Detail hlášky #70026

<a> Ahoj, tak co vysvědčení?
<b> trojka z češtiny, jinak dobrý
<a> tak to je hezký, ne? :-)
<b> ani ne, měla jsem to mezi 2 a 3, ale 2 týdny jsem měla angínu, tak jsem dostala o stupeň víš ://

Komentář: žačka 8. třídy

Informace o hlášce

Datum přidání: 31. 1. 2013
Kategorie: Hlášky
Autor: vasicek (6 hlášek)
Hlasování: zgrossl, Kacos, mdonaat 3 pro a Heriel, millcEK, Deianeira, chachan, emkac, Ejmin, chernobyl, Stickman, wegas, HateMePls, hater, CarpeNoctem, Arzion999, peanutka, YDraigGoch, Alf, crooty, romanpazout, Sousuke_, Deneb, Atanono, Rimmer, cechiiino, def84, razden, Somme, Hammer, kidli, Schade105, Marcus7, ErrorJoe, popik34, Witek, soustruh, majlos91, robbo99, toop, sparasis, Lorandel, Koriss, borekj, Bublinka, Vincent, Tominas, genevieve, tipsy, izzi_cz, SmallMongoose, Stevie, K-NinetyNine, Ciclonwar, Maty991, SkyHaven, Kriz22, Herda, strops, Dan, lilo, tristaver, M4rtin, Taran, ReadyHC, zuzka2727, freaky_tomato, Goodlike, Moskva, Bakys7, KaseO, SuPPoRTiDioTS, togi, Pooka, kudli, Dovi, suah, simi66, DanDan, kapriiik, Blast, scarlaxx, Ripper, kbtmichal, angie-metalbee, WaRi, hanes87, smrduty_kojot, CrazzYdiot, While, Dx, anezkaceska, sliwowitz, Artifox, Dyfer, ZdenekPaul, Kogaku, lennyd, steinham, cacadore, Finarfin, Gasert, Chosen, Imzadi, elvellon, Rocker-Tialk, Ondruch, zelvak, SaburaZera, Najte, majlen, Lorddreath, matrix17, yannush, cylindr, speedy89, vooten, Remixxx, Yukina, Chopper911, Markuus, vasek004, Altair, Miguel, Sed, Somik, ooouki, Cejda, dorten, Niah, Spiderwoman, JindNovo, Zelvi, hafi, bradl3y, Myrdin, anikini, MartinezZ, arxarios, Milda90, naituf, vinczenzo, Eskymak, kazlik, Clarence, Neuromancer, janabubu, Toblakai, mmkk, TheFlyingman, Coolak, genesiss, bosorka, lerra, frlo, noonick, Dargen_Scorpio, Rupreecht, jiripudil, Schmeeczko, Nikeman, Foo_Fighter, Metis, JanW, DarthOptimus, Cipisk, PHiLiPZ, Tutanken, swan972, puki, Bendom, Universal, JoeHahn, Brambor, Vevoda_Wolf, krutoslav, Crazy_Ivan, xerus, sevenjetc, Trigger, queeny31, Komaar, carmine11, MallBare, Beerius, Marty008cz, Puni, ESESEL, pavelnop, GRIF, Lolek95, SPRA3TEKK, FrenkyB, HardLock, Einhasad, Edgarix, Jozxyqk, MessY, killercat
196 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 0,51 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

