ustoupí

Jinak předpokládám, že na základě tvojí věty "Já do něj taky nereju proto, že něco tvrdí, ale proto, že kritizuje někoho jinýho za něco, co sám není schopen splnit.", nebudeš NIKDY nikoho za nic, co sám neumíš nebo nezvládneš kritizovat. Doufám, že nejsi vedoucí pracovník apod., to pak musíš mít těžký život s vedením. :-D
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:29
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Ten největší, Chucku...
12:36
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Já si myslím, stoupo...
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
12:49
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Jsi moudřejší, nekaž si to klesáním na mou úroveň...
13:20
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
To nedělám, jinak bys nebyl Stoupa, ale kníže Ignor
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:40
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Moudrý a navíc velkorysý, znamenám si. Hele, ten ústup ti ale trvá docela dlouho...
13:50
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Ne, tak víš co, já to tolik nezvládám, promiň. Nikdo není dokonalý.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
13:53
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Ale nakonec to určitě zvládneš, já ti věřím.
13:58
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Děkuji, za poslední dobu jsi mi moc nevěřil, takže si toho budu vážit.
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
17:31
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
A nedá mi to... nedá ;-)

"Nemusím mít vemeno, abych poznal zkyslé mléko"...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:20
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Jistě, ale pokud s touto větou na rtech podám návštěvě do kafe kefír, budu za blbce :-)
03:04
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
O tom se nehádám. To zkyslé mléko jsem měl poznat já a už ho návštěvě nepodat, přece ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:44
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Myslím, že Nasty2 netvrdí, že zvládá gramatiku.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:27
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Netvrdí. Já do něj taky nereju proto, že něco tvrdí, ale proto, že kritizuje někoho jinýho za něco, co sám není schopen splnit.
14:52
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
On ho primárně kritizuje za nesrozumitelný příspěvek.
Kombinací slovenštiny s absencí diakritiky je pro "česky mluvícího čtenáře" opravdu hůře dekódovatelný. Pak už diskutujete spíše o významu slova zvládat. A v takové diskusi jsou pravopisné schopnosti poněkud odváděním od tématu.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:19
CarpeNoctem: Re: Newspaper je časopis? Co se
CarpeNoctem
Když to chceš brát až takhle doslova, to by se tu v celý diskuzi nesmělo řešit nic jinýho než newslettery a newspapery. Všechno ostatní je odbočení od tématu, včetně nastyho WTF, který mě praštilo do očí. Takhle to ale nikdy nefunguje.

V diskuzi mimo jiné zaznělo i "dělat něco pořádně", v tomhle kontextu už pravopisné schopnosti odváděním od tématu rozhodně nejsou.
15:20
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Jsem rád, že jsi vystihl hlavní pointu mého příspěvku.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:40
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Prosím příště s velkým N. Děkuji Nasty2
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:43
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
a s dvojkou
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:55
kudli: Re: Newspaper je časopis? Co se
kudli
Rozdíl mezi chlebem a pečivem je v tom, že když tě pošlu pro chleba, tak chci chleba, když tě pošlu pro pečivo, tak je mi jedno, jestli to bude chleba, rohlík nebo kobliha. I když osobně si nedokážu představit, že bych někomu říkal, ať koupí pečivo. Pak totiž hrozí, že bych mohl dostat úplně jiný druh, než jsem si představoval.

Co se týče toho psaní, tak si myslím, že jestli někdo píše psace nebo tiskace je dost jedno, hlavně že je to čitelné. Znám spoustu lidí, kteří ovládají jen jeden z těch dvou způsobů, a rozhodně je to nijak nelimituje.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:45
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
ale satan tu vyjadril, ze ked ma posle po pecivo, tak chleba ocakavat nebude. jedine, kde by mohol nastat problem, tak ak to niekto chce ku klobase, alebo niecomu podobnemu a donesiem sladke pecivo.

