Detail hlášky #73350

<a> Pamatuješ si na toho angličana jak ti minulej měsíc pomáhal s tim úkolem?
<b> Toho z MS comunity? Pořád děláte na tý kokotině?
<a> Ano a Ano, ale to neni podstatný. Sme se včera jentak mimochodem dostali k tématu odkuď sme :D
<a> Vole, von je to čech z Brna :D
<b> Sis aspoň procvičil anglinu :D

Informace o hlášce

Datum přidání: 24. 3. 2015
Kategorie: Hlášky
Autor: petrsvoboda1379 (12 hlášek)
Hlasování: ladys91, Bellatrix, Tacu, kudli, silvergold, Coolak, Apophis, Benik, bosorka, Hanach80, Ripper, Kwisatz_Haderach, Tutanken, chachan, Chosen, WellBloud89, Elgurth, Sousuke_, sebastian_hardie, PSK, eagle7, drtikol, puki, Alf, lennyd, vinczenzo, suah, Stickman, piol, krutoslav, togi, aloofness, freferg, izzi_cz, LuckeRcz, HOLAS, majlos91, Natsumii, Shadowmaster, Finarfin, Rocker-Tialk, davidt, Bilskernir, zgrossl, tarrendine, Komunard, DakuHonoo, makr009, mladek2, ramfis, despy, BearPeter, Goodlike, PavlinII, Notie, olejovka, Gego, zelvak, Jardic, matrix17, DMDave92, Groove, Puni, oprs, KairiRatten, Tlustej, tomcoko, CPY, viacik, Morv, soustruh, LittleOmig, Milhauzz18, kocicak, Marthy, naituf, Charly, ursus, potas, adkra, anezkaceska, Sidi, Liman, ciakval, Georgo10, dwander, peca, kuras, Rimmoncze, Ondruch, crixo, Kosta, krpajda, CindyChambell, Neuromancer, Raptore, zuzka2727, peto7532159, love--sucks, Bart, Mervin, jas, _CJ_, spiderpig, Vitas, Lemra, dorry, Renee, Hanzik, Blast, Lorandel, incucu, serminator, elvellon, Dejf21, nwkt, rendlik, FrenkyB, bebecha, Ruwik, OttoCZ, ottoflick, Cubis, Keeehi, Bumerank, hafi, Danik02, Bety888, jogino, Kurosawy, CIMBI, czHONAN, Zlatushiq, kajsd, Macounek, Petrnka, Abdul_Hasan, sendvo, ententeak, unchained, Marty008cz, Bilbo_Turambar, OmeGa, mirak2, chearius, sirarag, inkara, bartishe, Mirator, Thargas, assim, Witek, anela, reep, barney33, smejdy, Tolsimir, krisikowa, jezzy, KrizovaN, Greendroid, Orlan, Sweetus, Ruprecht, psychous3, Beerius, Deianeira, DMRaper, Hi-An, ScH0ll_kIll3r, 350ztom, Elisabetha, ramon, mismas, noonick, metrixm, TheOnek, Anto, GorTavaro, hAssassin, profa, Lahvout, Kerrika, mattysek_com, staccey, mrMys, charssy, karlik, hakim, killercat, Pazdy 191 pro a Altair, sasagin, While, Dovi, Schmeeczko, arxarios, CarpeNoctem, kbtmichal, wegas, nasty, Atanono, Zelvi, pute, freaky_tomato, crooty, ErrorJoe, Mermeoth, logout, Standav, razden, Marcus7, SkweerookL, nevim333, Hammer, Cejda, bender123, Slay, insaina, mhx47, vooten, kapoka, Wabbit, Slim2, Sed, LosFilipos, jurda, hasahm, jabadabaduuu, Nevermore, xificurk, angie-metalbee, Matesss, mopak, hmmc, JackSwigert, HollyFury, AMD, rain, sukuban, Trigger, w3m, Tinnarr, burzoust, yannush, ChuckNorris, Sobosss, calexman, Kolouch, Maty991, LUCYcz, shaggy, frlo, shaby, GrayLite, DragoonX, domvala, perfect, lerra, Majkl26, paapi, Edgarix, tristaver, Tartalus, CrazzYdiot, Vincent, TidO, Toblakai, Cyberdragon, BooBee, Annacerv, baffiak, Skay, SmithF, DJ307, Kethryn, matyxcz, rushid, peanutka, deWolf, joocker, Crazy_Ivan, Universal, BMJackal, masozravapalma, bradl3y, Flad, Eslinecka, JohnDoom, Haja024, Radek9, Finer5950, SmallMongoose, q, SkyHaven, janson, Dyfer, romanpazout, robdrak, rotten77, Honza94, Imzadi, scarlaxx, subzero, Komaar, Mungo, Wery, Sejsel, pospa, alik55, pavelnop, nitram1234, Sethiel, Goues, Sotna[A], cloxy, luciferrus, Hamagen, ubozak, sark, Georgo, vasek004, Tonco, mike2406, madleena, Suerte, ilyria, Daysi, Vevoda_Wolf, Lorddreath, brumla, Suril, Liquor, binex, Stevie, Derfight, manikmanik, mord_cour, silures, Bazim, JuRoot, millcEK, Artcorist, xkox, Acorp, koso, fabiocz, gillan, Piitr, mullDie, Ejmin, Math3s, h0das, tobytja, wax07, Alesh, karlosnet, Kirke, Marsian, Beast, kapriiik, Sarka, Tewet, O`Neill, Beezer, t-fuse, leos, Pajusa, Schrodinger, Somzmeteny
179 proti
V oblíbených: Demonster 1 uživatel
Oblíbenost: 46,54 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

