Detail hlášky #72659

<Miki> tomas , teba som uz dlho nevidel
<Darkthule> dal som sa na drogy a fet
<Miki> nepovedz ze si sa dal na real life ? :D
<Darkthule> Nee , wow- cata
<Miki> aky je tam xp rate ?

Komentář: Debata pri logovani do Lol

Informace o hlášce

Datum přidání: 10. 4. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: Jamie13 (2 hlášky)
Hlasování: Jde_na_me_patek, Foxtrot 2 pro a honeybw, jenist, hater, razden, Moskva, Dx, jiripudil, tualka, Hal9000, Vevoda_Wolf, Jaklys, Coolak, vinczenzo, hasa, izzi_cz, Zlatushiq, Flad, incucu, Cercly, Bellatrix, CrazzYdiot, Finarfin, PikoPirat, vooten, Dovi, Stickman, bosorka, toop, D3NJI, crooty, Ripper, Tutanken, MistrBuBak, KaseO, Darik, x800, Mermeoth, Blast, togi, Majkl26, Atanono, freaky_tomato, Alf, Frostys, Zelvi, ladys91, Stevie, Apophis, Danad, Rupreecht, Najte, Ondruch, oprs, HOLAS, JanW, Kukensius, sasagin, rain, starbuck, CarpeNoctem, naituf, IllidanS4, Nevermore, sparasis, Kurosawy, Imzadi, Lorandel, arxarios, While, perfect, CindyChambell, Hroner, vasek004, wegas, Bilskernir, baffiak, kbtmichal, MartinezZ, Rimmoncze, PSK, chachan, krutoslav, Chopper911, Satan__666, Zuza-chan, puki, Allka, Einherjar, Vrchov, ErrorJoe, Beerius, despy, Sniclman, jeffsos, Natsumii, Wabbit, Hammer, SmallMongoose, Sobosss, DanBlack, mhx47, Cuthalion, Foo_Fighter, xkox, Cejda, Zbleb, TidO, kamen911, bender123, FrenkyB, WellBloud89, kidli, ooouki, Maty991, Einhasad, soustruh, tristaver, Komunard, kudli, robdrak, thadghost, jurda, Lorddreath, SanDiego, peanutka, nasty, kapriiik, kapoka, cylindr, Marcus7, Chosen, Juggernaut, zelvak, YDraigGoch, Schmeeczko, slupka99, Sed, KorYi, Markuus, sevenjetc, h0das, Edu, pavelnop, genevieve, Witek, Komaar, Annacerv, suah, horusqo, Puni, Rimmer, SkweerookL, mrMys, killercat
154 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,35 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

