Detail hlášky #71399

<jirkan> cus
<Opletalus> This is antispam filter ShitloadDecreaser. To make further messages delivered successfully, please answer correctly the following randomly generated question. What is the result of 6 / 0?
<jirkan> hm... tak s tebou uz asi moc nepokecam

Informace o hlášce

Datum přidání: 29. 7. 2013
Kategorie: Hlášky
Autor: Yerdanban (4 hlášky)
Hlasování: Radek9, ottoflick, Dovi, Mermeoth, Stickman, Frostys, Juggernaut, honeybw, priba, Trigger, xammy, Caaslav, lennyd, Schade105, staccey, Funin, suah, Ripper, Tommij, zelvak, zgrossl, Auticko, hasa, Kriz22, Adri, coolio, oprs, Sten, Sousuke_, Bellatrix, arxarios, izzi_cz, piol, jumbee, Ciselnak, pletiplot, DivkaHromu, Marty008cz, Lucky, cylindr, Freedom-soldier, Ondruch, Eskymak, Imzadi, Notie, pepik, Atanono, Sycak, bender123, darknes681, indigomejor, uSmlJn, Somik, popik34, Foxtrot, srnka, Dx, TidO, swan972, PHiLiPZ, Darik, WellBloud89, hmmc, Somme, Tutanken, despy, bumbik, Petrnka, Pajahartlik, SkyHaven, Chosen, Kolouch, Doktor, takylama, Neuromancer, ramfis, Foo_Fighter, reuef, bosorka, Hammer, chachan, Komaar, Chopper911, Rimmoncze, Aki-chan, DanBlack, eagle7, tomzi, finnean, Perun, Falcon, Blast, peca, Kogaku, Alf, Katand, sucker13, Bakys7, Sejsel, PetrK, Maddy, kuras, Hroner, Inf1n1tyy, Bejshark, ReadyHC, drtikol, Koriss, Herda, mmkk, Allka, Lorddreath, -dup-, peanutka, Coolak, puki, CarpeNoctem, Loty, AffoEx, Karryanna, iqtiqe, Crazy_Ivan, Perosh, Lorandel, kubile, DarkDream, mattysek_com, Sarsaparillos, vmartin, xificurk, sendvo, OpaGe, Aiza, UnLiMiTeD, KairiRatten, Voldik, binex, Suril, Rocker-Tialk, potas, char_t, maroshka, Puni, Markuus, Harys, Zuza-chan, Ciko, PavlinII, bounick, Bastard, Jehudo, CrazzYdiot, GiGaB4yt, DakuHonoo, chap, LuckeRcz, Dejf21, Liman, Ploki, ursus, johny, Apophis, Ruiner, woski, horry, Kontrash, Hamagen, burzoust, japan, steinham, dorry, calexman, Cuthalion, Finer5950, wax07, _CJ_, hasahm, Kenny, Thab, nwkt, rossifan, Denebola, niiemand, Soudce, BooBee, DragoonX, Snake, bebecha, krutoslav, Royce, Aya17, Nekromancer, Natsumii, freferg, Mervin, Shadow606, Monty812, mladek2, LukiF, CIMBI, Ruprecht, PikoPirat, Nathaniel, alik55, Beerius, Renee, Dingous, zuzka2727, Ryom4, JanW, papuce, jas, carlos05, jackobek, Macounek, tenebre, Danik02, theSlayer, Sidi, teye, Wolfeek, KeeperX, Miguel, reep, Skay, robdrak, PSK, Ciclonwar, mixer, sevenjetc, Wery, Pepul, Jumbo, logout, SmithF, makr009, jezzy, togi, Rotwajler24, DMDave92, Derevin, Finarfin, tomcoko, LittleOmig, Kid, JohnDoom, vinczenzo, Goues, fekalmaster, Dindo, Eveni, Jakuje, TerroX221, dominikmatus, KaseO, paapi, jogino, spiderpig, vaevictis, mirak2, Thargas, Atlantis, DzonyGate, karlosnet, Dyfer, Tlustej, TheReptalek, ScH0ll_kIll3r, Correy, fabiocz, bradl3y, Milhauzz18, CPY, kocicak, Raptore, domvala, cooly, Honza0297, Moskva, clupko, OmeGa, Mishar, elvellon, Becher1, Dargen_Scorpio, anezkaceska, nitram1234, Vrchov, Remixxx, KrizovaN, czHONAN, mismas, niemand, kudli, arain, tubler, noonick, pepa1d, dwander, Cyberdragon, mike2406, timurek, Charly, LaserJet, Flad, manikmanik, kazlik, chearius, GrayLite, shine, olejovka, Morv, sanka19, love--sucks, Ravenek, Marthy, koblih99, ajgl, incucu, Hi-An, Hanzik, DominiQuiz, chuckier, DomiBullet, Bumerank, Kratter, Witek, griffin, Griffon, charssy, LukasK, Cejda, jirik, DeathsDream, Wendeee, weerts, Highlander, krisikowa, Sally, Gobledon, Rupreecht, masozravapalma, Bart, Kacos, Lamer666, Bazim, jerryk, 3wl4k, polikit, jurda, Ajsin, Kunacek, Kubis88, Dorflow, ladys91, IllidanS4, assim, zax52, dorten, Lahvout, bartishe, Lidulinka, Matesss, rain, fatalixi, Vault, brumla, GICaesar, DMRaper, renca84, beca, nepoveda, Jozxyqk, RampaMekKvak, Sweetus, JSH, Alcarmo, Sirobrius, xjendax, Tolsimir, Iwina, Habo, BigJerry, Shadowmaster, hrhr2, fernet, Evidence, zzuzi, werisec, Fatal1t, xkobram, DiNeRo, DJ307, genius920308, Groove, drvaca, Tewet, Grez, magalhao, webhead, Greendroid, Mirator, Pajusa, Ghofig, Schrodinger, Kagero, luciferrus, matej21, konohamaru44, Melebius, codex, cinderella, killberrybill, Tomeamis, pospa, Georgo, ramon, PatchmaN, w3m, dohaje, maucelka, Einhasad, sark, Mich3lin, riwy, Eurostoxx, Mikyy, koso, grubos, Elisabetha, Lemra, KaMilka, kollma, evee, 350ztom, hostar, Kosta, Ero-sama, silvergold, zvejkaL, Zlatushiq, SirPesZ, JainaProudmoor, Cubis, cako, Kyblik, HollyFury, Georgo10, Derrotado, SantaSatan, majki26, Dakr, Posky, simgiran, leos, Hundur, Juga, sirarag, carmine11, kriplozoik, p3cowx, linuxuser, killerm12, sukuban, Raky, Setton, 3D_Crab, bady, pavelnop, KalamityJane, Metzgermeister, TheOnek, BlastFX, MarkyF, fifik87, Zapp, JayDee8, Ernee, O`Neill, AsciiWolf, Niaz, Treela, Bety888, F_u_g_a_s, TunniQ, NoxArt, harpel, abouttabs, Braveman, e-litt, Kwisatz_Haderach, kapitan_vysocina, Kerrika, pospa9, Liquor, chudst, mdonaat, WikeCherry, 