Detail hlášky #73036

<a> Kvůli kytaře mám zničené prsty. Když mi brali otisky na pas, nechtělo to snímat levý ukazováček. Nakonec se to po pár pokusech povedlo.
<b> Ale tak zas bez otisku prstu můžeš v klidu páchat trestnou činnost!
<a> Myslíš, že kdyby mi to nevzalo otiky, dali by mi ten pas?
<b> Ano, jenom v kolonce občanství bys měla napsané mimozemšťan!

Informace o hlášce

Datum přidání: 15. 9. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: Mai9 (2 hlášky)
Hlasování: zgrossl, Apophis, Natsumii, KorYi, mrMys 5 pro a Flad, Lucky, Nevermore, Ripper, frlo, starbuck, FuciMiNaKule, ZdenekH123, baffiak, Bilskernir, Vevoda_Wolf, togi, Atanono, soustruh, crooty, z3rd, vinczenzo, ric4rd, CarpeNoctem, SmallMongoose, hasa, While, SkweerookL, suah, kudli, Kriz22, Komunard, oprs, zelvak, matrix17, Rupreecht, shaggy, Cejda, mala_mys, angie-metalbee, Dyfer, sebastian_hardie, honeybw, Kolouch, Kapitan, Alf, killercat, PSK, Mermeoth, Bendom, Sousuke_, bender123, arxarios, takylama, Danad, CindyChambell, Dovi, Komaar, Matesss, kbtmichal, Trigger, MartinezZ, Chopper911, freaky_tomato, Foxtrot, WellBloud89, piol, chachan, Tutanken, Bzaba, Sed, Hammer, Einherjar, Deianeira, lennyd, Rimmer, Zelvi, SkyHaven, Pooka, Najte, Lorddreath, wegas, Crazy_Ivan, Wabbit, krutoslav, Stickman, nevim333, Beerius, HollyFury, sasagin, Cuthalion, Slim2, Blast, kapoka, Neuromancer, Petrnka, Vincent, sukuban, Bellatrix, Brambor, toop, Juggernaut, Moskva, Annacerv, Tinnarr, Sniclman, niiemand, sevenjetc, Marcus7, Maty991, hater, Puni, peanutka, naituf, Schmeeczko, razden, Ghulas, pavelnop, Mirator, belisek, tristaver
116 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 1,78 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

00:23
nakopnuta_sova: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
To už jsou na pas potřeba otisky prstů? Velký Bratr se významně usmívá a ještě štěstí, že nemám pas a anžto nemám v úmyslu v dohledné době vycestovat mimo Schengenský prostor, nehodlám na svém nevlastnění pasu nic měnit.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
04:31
Apophis: Re: Otisky prstů?
Apophis
Taky mě to napadlo.. Je neskutečné, jak "salámová" metoda dokonale funguje.. Kdyby někdo vzal člověka z doby, řekněme před 30 lety, a dal ho do dnešní doby, člověk by byl naprosto zděšený tím, jak málo "svobody" zde máme..
Nicméně zajímavé je, že čím méně skutečné svobody máme, tím více nás v médiích přesvědčují, že jí máme nejvíce v historii.. ;)
07:43
Foxtrot: Re: Otisky prstů?
Foxtrot
Ono, když jsem před jednou odbornicí - historičkou vyřkl sousloví "americká demokracie", tak sem smíchy málem zlomila v pase...něco na tom je a to ani já ani ona rozhodně netrpíme nějakými stesky po minulém režimu.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
11:50
deWolf: Re: Otisky prstů?
deWolf
S třiceti lety bych rozhodně nesouhlasil. Kdybys napsal třeba 22, tak to by byla jiná. Pokud tedy mluvíš o ČR, ČSFR, ČSSR.
Lupus in fabula
13:19
Foxtrot: Re: Otisky prstů?
Foxtrot
Ono je to otázka, já osobně pamětník nejsem, ale co se bavím se staršími, tak celkem svorně tvrdí, že to co bylo v 80. letech byl už spíš takový sranda komunismus a to zejména v porovnání s 50. lety, takže Apophis tak mimo být nemusí.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
13:47
deWolf: Re: Otisky prstů?
deWolf
Já teda zase nejsem pamětník padesátých let, ale rozdíl mezi osmdesátými a devadesátými lety byl značný a to rozhodně ne ve prospěch "sranda" komunismu.
Lupus in fabula
01:33
Apophis: Re: Otisky prstů?
Apophis
Mluvil jsem obecně o světě, nicméně ono i u nás zde bylo v mnohém více svobody.. Jasně, nesměl jsi jít přímo proti režimu (ale to koneckonců nesmíš ani dnes), ale kupříkladu Cikánům jsi mohl říkat cikáni, kouřit jsi mohl víceméně kdekoliv apod..
Sice dnešní "veřejnoprávní" média dělají co mohou, aby tu dobu očernily, ale faktem zůstává, že svobodu v pravém slova smyslu jsme neměli nikdy..
A když si to člověk spočítá, tak dost možná jsme na tom byli v minulém režimu o mnoho lépe, alespoň co se takových těch běžných, lidských svobod týče (ano, samozřejmě jsme nemohli "volně cestovat", ale upřímně..kolik lidí to dnes dělá, když můžem?).