13:09
enrey: Na znamkach nezalezi, nikdy neza...
enrey
Na znamkach nezalezi, nikdy nezalezelo, ale je to super zpusob jak stresovat deti.
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
13:31
chernobyl: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy...
chernobyl
Jistě, pojďme odměňovat domácí úkoly sušenkami. A když ho nepřinese, tak se nic nestalo, Karlíčku, dáš ho jindy. Dobrá příprava na život. To zkusím u šéfa. Petře, tak prej na KPI nezáleží, chci plný prémie.
Nemám rád lidi.
14:12
Somme: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Somme
Ja som mal naposledy 1 zo slovenčiny na prvom stupni ZŠ a nemyslím si, že by to nejako odzrkadľovalo moju neschopnosť písať, čítať, rozumieť textu alebo nebodaj sa vyjadrovať. Študujem na vysokej škole bez väčších problémov a nevidím zmysel v šikane detí vysvedčením. Oveľa viac by pomohlo rozvíjanie detského myslenia a venovanie sa tomu dieťaťu individuálne a nie blbé polročné/koncoročné vysvedčenie, ktoré sa aj tak odvíja od toho, aký benevolentný a kvalifikovaný učiteľský zbor na tej-ktorej škole je. ;)
http://s1.racingduel.cz/r20603
14:29
chernobyl: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
chernobyl
Tady přece nejde o to, zda dostojiš nějakému dokonalemu obrazu, který se učitel od učitele liší. Jde primárně o to, připravit děti na život. Naučit je konceptu úkol - hodnocení - odměna. Naučit je disciplíně a dostat do ně nějaké pracovní návyky, aby je pak nástup do skutečného života tolik netraumatizoval. Nějaká kamarádská růžová škola pro jednorožce, kde nic není problém tohle nezvládne. Jsem vděčný za průpravu (se známkami), kterou mi školství dalo.
Nemám rád lidi.
14:41
Somme: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Somme
Hej no, v našej spoločnosti sa zaobchádza s ľuďmi, ktorí vedia postup ako robiť a robiť to poriadne bez toho, aby mali na vec vlastný názor ako v bavlnke. Ale aby človek bol vedený k tomu, že poznatky sa majú prepájať, aby vytvárali nové hodnoty, to nie. Presne systém známok (a toho, čo sa teraz u nás zaviedlo, že na gympel nemôže ísť žiak s horším priemerom ako 2,0) zapadá do tohto konceptu. ;) Človek, ktorému na sebe samom záleží sa bude rozvíjať. Duplom, ako ho budú podporovať rodičia a známky sú len subjektívnym ukazovateľom, ktorý za ten istý výkon na dedine môže byť ohodnotený stupňom 1 a v meste v matematickej triede stupňom 4.
http://s1.racingduel.cz/r20603
14:54
Somme: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Somme
Takto, aby sme sa zle nechápali. Ja nevravím, že hodnotenie treba zatratiť, to nie, ale len poukazujem na to, že by nemalo mať až takú váhu, pretože neukazuje reálne schopnosti človeka, na čo má a v čom je skutočne dobrý. Možno nebude dobrý v matematike, prírodovedných predmetoch, ale je výborným rečníkom, vie sa vyjadrovať, motivovať každého vôkol seba a viesť ľudí. A to ti vysvedečenie a známky neukážu. A kvôli tomuto by sa človek, ako potenciálny gymnazista nemal dostať tam, kam chce, aby ďalej mohol rozvíjať svoje schopnosti? Radšej nech upadne medzi 3/4 naozajstnými lenivcami, ktorí viac chodia poza školu ako do školy, na nejakom SOU...
http://s1.racingduel.cz/r20603
15:14
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
A jak chceš poznat a popsat, zdali nějaký žáček má, či nemá, ony vlastnosti?

MAtematika a přírodní vědy NEJSOU o tom, že se něco nadrtíš do palice a pak to vybleješ buď na papír (písemka), nebo to odříkáš jak básničku před tabulí.

Přírodní vědu JSOU o tom, hledat spojitosti, logicky a kriticky třídit výsledky a informace. A pak tyto poznatky buď prezentovat, nebo uvádět do praxe.

Umět se vyjadřovat, motivovat lidi v okolí a vést je... Jak to chceš dokázat, když jseš jinak blbej jak tágo? Tomu tě škola (v rámci školního řádu) ani naučit nemůže - tomu tě můžou naučit pouze rodiče, učitelé a tvé vzory (hudebník, sportovec,...) a hodnotit to ani nejde.

Co se ti nelíbí na tom, že výkony jsou na různých školách hodnoceny různě? Je to dáno tím, že máš nějakou škálu a ty se jí snažíš obsáhnout část žáků. Od matematické třídy na gymplu lze očekávat jiné schopnosti než u třídy na SPŠ a úplně jiné než někde na SOU. Zkus dát gymplákovi do ruky soustruh!

To, že se ruší přijímací řízení a hodnotí se průměry dosažené na škole předchozí je blbost a tady máš pravdu. Také je nespravedlivé, že titul ing. z VŠE a MFF UK má stejnou váhu, ačkoli úsilí vynaložené na jeho získání se diametrálně liší.
It's Time. Time to face what we all believe in.
17:07
bebo: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
bebo
A ty jsi viděl soustruh možná tak v nějakém připitomělém seriálu typu ulice, kde obyčejnou vrtačku s příklepem nazvali soustruhem.