3bitka, kukurica, lenorek, KorYi, DavSpa, silures, rendlik, S4crifice, anela, Danad, doumr, angie-metalbee, brutal_revenge, Waal, unchained, millcEK, MistrBuBak, Kapitan, pivak, Marox, Ghulas, PepaHribek, marsu7, radiii, lvalenta, aloofness, ciakval, Lee1503, Elgurth, skylinex, rionka 529 pro a crooty, joocker, Zelvi, Math3s, Najte, soustruh, Sed, While, tristaver, M4rtin, Altair, HOLAS, kbtmichal, yannush, Marcus7, Bendom, smrduty_kojot, majlos91, freaky_tomato, Maty991, hellequine, Kethryn, Niah, Slim2, rushid, HateMePls, matrix17, DarthOptimus, Ozzelot, kapriiik, speedy89, berounskej, DarkAngel, Vevoda_Wolf, Tominas, donny, Schmeeczko, razden, YDraigGoch, shaby, Einherjar, wegas, ChromN, t00thy, Ejmin, kapoka, SmallMongoose, Metis, TomEF, alaqella, cacadore, lerra, Majkl26, Tinnarr, Nevermore, Miruska23, cloxy, ScOrPiOn9, perfect, FelcL, LUCYcz, killercat, mopak, inkara, albona, hafi, nevim333, Eslinecka, Deianeira, Darkenius, petya, Toblakai, vooten, BearPeter, Bilbo_Turambar, pute, e-jirka, Eduard, maia, AMD, mmeridius, Ruwik, Nikeman, frlo, OttoCZ, Sh4d0W, Gego, Sobosss, MallBare, rotten77, JezdecForevus, BMJackal, Trny, xkox, vasek004, Lineman, Nighters, Suerte, prostesva, killka, JerichoBM, Sotna[A], serminator, FrenkyB, Annacerv, EnterTheNameHere, sliwowitz, barney33, Stevie, Wabbit, skamenik, Januska, romanpazout, LosFilipos, viacik, belisek, durmmi, AllOs, deemarc, tabooface, Kate456, kajsd, ubozak, ErrorJoe, genesiss, Shark94, schoobi, Piitr, Goodlike, def84, Artcorist, lilo, smejdy, Yukina, Komunard, IDDQD, shaggy, hanes87, jinis, Keeehi, melounovycukr, Gasert, Vincent, emkac, Tirael, czebe, jfk, q, SteGo_Saur_CZ, alpov, MoiJe, Xiopko, HardLock, Trungsi, mmarrtinn, RodneY, ententeak, patapufa, tobytja, Slay, xxkenny, Calvera, miim, Beast, Recik, janson, Psycho_O, Geret, wailord, h0das, misch, Mari05, Daysi, geckon, selmi, Diplomat, Beezer, redog, ilyria, mord_cour, chernobyl, Zodi4c, caarymary, holion, Sarka, Darkk, Blanium, Elephie, Universal, teerinka7, MessY, nester, mesie, Frigi, psychous3, Tonco, shitcool, steffyno, Botan, Blanch, GRIF, Marsian, Mungo, SPOK, Ialemos, metrixm, Dan, Moneta, mullDie, necro, tomis, NiaWolf, queeny31, Simmy, statan, aalfred, freibo, czaki, Filek, scarlaxx
220 proti
V oblíbených: bumbik, Bakys7, TerroX221, hajduluk, fenos19, aloofness 6 uživatelů
Oblíbenost: 67,27 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