Problematické u nás byla zejména ona pověstná 50. léta, kdy byl opravdu teror a člověk nevěděl ani dne, ani hodiny.. Mohli jste strašně snadno přijít o život víceméně jen proto, že jste se znelíbili nějakému idiotovi, který zrovna seděl v lidovém soudu apod..
..ale upřímně - ono na Západě se víceméně dělo to samé. U nás se honili kapitalističtí špehové, tam se zase honili komunističtí a rozdíl tam prakticky nebyl. Doplatila na to spousta nevinných lidí, spousta umělců nesměla vystupovat (viz zjistěte si něco o zákulisí natáčení slavného westernu "V pravé poledne") a tak dále..
Ono to v těch 50. letech totiž ani tak nebyl zku*vený režim, jako spíše zku*rvená doba..

Ale proto jsem schválně dal těch 30 let..
..koneckonců vemte si, co si dnes mohou dovolit policisté v USA, v porovnáním s tím, co mohli před 30 lety?
Vemte si američana z 80. let a řekněte mu, jaké budou v roce 2014 "bezpečnostní" kontroly na letištích apod - neuvěří vám.. Ale to jsme se dostali někam jinam... :)
Je to na dlouhou debatu, a navíc i na debatu, která patří jinam.. :)
08:59
Foxtrot: Re: Otisky prstů?
Foxtrot
Děláš jak kdyby off topic nebyl živnou půdou diskuzí Lamera.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
10:44
Annacerv: Re: Otisky prstů?
silhouette
To teda sorry, ale já cestuju a je mi jedno, jak říkám/mám říkat cikánům. Priority mám evidentně jinde než ty.
21:18
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Já myslím, že Foxtrot to myslel přesně tak, jak to řekl - sranda komunismus ve srovnání s padesátými lety. A prý i v sedmdesátých - v nejtužší normalizaci - Bilak, Indra a podobní zaťatí komunisti chtěli hrdelní procesy jako s Horákovou a jen Husák, protože si tím v padesátých letech prošel, to zarazil.
Takže proti tomu byla osmdesátá léta fakt čajíček. A to nevylučuje to, že zase devadesátá byla lepší než osmdesátá. To zde nikdo nepopírá.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:58
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
To víš, můžeme si koupit banány a pomeranče a můžeme si zajet na dovolenou, kam chceme, když na to máme, to je přece ta pravá svoboda. Kamery na každém rohu? A co vám na tom vadí, člověče, slušný občan se přece nemá čeho bát, nejsi ty nakonec terorista? Otisky prstů na pas? A proč ti to vadí, je to přece PROTI TERORISMU a proto je to dobré! Ten, komu se to nelíbí, je tím pádem podezřelý a musíme ho prozkoumat! Důkladně!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:45
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
Mohu se zeptat, kterou svobodu ztrácím tím, že bude stát mít mé otisky prstů, snímek duhovky, vzorek DNA, nebo něco podobného? Vždyť tato skutečnost tě nenutí jednat jakkoliv jinak.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
19:00
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
A proč přesně stát potřebuje mé otisky prstů, snímek duhovky, vzorek DNA nebo něco podobného?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:42
Mai9: Re: Otisky prstů?
Mai9
Ten pas potřebuji do USA a tam ti snímají duhovku. Otázky u vyřizování víza jsou taky dost vtipné. Jste terorista? Umíte pilotovat letadlo?
Startku? Jsou moc dobrý.
22:47
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Geniální otázky, už vidím, jak jim někdo řekne "ano, jsem terorista", popř. jak bude vysvětlovat, že letadlo pilotovat umí, protože je povoláním pilot a oni na něj nebudou vůbec koukat jako na potenciálního teroristu a volat eskortu na Guantanámo :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:55
deWolf: Re: Otisky prstů?
deWolf
Ale jo, znám jednoho, který letěl do USA a na otázku na tamním letišti ve smyslu "drogy, střelné zbraně, .." s úsměvem odpověděl "yes, of course". Tedy jedinou větou, kterou uměl.
Lupus in fabula
13:25
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
A kam ho zavřeli a na jak dlouho? Nebo si to nechali vysvětlit?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:08
deWolf: Re: Otisky prstů?
deWolf
Jenom do nějaké kanceláře a na nějakou hodinu. Pak ho pustili dovnitř.
Lupus in fabula
18:27
Mai9: Re: Otisky prstů?
Mai9
Upřímně, raději se proletím s teroristou, co umí pilotovat letadlo. :D
Startku? Jsou moc dobrý.
21:42
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
No minimálně pro případ, že se něco z toho najde na místě zločinu.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
23:57
CarpeNoctem: Re: Otisky prstů?
CarpeNoctem
Presumpce neviny. Next.
00:05
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Tak ať si to vezmou v případě, že budu z něčeho podezřelý. Nikoliv už předem při nějaké "vhodné" příležitosti.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:19
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
S podezřelým musíš zacházet jako s nevinným. Pokud můžeš vzít otisky podezřelému, můžeš je vzít i nevinnému. Jinak bys musel čekat, až bude odsouzen.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
20:49
CarpeNoctem: Re: Otisky prstů?
CarpeNoctem
Podezřelému také můžeme prošacovat kapsy. Je proto v pořádku šacování nepodezřelého?

