Detail hlášky #73283
<a> Mám pocit, že všichni to s tou umělou inteligencí trochu přehánějí.
<a> Po tom, co jsem hledal na netu mobil, se mi začaly zobrazovat reklamy na různý jiný mobily.
<a> Ale já jsem si mobil právě koupil, nepotřebuju další!
Komentář: Google AdSence
Informace o hlášce
Diskuze
Ano, člověk, který má plno odkazů na politické části novin, politické texty a podobné věci, se zajímá o politiku. Ano, směřovat politickou reklamu na tyhle lidi má asi větší smysl, než na ty, co neví, kolik má členů český parlament. Ale zapojit trochu elementární politologie, (třeba dělení socialista-konzervativec-liberál, nebo jen pravice-levice) by možná neškodilo. Protože člověk lajkující levicové weby asi nebude volit modifikovanou verzi lidovců ani jejich předsedu, takže je možná lépe místo jeho pomalovaného obličeje lépe ukázat jiné kandidáty. Pokud ti za žádnou reklamu nezaplatili, vrátit se k přípravkům na růst svalů.
2. A měl jsem tam napsat, aby ta reklama dokázala člověka zařadit do frakce konkrétního proudu? To už bych chtěl asi fakt moc.
3. Nacisté? No...
Popírali rovnost lidí (!!!).
Spolupracovali s fašity, komunisty, socialisty i sociální demokraty pronásledovali. R-M pakt byl účelovým spolčením dvou diktatur, ovlivněné dřívější spoluprací ještě z Výmarských dob. A i tu nacisté porušili.
Ponechali průmysl v soukromých rukou, a to včetně oblastí pro jejich režim klíčových.
Podporovali Franca proti republice. Levice podporovala republiku proti Francovi.
Měli v názvu dělnická a socialistická. Na tohle se dá použít výrok A. Lincolna:
"Jestliže psí ocas nazveme nohou, kolik bude mít pes nohou? Čtyři. To, že nazveme ocas nohou, z něj nohu neudělá."
A jo, někteří byli pro kolektivizaci majetku. Skončili v jejich partajních čistkách.
Ale klidně můžeš uvést své argumenty. Třeba mě přesvědčíš.
Za mě dneska jen drobnost: NationalSOZIALISTISCHE Deutsche ARBEITERpartei. Jo, to je naprosto typickej název pro zarytý liberály :-) Jsem ochoten uznat, že nársoc je napravo od komunismu, to z něj ale rozhodně nedělá pravicovou ideologii.
"Jestliže psí ocas nazveme nohou, kolik bude mít pes nohou? Čtyři. To, že nazveme ocas nohou, z něj nohu neudělá."
A tím, že zopakuješ argument, na který už dotyčný reagoval, nepřesvědčíš nikoho na světě o ničem.