a ano - zazil som aj take "kup nejake pecivo na vecer" = tu mas 100 korun, nakup tak, aby bolo pre kazdeho, mne sa nechce premyslat
00:48
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
A pokud baffiak mluví o "kup nejake pecivo an vecer" a myslí tím "kup dle své úvahy, mně se nechce přemýšlet, co a jak", tak to bych na takového vola rád narazil... jsem dostatečná SSS (svině svinská svinutá) na to, abych najust koupil za sto korun koblihy a že ty sis chtěl/a dát k večeři párky a k tomu se kobliha jaksi nedá? Tak máš říct, co chceš koupit - chtěl/a jsi pečivo, máš pečivo, tvoje chyba ]:-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:59
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
sova, troska ohladuplnosti k ludom a budes mat prijemnejsi zivot. lebo potom by si skoncil, ze tie koblihy k tym parkom budes mat aj ty - alebo v horsom pripade, len ty.
10:46
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Sladké pečivo vždycky specifikujeme. Neviděl jsem ještě rodinu, kde by "Kup nějaké pečivo" znamenalo koláče.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:45
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Tak. Řeknu chleba, chci chleba. Řeknu pečivo - je mi jedno, zda přineseš rohlíky, housky, kaiserky či nějaké "pekařovy housky", kteréžto prodává Kaufland, například.
Takže sice chleba patří do skupiny "pečivo", ale kdybych tě poslal pro pečivo a ty bys přinesl chleba, asi tušíš, kam tě s tím pošlu... výjimkou budiž to, když bych teda nic jiného k jídlu neměl a musel vzít zavděk i tou brzdou, i když tu k tlačence teda jako jen v sebeobraně...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:58
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
nie, netusim. pretoze az teraz som zistil, ze pre niekoho chlieb nie je pecivo. prave naopak - ked ma posles po pecivo, tak na 99% ocakavaj, ze prinesiem chlieb. neprinesiem ho len v pripade, ze chlieb uz nemaju.
(este aj v restauracii, ked napisu, ze je su k tomu 3ks peciva, tak je to takmer vzdy chlieb)
17:24
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
To ano, ale pokud si vybavuju třeba místní Kaufland, tak v oddíle s dle tebe pečivem je u regálů s chlebem označení "chléb" a u "toho ostatního" je "pečivo". Takže já to rozlišuju, i když, jak o tom tak přemýšlím, i chléb je vlastně pečivo, protože se peče.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:53
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Díky náčelníku, že ses mě zastal. Ale trochu mě vyděsil konec tvého příspěvku.
Trochu osobní dotaz: Cože to jíš k tlačence? (skoro to vypadá, že koblihy :-) )
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:23
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
K tlačence? Rohlíky či housky :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:45
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
To mě vážně děsíš :-)
A k tomu cibuli a ocet ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:47
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
A popepřit, samozřejmě.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:46
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Tak já ovládám psace i tiskace, ale záleží na tom, jestli to pak mám přečíst jen já nebo i někdo jinej - v druhém případě tedy vlastně "umím" psát jen tiskace, psace jsem psal jak prase ocasem už na základce... těch přetržených sešítů s příkazem "krasopisně přepiš a jestli zase budeš psát jak kocour, přetrhnu ti to znova!"... ani to nespočítám ;-)
A stejně to nepomohlo, si někdo fakt myslí, že pokud píšu třináct let jak kocour levou zadní, že se najednou přešupačím na krasopsavce? Sancta simplicitas...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:48
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
teda vlastně ne třináct let, ale "do třinácti let", ono když je člověku třináct, nepíše třináct let, ale nějakých sedm :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:36
Krokodyl: Re: Newspaper je časopis? Co se
Krokodyl
To jsou slova nadřazená, pro noviny a časopis by to byly tištěná média.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
23:20
insaina: Re: Newspaper je časopis? Co se
insaina
my informační pracovníci bychom řekli spíš periodika .) neb rozdíl mezi novinami a časopisy je právě v periodě - noviny častěji než týdně, časopisy méně často, týdeníky se kryjou... novinový formát (různé občasníky, co vypadají jako noviny), to je zas něco jiného, každopádně ten je jen proto, že je to relativně levně a velmi rychle vytištěno a připraveno k distribuci - u deníků se každá minuta počítá, u všelijakých městských zpravodajů a podobně jde zase spíš o cenu, když jsou obvykle zadarmo
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
23:20
insaina: Re: Newspaper je časopis? Co se
insaina
(ano, i takové věci se učí na vysoké škole)
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
01:10
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Souhlasím. Ono to s tím "tištěná" dneska už tak žhavé není - je třeba idnes.cz či podobná věc TIŠTĚNÉ médium?