19:52
Aristocrat: Mnoho
silhouette
Pointa? Hráči hrající LoL, co hrajou i WoW a jeden z nich přirovnává závislost na cataclysmu k závislosti na drogách a fetu?
20:44
Mermeoth: Re: Mnoho
silhouette
Pointa je taková, že žádná není.
20:12
D3NJI: Miluju lolko, ale po téhle hlášc...
silhouette
Miluju lolko, ale po téhle hlášce ho nenávidím
21:57
sasagin: "Miluju" lidi, kteri miluji hry
silhouette
"Miluju" lidi, kteri miluji hry. Raději bych miloval, nějakou dívku, popřípadě rodinu. Ale hry?
22:05
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji...
CarpeNoctem
No co, někdo miluje holky, někdo kluky, někdo ovocný knedlíky, a někdo zase hry. Problém?
22:38
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Já si "obdobím her" prošel, byla to minimálně duševní, až fyzická závislost - po škole přijít, zapnout WoW a pařit se spolužákama, se kterýma jste se ve škole bavili jen o tom, jak budete procházet BG a jestli už vám konečně padne ten poslední epic do setu a pak až do večera sedět a žít virtuálně.
Takže dokážu pochopit "fílii" někoho jiného, jen jim přeji, aby se nad to povznesli. Není to úplně nejlepší smysl života. Pro někoho je to ale slušný únik z reality.
09:02
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
To bys opravdu nepochopil.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
09:32
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Prosím? :D
11:38
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
To mělo být o řádek výš. Bohužel tu není poznat, ke komu ten příspěvek patří. Když klikám na zelenou šipečku, připadá mi to jednoznačné, a pak se to objeví úplně někde jinde.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:56
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
V pořádku :). Já například nechápu, jak může někdo uctívat např. fotbalový klub. Fotbal jsem sám jako malý hrál (na klubové úrovni), rád si ho zahraji, ale sledovat každých deset minut sázkové kurzy a denně pět zápasů, to mi přijde taky moc. Ale jsou tu takoví, kteří to praktikují.
Takže jestli sasagin nikdy "moc" nehrál, nedokáže pochopit ty řeči pubertálních nerdů "tak co, už si sundal Kil'Jaedena?" "Jo, padl mi bow, už se nemůžu dočkat, až budu doma" "miluju wow"...
14:36
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Já jsem dost nesportovní, ale sportovní fanouškovství (ne hooligans) může mýt akceptovatelnou a pozitivní podobu. Odborníci mluví i o přesměrované agresi.
U her je to poměrně jednoznačné, jedná se o záměnu se slovem závislost. Trpí tím teď kde kdo a proto jsem na to dost alergický. To je jako s láskou k televizi nebo k zákuskům, lékům, nakupování nebo heroinu. NENÍ to láska.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:51
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Souhlasím. Vidím to jako formu duševní, až fyzické závislosti. Leč, kdokoliv, kdo byl zamilován, v prvních měsících opravdu cítí duševní -(láska, spřízněnost duší) a fyzickou (chtíč) potřebu být s tím druhým.
Takže definovat pojem láska je už spíše lingvisticko-hodnotový problém, já osobně beru lásku k osobě a ke zvířeti, k věci je to pro mne závislost.
Možná stojí za zmínku i věc duchovní - láska k bohu, k předmětu, který má člověk opravdu, ale opravdu rád - auto, meč, vibrátor - natolik, že ho pojmenuje. To pojmenování ale odkazuje na lásku "osobovou", takže se zase vracím k dvěma formám.
Omlouvám se za můj psychologický rozbor, zítra mám přijímačky a poslední tři dny jsem naložen ve filosofii, psychologii a dalších společenských vědách :).
16:44
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Myslím, že i k věcem lze mít vztah, který by se dal označil láskou. Nejedná se, samozřejmě o takové ty "machrovací" třeba auta, tablety, mobily. Ale právě hezký vztah k zařízení, které člověk používá (třeba klidně i to auto nebo počítač), udržuje a vůbec si si ním "rozumí" by se láskou (v přeneseném slova smyslu) nazvat dalo.
PS: Lidi si pletou i jiné věci, jako láska x sex, láska x nadrženost.
A tomu, kdo ty rozdíly nezná to většinou nevysvětlíš a odkazují se nějaké liberální nesmysly, jakože každý ma jiný vkus. Jo, má.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:00
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Ono to nůže ještě souviset i s nedorozuměním vzniklé tím, "anglikanistickým" pojetím:
like = mít rád
Pak samozřejmě větu "I like games." zcela chápu a nemám proč bych to komentoval,
ale "I love", to už asi ne.
Já mám taky rád hromadu věcí, které bych řád mít neměl, na druhou stranu se tím ale nechlubím (a naopak se stím snaží něco dělat). Ale sebedispciplína je mrcha. Dnes už téměř ve slovníku cizích slov (vystřídaná slavnou prokrastinací – "miluju prokrastinaci").

Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:10
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Pozor na zavádějící love. Setkal jsem se v mnoha seriálech (US), kde I love you používají jako "mám tě rád" a ne miluji tě. I like u, je pro mě dnes už vnímáno jako "ty seš dobrej, ty se mi líbíš, nejspíš budem kamarádi. I love pak vyjadřuje hlubší relationship (pěkně čengliš) až tu lásku. Ale nechci tu někoho školit, často, když něco ze seriálu použiji v normální hodině angličtiny, kouká na mě angličtinářka jak na vraha a pak dlouho vysvětluju, že se to v praxi opravdu používá.
17:40
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Já jsem to myslel spíše tak symbolicky, zjednodušeně a rozhodně se rád nechám poučit.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:06
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Tak dnešní pojetí sexu, kdy je největší frajer ten, kdo "projel nejvíc" a frajerka ta, která se oblíká jak děvka a chlastá jak štamgast. Nejsem amiš, ani příznivce hnutí "holky nemalujte se" a "o panenství až v 18".
Zažil jsem ale obojí, a harmonickému vztahu se tyhle pseudo vztahy na jednu noc rozhodně nevyrovnají. Původně jsem do druhé závorky k lásce napsal nadrženost a pak přepsal na chtíč, protože nadrženost je ryze fyzická, většinou s láskou nesouvisí. Naopak chtíč je pro mě verbálně spíše spojen se vztahem a potřebou být tomu druhému nablízku, až doslova v něm.
Další filosofickou, možná spíše sociologickou otázkou je, kam tyhle směry ve společnosti povedou.
Láska je pro každého něco jiného. Proto mají lidé tak odlišné hodnoty. Pro někoho je úspěch získání doktorského titulu, pro někoho vojet tu bloncku ze třeťáku...
18:00
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
*mít
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:22
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
CarpeNoctem
Jo, proč v jednom kuse narážím na lidi, kteří posuzují ostatní podle vlastního hodnotového žebříčku, to skutečně nepochopím.

