Detail hlášky #71274

<zákazník> Promiňte, moc jsem vás nepochopil, ale co je to ten IE?
<techsupport> No IE je jak už sám název napovídá, takový oslík mezi prohlížeči, který byl dříve považován za jeden z nejhorších prohlížečů, jež měl problémy s hbitostí při práci na internetovém poli, ale jak jej výrobce postupně při chovu šlechtil, tak se z něj poslední dobou stává docela šikovný a pracovitý osel. Ve svém počítači byste ho měl naleznout v základní nabídce programů, pod ikonkou Start, která se nachází dole vlevo, a to jako Internet Explorer. S jeho pomocí si poté můžete Operu pohodlně stáhnout.
<zákazník> Ano už jsem ho asi našel, ale nic to nedělá.
<techsupport> Zkuste si prosím zkontrolovat zda máte aktivní připojení k internetu.
<zákazník> Já myslel že internet stáhnu pomocí toho vašeho IE.
<techsupport> Nikoliv, pomocí IE můžete stáhnout spoustu věcí, jako například prohlížeč Opera, ale je k tomu zapotřebí mít ještě předtím aktivní internetové připojení. Jakého máte prosím poskytovatele internetu?
<zákazník> Explorer.
<techsupport> Tohle bude dlouhý den.

Informace o hlášce

Datum přidání: 4. 7. 2013
Kategorie: Hlášky
Autor: Hudyovitz (8 hlášek)
Hlasování: reuef, viking, bady, Antik, Chopper911, hasa, Foxtrot, Arzion999, carlos05, oprs, krpajda, ReadyHC, argosovo, kabakov, Stickman, Sousuke_, Neuromancer, LinaDee, Swordi-G8, K-NinetyNine, Metis, Katand, Invictus_cz, Lothias, drtikol, sparasis, despy, staccey, edgar_allan, incucu, Natsumii, Freedom-soldier, Mishar, arxarios, sanos, swan972, ottoflick, KeeperX, Schade105, Hroner, Lorddreath, matrix17, Lidulinka, Wolfcraf, Lorandel, Pooka, JoeHahn, Zuza-chan, cylindr, Bellatrix, TheFlyingman, Finarfin, bumbik, zelvak, kancik, ric4rd, Adri, nwkt, shaggy, Ondruch, ententeak, Bakys7, uSmlJn, Meer, Perosh, Sayuri-hime, gilhad, krisikowa, shine, Puni, Beerius, sevenjetc, Coolak, smejdy, bolak, mdonaat, delph, tubler, Apophis, JerichoBM, Jozxyqk, konohamaru44, GRIF, killercat 84 pro a wegas, DivkaHromu, MartinezZ, Dovi, Darik, Tutanken, ErrorJoe, Einherjar, Chosen, soustruh, toop, Zelvi, nasty, bradl3y, peanutka, Slim2, Einhasad, Schmeeczko, Atanono, Dyfer, Vrchov, def84, piol, jumbee, freaky_tomato, YDraigGoch, logout, chachan, tristaver, Sotna[A], hater, Marty008cz, marsal_vorosilov, jrako, Maty991, Gasert, Komaar, Sed, smrduty_kojot, suah, Imzadi, chernobyl, Aelin, popik34, cha4ser, strops, Cercly, togi, vinczenzo, HateMePls, Cureman, Hammer, Eveni, Ryom4, Blast, beran, Trigger, naituf, majlos91, tipsy, Correy, izzi_cz, Mermeoth, kbtmichal, Moskva, vasek004, kapriiik, kapoka, Eirin, xkox, fatman, bender123, Dx, HOLAS, pes502, DarkAngel, Markuus, Najte, nitram1234, Flyer, Smrsta, shaby, crooty, hanes87, Kethryn, Somme, SmallMongoose, Vevoda_Wolf, Renee, Diplomat, Nikeman, julius, Maddy, Sejsel, sg_sysel, lerra, MKlein, Edgarix, Kogaku, cacadore, Marsian, vooten, CarpeNoctem, Psycho_O, MessY
105 proti
V oblíbených: bumbik, Bakys7, bolak 3 uživatelé
Oblíbenost: 37,54 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