Je to internetová verze tištěného média, někdy shodná s tím tištěným, někdy je toho tam méně nebo je toho část jen pro předplatitele, aby si lidi nečetli zadarmo, pač kdo by pak kupoval to tištěné, když si může počíst na netu (což chápu, kdyby bylo vše volně dostupné, tak přijde redakce na buben), ale není to dmsn tištěné médium. Však kdo tam co kde tiskne či tiskl? ;-) Médium - ano. O tištěnosti bych např. u idnesu hádal ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:42
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Novinama si vytřeš prdel, časopis je k tomu poněkud nevhodný vinou papíru, na kterém je tištěn?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:28
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Maso a uzeniny rozděluju. Tzv. "flákota" je maso, cokoliv jako párek, buřt, salám a tak je uzenina - nebo ne? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:42
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
tak tak (tedy ano, také to tak vidím)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:51
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
parky, salamy apod su udeniny? ved to vacsina z nich udiaren ani nevidela, co by to tam robilo. vy si fakt strasne komplikujete zivot takymto rozkategorizovanim.

ked poviem, ze na obed musim mat maso, tak myslim cokolvek co ma povod v "zivocisnej tkani" (ci to bude pastika, klobasa alebo poriadny steak, nedbam - samozrejme slaninu, alebo vnutornosti ako srdce a pod. nejem, alebo nemozem jest, ale jatra/pecienku si dam velmi rad)
casopis je cokolvek, co sa da citat na zachode a nie je to kniha, alebo letak (ano, nemam problem aj noviny zaradit medzi casopisy, alebo ked to budem delit, tak podla materialu na ktorom to je)
pecivo - nezaradovat sem chlieb je pre mna fakt nezmysel a nevidim dovod, preco by som to mal nejak oddelovat, nikdy to zatial ziadne nedorozumenie nesposobilo

oplatky/susenky - no tam sa zaraduje este aj problem v preklade slovencina/cestina, takze k tomu sa tazko vyjadrovat, to je podobne, ako vase tuska/propiska/pero a ja neviem co vsetko, u nas sa pouziva univerzalne ceruzka (a tam spadaju aj versatilky, pentelky apod, jednoducho, vsetko co ma uhlikovu napln) a pero (a tam spadaju plniace pera, "prepisky", bombickove pera, jednoducho vsetko co ma atramentovu napln). odlisovat to ma zmysel max na zakladnej skole, kde sa deti ucia pisat a maju predpisane, co kedy mozu a musia pouzivat.
16:48
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
No, já to nechci obhajovat, jenom respektuji zaběhnuté významy slov.
Někdy opravdu se masem myslí všechno a někdy se to dělí (něco jako "den se dělí na den a noc"). A samozřejmě by ti nějaký vtipálek mohl argumentovat tím, že "v párku stejně žádné maso není. Maso jako takové (v jednom kuse) se totiž používá dost jiným způsobem než uzeniny. Třeba stejk nebo hovězí guláš se opravdu dá dělat jenom z masa apod.

Wiki na to říká: "Uzenina je homogenizovaný (mělněný) masný výrobek, konzervovaný uzením nebo technologickými náhražkami uzení (rychlosoli, var ve formě, fermentace). Typickým znakem, odlišujícím uzeninu od uzeného masa je homogenizace výchozí suroviny, která potlačuje výchozí skladbu suroviny."

Obecně jde o to, kdy je potřeba rozlišovat jemněji a kdy nám stačí nějaký ten souborný název. (Obecně je ale vhodné, aby se nadřazené názvy od těch speciálních lišili, ne jako ten den a noc nebo maso a uzeniny, příp. masné výrobky.)

