Detail hlášky #72651

<a> Tak jsem dostal pokutu dva litry za přecházení na červenou.
<b> Si děláš srandu? 2000 jsou horní sazba. Jsi přecházel na červenou po rukách nebo co? :D
<a> No, už mi to chtěli dát jen za dvě kila, ale pak mi začal vyzvánět mobil.
<b> Ty tam máš pořád HWDP od The Analogs??? Ty jsi ale chuj! :D
<a> Kéž by, pořád by byla šance, že by neuměli polsky.
<a> Teď tam mám Pilsner Oiquell - Tisícovka mrtvejch fízlů

Informace o hlášce

Datum přidání: 7. 4. 2014
Kategorie: Hlášky
Autor: asdasd (13 hlášek)
Hlasování: shishak, Rocker-Tialk, Vevoda_Wolf, Jde_na_me_patek, Neuromancer, DJ46, ladys91, Lemra, h0das, mrMys 10 pro a Dovi, mhx47, razden, kabul, CarpeNoctem, tristaver, vooten, speedy89, sparasis, MessY, Taboard89, mala_mys, smrduty_kojot, Alf, Slim2, MartinezZ, madbaker, Darik, Atanono, Foxtrot, Altair, starbuck, Tutanken, Najte, Highlander, izzi_cz, freaky_tomato, piol, Hammer, PikoPirat, Chosen, chachan, fatman, lennyd, Sed, bender123, Blast, ErrorJoe, Wabbit, togi, hasahm, MistrBuBak, CrazzYdiot, Suril, Cercly, Stevie, Sniclman, vinczenzo, Maty991, Stickman, ilyria, Dyfer, wegas, Bellatrix, WellBloud89, Chopper911, Hal9000, rain, Kurosawy, SanDiego, Crazy_Ivan, puki, x800, Ondruch, Finarfin, jenist, jeffsos, Edgarix, kudli, Mishar, ZdenekH123, Beerius, Coolak, jurda, Nevermore, Kunacek, Komunard, crooty, Schmeeczko, Dx, PSK, Vrchov, toop, Flad, kapoka, Smrsta, thadghost, jabadabaduuu, hasa, Zuza-chan, DarkAngel, Rimmer, DanBlack, kbtmichal, Moskva, While, SkyHaven, Frostys, Einhasad, zgrossl, Zelvi, honeybw, nasty, baffiak, DMRaper, matrix17, nevim333, sasagin, DarkDream, naituf, arxarios, Cejda, SmallMongoose, YDraigGoch, hater, Foo_Fighter, Pooka, Rimmoncze, Lorandel, Toblakai, KorYi, Puni, krutoslav, sevenjetc, Witek, peanutka, Tinnarr, Niah, Apophis, zelvak, Blanch, oprs, cylindr, Marcus7, Markuus, Edu, pavelnop, genevieve, Komaar, Annacerv, suah, TidO, SkweerookL, killercat
144 proti
V oblíbených: Satan__666 1 uživatel
Oblíbenost: 3,57 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

