Detail hlášky #73191
<podpora> Tento soubor musíte zkopírovat do dokumentů ve vašem počítači.
<klient> To bude problém, kopírku mám v opravě.
Komentář: ... pátek, hodina do konce prac. doby :D
Informace o hlášce
Diskuze
S tím vracením peněz je to tak už třeba v Kanadě. Četl jsem o tom hezký článek, že se třeba pokladní divila, když si zákaznice připravila drobné, aby vyšlo vracení hezky kulatě (třeba na 50,-)
A já osobně si nákup zhruba počítám, pokud jdu s hotovostí a není to třeba tisícovka. Bylo by nemilé u kasy zjistit, že nemám dost peněz a kartu taky ne či jsem v krámku, kde karty neberou (to v Kanadě nemají malé krámky nebo banky poplatky od obchodníků za platby kartou, takže má terminál kdejaká večerka?).
A koneckonců i když hodlám platit kartou, tak si to plus mínus sčítnu. Už jsem takhle jednou odhalil, že se pokladní uklepla a jednu věc mi namarkovala dvakrát - nákup stál asi o šest pětek víc než "měl". A to je i při předpokládané odchylce (počítám to plus mínus pár korun) dost na to, aby mi to bylo divné.
ale paci sa mi, ako to je na hrane presla/nepresla, skoda, ze autor hlasky sa k tomu nevyjadril, viem si predstavit, ze prave autor hlasky je ten <klient> a na spestrenie konca pracovneho tyzdna takto provokuje podporu (spravil by som nieco podobne)
Nebo terminus technicus, z kterého vždycky jdu do vrtule - "otevři" ve smyslu "zapni"? I když pokud mně by někdo řekl "otevři televizi" a já se se šroubovákem hrnul k zadní desce, neznamená to, že jsem blbej. Znamenalo by to, že mu chci naznačit, že kecá nesmysly.
Kdyby to vzniklo současně s nástupem notebooků, logiku by to dalo. Jenže ono to existovalo už předtím, dávno předtím...