00:08
Schmeeczko: podobná citace, akorát ne převyp...
Schmeeczko
podobná citace, akorát ne převyprávěná (tušim, že z herního chatu), už tu stopro byla, tak to s těma plusama moc nepřehánějte...
Tepichovo písmo bývalo tučné a Zidane tu býval. Opravdu!
00:11
nakopnuta_sova: Re: podobná citace, akorát ne př...
nakopnuta_sova
Byla, vím, co máš na mysli, jako bych tu citaci viděl.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:22
Apophis: Re: podobná citace, akorát ne př...
Apophis
Souhlasím, že tu podobné věci už byly, ale zase je to hezké a pravdivé.. Takže za mě plus..
06:32
Creegl: Re: podobná citace, akorát ne př...
silhouette
Vy ste s tím jak nemocní fakt. Zaprvé ne každej má přečtenýho celýho Lamera, aby se náhodou netrefil do něčeho co tu už bylo. Zadruhé pokud to není vyloženě okopírovaný tak vo co de? A zatřetí kdyby neměly vznikat věci, který tu už byly, tak už nikdy neuvidíme nic novýho a to nejenom tady na Lamerovi, ale nikde.
08:00
While: Re: podobná citace, akorát ne př...
While
Počkej, jakpak se to říká? Ahaaa, už vím: Opakovaný vtip není vtipem. ;)
I don't know and I don't care.
08:21
Creegl: Re: podobná citace, akorát ne př...
silhouette
A přesto se vykládají pořád ty stejný vtipy všude kam přijdu. Nehledě na to, že je opravdu jenom malý procento lidí, kteří si pamatují ty tisíce hlášek co tu sou a dokážou si ty nový, který se údajně opakují spojit s nějakou starší.
00:49
nakopnuta_sova: Re: podobná citace, akorát ne př...
nakopnuta_sova
Jednou to přijde.

Můžeš se udržovat ve formě, jezdit na skateboardu, obrážet mejdany, chlastat první ligu...
...ale jednou... jednou to zkrátka přijde.