17:48
Yerdanban: Český překlad
silhouette
"Toto je antispamový filtr ShitloadDecreaser. Pro doručení budoucích zpráv musíte nejprve správně zodpovědět následující náhodně generovanou otázku. Kolik je 6 / 0?"
18:11
Ozchar: Re: Český překlad
silhouette
SyntaxError.
00:21
yaccz: Re: Český překlad
silhouette
syntax je v poradku ty pako
18:52
dominio: Re: Český překlad
silhouette
Upřímně, kdo tu z místních tomu nebude rozumět? Však je tu polovina lidí geeků a druhá se k tomuhle ani nedostane.
19:00
Yerdanban: Re: Český překlad
silhouette
Ano, to máš asi pravdu :-). Pravidla ovšem praví:

"Pointa hlášky musí být v českém nebo slovenském jazyce. Hláška musí být srozumitelná běžnému čtenáři."

A protože se mi nechtělo vkládat překlad přímo do hlášky a trochu tak narušit autenticitu, vložil jsem to alespoň jako komentář, aby to čtenář případně měl hned na očích.
19:26
sg_sysel: Re: Český překlad
sg_sysel
Myslím, žes to udělal optimálně: ten, kdo tomu rozumí (tzn. skoro všichni tady), by jinak nadával na vysočinovitý a příliš dlouhý komentář, ostatní se můžou vždycky podívat do diskuze; kdybys nedal překlad nikam, budeme rýpat s pravidly, kdybys to přeložil v citaci, ztrácíš původnost.
"I love the smell of gelatine in the morning!"-Col. Bill Kilgopher, Lamercalypse Now
11:36
dominio: Re: Český překlad
silhouette
Dobře, nejsem tu až tak dlouho ne to, abych tohle věděl, a o pravidla zájem nemám. Každopádně teda máte pravdu, udělal asi nejlépe.
03:40
nakopnuta_sova: Re: Český překlad
nakopnuta_sova
"o pravidla zájem nemám" - ale měl bys mít. Pak bys zjistil, co tu nemáme rádi a vyvaroval by ses toho - napřiklad :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:05
While: Re: Český překlad
While
Co tu nemáme rádi, teď to nevím ani já. Máme ta kritéria také úplně jinde než v roce 2013. A navíc si to nejspíš nepřečte. :) Já vlastně zapomněl, ty rád mluvíš k mrtvým duším. ;)
I don't know and I don't care.
14:57
nakopnuta_sova: Re: Český překlad
nakopnuta_sova
To je jasné, že si to nepřečte, ale říct jsem to musel. Je to totiž tak nějak smutně čecháčkovské - "o pravidla zájem nemám". A když takoví přesně podle pravidel dostanou přes prsty, ještě jsou uražení.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:31
Zelvi: Re: Český překlad
Zelvi
On sám je mrtvá duše, tak co chceš.
Ddim crwban yma.
07:15
While: Re: Český překlad
While
Vrána, totiž sova k sově sedá?
I don't know and I don't care.
03:39
nakopnuta_sova: Re: Český překlad
nakopnuta_sova
V množině reálných čísel nulou dělit nelze.

Snad jsem řekl dobře základněškolní poučku "nulou dělit nejde", kterou mi vyvrátili až na střední s tím, že "paní učitelky vám měly říci, že "nulou dělit ještě neumíme", bylo by to lepší než jejich NULOU DĚLIT NELZE.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:21
Mermeoth: Ať žijou náhodně generované otáz...
silhouette
Ať žijou náhodně generované otázky :D
18:35
Sed: To jsou zase ty fórky ohledně dě...
Sed
To jsou zase ty fórky ohledně dělení nulou. Škoda, že o tom s největší pravděpodobností nevíte nic.
Kappa
18:44
Rimmer: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Rimmer
Vim, ze to neudela nic dobryho! http://lost100pounds.files.wordpress.com/2011/12/divide-by-zero1.jpg
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
18:51
honeybw: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
honeybw
Tak sem střel odpověď, kterou bys tomu antispamu napsal, ať jsme o něco chytřejší ;).
19:10
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
Pokud "/" značí operaci dělení, pak žijete od základky ve lži. Tehdy Vám řekli, že nulou se dělit nedá, ale mysleli tím jen, že v oboru reálných číslech není dělení nulou definováno. Samozřejmě, že obvykle, když něco zadáš bez komentáře, každý očekává, že se pracuje s reálnými čísly, ale třeba v oboru imaginárních čísel by bylo řešení nekonečno.