Podezřelému také lze nasadit želízka. Je v pořádku nasazování želízek nepodezřelému?

Podezřelého také lze předvolat k soudu, aby se obhajoval. Je v pořádku předvolávat k soudu za účelem vlastní obhajoby nepodezřelého?

Podezřelého také lze zavřít do vazby. Je v pořádku vzetí do vazby nepodezřelého?

Ad infinitum, ad nauseam...
21:09
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Přesně. Podezřelého lze zavřít do vazby, aby nepáchal trestnou činnost. Lze tedy zavřít do vazby i nevinného? I ten přece může páchat.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:18
DerrickCuster: Re: Otisky prstů?
silhouette
CarpeNoctem: K soudu se předvolává až obžalovaný. Nejdříve ale musí být podezřelý, pak mu policie sdělí obvinění, tím se z něj stane obviněný a následně ho státní zástupce na podnět policie obžaluje a máme na světě obžalovaného, který je pak předvolán soudem.
Stejně tak se nakopnuta_sova mýlí v tom, že do vazby lze zavřít podezřelého. Vzít do vazby je možné až obviněného při splnění podmínek stanovených zákonem.
To jen tak pro upřesnění. Jinak s vámi samozřejmě souhlasím.
Vždy vstaňte, když do místnosti vstoupí granát.
13:15
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Promiň, zmýlil jsem si vazbu s celou předběžného zadržení, o které jsem poté napsal kousek vedle. Tam tě můžou zavřít na základě podezření a nejpozději do třech dnů musí soud rozhodnout, co dál.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:13
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Podezřelého lze na 72 hodin zavřít do cely předběžného zadržení, pak musí soud rozhodnout, zda ho pustí nebo pošle do vazby. Je to samé v pořádku s nepodezřelým?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:00
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
O. K. Uznávám, blbý argument.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
00:17
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Omluva z mé strany přijata, za ostatní mluvit nemohu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:23
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
A co očipovat lidi jako v Demolition Manovi? Rovnou by se vědělo, kde kdo je a co tam dělá a pokud by něco páchal, mohli by ho hned, pokud by mu v tom nestačili zabránit, zatknout a spravedlivě potrestat, ušetřilo by to zdlouhavé vyšetřování a SPRAVEDLNOSTI by bylo učiněno zadost, ne?