To že je někdo z gymplu neznamená, že nezvládne nebo neumí černé řemeslo a má levé ruce.
17:25
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
Bebo, ačkoli se to může zdát divné, až zvrácené, prošel jsem gymnáziem a přesto jsem soustruh viděl "na živo", dokonce jsem jej i použil. A přežili jsme to oba. Taktéž jsem s to rozpoznati rozdílu mezi frézou a frézkou.

Přesto bych nechtěl být v jedné místnosti s některými svými spolužáky a soustruhem. Ona i ta vrtačka s příklepem dokáže v rukou neumětela napáchat dost epických škod...
It's Time. Time to face what we all believe in.
15:19
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
A stejně tak, jak v práci platí: Děláš to, co se od tebe očekává - máš prémie, neděláš - úměrně se ti krátí...

Tak ve škole platí. Zvládáš látku výborně - máš 1, zvládáš ji dobře - máš 3, nezvládáš - máš 5.

Stejně tak, jak každý zaměstnavatel má jiná kriteria hodnocení výkonu tak i každý učitel má svá kriteria hodnocení znalostí.
It's Time. Time to face what we all believe in.
15:32
Somme: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Somme
"(...) za ten istý výkon na dedine môže byť ohodnotený stupňom 1 a v meste v matematickej triede stupňom 4." Čo je na tom nepochopiteľné, že si zašiel do porovnávania výkonu na gymnáziu a SPŠ? Čítaj s porozumením, ak na to chceš reagovať, prosím.

Ty si zašiel do kategórie, o ktorej som ja nehovoril. Matematika ma naučila logicky myslieť, fyzika ako to funguje. Ale poznám ľudí, ktorí určite nie sú tupí ako tago a vedia si vyvodiť také asociácie medzi spoločenskými javmi, že sa nad tým človek musí dvakrát zamyslieť, aby pochopil, že aha, dačo na tom bude... Ešte raz opakujem, známky nezatracujem, ale nemali by mať taký vplyv na prijatie na SŠ ako majú teraz. Prečo takmer žiadna alebo ak áno, tak v minimálnej miere vysoká škola berie tie známky do úvahy a sústreďuje sa na príjimací test, psychlogické testy, všeobecný rozhľad a podobne? Žeby tam jestvovala istá nedôvera voči hodnoteniu na SŠ alebo zistenie, že známky majú nízku vypovedajúcu hodnotu.
http://s1.racingduel.cz/r20603
15:49
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
NElíbí se mi totiž to, že předpokládáš na vesnici nižší úroveň než "ve městě". Pro srovnání různých metrů se mi porovnání Gympl - SPŠ - SOU jeví jako lepší.

To, čemu ty říkáš nadhodnocení známek já chápu jako špatnou interpretaci a zcestné užívání. Vliv známek na přijetí na VŠ, SŠ JE podle mě zcestný.

Známka 1 má nést informaci, že daný žák je v dané třídě (ročníku) v daném tématu mezi nejlepšími, ne, že je nejlepší v ČR/SR, na světě, ve vesmíru, "foreva da best"...
It's Time. Time to face what we all believe in.
17:53
hanule7: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
silhouette
Souhasím spíše se Somme, než s tebou (i když v něčem máš určitě taky pravdu).

Takže zaprvé – i na VŠ se najdou lidé, kteří jsou schopni se matematiku a jiné přírodní vědy našrotit, aniž by je kdy pochopili. Natož na SŠ nebo ZŠ, kde látka rozhodně není tak obsáhlá, aby se nedala naučit nazpaměť a v případě potřeby odříkat. Samozřejmě záleží na učiteli, jestli se snaží zjistit, jestli daný žák chápe, co říká, nebo mu stačí přeříkání učebnice – ale to jsme opět u toho, že známky nejsou dostatečně vypovídající.

Za druhé – mě třeba vždycky docela mrzelo, když babička srovnávala moje dvojky z nižšího stupně víceletého gymnázia se sestřinými jedničkami z vyššího stupně základky. A myslím, že něco podobného měl na mysli i Somme – i na základních školách existují matematické třídy, které jsou tak trochu výběrové. Není to úplně obvyklé a je to spíše ve městech.