06:45
MartinezZ: "Želatinové lázně"
MartinezZ
"Želatinové lázně"
07:03
kalmar: Až jednou chytí mě, tak půjdu do...
silhouette
Až jednou chytí mě, tak půjdu do basy, protože odmítnu platit tak absurdní pokutu a časem se soudní výlohy vyšplhají na takovou částku, že mě za to zavřou. A zavřou mě za něco, co žádným způsobem negativně neovlivnilo žádného živého tvora... Tyhle zákony jsou vrchol výsměchu svobodě...
08:31
Teramon: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
Teramon
Jasně, tak pokuty nebudem vymáhat vůbec a necháme to na lidech, jestli uznají za vhodné je platit. A do basy se skrze nezaplacenou pokutu za přecházení přes přechod vážně nedostaneš. Do exekuce je, do basy ne.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
12:41
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Proč si vymýšlíš? Nepsal jsem nic o nevymáhání pokut, psal jsme o pokutách za nesmysly. Pokud ti pokuty za nesmysly přijdou v pořádku, je to tvoje věc... A do basy se dostanu lehce, protože nejdřív přijde exekutor, ale tomu zcela logicky odmítnu přístup do domu, protože nevím, proč bych se měl nechat okrádat. Pak přijde policie, tam to bude to samý a pak už přijde basa za maření úředního výkonu...
13:54
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Tak jestli ti přijde nesmyslné potencionální ohrožení provozu - ať už plynulosti, nebo bezpečnosti - pak doufám, že nemáš řidičák. Protože není nic lepšího, než začít odbočovat a málem přejet idioty, kteří ti tam na červenou vběhnou.
14:13
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Potenciální ohrožení mi opravdu nevadí. Vadí mi jen skutečné omezení.
Je na to i právní hantýrka, která tuto přiměřenost a míru ohrožení bere v úvahu.
Naše policie, satanžel, nemá právní vzdělání.
Prostě pokud ve dvě ráno přecházíš na červenou a nejbližší auto je 2 km a ještě je zaparkované, tak to není ani potenciální.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
14:21
Teramon: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
Teramon
Ajaj, chceš se s běžným policistou dohadovat o účelnosti dopravně-právních předpisů? Nu jestli je tvým koníčkem obcházení úřadů tak máš možnost nezaplatit, dotáhnout to do správního řízení a pak třeba až k Evropskému soudu pro lidská práva. Ta možnost tady je.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
21:26
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Myslím, že ta právní úprava je tu proto, aby se předešlo nebezpečným situacím. Kdyby měl každý paragraf upravovat okolnosti povolení (a) je dovoleno přejít na červenou, pokud v okolí 30m nejede motorové vozidlo, cyklista, či jezdec na zvířeti; b) je dovoleno přejít na červenou, pokud je od 1-4 ráno a platí a)), měl by každý paragraf několik stran. Stačí, že NOZ má přes tři tisíce paragrafů (upravuje tam i včelstvo).
Samozřejmě, přejít na červenou, když nic nejede, není hrdelní zločin. Z pohledu legislativy je jednodušší to zakázat obecně. A pokud je policista rozumný, odpustí ti to.
Nehledě na to, že mnoho chodců neumí ten provoz odhadnout (důchodci, děti, idioti-co?).
13:21
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Ale toto je opravdu upraveno v obecném výkladu předpisů, učí se to na právnické fakultě.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
13:36
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Možnost přecházet na červenou za určitých podmínek? A hodíš sem tedy prosím zdroj (nejlíp ÚZ)?
14:48
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Vidím, že máš opravdu zajímavé právní povědomí. Obecné právní principy nejsou v ÚZ.
Můžu ale poprosit mého kamaráda, který práva studoval, jestli by mi neposlal nějaké odkazovatelné prameny.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:31
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Pravidla silničního provozu (ÚZ 671) Řízení provozu světelnými signály §74 (1) Pro chodce se užívá těchto signálů dvoubarevné soustavy, popřípadě i doprovodných akustických signálů, které znamenají a) -/- b) "Signál pro chodce se znamením Stůj!", že chodec nesmí vstupovat na vozovku.
Na základě této zákonné úpravy si troufám vyvrátit tvé tvrzení, leda, že by existoval paragraf, který by toto ještě upravoval. Jestli existuje, rád bych znal jeho znění. Vlastním sice vydání ke dni 28.5.2008, troufám si ale tvrdit, že je velice nepravděpodobné, aby se od té doby pravidla měnila.
Jestli ti toto nestačí, specifikuj prosím "obecný právní princip" - ten je dle mého "Co není zakázáno, je dovoleno." Zákon vstup na vozovku (na přechodu za signálu "Stop!", ach ta přesnost) zakazuje.
Právníkem nejsem, ale doufám, že budu v létě přijat. Mé právní podvědomí je dle mého na vyšší, než laické úrovni, rozhodně ale né odborné.
Jak se říká, tisíc právníků, tisíc názorů. Troufám si ale tvrdit, že paragraf 74 hovoří jasně.
15:34
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Omlouvám se, píšu jak prase. "Signál Stůj!"; povědomí; přijat na pf
15:35
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
§ 3

Trestný čin

(1) Trestným činem je pro společnost nebezpečný čin, jehož znaky jsou uvedeny v tomto zákoně.

(2) Čin, jehož stupeň nebezpečnosti pro společnost je nepatrný, není trestným činem, i když jinak vykazuje znaky trestného činu.