Mladší přátelé ti začnou posílat vtipy z počátků internetu a budou se divit, odkud je znáš.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:22
Sarius: Re: podobná citace, akorát ne př...
silhouette
Počkej, jak ti to jen vysvětlit. Jóóó, už vím, jak píše Creegl, ne každý zná všech cca 75 000 hlášek na lamerovi, takže to pro ně nemusí být opakovaným vtipem. Ale chápu že poslední dobou je čím dál více lidi kteří nechápou psaný text.
14:21
While: Re: podobná citace, akorát ne př...
While
To je sice moc hezký, ale berte to i z té druhé strany, pokud to tu vidíš po několikáté, tak nejenže to nepobaví, ale po nějaké době tě to začne i otravovat,...
I don't know and I don't care.
14:30
jkacmacek: Re: podobná citace, akorát ne př...
silhouette
Hlavně proč by tady měla být stejná věc vícekrát? Jestli ty hlášky neznáte, tak buďte rádi a můžete si je přečíst v příslušné kategorii.. Nehejtuji autora, chápu, že nemusí znát všechny hlášky co tu jsou, od toho je tady ale fronta, psát do seznamu vtipů stejný vtip několikrát, prostě nemá význam..
12:41
SkweerookL: Re: podobná citace, akorát ne př...
SkweerookL
Tomu se říká iluze konce historie a projevuje se jako představa ukončeného vývoje ( https://www.youtube.com/watch?v=Iw8idyw_N6Q&feature=youtu.be&t=7m30s )... Ale neboj, pořád bude něco novýho a pořád se dá přidat originální hláška ;)
V životě každého muzikanta nakonec vždy přijde chvíle, kdy musí zodpovědět jednu otázku: "Ještě jedno?"
00:14
Komunard: Re: podobná citace, akorát ne př...
Komunard
Tady je to česky:
http://www.videacesky.cz/navody-dokumenty-pokusy/vsauce-pohyblive-iluze
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
06:29
peanutka: Re: podobná citace, akorát ne př...
peanutka
Nedávno jsem přemýšlela, pro už sem nechodím. Tak kdybys to chtěla vědět, je to kvůli děckám jako jsi ty.
Pobody's nerfect.
08:19
staccey: http://www.lamer.cz/quote/17020
13:45
nakopnuta_sova: Re: http://www.lamer.cz/quote/17...
nakopnuta_sova
To je ona! Ale je docela starodávná, tedy budiž, že o ní autor nevěděl, nikdo nemůže vědět všechno :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:24
staccey: Re: http://www.lamer.cz/quote/17...
silhouette
Souhlas, ne každý zná lamera od začátku do konce, Na druhou stranu by pak mohli ti, co hlášky znají, předstírat, že je neznají, a sázet je pořád dokola. Ale na třetí stranu, k čemu by jim to bylo...=)
14:35
nakopnuta_sova: Re: http://www.lamer.cz/quote/17...
nakopnuta_sova
Aby dostali pár plusů od těch, kteří hlášky také neznají a mohli těm, kdo jim dají mínus za "už to tu bylo" vynadat? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:57
staccey: Re: http://www.lamer.cz/quote/17...
silhouette
Co takhle založit novou kategorii "recyklace lamera"? Pak by mohli všichni opisovat jeden od druhého, hlášky si plusovat navzájem a nikdo by nikomu nenadával.=)
20:26
hafi: Re: http://www.lamer.cz/quote/17...
silhouette
Tak zrovna tuto jsem neznal a myslím, že nová je výrazně lepší než stará...protože tam to zjevně prasklo po dvou větách...tady s ním zjevně <a> dlouhodobě spolupracuje a <b> taky déle komunikoval.
09:43
Mermeoth: No né a on byl taky čech ahahaha...
silhouette
No né a on byl taky čech ahahahahahahahaha
13:53
HonzaRez: Fagjakojó?
silhouette
Čech z Brna...?
13:58
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Ano.
1. Nevíme, jestli tam nebyl jen na vysoké škole, mohl se narodit třeba v Aši.
2. Jak bys jednoslovně nazval obyvatele ČR, pokud ne Čech?
Českan od Česko? Nebo Českorepublikan?
Chápu, že se Moravákům nelíbí označování za Čechy, ale zde je potíž, že Čech je obyvatel Čech, ale zároveň i České republiky. A pokud s tím někdo nesouhlasí, ať přijde s použitelným jednoslovným názvem pro obyvatele ČR. Zatím jsem nic lepšího než "Čech" nepoznal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:10
CarpeNoctem: Re: Fagjakojó?
CarpeNoctem
Šmárja, jenom to ne. Už Česko je příšernost, Českan by to dorazil...
18:25
Bellatrix: Re: Fagjakojó?
Bellatrix
Bless you, sovo.
Já bych Moraváky, co mají něco proti tomu být označovaní jako Češi, střílela do hlavy. Až si založí vlastní stát, tak prosím, ale do tý doby ať sakra drží hubu.
(Jsem z Moravy.)
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
19:01
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Neny blbý nápad, ať si nacionalističtí Moravané (nic proti normálním, kterým označení za Čecha nevadí či ho aspoň tolerují, protože jak jinak? ) založej vlastní stát a jako projev bratrské lásky nebo tak něčeho bych jim tam poslal všechny, co na sebe volají MORE, MORE, když jsou ta MORAVA - a pak bych s Moravou zavedl vízovou povinnost :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:11
Bellatrix: Re: Fagjakojó?
Bellatrix
Jenže by asi chtěli Brno jako hlavní město a to se mi úplně nelíbí :D
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn.
23:36
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
To už je nám Čechům z Česka jedno :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:04
Brambor: Re: Fagjakojó?
Brambor
Ani to neříkej nahlas, nebo nás tu za chvíli bude "osvobozovat" Rusko
Zwov je drak!
23:19
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Nechápu tu agresivitu, já bych třeba psi, kteří nechtějí být označováni jako kočky, když už existuje slovo pes docela chápal. Národnost česká, je z Moravy, takže je Moravák. Konkrétně třeba Brňák (když je z Brna) a ne třeba Ostravák (když je z Brna). Pletete si tu významy slov s nacionalismem.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:21
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
A taky, prosím, neříkejte Morávák těm se Slezska. (Nebo Čech těm z Afriky.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:39
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Už vidím, jak někde v zahraničí někomu řekneš "I am Moravian" a budou vědět, odkud že to jsi ;-)
Když řekneš "Czech", většinou se chytěj, maximálně těm zamrzlým je třeba říct "Czechoslovakia".
Už tak se občas stává, že si někteří inženýři pletou Česko s Čečenskem, co by se tak dělo u Moravy? Já si jsem jist, že by se to nestalo, pač by nevěděli, kde Morava je a byl bys rád, kdyby to otipli na Evropu a ne nějaký sousední stát Uzbekistánu ;-)