Pak se taky najde se spousta lidí, kteří se tě zeptají – cos dostal? A už je nezajímá, jestli třeba tu jedničku z matematiky dostala ve vaší třídě polovina dětí nebo jestli jsi jen jeden a zbytek třídy ze stejné písemky dostal trojky, čtyřky, pětky. Což by samozřejmě mělo daleko větší vypovídající hodnotu (i když z části opět možná spíše o učiteli, než o dětech)...

Ale jinak se asi všichni shodneme, že nějaké hodnocení je vhodné, ale nemělo by se to přehánět a mělo by se hledět i na další okolnosti...
18:36
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
Já jen hájím "klasické známkování", to cenu má a nenapadá mě jiné rozumné řešení.

To, co zmiňuješ v zadruhé je zcestná interpretace oné známky. Zaprvé je opravdu otázka přístupu učitele a později otázka použitelnosti žáka/studenta. V některých případech se hodnotí i hloubka a vzedmutí výstřihu...
It's Time. Time to face what we all believe in.
19:56
chernobyl: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
chernobyl
Strojové hodnocení není nikdy dobré, ani v práci ani ve škole. Vždycky se hledí (nebo by se mělo) na okolnosti. Když v reportu v práci vyjede, že jsem splnil na 50 procent, vypadá to, že jsem se flákal. Ale když dostanu šanci vysvětlit, že jsem např. nemohl pracovat z důvodu dvoudenního výpadku (doložené logy), tak se to samozřejmě nepočítá. Ale samotné známkování a hodnocení je potřebné a zcela vhodné. Ať už to nějaké citlivky stresuje nebo ne.
A ano, samozřejmě dvojka z gymplu nejde srovnávat s jedničkou ze základky. Ale to už je na konkrétním člověku, jak si to přebere. Vymýšlet jiný hodnotící systém pro každou instituci je myslím blbost. Já hodnotím holky taky 1 až 5. Je to srovnatelné s jedničkou z češtiny na střední škole? Těžko.
Nemám rád lidi.
04:37
enrey: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
enrey
Znamkovani je priserny, priserny, PRISERNY s vyrkricnikem!!!

Znamka by mela bejt (je) statisticka hodnota. Ale ten vypocet je na ........ budu slusnej. Ale to ani neni to nejhorsi.

No reknete sami...

Na zacatku ucitel !odhadne! mnozstvi (v testu zakem reprodukovanych znalosti) / (celkovy pocet probiranych znalosti).
Jeden problem je, ze se hodnotej zopakovany znalosti a ne nabyty znalosti. Vsichni totiz vime, ze je velkej rozdil v tom "vedet to" a "umet to pouzit", a ti co to "umi pouzit", to casto nedovedou vysvetlit.
Druhej problem je, ze tohle cislo se dal deli prumerem tridy, protoze ucitel si z kariernich duvodu nemuze dovolit nechat celou tridu propadnout, nebo dat vsem jednicky. Takze to cislo znaci uspech zaka vuci TRIDE, ne uspech zaka vuci nejakemu zavedenemu hodnoceni.
A treti a HLAVNI problem je v tom, ze to je jen statistika. Mela by to byt statistika a JE to statistika. Hlavni ucel te statistiky je udavat aktualni uspechy zaka. Mela by byt neutralni a aktualni.

Aktualni ale neni:
Zalezi na tom, ze student v minulem roce mel z matiky nebo cestiny 4? Ani ne, protoze znalosti se stavi jedna na druhou, pokud ma letos dvojku, zak se tedy musel tak nejak doucit i lonskou latku. To uz ale znamku nezmeni, protoze znamka za minuly rok byla vytesana do... ehm.. zdobenyho nezfalsovatelnyho papiru. Naporad! Duvod? Rad bych ho znal.

A neutralni?
Co takle vyradit subjekt z testovani? Neco jako OBJEKTIVNI test? Ze o tom skolstvi nikdy neslyselo?

Aby statistika byla skutecne neutralni a odrazela priblizne jeho znalosti, zak by nesmel mit NEJMENSI ZAJEM znamku jakkoliv manipulovat. Eh? COZE? Vzdyt skolstvi primo vybizi zaky "snazte se o lepsi znamky"! Kdyz pominu ruzny skolni podvody a tahaky, ktery maj z moji zkusenosti s prehledem nadpolovicni vliv na vysledek testu, stejne zustane ten element "ucit se pro znamky". Vzdyt o to preci ve skole jde, dostat znamky, dostat diplom, dostat nejaky "pisemny doklad", znalosti jsou vedlejsi (casto nechteny) produkt. Zaci se snazi dostat statistickou hodnotu pod kontrolu. To je nejen zbytecne, to je naprosta idiocie popirajici samotny smysl statistiky. Osobne tohle nejen nechapu, nechapu ani to, ze to ostatni tak nejak chapou a prijde jim to uplne normalni.