(3) K trestnosti činu je třeba úmyslného zavinění, nestanoví-li tento zákon výslovně, že postačí zavinění z nedbalosti.

(4) Stupeň nebezpečnosti činu pro společnost je určován zejména významem chráněného zájmu, který byl činem dotčen, způsobem provedení činu a jeho následky, okolnostmi, za kterých byl čin spáchán, osobou pachatele, mírou jeho zavinění a jeho pohnutkou.

Podobnou úpravu mají i přestupky.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:38
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Ano. Trestní zákoník charakterizuje přestupek a "silniční zákoník" definuje, co má být za přestupek považováno, či nikoliv? Přiznám se, TZ nevlastním, jestli najdeš všechny přestupky, budu rád, když se podělíš.
Dovoluji si ale připomenout, že Pravidla silničního provozu přecházení na červenou zakazují.
15:47
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Přesně tak a z důvodů, které tu byly mnohokrát zmíněny. "Společenská nebezpečnost" pak určuje míru trestu, pokuta, jak vysoká, napomenutí (to je také druh trestu).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:50
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Jo, a ještě slíbená historka o profesorovi pražské právnické fakulty:
"Přecházel na červenou a dopustil se přestupku, ale s odkazem na míru společenské nebezpečnosti tvrdil, že to bylo na odlehlém místě, v čase kdy nic nejezdilo, dobře se rozhlédl a nikoho neohrozil - proto se odvolával na společenskou nebezpečnost, že tam žádná nebyla. Pointa byla, že mu ještě zvýšili pokutu za přestupek (nebo místo napomentí dostal pokutu, to už si nepatuju:)))"
Krásná ukázka zneužití pravomoci veřejného činitele. Hrubá síla (a ješitnost a hloupost) přemohla vzdělání.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
19:04
honeybw: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
honeybw
Hej hochu tak až tě na ty práva vezmou, tak to bude pro tebe asi solidní otřes toho tvého "právního povědomí na výši" :-D Ale zase je fajn, že si aspoň sem tam nějaký ten zákon přečteš. Ale tyvole, chtěl bych vidět tvůj výraz na prvních hodinách teorky, fakt že jo :-D
12:47
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Já zákony nečtu, na to mám absolventa právnické fakulty. Já se hrabu na jiném písečku.
(Ale je pravda, že na jednu postgraduální přednášku jsem tam šel za něj.)
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
20:37
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
"Hej kámo!" Co se bere na prvních hodinách teorky, že mi to tak otřese světem? Nebo narážíš na to, že když tady odsuzuji chození na červenou, tak jsem amiš? Nebo se jen směješ tomu, že jsem se snažil vést diskusi na vyšší úrovni, než jen "hej vole na červenou se nechodí, nebo tě benga daj pokutu! a nasereš řidiče!"
Právníci bývají vnímáni spíše negativně, kdokoliv odkáže na zákonnou úpravu, tak se povyšuje nebo je šašek. Ale nechci se tu s tebou přít, jen bych byl rád, kdybys objasnil "co mi otřese světem"...
18:51
honeybw: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
honeybw
Hej kámo, pravdu má Satan (víceméně dost přesnou), proto si myslím, že se budeš divit. Nebo už se divíš? Jak ti dopadly přijímačky? A ještě teda k Satanovi - komentáře v ÚZ nehledejte, nejsou tam. A nebudou. Nikdo by to totiž nekupoval http://eshop.beck.cz/obcansky-zakonik-i-vi-objednejte-komplet-a-usetrite-3070-kc-d/
15:57
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Mimochodem, tato upřesnění nejsou pak přímo v zákoně, ale v komentářich (ty jsou i v ÚZ), důvodových zprávách. V komplikovanějších případech se přihlíží i k rozsudkům nejvyššího soudu, tzv. judikaturám (tak trochu to připomíná americký precedens).
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
15:59
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Prostě, pokud přeběhneš na červenou, protože na druhé straně leží zraněný člověk, nebudeš na místě zastřelen. Právo opravdu není tak hloupé, jak si lidé někdy myslí.
Někdy je však, naopak, ještě horší.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:15
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Jsem rád, že tu konečně někdo vede normální diskusi. Pozor, pokud přeběhneš na červenou ke zraněnému, je to jednání v krajní nouzi.
Pokud se chceme bavit o konkrétním případu, musíme znát příčinné a okolnostní souvislosti přestupku. Obecně si dovolím říct, že je to zakázáno.
Společenská nebezpečnost je relevantní - když je prázdno, nikoho neohrozíš. To ale nevylučuje fakt, že spousta lidí se podívá doleva a doprava, začne přecházet na červenou a pak se děsně diví, když je málem přejede řidič, který odbočuje z křižovatky na zelenou.
O inteligenci a právní gramotnosti našich policistů bych diskusi nerozváděl... Je to ryze individuální, obecně spíše negativní. Kdybychom znali konkrétní případ, mohli bychom na něj aplikovat precedenty, v obecné rovině ale můžeme brát v potaz spíše komentáře, které už dohledávat nebudu.
17:05
Satan__666: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Tím to asi uzavřeme.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
23:09
nakopnuta_sova: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
nakopnuta_sova
Pokud ve dvě ráno přecházíš na červenou a chytne tě u toho policajt, tak tam musel vyloženě z nudy čekat a jen za tímto účelem mít zapnuté semafory. Bez jistoty, že někoho chytí. A to bych takového chtěl vidět.