07:35
himself: Tomu někdo věří a takového podpo...
silhouette
Tomu někdo věří a takového podporu ještě nikdo nevyhodil?
Toto je podpis
10:02
Foxtrot: Re: Tomu někdo věří a takového p...
Foxtrot
Mno, kdo měl někdy co do činění s jakoukoli help linkou, či měl příležitost se s někým takovým znát Vám potvrdí, že kvůli zachování duševního zdraví dochází u těchto lidí k rozvoji specifického smyslu pro humor.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
12:08
chernobyl: Re: Tomu někdo věří a takového p...
chernobyl
Kdo na této lince někdy pracoval Ti potvrdí, že sice ano, ale ten humor si necháváš pro sebe a kolegy. Po desítkách idiotů několik dní v kuse už zákazníkovi říkáš jen to nejnutnější, aby hovor byl co nejefektivnější. Na tyhle cinty mají náladu možná začátečníci. A každá trochu seriozní firma by takového člověka důrazně napomenula, aby se zdržel poznámek a choval se profesionálně.
Nemám rád lidi.
13:34
Foxtrot: Re: Tomu někdo věří a takového p...
Foxtrot
Kdysi sem měl jednu takovou brigádu a pár kolegů si to prostě neodpustilo - většinou to byli lidé, kteří působili velice charismaticky a dovedli to podat tak, že se zákazník zasmál a co sem měl já pár takových výstřelků, tak za mě můžu říct, že jsem to dělal pouze pokud mi bylo nahráno, respektive zákazník ml dobrou náladu a smysl pro humor. Problém je, že hodně často jsou tyhle služby zajišťovány externě a o solidnosti těch společností raději pomlčím.
RTFM -> dvakrát si přečti pravidla, čtyřikrát se zamysli a potom neodešli citaci.
16:36
pocitujlasku: Re: Tomu někdo věří a takového p...
silhouette
veru, ja som niekolko rokov robil na hotline, uz to bola taka rutina, ze som popri telefonovani a hovoreni 90% to iste skladal pocitace a instaloval windows :) Medzi sebou sme kecali totalne somariny, lebo inak by sa clovek zblaznil, ale k zakaznikovi max. seriozne, obcas nejaka ta hlaska sa podarila, ale to zobrali v pohode.
No vidis, a tak si sa bal
12:45
ElSi: Re: Tomu někdo věří a takového p...
silhouette
Nic špatného ta podpora neudělala :) o tom že IE je shit je známo.. spíš zákazník je osel.. když ani neví co je internet tak ať nevolá !! :D
18:47
Taboard89: Re: Tomu někdo věří a takového p...
silhouette
Budeš se divit, ale na podporu volají vesměs lidé, kteří neznají rozdíl mezi providerem a explorerem. Ajťáci technickou podporu nepotřebují, chápeš?
17:02
arxarios: Re: Tomu někdo věří a takového p...
arxarios
Bol som par dni na Slovensku a predstav si, ze "podpora" mobilnej siete O2, to boli este ine perly, kde mi vysvetllovali, ze ako si predstavujem sa pytat po hodine, co je s riesenim mojej staznosti na to, ze mi aktivovali sluzbu, ktoru som nechcel a nechceli mi ju zrusit, ze je este len 9:15 rano, ze ine firmy robia od 9:00 a oni mi zdvyhli telefon uz o 8:00 (a to mi zaroven dvyhli tlak aj zlc). A ked som si pytal jeho nadriadeneho, tak vraj tam nikto nie je (do 2 minut mi volala jeho nadriadena). Az po osobnom navstiveni pobocky som zisitil, ze nicneriesili, nezaznamenali nic pre technikov, az na pobocke to zapisali a zacali riesit. V kadom pripade, O2 u mna pre svoj pristup skoncilo...
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
09:13
Nechic: A ted by me zajimalo jak ta konv...
silhouette
A ted by me zajimalo jak ta konverzace probihala, IM to asi neni
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
11:02
marsal_vorosilov: trapný, neprofesionální, ubohý
marsal_vorosilov
trapný, neprofesionální, ubohý. ok, jsem právník, takže až potkám někoho, kdo nebude rozumět fůzím obchodních společností, mám se mu vysmát do ksichtu nebo co jako :-)?
12:49
ElSi: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
silhouette