Tím nemám proti Moravákům nic, respektuju, že existuje Morava a její obyvatelé jsou Moraváci, ale stejně tak jednoslovný název pro obyvatele ČR je u mne Čech, nic lepšího zatím nikdo nevymyslel ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
09:43
baffiak: Re: Fagjakojó?
silhouette
ale on je to čech, nie Čech z Brna. mozno to tym chcel autor rozlisit, kto vie
11:01
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Ty máš o ně nějakou zbytečnou starost. Pokud chtějí říkat, že jsou třeba z prdele, je to jejich volba. A třeba je právě nebaví vysvětlovat, že jsou z Čečenska. Ale předpokládám, že se to bude používat hlavně tam, kde tomu lidé rozumí. Je to vyjádření geografického původu. Ještě pak někdo třeba řekne, že je Valach (to je poddruh Moraváka) nebo dokonce Vsacan (ze Vsetínska, tedy poddruh Valacha).
PS: Jaké by to pro tebe bylo jednoslovné označení pro obyvatele Československa ?
PS2: A co třeba pro obyvatele Londýna (většina jich nejsou Angličani ani Britové).
Naše země je nezvykle rasově a národnostně jednotná, v bývalém Sovětském svazu (nebo jiném mmonohonárodnostním státě, třeba Rakousko-Uhersko) by tato nesmyslná debata nikdy nevznikla.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:55
deWolf: Re: Fagjakojó?
deWolf
Obyvatel Československa - Čechoslovák. Obyvatel Londýna - Mohamed.
Lupus in fabula
14:28
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Když můj syn přinesl ze své školy v Londýně třídní fotku s půlkou obličejů rozpixelovanou, pomyslel jsem si, že to britské školy s dodržováním příkazu "žádné zobrazování Mohameda!" poněkud přehánějí...