Tím neříkám, že by přecházení na červenou nebyl přestupek. Je. Byť často s minimální společenskou nebezpečností právě proto, že koho ohrozím, když svítí červená, jsou tři v noci, auto nikde žádné, tak přejdu a nebudu čekat? A to se pak ukáže, který policajt je slušný a který je kkt čekající na možnost dát pokutičku za každou cenu. Narazil-li bych na druhého, musel bych zaplatit. Ale jeho kktismus by to nevyvracelo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:40
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
heh, další vocas, co si vymejšlí něco, co jsem nikdy neřek... když tě to baví...
18:50
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Takže mi tady vlastně tvrdíš, že pokud přejdu ulici tak, že kvůli mě nemusí nikdo udělat absolutně nic, že tím někoho potenciálně ohrožuju? A co když se nadechnu, to tě taky ohrozí?
20:49
Aristocrat: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Když přejdeš ulici na červenou, porušíš tím právní řád. Jako přecházející jsi účastník dopravního provozu (to i jako chodec na chodníku, ale to je trochu odlišné). Tím, že vstoupíš do vozovky, když máš na přechodu červenou, můžeš ohrozit plynulost či bezpečnost provozu - po lopatě - potencionálně ohrozíš.
Tím, že se nadechneš, tím mě neohrozíš, každý má právo na život.
14:29
Teramon: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
Teramon
Přesně tak, přejitím vozovky na červenou naplníš podstatu přestupku. Na policistovi, coby vykonavateli státní moci je aby posoudil závažnost tvého jednání a má samozřejmě i možnost upustit od potrestání.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
22:33
grgin: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
ano .. tím že se nadechneš spotřebováváš kyslík, který by mi potenciálně mohl někdy v budoucnu chybět, takže mě potenciálně ohrožuješ :3 /just trolling/
"Cizí neštěstí potěší víc než vlastní úspěch"
10:54
togi: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
togi
Co je absurdního na tom, že nedodržuješ ani ty nejzákladnější pravidla které tu jsou a navíc ohrožuješ nejen sebe, ale i okolí? V tomto případě tedy řidiče a kolemjdoucí (až se ti bude chtít řidič vyhnout a někam to strhne). Hned jsme u možného negativního ovlivnění živého tvora;-)
V dnešní uspěchané době jsou někteří lidé IN, někteří OUT. My jsme OFF ROAD.
12:27
Creegl: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Já myslím, že kalmar narážel na fakt, že za přechod na červenou mu chtěli dát dvě kila a to je v pořádku. Ale že za volbu vyzvánění tu sazbu desetkrát zvedli a to už v pořádku není.
12:47
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Ne, takhle jsem to rozhodně nemyslel. O volbě vyzvánění nevím nic a pokuta za to, že jdu po ulici a nikomu jsem nic neudělal, mi připadá absurdní... Nemluvím o žádném skákání pod kola, mluvím o situaci, kdy nikde nic nejede a já bych měl podle zákona stát jako penis...
12:50
Creegl: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
No tak to sem myslel špatně, každopádně i s tím přecházením souhlasím, ovšem z hlášky není patrné zda něco jelo nebo ne. Pokud široko daleko nic nejede taky považuju za debilitu stát jenom kvůli červenýmu světýlku a čekat až se u přechodu začnou štosovat auta, protože to červený světýlko se změnilo na zelený.
12:45