představ si že za tebou příjde člověk který neví co je fůze a vůbec nic o tvém oboru tak mu to budeš vysvětlovat jak úplnýmu blbci a ten člověk si bude myslet to samé.. vysvětluj 50x denně co je internet
12:50
ElSi: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
silhouette
teda vysvětluj 50x denně co je fůze tak aby to pochopil člověk s IQ z tykve
13:25
marsal_vorosilov: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
marsal_vorosilov
pokud jsem placenej za to, abych někomu s IQ tykve dělal technickou podporu, těžko se k němu potom můžu chovat namyšleně jako čůrák a pak to někam radostně postovat jak jsem mu to ukázal. ano ne všichni lidi uměj s počítačema (překvapení), od toho sou tady lidi, který jim dělaj support a jsou za to placený . pokud by nebyli neschopný lidi, technická podpora by byla bez práce, tak o co komu co :))
13:42
DerrickCuster: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
silhouette
Aha, takže jenom z toho, že ten zákazník se v daném oboru neorientuje a nezná rozdíl mezi providerem a internetovým prohlížečem, usuzuješ, že má "IQ tykve"? Skutečně brilantní dedukce.
Jestli taky děláš v nějaké technické podpoře, mohl bys se možná zamyslet nad významem těch slov. Fakt tam ty lidi nejsou od toho, aby si dokazovali, že jsou něco víc než ten BFU, který jim volá/píše. Jsou tam od toho, aby mu pomohli vyřešit jeho problém. Alespoň tak se na to dívám já jako zákazník. A jestli někomu vadí vysvětlovat něco zákazníkům, kteří tomu rozumí málo nebo vůbec, měl by si imo hledat jinou práci a ne urážet zákazníka rádobyvtipnými poznámkami.
Vždy vstaňte, když do místnosti vstoupí granát.
13:55
marsal_vorosilov: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
marsal_vorosilov
+1
15:16
naituf: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
silhouette
A umíš i fúze obchodních společností, nebo jsi expert jen na fůze? :-D
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
20:13
KristynaK: Re: trapný, neprofesionální, ubo...
silhouette
Taky jsem právník a fúzím obchodních společností zrovna moc nehovím :D
12:55
ElSi: Každopádně kdo dělá v tom to obo...
silhouette
Každopádně kdo dělá v tom to oboru ví že zákazník je absolutní lamer !!
a smějeme se zákazníkovi né supportu :)
14:10
Taboard89: Re: Každopádně kdo dělá v tom to...
silhouette
Support je od toho, aby pomáhal lamerům. Expert support nepotřebuje. Mimochodem trouba, co sedí na supportu, asi taky nebude zrovna eso ve svém oboru.
14:09
Taboard89: Jo, tyhle arogantní blbečky, co
silhouette
Jo, tyhle arogantní blbečky, co si myslej, že se můžou povyšovat na ostatní, fakt miluju. Support je placenej za to, že poradí zákazníkovi i s věcí, která je pro něj osobně naprosto banální. Mínus nejen za to, že to není vtipný.
14:55
g-beret: Osvětlete mi prosím někdo, v čem...
silhouette
Osvětlete mi prosím někdo, v čem přesně se chová technik tak strašně neprofesionálně, jak mnozí naznačují. Z toho, co jsem četl, mi přišlo, že se mu snažil poněkud zbytečně ukecaně pomoci.
Podle normy IEEE 1541-2002 platí toto: 1000 MB = 1 GB, 1024MiB = 1GiB.
18:27
Taboard89: Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
silhouette
Měl mu suše, rychle a stručně poskytnout informace, který potřeboval a ne z něj rádobyvtipně dělat blbce. Pokud volám na technickou podporu a potřebuju informaci x, tak chci slyšet jen informaci x. Veškerý kecy okolo si supporter může strčit někam a koleduje si jimi jen o stížnost u jeho nadřízenýho. A vzhledem k tomu, že hovory na linku technický podpory se nahrávaj (většinou), tak je to od něj docela velkej risk.
18:38
g-beret: Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
silhouette
„Měl mu suše, rychle a stručně poskytnout informace, který potřeboval...“
Z toho, co jsem četl, mi přišlo, že pravděpodobně sám zákazník neví, co potřebuje. Jak mu má pak technik ryhle a stručně poskytnout informace?