Odpověď by vypadala takto: not defined.
Kappa
19:16
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
A tím nijak netvrdím, že by to prošlo tou antispamovou ochranou, popřípadě ubralo na vtipnosti.
Kappa
22:24
honeybw: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
honeybw
To je super, že nic takového netvrdíš. Možná bude lepší si to příště uvědomit dřív, než napíšeš takový milý komentář, Sede matematický génie.
22:43
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
Nechápu.
Kappa
23:26
honeybw: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
honeybw
V tomto ti bohužel musím dát za pravdu, nějak se mi nepodařilo se vyjádřit, snad to bude příště lepší =). http://youtu.be/0hphrrH-LbM?t=1m37s
20:49
Juggernaut: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
silhouette
Mohl bys prosím vysvětlit, co podle tebe znamená "imaginární číslo"? Znám imaginární část komplexního čísla, ale na imaginární číslo se nějak nechytá ani google. Nicméně ani s komplexními čísly si moc nepomůžeš.
Souhlasil bych sice s tím, že nulou se někdy dělit dá, ale jen za určitých okolností. Například pokud by ta nula byla "kladná" tak by výsledek byl plus nekonečno, pokud "záporná" tak mínus nekonečno. Pokud ale o té nule není řečeno nic (což je tento případ), tak ten výraz prostě není definovaný. A celkem bych si to troufnul tvrdit, že to platí i v tvých "imaginárních číslech".
22:30
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
Samozřejmě komplexní. V komplexních číslech ovšem žádné plus nebo mínus nekonečno neexistuje. Já se možná přepsal, ale ty píšeš blbosti, až se mi oči převrátily.
Kappa
23:35
Radek9: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
silhouette
A ty jsi vylezl z jaké školy? :-) Komplexní čísla jsou nadmnožina reálných, takže tam logicky nekonečno je. Stejně tak ti komplexní čísla nijak nepomohou při dělení nulou, to prostě v obecné matematice (i když se mi to osobně nelíbí) nejde.
10:03
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
Je tam nekonečno a je jen jedno. A s tím dělením nulou jsi také mimo, takže jsi nejspíše ze špatné vysoké školy ty. http://cs.wikipedia.org/wiki/Dělení_nulou
Kappa
10:49
Sethiel: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sethiel
Sede, kdybys to tu nepropagoval tímhle agresivním způsobem "všichni jste blbci, jen já vím", dalo by se ti v klidu říct (a ukázat), že nemáš pravdu. Takhle to vede tak maximálně k flamu. Rozhodni se, jestli seš matematik nebo troll.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
22:54
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
Všichni znalí ví, že na lamer.cz jsem troll. Tak proč to všichni začali brát tak vážně. Každopádně, asi jsem to napsal moc špatně, to "vy" si může každý vyložit dle svého. Konec z mé strany.
Kappa
14:54
Karryanna: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
silhouette
Argumentování Wikinou? Tak já to zkusím taky.
http://en.wikipedia.org/wiki/Division_by_zero#In_algebra
14:50
Karryanna: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
silhouette
Já mám pocit, že my pracovali jednak s reálnými čísly, jednak s reálnými čísly rozšířenými o nekonečno, takže s tím, že tam logicky nekonečno je, to možná taky není tak snadné O:) Ale ruku do ohně bych za to nedala, je to příliš dlouho, co jsme to probírali.
15:38
peanutka: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
peanutka
Tyvole (to je na Radka). V R1 máš PLUS nekonečno a MÍNUS nekonečno, žádný "prostě nekonečno". V C1 (tedy v podstatě R2 akorát se dá velmi velmi šikovně zneužít to, že C je těleso) není žádné plus/mínus nekonečno. Tam je to vaše "prostě nekonečno". Vysvětlovat to blíž je tady asi zbytečný, berte to jako fakt. A pokud někdo přijme dohodu, že definuje z/0=nekonečno, z je z C/{0} (i kdyby bylo ryze reálné/imaginární!), pak je to korektní definice.
Pobody's nerfect.
18:16
Sethiel: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sethiel
Prosím všechny přirozeně kriticky nesmýšlející lidi, aby nebrali jako fakt cokoliv, kde někdo napíše něco ve smyslu "Je zbytečný to vysvětlovat, berte to jako fakt." Poměrně zřídka to bývá skutečně fakt a často je vysvětlení na místě.

Já to tu rozebírat nechtěl, ale už jsou tu tři lidi, co tu úmyslně nebo neúmyslně matou. Reálná čísla ani komplexní čísla NEOBSAHUJÍ ani kladné, ani záporné, ani žádné jiné nekonečno. Dělit nulou se na nich nedá, dodefinování výsledku téhle operace jakkoliv vede k vnitřně rozporné struktuře, ve které platí cokoliv (odsud pocházejí matematické srandičky dokazující, že 1=2 a tak podobně).

Jsem přesvědčen (i když zrovna tohle netvrdím se 100% jistotou, už je to nějaká doba, co jsem měl algebru), že to platí pro všechny tzv. obory integrity.

Existují struktury, které dělení nulou umožňují. V tu chvíli už to ale není přesně to dělení, které se všichni učíme na základce - taková struktura a takové dělení jsou prostě zadefinovány trošku jinak a řídí se jinými pravidly. Většinou jsou to poměrně speciální případy, se kterými se ani člověk, který se matematikou nějak okrajově zabývá, nikdy v životě nesetká. Já osobně neznám jediný případ, kde by se takové struktury nějak prakticky aplikovaly (což neříká, že neexistují, ale že jsou vzácné).
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
00:48
peanutka: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
peanutka
A říkám něco o základkovém dělení? Meleme tady jeden o koze a druhý o voze, přitom to myslíme správně. Sed správně "zažertoval", Sethiel se urazil, všichni ostatní se toho chytli a píšou se tu kraviny.