Tohle by se ti líbilo? Mně teda ne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:36
CarpeNoctem: Re: Otisky prstů?
CarpeNoctem
Proč se zdržovat zatýkáním a trestáním? Prostě by tě na dálku vypli :-)

Za opravdu velké prohřešky by se pak trestalo obzvlášťě krutým trestem: vymazáním ID tvého čipu z databáze. Nepůjde ti kreditka, nedojedeš busem do práce, neodemkneš si ani byt...a zdechneš hlady.
20:21
CarpeNoctem: Re: Otisky prstů?
CarpeNoctem
Ty žádnou. Pro ostatní je to další narušení soukromí, kterých začíná být poslední dobou nějak moc.
21:43
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
Ty pokládáš za část svého soukromí něco, co trousíš všude kolem sebe (otisky prstů, DNA) a ukazuješ všem co potkáš (duhovku)?
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
22:32
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Ano.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:34
CarpeNoctem: Re: Otisky prstů?
CarpeNoctem
Já považuju za část svého soukromí i metr vzduchu kolem sebe, který mi vůbec nepatří. Tipuju, že v tom nejsem sám.

Nicméně pochopils to ze špatného konce...zásahem do soukromí není, že si někdo vyfotí tvoje prsty nebo oči, které jinak ukazuješ všem. Zásahem do soukromí je to, že tě někdo NUTÍ nechat se fotit, obrázky uloží kamsi, kde nad nimi nemáš kontrolu, a ještě má tu drzost zaštiťovat se tvým blahem a bezpečím.