A co se týče sušenka/oplatka, kteréžto rozlišuje v poslední době nějak čím dál méně lidí, tak když mám chuť na sušenku, tak prostě nechci oplatku (jak nesprávně říkám oplatkovým řezům :-) )

Opět Wiki: Oplatka je sladký pokrm z jemného tenkého těsta obvykle s tlačeným vzorem. Oproti sušence bývá tenčí, plochá, netučná a chuťově nevýrazná, proto je zpravidla ochucena náplní nebo je součástí jiného sladkého pokrmu. Oplatky se často slepují ve dvou či více vrstvách pomocí náplně, např. čokoládové nebo vanilkové, a vytvářejí se z nich řezy.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:18
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Den se dělí na den a noc... nebo třeba "jé, vy jste si pořídili psa" - "ne, to je fena" a podobné češtinářské hříčky :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:16
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Já si pod masem představím flákotu masa. Párek je maso tak nějak možná, jak tu podotkl Satan, dost párků maso vidělo jen z rychlíku, mnohdy ani to ne... teď sem hodím sice odkaz na komik.cz, ale myslí si někdo, že recept na párky prodávané za šest korun deset deka bude nějak moc daleko od tohoto? ;-)
http://www.komik.cz/texty/514-recept-na-parky/
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:30
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
tak to patri do kategorie hoax. neboj sa, aj v tych parkoch to maso byt musi, problemom je skor jeho povod, akonahle je to mlate, tak tam mnohokrat konci aj kafilerne maso a to je ten problem. (to bol problem napr aj konskeho masa v tych klobasach/salamach. je to drahe, kvaline maso, ale to co tam bolo primiesane, tak to bolo kafilerne).
14:51
Nasty2: Re: Newspaper je časopis? Co se
Nasty2
Dle nařízení EU, musí potravina obsahovat, to podle čeho se jmenuje. Tedy koňské párky jsou z koňského masa, vepřové párky jsou z vepřového a cikánská pečeně je z ....
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
15:35
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
ked k tomu pridame, ze slovensky pecen su jatra, tak to ma este zaujimavejsi rozmer. ale inak preto sme mali minule na obed "peceni (neviem to spravne sklonovat v cestine, nezabite ma) na cikansky zpusob"
17:07
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
To je zcela korektní název (teda po romsku).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:29
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
u nas je to jednoducho len ciganska (ani neviem ci v slovencine sa pouziva nejaky ekvivalent slova pečeně)
20:35
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
"Co děláš ?"
"Vařím pečeni."
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:12
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
No vida, pod kterou citací se tu řešily slovní hříčky typu "jé, ty máš psa" - "ne, to je fena...", tak tohle je druhá - "vařit" něco ve smyslu připravovat to k jídlu, ať už to skutečně vařím, peču nebo dusím...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:15
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
"Nepřizpůsobivá pečeně"?

I když to je sice možná korektní, ale vedle jak ta borovice. Tihle nejsou nepřizpůsobiví, ti se naopak velmi dobře přizpůsobili systému a perfektně vědí, jak ze systému co nejvíc vyždímat a jak nám, když se nám to nebude líbit, zavřít huby řevem o rasismu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:37
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Já jsem to třeba věděl, ale kamarád, který mi říkal, že budeme mít na jídlo vepřovou pečeni a ona to byla na konec játra, protože si špatně otočil konzervu a četl něco jako "Vepřová pečen...", takže, co by to mohlo být jiného, že :-)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
21:30
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
bravčová pečeň
21:39
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Tak tos mě dostal, ale dost bych se vsadil, že to tam tak nebylo, to by se tak nespletl.
Taky ten popis tam mohl být prostě tak nějak napůl (tedy špatně). Už je to nějaký ten pátek.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:05
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Tak ono je možné, že si jeho mozek dosadil to, co tam "očekával", takže místo "bravčová" četl "vepřová", nebylo by to poprvé, co se něco takového stalo. Doteď by mě třeba zajímalo, jak by bratia Slováci rozlišovali morčacie mäso - z morčat (morské prasa či ako to hovorite) a morčacie - krůtí... i cintace tu na toto téma byla... mám ji.