Jestli nas k necemu skolstvi vyborne vycvicilo, tak k profesionalni manipulaci statistik.

... a pak prisel sef a pta se: "tak co kluci, delo se tu neco kdyz jsem tu nebyl?". "Vubec nic sefe. Jen Franta zlomil lopatu, kdyz zakopaval mrtvyho psa." - atd...
Vtip? Mozna, ale realita je jeste krapet drsnejsi:


Pracoval jsem kdysi na par stavbach, montaz velkych hal apod...

Zakaznik: "Odpad davejte do konteineru, ten se pak sunda ze strechy jerabem."
Vedouci: "Odpad davejte tady do toho pytle, pak to hodte touhle sachtou dolu, ale at si toho nevsimne zakaznik, vecer to seberem."
Predak: "Ser na to pyco, neni cas, pytel je daleko, hazej to tady do toho betonu nez zatvrdne, nikdo to uz nikdy nenajde. Ale bacha at si toho nevsimne sef."
Parta: "Zahod to a nech to letet po vetru, ale bacha at te nevidi predak."

O sest hodin pozdejc jsme vsichni i se sefem a predakem ladovali fungl novej polystyren do konteineru, aby zakaznikovi neprislo podezrely, ze je konteiner prazdnej.

Podobnejch pripadu jiste znate vsichni tucet..

Kde jen jsme se tohle vsichni tak naucili? Inu, ve skole, kde jinde.
echo '#!/bin/rm' > vanity && chmod +x vanity && ./vanity
08:54
crowley: Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
crowley
Mno, hezký traktát.

Takže jak bys chtěl ty malý smráďata něco naučit a rozlišit, že Jiříček lépe počítá a Mařenka zase lépe mluví svahilštinou?

Nakousl jsi hodnocení matematiky, kde se znalosti staví jedna na druhou. Písemka hodnotí znalosti načítané od narození do oné písemky - problém tedy nevidím. Co si pomyslíš o člověku, který první třídě chyběl na A a doteď ho neumí napsat?

Případ se zedníky:
Zákazníkův požadavek - blbost
Vedoucí tuto blbost elegantně vyřešil
Předák už je ale šlendrián a parta? Parta je parta idiotů.

To nemá se školou moc společnýho, leda to, že parta měla nejspíš problém těch 9 tříd zvládnout za 9 let, předák nejspíš taky strávil většinu času mimo školu. Ve škole se taky spousta lidí naučí kouřit, chlastat, hulit. Víš co? Zakážeme školu vůbec - podívej jaká je nebezpečná!
It's Time. Time to face what we all believe in.
13:36
YDraigGoch: Jéžiš, dítě ani ještě nepřišlo z...
YDraigGoch
Jéžiš, dítě ani ještě nepřišlo ze školy a tady už se hláškuje "uleželými" hláškami k vysvědčení?
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.
13:43
Sousuke_: Re: Jéžiš, dítě ani ještě nepřiš...
Sousuke_
nj, deti si este isli dat jedno pivko predtym nez pridu domov
Arguing on the internet is like running in the special olympics. Even if you win, you are still retarded.
22:10
nasty: co to vseci blabolite? v osme tr...
nasty
co to vseci blabolite? v osme tride musi znat rozdil mezi i a y bez ohledu na koncepty a matematiku.
nasty (představte si to psacím písmem)
09:01
Gianni: Re: co to vseci blabolite? v osm...
silhouette
Jo, y zabere víc místa na šířku a taky čouhá kousek pod „linku“. Oproti tomu i má nad sebou tečku!
22:44
naituf: Patří sem hlášky vtipné. To, že
silhouette
Patří sem hlášky vtipné. To, že někdo neumí česky vtipné není. To je spíš smutné.
Žádnou vtipnou hlášku nemám. A třeba ani mít nebudu... No a?
01:59
Foo_Fighter: Vím
silhouette
Vím.
In Z. we trust

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1452 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1757 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2108 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2313 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2528 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 12 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 13 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 17 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 19 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 21 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.