Pro další debatu radši přikládám citaci z mathworld.wolfram.com, kde je to vysvětleno velmi polopaticky (mi nadávají všude, že nic neumím hezky vysvětlit, tak si radši pomůžu, nebo mě tady zase někdo chytne za slovíčko):

There are, however, contexts in which division by zero can be considered as defined. For example, division by zero z/0 for z in C^*!=0 in the extended complex plane C-* is defined to be a quantity known as complex infinity. This definition expresses the fact that, for z!=0, lim_(w->0)z/w=infty (i.e., complex infinity). However, even though the formal statement 1/0=infty is permitted in C-*, note that this does not mean that 1=0·infty. Zero does not have a multiplicative inverse under any circumstances.

Uznávám, chybí mi tam uzávěr R resp. C, nebo-jak-to-chcete-vyjadřovat, jsem zvyklá, že se to bere tak nějak automaticky, zvláště, když se tady s tím začlo.
Pobody's nerfect.
01:03
peanutka: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
peanutka
Jo a s chytáním za slovíčko to nemyslím zle, jen do mě;) Ještě měsíc, než ze mě bude víc fyzik než cokoliv jinýho, tak ať si to vyžeru;).
Pobody's nerfect.
10:02
Sethiel: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sethiel
Peanutka: Nevím, z čeho se ti zdá, že jsem se urazil. Kromě toho, že jsem na začátku upozornil, že Sed to podává dost arogantně, se normálně účastním diskuze. Teď, když jsi to začala motat ještě ty, tak mi navíc přišlo vhodný, aby to tu bylo někde napsáno správně, aby si to třeba někdo do budoucna nezapamatoval blbě.

Pokud jsi skutečně aspoň okrajově matematička, tak sis všimla, že ten tvůj vykopírovaný text nemluví o oboru komplexních čísel. :) To "extended" tam není jen tak pro nic za nic.

Neznám jedinýho matematika, který by použil výraz "slovíčkařit" - všichni totiž ví, že matematika je formální a přesná a stojí a padá s tímhle naprosto přesným vyjadřováním. Jedno slovíčko snadno může změnit celý tvrzení. To je jako kdybys v chirurgii prohlásila "nebudeme to hrotit s tou hygienou, tady ten rezavej skalpel bude v pohodě stačit". :)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
16:41
peanutka: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
peanutka
Nemusíš na mě mluvit jako na pětiletou. Všechno, co říkáš, vim, proto taky říkám, že:
1) explcitně nemám zdůrazněné R1*/C1*, nevim, jak ty, ale já když se bavím "s přáteli", očekávám, že takovéhle "z kontextu vyplývající samozřejmosti" jsou samozřejmostmi.
2) "...jen do mě." A když chceš být tak exaktní, nevím o tom, že jsem někde použila výraz "slovíčkařit" :-p
Pobody's nerfect.
21:41
insaina: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
insaina
no tak to bych chtěla vidět tu pětiletou, co by cokoli z téhle diskuse pochopila .D
můj fialový poník už nemůže pít marmeládu z komína, protože mu slepice nedělají dobře | nemám ráda banány a loupu je od stopky
12:53
CPY: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
22:05
Sethiel: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sethiel
"Škoda, že o tom s největší pravděpodobností nevíte nic."

Páni, takhle arogantní hláška už na Lameru dlouho nebyla. To se to tu zas rozjíždí. Zvlášť mě to udivuje od člověka, kterej o tom očividně neví nic - soudě podle následujícího komentáře o "imaginárních" číslech.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
22:31
Sed: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Sed
A v čem je arogantní?
Kappa
02:06
srnka: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
srnka
V tom, že explicitne tvrdíš, že väčšina ostatných tu je od teba sprostejšia? (A ako vraví Sethiel, následne zadrieš kravinu o tom, že vraj sa dá nulou deliť v imaginárnych číslach a odpoveď je nekonečno :) )