http://www.lamer.cz/quote/28264

Pokud "morčacie mäso" je "krůtí maso", jak je tedy slovensky "morčecí maso" neboli "maso z morčat"?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:18
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
jo, jo morčacie, to jsem rád, že to tu taky padlo.
S tou konzervou (je taková kulatá, tedy válcová): mohl číst kousek z českého a kousek ze slovenského nápisu a tím to v hlavně dokonale promíchat. Přestože jsem byl osobně přítomen (není to jen vyprávěná historka), tak už si pamatuju jenom pointu a detaily poněkud vyprchaly.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
06:16
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
"Pane vrchní, co je to proboha venku za střelbu?"
"Přál jste si přeci cikánskou pečeni..."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:17
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Dle nařízení EU, musí potravina obsahovat, to podle čeho se jmenuje. Tedy koňské párky jsou z koňského masa, vepřové párky jsou z vepřového a cikánská pečeně je z .... - a co teprve "hot dog" ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:35
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
kedy si videl naposledy niekde napis "hot dog". inak, pre americana je hot dog samotna parka, cize nechcem vediet, ako tento nazov vznikal :)

a k tomu morcaciemu masu - preco by niekto robil maso z morciat, aby to bolo potrebne rozlisit?
10:20
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Oni maso mají, takže ho nikdo dělat nemusí. V každém případě nás zajímá to přídavné jméno. Místo masa si tam dosaď třeba nohu nebo srst.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:29
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Zadám "hot dog" do Googlu a asi třetí odkaz - http://www.parkys.cz/ a když klikneš - "NEJLEPŠÍ HOT DOG VE MĚSTĚ" a v menu např. KAM NA HOT DOG... i když vzhledem k tomu, že už dle titulky jsou spolčení s Kosteleckými uzeninami čili jistým nectěným Andrejem, tak se nedivím ničemu. Nemám toho tvora rád a nevím, co jsme Slovákům provedli, že nám sem TOHLE nasadili :-/
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:31
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Ano, "prečo by to měl niekto robit" je sice správná otázka, ale já jsem o kousek vedle - já se neptám "prečo by to niekto..." ale "ak to budem chcieť urobiť, ako to rozliším?" Opisem "mäso z morčat"? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:33
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Jistě, on i ten "separát" je vlastně maso. Potíž je v tom, že jak je to "maso strojně oddělené" nebo jak to nazývají, tak je jasné, že tam občas často rozsekají i nějakou tu kost a podobné. Takže maso tam je, to máš pravdu, ale původ a kvalita je druhá věc... když to přeženu, tak slyšel jsem, že první "salámy" z jistých velkovýroben v Praze choděj do basy na Ruzyň, protože ráno personál spustí stroje na mletí masa a počítá se s tím, že to, co tam nocuje, často nestihne zdrhnout a proto první výrobky jdou basmanům... zřejmě to bude pověst, ale jak nás učili ve škole, pověst se odlišuje od pohádky tím, že pohádka je vymyšlená, zatímco pověst má reálné jádro a zbytek si dodala lidová slovesnost... a divil by se někdo tomu, že v těch "mlečkách" na maso něco nocuje, pač se to živí pozůstalými tam zbytky a ráno to nestihne zdrhnout? Já teda ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
06:42
baffiak: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
tlacenka ti nevadi, ale predstava nejakej pomletej kosti ano.
inak tie mysi tam koncia aj tak, ze omylom padne pocas procesu spracovania apod. ale ved je to tiez maso (a zevraj nie najhorsie, len pre ludi su synonymom spiny a ochoreni). kosti obsahuju tak dolezity vapnik, kolagen, zelatinu a ine dolezite veci, co by mi malo na tom vadit?