Hele, já vím, že to nemůžeš pochopit. Ty ses veškeré možnosti svobodné volby vzdal dobrovolně v momentě, kdy ses přihlásil k ideologii, která možnost svobodné individuální volby vylučuje. Nicméně někteří z nás to vidíme jinak.
03:54
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Souhlas. Kde jsem to tuhle slyšel něco o "osobním prostoru", který lidi mají a když jim ho narušíš, jsou nesví, v lepším případě?
A to je ono. Vzduch a vůbec prostor okolo mne není sice můj, ale když se mi tam někdo "nasáčkuje", jsem nesvůj a nemohu-li dotyčného vypudit, radši ustoupím, abych si svůj osobní prostor ponechal. Přičemž ale ten prostor a ani vzduch tam jsoucí není můj.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:13
DerrickCuster: Re: Otisky prstů?
silhouette
Ty si klidně státu odevzdávej třeba i vzorek ranní moči a stolice, když ti to udělá dobře a budeš se pod ochranou moudrého státu cítit v suchu a bezpečí. Ale věř tomu nebo ne, existuje spousta lidí, kteří jsou rádi, když se jim stát sere do života co nejméně, ideálně vůbec. A takovým lidem vadí, že je stát nutí odevzdávat otisky prstů jak nějaký gauner jenom proto, aby jim vydal pas. Nebo je nějaký ozbrojený uniformovaný šimpanz šmíruje kamerami na ulici.
Btw, když tomu rudému blábolu o komuně tak věříš, dej dohromady partu podobně pomatených jedinců, kupte si barák a tam můžete budovat komunu od rána do večera. Ale za svoje, dámy a pánové, za svoje.
Vždy vstaňte, když do místnosti vstoupí granát.
20:14
Komunard: Re: Otisky prstů?
Komunard
Já mám pocit, že diskutuju slušně, takže nevím, proč mi nadáváš. Vem si příklad třeba CarpeNoctema. Ten vyjádřil stejnou myšlenku, a obešel se bez nadávek.
Politické vtipy hodnotím v souladu se svým nickem.// Všechno je politika, kdo to popírá, dělá politiku.
08:03
DerrickCuster: Re: Otisky prstů?
silhouette
Ať to čtu jak to čtu, nikde jsem shodu mezi tvými názory a názory pana CarpeNoctem nenašel. Naopak mám pocit, že jsou diametrálně odlišné.
Co se týče nadávání, máš patrně na mysli tu část, kde jsem tě označil za pomatence. Jenže já to tak prostě vidím. Když někdo věří tomu, že nesmysl jako komuny nebo komunismus může fungovat, je pro mě pomatenec. Ano, není to slušné, ale omlouvat se za to nebudu.
Vždy vstaňte, když do místnosti vstoupí granát.
13:18
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Komuny a komunismus může fungovat někde v malé vesnici, kdy budou všichni rádi pracovat pro "společnost" a pak si zdarma vezmou výdobytky společnosti. Jenže pak zas jde o to, jak velká by ta "komuna" musela být, aby byla soběstačná - nepotřebovala peníze na nákupy věcí mimo komunu - a zároveň aby nebyla už moc velká. To je pak totiž zákon pravděpodobnosti, že se najde někdo, komu systém nepůjde pod nos či s ním bude chtít vydrbávat stylem "se někam zašiju, co se práce týče, se nepřetrhnu, oni to za mě udělají a já si pak jen vezmu výdobytky".
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:26
nakopnuta_sova: Re: Otisky prstů?
nakopnuta_sova
Když to tak čtu, nevidím, kde DerrickCuster řekl cokoliv, kde by tě napadl. Mluvil ostře, ale měl pravdu. Podepisuju ho.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:55
Annacerv: Tahle diskuze mě mírně řečeno št...
silhouette
Tahle diskuze mě mírně řečeno štve. Co to je vlastně ta svoboda? Představte si do důsledků, jak by to tu vlastně mělo fungovat. Uvědomte si, že lidi jsou různý a ne všichni uvažujou jako vy, tudíž se nechovají jako vy. Vždycky bude otázka, jak zorganizovat vzájemný soužití tak, aby to vyhovovalo co nejvíc lidem. A aby co nejmíň lidí tím vyloženě trpělo. Vždycky je na to potřeba určit pravidla. Dělat opatření, aby se ty pravidla dodržovaly.
Záhadný vzdechy o tom, jak jsme omezovaný, jak je tu velký bratr, nadávky a nostalgické vzpomínání na to, jak jsme se za komunistů měli líp? To myslíte vážně? To, že si můžeme sednout k internetu a pobavit se na lamerovi a prostě říct, co si myslíme? Žijeme v obrovský iluzi bezpečí a blahobytu a neuvědomujem si, že bez některých omezujících opatření by život rozhodně nebyl tak růžovej. Třetí světovou na vás.
10:56
Annacerv: Re: Tahle diskuze mě mírně řečen...
silhouette
A ne, nemyslím si, že ty otisky na pasy jsou nutný, ale naříkat tu nad omezovanou svobodou, to je k situaci naprosto neadekvátní.
11:01
Annacerv: Re: Tahle diskuze mě mírně řečen...
silhouette
No a kdyby sem zaskočil člověk z doby před třiceti lety - velmi pravděpodobně by absolutně nechápal, jak si vůbec můžem na něco stěžovat.
13:21
nakopnuta_sova: Re: Tahle diskuze mě mírně řečen...
nakopnuta_sova
A člověk z doby po třiceti letech by taky nevěděl, proč si stěžujeme na to, co je přeci normální a člověk z doby za tři sta let by se tomu divil tuplem, protože by v sobě měl čip jak v Demolition Manovi... ale snad to tak nedopadne.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:31
CarpeNoctem: Re: Tahle diskuze mě mírně řečen...
CarpeNoctem
Tohle zase štve mě. Vybrat si nějakou kravinu, o který se zrovna někde mluví, a na jejím základě odsoudit všechny argumenty okolo jako hysterický nářky.

Nesere tě, co se kolem tebe děje? Fajn, tvoje věc. Ale laskavě mi nevyhrožuj třetí světovou za to, že s tebou nesouhlasím.
22:05
ESESEL: Jen tu zmíním, že podle zákona s...
ESESEL
Jen tu zmíním, že podle zákona si ty otisky nemají nechávat, nýbrž pouze ukládat do těch pasů. Ne že bych věřil, že si je nenechávají, nebo byl nedejbože fanouškem odebírání otisků, jen to tu zmíním pro případ, že to někdo třeba neví. :-)

Mimochodem, všem nadšeným diskutujícím o tomto tématu doporučuji seriál Continuum.

http://www.serialzone.cz/serial/continuum/
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
22:23
nakopnuta_sova: Re: Jen tu zmíním, že podle záko...
nakopnuta_sova
Taky si nedělám iluze, že by pak ty otisky zákonným způsobem zlikvidovali.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1894 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2099 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2314 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 57 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 87 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.