Nicméně pro pomalejší a vládce pekel obzvlášť to teda napíšu ještě jednou a srozumitelněji: co vám není rovno, po tom je vám hovno.
17:12
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Vždyť už odedávna lidé soudí ostatní podle sebe, ne? Ve starověkých civilizacích byli ostatní národy - za zdmi - barbary. Dnes je ten, kdo s tebou nesouhlasí, nazýván genitáliemi. Beru lamera jako spíše IT prostředí - proto bych tu předpokládal, že se tu všichni setkali s PC hrami a většina jim holduje. Proto tak nechápeme postoj toho, kdo nechápe postoj hráče.
17:38
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Když se objevily počítače, byly dvě skupiny lidí. Jedna hrála hry a druhá programovala, ti druzí dnes šéfují tím prvním. Tak nějak jsem to jednou četl. Já se jako IT živím, hry jsem na svém ZX Spectru hrál jenom když přišli kamarádi. Věděl jsem o sobě, že mám sklon k závislostem, tak jsem se jim vyhnul.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:57
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
CarpeNoctem
No, a já zase znám kluka, co sice neprogramuje, ale zato šéfuje, a bokem vede guildu v jistém MMORPG. Včil mudruj.
18:01
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Já znám člověka, který kouřil do sta a neměl rakovinu. A taky znám Gaussovu křivku a statistické vyhodnocování výsledků. Tomuto říkám argumentace výjimkou (a ta prý potvrzuje pravidlo).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:20
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
To před tím šéfem a vedoucím guildy klobouk dolů. Já už poslední rok neměl na to, hádat se s idioty hrát s dětmi. Hrál jsem na free, na offiku to může vypadat jinak. Znám mnoho dospělých lidí, kteří hrají MMORPG a berou to jako svůj velký koníček. Ale na druhou stranu, znám i některé, které to poznamenalo do budoucna.
Svou závislost na WoW beru trošku jako "životní zkušenost". Udělal jsem si řidičák, začal se víc zabývat školou, hledat vážnější vztah a ejhle... Životní cíle někde úplně jinde.
Abych nějak ukončil svůj výstup - pro závislost (na hrách) mám pochopení, ten kdo chce, hledá pomoc, nebo si pomůže sám a najde si jiné koníčky, naplnění, cíle. Ten kdo nechce, tomu buď propadne, nebo se to naučí ovládat a stane se to jeho koníčkem (ze zkušeností ale na úkor jiných aktivit).
18:54
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
CarpeNoctem
Ony totiž ty "výjimky" existují, a je jich výrazně víc, než si většina lidí myslí. Jenže ty jsi je šmahem zprůměroval (bezdůvodně, ona je to přece jasná věc) na mentálně a emocionálně nedovyvinuté jedince. Což je přesně to, co mě neskutečně točí. A znova opakuju, že vůbec nemluvím jen o hrách. Nečekám ale, že někdo, kdo považuje respekt ke vkusu ostatních za liberální nesmysl, se mnou bude souhlasit, takže tu přestávám mrhat časem.
21:04
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Řekl bych, že ty jsi ten, komu vadí názory druhých a neumíš se s nimi srovnat,
případně je odargumentovat.
Ale je pravda, že umíš číst mezi řádky a vidíš mi do hlavy (to bez ironie).
Výjimek je určitě víc, to už plyne právě z té Gaussovy křivky (ale ten trend v tom vysokém prostředku je prostě zjevný).
Pokud jsi také výjimka, tak ti blahopřeji a nemáš se proč rozčilovat (a zároveň nemusíš obhajovat ty hloupé z toho středu).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
22:23
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
CarpeNoctem
OK, trochu obšírněji, ale zato fakt naposled:

Hele, ty jsi vážně nikdy neřekl "miluju svíčkovou"? Nebo špagety, pivo, noční Prahu, cokoliv...?

Kdyby totiž D3NJI místo "miluju lolko" napsal "miluju svíčkovou", tak celá tahle debata vůbec nevznikla, protože baštit svíčkovou a olizovat se u toho je naprosto normální, ale hrát hry, to přece může jenom uhrovatej pubertální nerd. A takovýmu hned musíme napsat, že si má radši najít babu. Setřem ho, protože je snadnej cíl, a ještě můžeme mít dobrej pocit, že jsme ho zachránili před osudem nolifera, co si nikdy nezašuká. To je přece jasný jak facka. Nebo ne?