Hrubý překlad vtipu, který jsem nedávno viděl v angličtině a uvažuju, za jak dlouho to bude realita...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:30
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Obyvatel Československa - Čechoslovák. Tady to kupodivu zní "použitelně", asi proto, že to končí na "-slovák" a to je v pohodě. Zatímco u státu "Česko" to takhle vyřešit nejde nebo jsem na to zatím nepřišel.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:34
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Jo a obyvatel Londýna je Londýňan, to mi taky nepřijde divné. U měst takovýto problém většinou není. Obyvatel Prahy je Pražan, obyvatel Brna Brňan, Moskvy Moskvan... jen obyvatel obce Llanfair­pwllgwyngyll­gogery­chwyrn­drobwll­llan­tysilio­gogogoch by si asi zauzloval jazyk :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:18
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Viditelně jsi nepochopil na co se ptám. Na to, že tu většinou míváš dosti smysluplné a inteligentní příspěvky, je to trochu matoucí. Možná ještě zbytkový CH3CH2OH.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:22
anezkaceska: Re: Fagjakojó?
anezkaceska
Třeba by použil zkrácenou verzi Llanfairer?
Neumět pravopis je jako jít na rande ve starých hadrech - trestné to není, ale vypadáš jak blbec.
13:23
Zelvi: Re: Fagjakojó?
Zelvi
Obyvatel obce Llanwhatever je murloc.
Ddim crwban yma.
23:42
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Jenže pes i kočka jsou společně zvířata, takže psa, který nechce být označován za kočku, nazvu zvířetem a je to. Jednoslovný název pro obyvatele ČR, aby jej mohl pro sebe použít Čech - obyvatel Zemí českých, Moravan - obyvatel Moravy i Slezan - obyvatel Slezska, je...? Pro mne Čech. Jiné návrhy? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:03
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Doporučuji "entita", to je ještě přesnější. Prostě to má největší informační hodnotu.
Nebo "eeee", s tím si v minulosti lidé úplně vystačili.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:11
Teramon: Re: Fagjakojó?
Teramon
Kdyby se narodil v Aši tak je to Čech žijící v Brně a ne Čech z Brna. Jak je níže uvedeno - Slovenska narozená v Českých Budějovicích, Čech by mohl být z Brna, pokud by se narodil přistěhovalým Čechům a identifikoval se s národností českou. (ale to jen tak na okraj, chápu že byla užita zkratka obyvatel ČR = Čech)
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:44
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Ono tu dokonce šlo především o to, že mluví "nativně" česky.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:26
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Nativně česky mluvíme v ČR všichni, ač nějaká nářečí příliš češtinu nepřipomínají a třeba takové "ponaszymu" bych tak asi ani nenazval ;-) To je stejné jako třeba němčina - ve Švýcarsku je taky jeden z úředních jazyků němčina a přitom by se to spíš mohlo jmenovat "švýcarština", protože to je takovej dialekt, že známá se státnicí z němčiny byla ve Švýcarsku absolutně nahraná. Ale naštěstí tam prý jsou zvyklí a na požádání uměj obvykle přepnout do "Hochdeutsch".
Stejně tak němčina bývalá východní a nějaký "západní" dialekt, taky se uživatelé taktak domluvěj. O rakouské němčině ani nemluvím.
Slovenština totéž - když začne vyhodňar "hutorec", Slovák dejmetomu od Bratislavy čumí jak puk a přitom oba mají rodný jazyk slovenštinu. Atd. atd.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:15
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
To už je konečně zajímavý příspěvek, nicméně připomínám, že nativně tu česky právě všichni nemluví (a snažil jsem se to zmiňovat i v některých ostatních příspěvcích).
Prostě ani v České republice nejsou jenom Češi(, Moraváci a Slezané), ale také Němci, Rakušáci, Vietnamci, Romové, Slováci, Japonci, Laponci, Šampónci a tak vůbec.
(To je ještě poznámka k tomu Londýnu.)
Nářečí tomu dávají ještě potom další vylepšení.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:16
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Máš pravdu, že "nativně česky" tu všichni nemluví. Chtěl jsem říct "všichni s národností českou", ale ani to není pravda. 99 % kikánů se hlásí k národnosti "české", ač si mohou stejně tak vzít "romskou", takže tito mou domněnku vyvracejí.
A to nekecám - http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti-domaci/165080/scitani-lidu-v-cesku-je-vic-rytiru-jedi-nez-romu.html
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:20
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Jojo, tento odkaz jsem tu už někde viděl ...
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
01:00
nakopnuta_sova: Re: Fagjakojó?
nakopnuta_sova
Jednoho by napadlo, jestli ono to není řešení... ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:15
Satan__666: Re: Fagjakojó?
silhouette
Taky jsem hledal pointu v tomto. Slovo "Moravák" je myslím docela běžné.
Btw, znám Slovenku, která se narodila v Českých Budějovicích, takže je možné ledacos.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:00
Komunard: Už to tu sice bylo, ale i tak to...
Komunard
Už to tu sice bylo, ale i tak to pobavilo, takže i tak plus.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1211 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1516 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1867 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2072 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2287 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
před 30 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 42 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 51 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 60 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 68 dny

K hlášce #72023

Já nesnášim eelona, ale tesly js


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.