„...a ne z něj rádobyvtipně dělat blbce“
Kde přesně z něho dělá blbce?

K tomu ostatnímu: zbytečnou ukecanost nepovažuji za hrubý prohřešek.
Podle normy IEEE 1541-2002 platí toto: 1000 MB = 1 GB, 1024MiB = 1GiB.
18:45
Taboard89: Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
silhouette
Zákazník se ho ptal, co znamená IE. Odpověď měla znít: "IE je zkratka pro Internet Explorer, což je program, pomocí kterého prohlížíte internetové stránky." Veškerý kecy o oslíkách jsou naprosto zbytečný a zákazníkovi nic nedají. A blbce z něj dělá tím, že vtipkuje o něčem, čemu zákazník naprosto nerozumí. Jen bych k tomu ještě dodal, že supportér by v tomhle případě ani neměl zákazníkovi nabízet Operu, ale naopak ho tlačit k tomu, aby zůstal u IE, protože IE je podle mě přímo konstruovanej pro naprostý laiky.
19:09
g-beret: Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
silhouette
Nemyslím si, že tvoje odpověď „IE je zkratka pro Internet Explorer, což je program, pomocí kterého prohlížíte internetové stránky.“ by byla pro zákazníka užitečnější. Ten člověk očividně netuší, která bije a tohle by mu nic neřeklo. Navíc technik udělal jednu důležitu věc - řekl mu, jak IE spustit.

„Veškerý kecy o oslíkách jsou naprosto zbytečný a zákazníkovi nic nedají.“
Ano, to je bohužel pravda (ačkoliv jsou dost výstižný).

„A blbce z něj dělá tím, že vtipkuje o něčem, čemu zákazník naprosto nerozumí.“
Myslíš? Mně to nepřišlo urážlivý, ale já jsem divnej (např. nechápu, co je urážlivýho na tom, řikat cikánům, že to jsou cikání) takže můj pohled na podobný záležitosti je asi značně deformovanej.

„..neměl zákazníkovi nabízet Operu...“
Neznám souvislosti, abych posoudil, jak je tohle vhodný. Pokud mu Operu vnucoval jen tak, protože nemá rád IE, tak to asi neni úplně dobrý.
Podle normy IEEE 1541-2002 platí toto: 1000 MB = 1 GB, 1024MiB = 1GiB.
22:10
TheFlyingman: Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
silhouette
A jak my tady můžeme vědět, že s Operou začal člověk na supportu, a ne zákazník? Vzhledem k tomu, že citace zcela zřejmě není ze začátku hovoru, ale až kdesi z průběhu, nikdo z nás (až na zákazníka a člověka z podpory) nemá nejmenší tušení, kde hovor začal a jak probíhal.

Z toho pro mě vyplývá, že přirovnávání IE k oslíkovi může být trefné použití analogie (z citace vypadá, že nějaká debata o IE již předtím proběhla). Jak moc zákazníkovi pomohou neposoudím, lidi z podpory se přizpůsobují slovníku a úrovni znalostí uživatele (alespoň my jsme to tak dělali).

Stejně jako g-beret nikde žádnou snahu, byť nevědomou, ze zákazníka udělat blbce, nevidím. Možná to bude deformace z několika let na lince.

Každému bych doporučil technickou podporu pár měsíců dělat. Je to úžasná škola (a to myslím vážně, bez ironie). Jen člověk musí poznat, kdy toho má dost a odejít ve správnou chvíli.
20:13
krisikowa: Nedokážu si představit, že si ja...
silhouette
Nedokážu si představit, že si jako senior budu chtít zaplatit nějakou novou službu a technik se se mnou bude bavit tímto způsobem.
Chcete být kočky? ŽERTE WHISKAS!
23:07
andro564: Opera proste
silhouette
Opera proste rulezzz.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1290 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1595 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1946 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2151 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2366 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

Zelvi
včera

K hlášce #32681

Re: Sovo

Tapir
před 4 dny

K hlášce #39999

HA! 15 let a tohle AI už je prak

Tapir
před 4 dny

K hlášce #32681

Re: Sovo


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.