Detail hlášky #73589
<a> Na úkoli dneska kašlu
<b> Na gramatikou, koukám, taky...
Komentář: a to studuje na gymnáziu
Informace o hlášce
Datum přidání: | 19. 11. 2015 |
---|---|
Kategorie: | Hlášky |
Autor: | MasterjokerX (9 hlášek) |
Hlasování: | Coolak, Apophis, Natsumii, DanBlack, Witek 5 pro a Komunard, Stuart, Kapitan, Kriz22, kapoka, jabadabaduuu, Tinnarr, CIMBI, kudli, Stickman, subzero, Frostys, oprs, baffiak, CarpeNoctem, peca, nasty, Zelvi, While, kuras, vinczenzo, crooty, Bellatrix, PL75, Ripper, tomcoko, WellBloud89, sasagin, rain, Tutanken, ErrorJoe, Edgarix, piol, PSK, KaseO, Goodlike, sevenjetc, freferg, pute, Hammer, SkyHaven, Sed, Flad, wegas, tristaver, kbtmichal, Schmeeczko, izzi_cz, Dovi, suah, SkweerookL, Altair, Brambor, krutoslav, Annacerv, xkox, pavelnop, naituf, insaina, matrix17, sebastian_hardie, JackSwigert, Komaar, lennyd, SmallMongoose, chudst, togi, w3m, Maty991, mrMys, zelvak, killercat 72 proti |
V oblíbených: | Žádný uživatel |
Oblíbenost: | 2,81 % |
Stav: | Má záporné skóre |
Diskuze
kazdemu kto robi z gymnazistov, vysokoskolakov apod nadludi nafackat a poslat tyzden kopat kanaly. (nie ze by som nemal skoncene gymnaziu, univerzitu a som na Ph.D studiu, ale prave kvoli takymto postojom mno sikovnych, zrucnych a schopnych buducich robotnikov konci kdesi na gymnaziach a nasledne na ekonomike/socialnej praci a sedi v Tescu pri pokladni, miesto toho aby sa dnes mali lepsie ako my VŠ vzdelany, pretoze v rukach maju neskutocny talent)
A jestli je pro život důležitější vědět, jaké i se kde píše nebo umět ohoblovat prkno? To záleží na tom, čím se kdo chce živit. Pokud bude např. vyrábět rakve, tedy je pro něj důležitá práce s hoblíkem. Pokud psát obchodní dopisy, pravopis (word všechno nezvládne, ten za jistých okolností propustí i slovo "babyčka", protože to existuje).
Gympl jako škola totiž slouží jako příprava na vejšku, pokud hodláš jít po matuře do práce, je gympl jen k tomu, že dostaneš maturitní vysvědčení a jinak k hovnu. Co takovej gymplák umí, čím by se mohl živit? To i maturant z obchodky nebo holka ze zdrávky má nějakou odbornou přípravu, od které se může odrazit. Maturant z gymplu se toho naučil hodně a zběžně, aby se od toho mohl odrazit na vejšce - a když tam nejde, je mu to k hovnu. Ovšem většinou to není jeho vina.
Za to totiž často můžou rodiče. Oni třeba i vědí, že Pepíček každou volnou chvíli leží pod dědovou stopětkou a vrtá se v tom, ale když řekne, že by chtěl na automechanika, pustěj se do něj "a to chceš makat rukama a nechat se buzerovat od šéfa? Když budeš študovanej, můžeš si založit autoservis, na práci mít lidi a auta opravovat jen pro zábavu" a nakonec ho donutěj jít na školu, kde se akorát trápí, protože by radši byl na učňáku a dělal to, co ho baví.
Zábavný situace, kdy si někdo z kolegů sedne k mýmu kompu a chce něco psát, jsou vítaným bonusem :-)
Proto jsem zvyklý na QWERTZ, proto píšu všemi deseti, i když požadovanou rychlost jsem nikdy nedosáhl, píšu s diakritikou a jsem zvyklý na vysoké klávesy, na notebookové placaté klávesnici se mi blbě píše a když můžu, i k notebooku si dám přídavnou s vysokými klávesami.
Jo a ultrazlo jsou klávesnice s krátkým backspacem a/nebo krátkým levým shiftem, kdy na ušetřené místo je vražená nějaká obskurní klávesa. Po druhém či třetím stisknutí malíčkem nějaké obskurnosti, "když tam přece má bejt shift nebo backspace" bych obvykle nejradši takovou klávesnici prohodil oknem i s tím, kdo ty zkrácené klávesy vymyslel.
Při shánění posledního PC mi dalo dost práce sehnat klávesnici bez těchto děsů, skoro všechno mělo jedno, druhé nebo dokonce obojí. Tfuj...
No tyvole to mělo vstupy snad nějaké úplně první a dost možná se to i přidělávalo šroubkama, ani PS/2 to nebylo, to snad pamatovalo ještě Arpanet...
No naštěstí to bylo všechno už i s redukcemi, takže v pohodě a mámě to na ty její občasné maily a držkoknihu stačilo.
Já sice píšu všema deseti, rychlost docela slušná a už ani věčně nečumím na klávesnici jako na škole, ale co si pamatuju, tak rychlostně jsem se zasekl někde na 150 úhozech za minutu a to už bývala přesnost na čtyřku - na stroji překlep neopravíš, nepočítám různá ta zamazávátka.
A to po nás na konci druháku chtěli na čtyřku z rychlosti 250 úhozů za minutu - čistých, za chybu se snad deset z celkového počtu odečítalo.
K tomu jsem se nikdy ani nepřiblížil a učitel na TEA, shodou okolností ředitel školy, to okomentoval takhle: "Já vám tu čtyřku dám za snahu a proto, abych se vás zbavil. Kdybych si vás tu ještě rok nechal, byl by to ztracenej čas pro nás pro oba, vy už se nezlepšíte, to poznám. No a v dalším ročníku se už budete učit obchodní korespondenci a tam na rychlosti nezáleží. Takže čtyři ze soucitu a nečumte blbě než si to rozmyslím", usmál se a bylo to.
Zaviačič, program ZAV... vím o čem mluvím.
Druhá věc je to viz výše - jak můžou mezitřídní či meziškolní testy vyznít, když učitel třídní kopýtko k testu nepustí a nechá ten test za kopýtko napsat premianta či, aby to nevypadalo blbě, někoho průměrného? Vítejte v Česku...