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Ta první otázka je naprosto nelogická, o žádné takové absurditě jsem nepsal. Dále nevím, jak jsi přišel na to, že někoho ohrožuji? Pokud široko daleko nic nejede a já přejdu, tak jsem tím někoho ohrozil? Proč si domýšlíš něco, co jsem nenapsal? Jasně jsem napsal, že nikoho neohrožuji ani negativně neovlivňuji, tak nechápu, proč mi tady píšeš o tom, že se mi musí řidič vyhýbat. Ne, když jede auto, tak stojím. Když nic nejede, tak jdu a je mi buřt, kde jsou jaký barvy. Tohle myšlení vede jenom k nehodám, lidi se spoléhají na pravidla a ne na vlastní hlavu a vlastní oči... Úplně stejně bych mohl já psát o tobě, že až budeš mít zelenou a pojede auto (třeba řidič na červenou) tak mu tam skočíš, protože máš přece zelenou. Ale já nemám potřebu si něco vymýšlet, jako ty...
13:42
togi: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
togi
hezky si překrucuješ to, co jsem napsal. Pokud porušíš zákon (což přecházení na červenou porušení je), tak je logický, že pokutu platit budeš i kdyby v okruhu 20km nejelo žádné auto. Navíc když už jsi natolik pitomý, že při rozhlížení sis sice všiml, že nic nejede, ale přehlédl jsi dvě deflexní bundy, necháš si napařit pokutu, pak nezaplatíš ani ty dvě stovky (nebo v tomhle případě dost přehnaný 2000), tak se nemůžeš divit, že ti dluh bude narůstat a časem na tebe půjde exekuce. O tom, jak vypadá česká exekuce už se bavit nebudeme, protože je naprosto postavená na hlavu a za ty dvě stovky jsou schopní ti sebrat i barák... Moje první otázka nelogická není, protože když nedodržuješ pravidla a ještě se necháš chytit, tak na té pokutě nic absurdního není. Můj příklad byl hnaný do extrému, ale tahle situace nastat může, takže je pokuta oprávněná. Naprosto nesmyslné je to, co jsi splodil ty: "Úplně stejně bych mohl já psát o tobě, že až budeš mít zelenou a pojede auto (třeba řidič na červenou) tak mu tam skočíš, protože máš přece zelenou. Ale já nemám potřebu si něco vymýšlet, jako ty...", protože v takovém případě podle stejné logiky je na vině řidič a když jsi za volantem, tak na červené taky stojíš i když nikde nic nejede a nebo někdo nepřechází. Jednou jsi účastník silníčního provozu, tak pro tebe platí pravidla.
V dnešní uspěchané době jsou někteří lidé IN, někteří OUT. My jsme OFF ROAD.
18:43
kalmar: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
silhouette
Já jsem nic nepřekroutil, ale ty sis hodně vymyslel. Nevím, proč by mě měli zajímat nějaký švestky, když svým chováním nepůsobím nikomu žádnou újmu (což rozhodně nepůsobím, pokud jdu jen tak volně po ulici, po které nejedou žádná auta). Proč sem taháš, že si nechám napařit pokutu? Vždyť o to právě jde, že ta pokuta je úplně dementní. Chápeš tu podstatu, že se tady dávají pokuty za chování, které nikomu neškodí? Protože to je jádro pudla a ten důvod, proč tady o tom píšu...
19:37
togi: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
togi
Jak tak koukám, tak nemá cenu ti to vysvětlovat. Pokud jsi to nepochopil, tak je to zbytečné a jak tak koukám, tak si ani nepamatuješ, co jsi napsal a o čem se bavíme.
V dnešní uspěchané době jsou někteří lidé IN, někteří OUT. My jsme OFF ROAD.
17:34
peanutka: Re: Až jednou chytí mě, tak půjd...
peanutka
Že se rozčiluješ a vůbec se tady s panem známým anarchistou bavíš...
Pobody's nerfect.
08:35
himself: Už je to hodně dávno, co jsem da...
silhouette
Už je to hodně dávno, co jsem dal dvakrát krátce za sebou dvě kila za přecházení na červenou.
Tehdy jsem vyfrknul toto:

Kluk a holka měli pěknou policejní vestu,
když jsem spěchal na autobus, zkřížili mou cestu
Že prý chodit na červenou může stát dva tácy,
ať se vážně nezlobím, že dělají svou práci

V podstatě se omlouvali, slečna byla milá
nakonec se usnesli, že zaplatím dvě kila
Pointa je trochu smutná: na zpáteční trase
protože mě pobavili, podpořím je zase
Toto je podpis
09:12
deWolf: To je zajímavý. Pokud se tu obje...
deWolf
To je zajímavý. Pokud se tu objeví příspěvek o alkoholu za volantem nebo překročené rychlosti, jsou všichni sborově proti zatímco přecházení na červenou je znakem hrdinství a všichni se k tomu hrdě hlásí.
Lupus in fabula
09:27
Teramon: Re: To je zajímavý. Pokud se tu...
Teramon
Kdo se tady k tomu hrdě hlásí? Ze 4 přispěvatelů tady zkušenost s pokutou přiznal jeden, druhý naznačil. Asi okrajový význam slov "všichni" a "hrdě se hlásit."
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
10:47
nakopnuta_sova: Re: To je zajímavý. Pokud se tu...
nakopnuta_sova
Všichni ne.
Já se přiznám, že to občas taky spáchám, ale obvykle na místě, kde účel semaforu chápe asi jen ten, kdo ho tam dal a že je pro chodce "na tlačítko", tím to moc nevylepšil. Kor dnes při přednosti chodců by tam ten semafor dle mne vůbec nemusel být. A pokud zrovna nic nejede, což je dost často, přece nebudu čekat půl minuty jako oud, než tam skočí zelená. Ale kdyby mě náhodou mapsli, bez keců zaplatím.
Jo a pod vlivem alkoholu nejezdím, to už je přes hranici.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:21
Satan__666: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
To mi připomnělo můj nezákonný přístup:
Je kousek od mého bydliště semafor s tlačítkem. Když ho zmáčkneš, naskočí ti dost rychle zelená a autům na docela dlouho červená. Když to jde, snažím se přeběhnout na červenou, abych zbytečně neblokoval auta.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:31
roni: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
V Brně poblíž zimáku podobná situace (přítel za stejnou ohleduplnost zaplatil tři kila).
12:51
kalmar: Re: To je zajímavý. Pokud se tu...
silhouette
Přemíru alkoholu odsuzuji obecně (jsem abstinent), jinak 1-2 piva před jízdou bych nikdy neodsoudil. Rychlou jízdu taky neodsuzuji, leda tak jízdu nebezpečnou. A přechází na červenou není hrdinství, ale čekání na zelenou, když nic nejede, je zbytečnost. Prostá a obyčejná zbytečnost, věc, která vůbec nikomu a nijak nepomůže ani neprospěje. Můžeš to klidně dělat, je mi to fuk. Když ti není líto času, kdy jenom tak zbůhdarma stojíš a čumíš...
13:06
Lothias: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Možná že kdyby ses někdy napil, nebyl bys jak osina v prdeli.
14:23
Satan__666: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Vidím, že jsi výjimečně střízlivý.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
18:45
kalmar: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Osiny v prdeli jsou benga, který buzerujou za chování, které nikomu nijak neubližuje. Pořád se bavím o přecházení na červenou například ve 4 ráno, kdy jsou ulice naprosto vymetené. Klidně to může být i jindy, ale je tam ta podmínka, že tím nikoho neohrozím ani neomezím... A stejně dostanu pokutu
20:56
honeybw: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
honeybw
Těším se na nový návrh Zákona o provozu na pozemních komunikacích, tzv. Kalmarovu novelu, v odborných kruzích též lehce ironicky nazývanou "přechodový zákon." Jistě si tam s touto problematikou hravě poradí a vše bude šlapat jako švýcarské hodinky, nehodovost klesne do záporných čísel. A nebo že by neudělal nic konstruktivního a jenom sral na pravidla a nadával na jejich vymáhání? I to je cesta. Přece každý může dostatečně přesně posoudit kdy se jak chovat a nepotřebuje žádnou normativní úpravu...