BTW, existujú rozšírenia reálnych čísel, ktoré zahŕňajú aj "nekonečno", ale imaginárne [sic] ani komplexné čísla medzi ne nepatria. Príklad: http://en.wikipedia.org/wiki/Hyperreal_number
Niektoré takéto zovšeobecnenia majú využitie v grafike / výpočtovej geometrii, napr. sa tak dajú krajšie, bez rozboru špeciálnych prípadov, vyjadriť všetky kužeľosečky.
08:47
Somme: Re: To jsou zase ty fórky ohledn...
Somme
Sed, ako nezavisly pozorovatel, ktory sa v tejto teme neorientuje, si myslim, ze si posobil arogantne a trocha nafukane v predchadzajucich komentaroch.
http://s1.racingduel.cz/r20603
10:51
berounskej: Když se místní jedničky perou o...
berounskej
...vítězí selský rozum:
6 / 0 = kanár (cz)
6 / 0 = bagel (en)
Yerdanbane, zkus to tam zadat! :)
11:18
honzikec: Re: Když se místní jedničky pero...
honzikec
Hláška nijak zvlášť nepobavila, tenhle komentář ale jo :)
Pokud se Vám můj komentář líbí, dejte mu plus. Pokud se Vám nelíbí, myslete si cosi o pr*eli a nedejte nic.
16:57
YDraigGoch: A co zkusit univerzální odpověď?...
YDraigGoch
A co zkusit univerzální odpověď? 42... :-)
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:30
kubile: Re: A co zkusit univerzální odpo...
silhouette
Tohle si zaslouží veliké PLUS (-:
Sbohem a dík za všecky ty ryby
14:51
HonzaRez: Třeba tagle:
silhouette
YDraigGoch:A co zkusit univerzální odpověď? 42... :-)
kubile: Tohle si zaslouží veliké PLUS (-:
Komentář: Xixi, iksdé, njn, nwm, podělte se z toho, nuly...
20:27
pytlus93: throw new
silhouette
ArithmeticException: deviding by zero!
16:09
Araoth: Nezklamali jste mě... pod hláško...
Araoth
Nezklamali jste mě... pod hláškou, s matematickým úkonem se opět flamuje... :D
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
15:30
TheReptalek
Nechápu proč zase řešíte matematický hovna... Nicméně za shitload decreaser za mě jednoznačné plus :)
Zcela evidentně nemám smysl rpo humor. Alespoň, že mám tebe kočič... kam jdeš ty mrcho chlupatá?
16:50
deWolf: Re: Co?
deWolf
Tak, tak. Matematiku nepotřebuješ, spočítá to za tebe hodná paní z Providentu.
Lupus in fabula
13:34
TheReptalek: Re: Co?
TheReptalek
Matematiku potřebuješ, ale ne pro to aby jsi pochopil citaci...
Zcela evidentně nemám smysl rpo humor. Alespoň, že mám tebe kočič... kam jdeš ty mrcho chlupatá?
00:46
Yerdanban: Re: Co?
silhouette
Základní aritmetické operace (sčítání, odčítání, násobení, dělení) bych ani neoznačoval za matematiku, ale spíše za počty. ;-)

Potom by totiž každý, kdo umí z hlavy rychle provádět podobné výpočty, mohl tvrdit, že je dobrý v matematice, ačkoliv matematika je spíše o něčem jiném...
12:00
Aiza: Náš matikář nám dycky říkal, že
Aiza
Náš matikář nám dycky říkal, že když budem dělit nulou, tak vybuchne vesmír... :/
Někteří lidé jsou zmatení, když věta nekončí tak, jak oni brambora.
12:24
YDraigGoch: Re: Náš matikář nám dycky říkal,...
YDraigGoch
A zkoušeli jste to? :-)
Hele, mně zase maminka říkala, že když půjdu v metru moc blízko k tunelu, vyletí velká gumová pěst na perku a bací mě do nosu...
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
17:28
Aiza: Re: Náš matikář nám dycky říkal,...
Aiza
Radši ne, co kdyby náhodou platila ta poučka že učitel má vždycky pravdu :)
Někteří lidé jsou zmatení, když věta nekončí tak, jak oni brambora.
03:23
Berzeger: NaN. :)
Berzeger
NaN. :)
00:20
yaccz: Undefined nebo +Inf
silhouette
Undefined nebo +Inf

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1234 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1539 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1889 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2094 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2309 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 52 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 64 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 73 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 82 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.