Soudit pozici člověka ve společnosti (nebo na gaussovce, to je fuk) podle toho, že "miluje lolko", což s největší pravděpodobností znamená, že si ho občas zahraje (stejně jako ten, kdo "miluje svíčkovou" se jí nejspíš neláduje třikrát denně), usuzovat na něčí závislost absolutně bez příčiny...ano, to mi vadí. Odargumentovat tenhle postoj opravdu neumím, protože je většinou založený na subjektivním pocitu, které se odargumentovávají dost blbě.

Nemusíš mi blahopřát. To, jestli mám pod kontrolou svoje hraní, chlast, cpaní se hranolkama z fastfoodu a jiný neřesti, i to, zda vůbec hraju, chlastám a cpu se hranolkama z fastfoodu, je totiž čistě moje věc. Neobhajuju ani D3NJIho, ani sebe, ani nikoho hloupého, obhajuju princip "neser se tam, kde nejsi doma".
12:58
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Omlouvám se, neumíš číst mezi řádky ani mi nevidíš do hlavy. Musíš mít hrozně velký problém (minimálně halucinace), když se ti toto všechno objevilo v hlavě na základě toho, co je rozebíráno v této diskusi.
A jestli si myslíš, že jsem nikdy nezažil vzrušení ze hry (nebo třeba z dobré hudby) a teda nerozumím vyvoleným, tak to se taký mýlíš.
A jestli se k někomu vyjadřuju (jakože k tobě asi těžko, když tě neznám) – použiju tvojí formulace – do toho je ti hovno. Anebo třeba "neser se do mě, když se neseru do tebe" ?
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:26
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
A ještě bych rád zmínil jednu obecnou věc. Každý má právo chovat se, jak chce, třeba i jako idiot. Musí pak ale očekávat, že se k němu okolí jako k idiotovi bude chovat, nebo bude využívat svého práva mu sdělit svůj názor o něm.
PS: Opakuji, že tebe neznám, proto tě hodnotit (ani při nejhorší vůli) nemůžu a tady to ani nedělám.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
17:43
CarpeNoctem: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
CarpeNoctem
To je pravda. Ale je rozdíl mezi odsouzením národa za zdí po tom, co vyplenil půlku země "před zdí", a odsouzením národa za zdí jen proto, že nemluví latinsky, ale to, co je "před zdí", je mu šumák.

S konkrétníma lidma je to úplně stejný. Vůbec nejde jen o hry. Někdo paří, někdo chlastá, někdo je sukničkář, někdo je pokérovanej od hlavy k patě...a ano, někomu to může přijít divný. Ale dokud tím dotyčný nikoho neobtěžuje, tak do toho nikomu nic není.
17:48
Aristocrat: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Jen jsou hry (trochu neprávem) terčem negativní mediální propagandy jako "učí naše děti násilí" "zvyšují riziko trestných činů" a podobně.
17:58
Satan__666: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji
silhouette
Není nic divného, když se mluví negativně o něčem, co má zvyšující se tendenci. Kecy o násilí jsou spíše k odvedení pozornosti (přesněji řečeno, debata se zamotá do rozebírání násilí a zazdí se tím, že problém je jinde).
Nechci se tady už do toho zamotávat. Stejně jsou to jasné věci, že mentální a emocionální vývoj člověka, který stráví veškerý volný čas (a občas i ten nevolný) nalepený na počítač asi bude jiný, než u toho, kdo chodí ven, něco se učí, komunikuje, pracuje – kdysi se tomu říkalo život (dnes RL).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
00:21
nakopnuta_sova: Re: "Miluju" lidi, kteri miluji...
nakopnuta_sova
Jo, lidé jsou různé. U nás zase nějaký "staromódní sprejer" označkoval jeden sloup nápisem barvou - jo, barvou a štětcem, je to na 99 % - I LOVE PORNO.

Ačkoliv tam se není čemu divit, průměrné hovádko značkující si okolí nápisama obvykle nemá na to, aby si našlo holku, protože to chce taky (někdy) nějakou tu inteligenci. A ta průměrnému sprejerovi či jinému značkovači chybí. Inteligent totiž ví, že "jména hloupých na všech sloupích, o tagu to platí taky" a řídí se tím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)

Kategorie


Přihlášení


Hláška dne

Anonym
před 6759 dny

Hláška #1215

<TeXaN> jakej ma maximalni dosah


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1476 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1781 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2131 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2337 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2552 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

tms
před 8 hodinami

K hlášce #64917

Re: Svatba

While
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

While
před 20 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 22 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.