21:05
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Aneb ať žije anarchie. Normálně kalmar, kandiduj, každý by měl mít právo porušit právo!
19:10
Satan__666: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Jo a taky se mi líbí, jak nevíte, jestli Kalmarovi vyčítat pití nebo nepití alkoholu.
Už dlouho jsem (tu) neviděl tak hezkou ukázku platnosti toho rčení o bití psa.
Holí je tu opravdu hodně, o demagogii nemluvě.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
11:45
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Když se na mě někdo začne utrhovat vulgarismy, a snaží se argumentovat jako malé dítě, je to na pováženou. Každý máme jiné limity, ale schvalovat alkohol před jízdou, když to zákon zakazuje a je příčinou tolika nehod? To už mi přijde nehorázné a udělám si díky tomu dostatečný obrázek o diskutérovi.
Možná se přišel jen pohádat, možná mu to nedochází.
12:08
Satan__666: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Když se podívám do diskuse, vidím, kdo se přišel pohádat.
Polovina diskutujících si něco domyslela a pak mu to vyčetla.
Já už bych pak na jeho místě taky reagoval podrážděně.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
12:30
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Když vidím názor, buď se s ním ztotožním, nebo se ho snažím vyvrátit.
Mnoho lidí neumí přijmout názor druhého. Pokud někde někdo něco napíše a pak podrážděně reaguje na (dle mého) správné a zákonem podložené argumenty, či snahu o diskusi na téma, neměl by přispívat vůbec, aby se diskusi vyhnul. Pokud cíleně přispívá, aby se hádal, pak je jeho jednání pochopitelné.
22:40
nakopnuta_sova: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
nakopnuta_sova
Co je na tom osinoidního, však má pravdu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:59
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Tak jestli ti přijde v pořádku alkohol před jízdou, pak už se tvým komentářům nedivím :).
18:47
kalmar: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Ty taky piješ alkohol před jízdou, tak si na mě neotvírej držku. Jde jenom o to, kolik ho vypiješ a jak dlouho před jízdou. To je podstata problému. Proto jsem tam napsal přemíra, všiml sis? asi ne, jinak bys takový hovna nepsal...
20:45
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
Já asi právě na rozdíl od tebe před jízdou nepiji. Třeba sem abstinent. Ale asi ti nemá cenu vysvětlovat, že před jízdou, znamená být pod vlivem během jízdy.
Podle tvého psaného projevu jsem si o tobě udělal dostatečný obrázek, stačí ty vulgarismy.
20:51
Aristocrat: Re: To je zajímavý. Pokud se tu
silhouette
"jsem; pít před jízdou
14:18
Satan__666: Re: To je zajímavý. Pokud se tu...
silhouette
Ty jsi fakt vůl. O hrdinství tady mluvíš akorát tak ty.
Kdybys začal opici krmit a dal jí tablet, nikdy ze stromu nesleze.
16:07
madbaker: Stoji za plus
madbaker
Ta hlaska stoji za plus za to, co tu...ee..sem to zapomnel...
21:56
YDraigGoch: Tak taky s trochou do mlýnku
YDraigGoch
Tak taky s trochou do mlýnku... vyvstala u mne potřeba přejíti komunikacim leč nejbližší přechodník čuliže žirafa... krokodýl... nějaké africké zvíře, vzal to ďas (mořský)... byl zabarikádován odtahovým vozem. I rozhodla jsem sobě, že když tento obejdu těsně okolo, nic se nestane. A co se nestalo - vyskočil na mne, jak z pimprdlového dívadýlka panáček jak švestička modrý a jal se mne jebati, že jest mi pouze po vyznačeném přechodu přecházeti... debata byla plodná, vtipná a nic mne nestála... a proč to vůbec vykládám?
Aha, bo jsem se picla a nevím, co melu...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 78 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.