dnes, kvoli roznym zdomacneniam a urban legendam maju ludia odpor k tolkym zdravym veciam.
10:21
Satan__666: Re: Newspaper je časopis? Co se
silhouette
Ono spíš vadí ty chlupy a obsah střev.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:25
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Asi tak. Chlupy, obsah střev atp.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:24
nakopnuta_sova: Re: Newspaper je časopis? Co se
nakopnuta_sova
Jde o to, že u tlačenky vím, co tam je a kupuju si to s tím. Zatímco u párků to nechci. Až budou inzerovat "párky ze separátů a pomletých kostí" a budu vědět, že si je kupuju, nic proti. Ale ne že si budu myslet, že je to (v rámci možností) kvalitní párek a ve skutečnosti škoda mluvit...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:56
Satan__666: Pečivo
silhouette
V každém případě vidím, že jsem příklad zvolil šťastněji, než jsem očekával.
Debata více než dokázala, že vyhraněnost některých významů a rozlišování jednotlivých nuancí se velmi liší člověk od člověka a místo od místa.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:37
nakopnuta_sova: Re: Pečivo
nakopnuta_sova
To každopádně. Já když o tom tak přemýšlím, tak:
Chleba je chleba.
Pod "kup pečivo" si představím, že mám koupit rohlíky, housky, maximálně nějaké kaiserky atd. když rohlíky či housky nejsou
No a abych přinesl šátečky, loupáky, koblihy tak se to buď muselo doma specifikovat nebo aspoň říct "sladké pečivo".
I když co si tak vzpomínám, tak poslední máminy roky se vědělo, že když řekne "pečivo k snídani", znamená to i pečivo sladké - protože ke kafi nebo čaji si dáš koblihu spíš než třeba večer k párkům :-)

A když se chceme bavit o nuancích slov - co je to dle vás "párek"? Když vám někdo řekne "kup tři párky", co přinesete, kolik nožiček? Tři nebo šest? Já šest, párek jsou dvě nožičky ;-) Proto jsme to doma měli tak, že se mluvilo stylem "kup šest nožiček párků" - abych věděl, že mám koupit párky (tenké) a ne buřty (tlusté). Ale aby to nebylo zas tak jednoduché, tzv. "liberecký párek" je tlustý a přesto jsme tomu říkávali a stále říkávám párek - nebo prostě "liberečák" - a včil mudrujte :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:39
nakopnuta_sova: Re: Pečivo
nakopnuta_sova
A to je pak prča, když děláte v lahůdkách a někdo po vás chce tolik a tolik párků - já to dělal a během pár dní jsem se automaticky na prosbu o párky ptal na počet nožiček :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:48
Satan__666: Re: Pečivo
silhouette
Nožičky jsou dobré řešení...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:48
Satan__666: Re: Pečivo
silhouette
Párek je klasický problém. Když je někdo moc chytrý a seřve někoho, že párek jsou přece dva a jen debil by mohl tvrdit něco jiného (takový tolerantní přístup), zeptám se ho na párek v rohlíku. Rozumní lidé se prostě domluví a ujasní si, jak je to myšleno.
Mimochodem, hrozny a víno, v tom je také slušný zmatek. Když někdo řekne hrozen, tak to může být i druh květenství a pod vínem si já představím vždycky jen to tekuté.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:50
nakopnuta_sova: Re: Pečivo
nakopnuta_sova
Na tohle jsem slyšel a v Kauflandu vídám tvar "hrozno".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:55
Satan__666: Re: Pečivo
silhouette
Já tomu tak taky říkám, ale ono se to tak nejmenuje.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:58
nakopnuta_sova: Re: Pečivo
nakopnuta_sova
Jistě že ne. Správný výraz je "hroznové víno", tak si to lidi zkrátili na "hrozno".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
07:43
Nasty2: Re: Pečivo
Nasty2
To je ale "hrozný".
Proč zabíjet lidi PC hrami, když je stačí střelit zbraní do hlavy?
10:14
Satan__666: Re: Pečivo
silhouette
Ona ta potvora je vinná réva (wikipedie tam z hroznového vína přesměrovává :-) ).
Hroznové víno je taky i ten nápoj (na rozdíl třeba od jablečného nebo medového).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:25
nakopnuta_sova: Re: Pečivo
nakopnuta_sova
Jo vlastně, to máš pravdu, "vinná réva"... ale lidi tomu holt říkají "hroznové víno" a protože to je dlouhé, zkrátili si to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:05
Satan__666: Re: Pečivo
silhouette
Ono tady není problém se domluvit (na rozdíl od těch párků), spíše mi došlo, že když to chci někam napsat tak, aby to bylo jednoznačně a správně, tak jsem na rozpacích.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.