Detail hlášky #67111

<a> Léto je zase o pár dnů blíž a na internetu se začínají objevovat nabídky na ubytování na Moravě pro letošní rok. Zvolte prosím v anketě, zda máte zájem na kola letos vyrazit.
<b> Uvidí se, jak bude čas, prachy atd, momentálně to moc nevidim, ale je brzo soudit. Taky se uvidí, jestli bude na čem jet. Moje dilema, jestli kolo úplně od základu nechat opravit, nebo rovnou koupit něco jinýho, už je vyřešený (vyřešili to nejspíš cikáni).
<c> Cikáni opravují kola?

Komentář: Jestli si ho taky opravili teda netušim :)

Informace o hlášce

Datum přidání: 16. 1. 2012
Kategorie: Hlášky
Autor: ladys91 (8 hlášek)
Hlasování: wegas, arxarios, caarymary, Allordex, corwin_x, TmaSvetlo, Metzgermeister, blink_fan, vinczenzo, Pista_Hufnagl, Loxcom, ipek007, Kolouch, Rukof, zgrossl, fifik87, chearius, Patecek, lanoxx, LudeCZek, redog, Unicorn2000, LukiF, mdonaat, JackSwigert, someone_else, monica03, zelvak, Snake, smejdy, Tikov, Crix, Lidulinka, Schade105, Lorandel, Dorflow, silvergold, grysom, maryjane, jardasobo, filom3n, Highlander, mikihans, Matesss, matrix17, bee, Nathaniel, Inf1n1tyy, Nadneseny, Dzejna, QGAnna, FrenkyB, Astaroth, DMRaper, papuce, oprs 56 pro a nonamer, Raky, Sed, Ondruch, Tceld, Micha, frlo, DivkaHromu, Rimmer, Somme, Brambor, suah, Ripper, peanutka, ZdenekH123, jamoje, kapoka, smrduty_kojot, queeny31, DrBrain, sparasis, ilyria, freaky_tomato, iNs3cT, kecal_op, tristaver, angie-metalbee, WaRi, CZ_StRider, tik-tak-cz, staccey, razden, Sturnus, Alf, radsem, Harys, HateMePls, MKlein, Winters, Altair, bender123, GRIF, gebik, Schmeeczko, Lee, CrazzYdiot, Blanch, kbtmichal, Kogaku, ElDiabloComputatore, Bakys7, ReginaPhalange, Dovi, Slim2, sheninho, Kurosawy, Kawka, Einherjar, Cureman, vasek004, DarthOptimus, hmmc, steinham, yannush, Maty991, SaburaZera, darebak464, ubozak, Chosen, Notie, t00thy, sevenjetc, chernobyl, Tutanken, SkyHaven, bosorka, Sha-a-kaa, selmi, WolfCZ, Atanono, scarlaxx, t-fuse, Bendom, Hammer, Eurostoxx, ilus, def84, chachan, DarkAngel, Niah, romanpazout, jezzy, krutoslav, Scr1899, kuras, Faloleen, Verlion, Filek, cinderella, Marcus7, crooty, Danny991, Dx, ErrorJoe, popik34, PavlinII, kurzatko, Mysharr, Blast, Diplomat, DanDan, Ellrohir, pitufo, perfect, Kriz22, Coolak, bradl3y, M4rtin, TolSinion, Gasert, kanci, Universal, Justice, Sotna[A], SPOK, Baris, jiripudil, LosFilipos, broty, Finarfin, kapriiik, While, Fabe, wgs, izzi_cz, DeathsDream, Sousuke_, cacadore, BMJackal, Rimmoncze, Moskva, Witek, magalhao, Psycho_O, speedy89, Marsian, alaqella, Puni, Kaissy, Tannie, Vevoda_Wolf, Mishar, MessY, macerat, D3NJI, CarpeNoctem, Annacerv, kudli, Zelvi
159 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 20,64 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:26
Ninjer: Hmm... nadávejte mi, ale tohle j...
silhouette
Hmm... nadávejte mi, ale tohle je rasistický. Není to žádný vtip o cikánech, je to prostě jen předsudek a jeho rozvíjení... Jako kdyby bílí Češi byli známí tím, jak vůbec, v žádným případě nekradou a jsou to většinou velcí poctivci.
22:31
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Souhlasím. Nad tímto se v ČR rozčiluju několikrát týdně, ale pomalu začínám docházet k názoru, že je to zbytečné. Ti lidi stejně názor nezmění a vysvětlovat jim, že se chovají primitivně a rasisticky, nemá smysl. Prostě to nepochopí. Taková je tady bohužel realita...
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
22:35
arxarios: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
arxarios
no na Slovensku bol reporter, co chcel dokazat, ze oni nie su taki... A pocas reportaze mu ukradli fotak za nejakych 100.000 (s objektivmi a tak). Odvtedy nic pozitivne o nich nepise...
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
22:39
Tceld: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Jsem si říkal 100 000 éček? To nevím, jestli bych odolal. :-) Pak mi došlo, že to asi bylo v korunách. Chjo...
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
22:45
arxarios: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
arxarios
no v korunach... tak to by si poctivo oddolal :)
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
22:42
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Super. Mně a mým kamarádkám v Itálii ukradli batohy s penězi, foťáky a mobily. Takže všichni Italové kradou. "Bílí" Češi nám kdysi ukradli auto. Takže všichni bílí Češi kradou. Moje kamarádka si na školním výletě do Vídně zapomněla peněženku se 100 eury na rakouské benzínce a když jsme se pro ni za 2 dny vrátili (po telefonátu na danou benzinku), byla tam. Takže žádný Rakušan nekrade. To je mi úžasná logika. Je to úplně totéž. Znám i slušné Romy, kteří pracují, jejich děti chodí do školy, platí daně a dělají všechno, co ostatní slušní lidé. Taky znám "bílého" příživníka, který se nastěhoval do boudy na zahradu své bývalé přítelkyně, boudu odmítá opustit a nadále tam chlastá, nechodí do práce a žádný daně neplatí.. Prostě ku*va nemůžete rozlišovat lidi podle barvy!!! Uf, a už jsem se zase naštvala.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
22:52
arxarios: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
arxarios
ale jasne, tiez poznam slusnych Ciganov (sami sa nazyvaju Ciganmi) a od "Romov" z osad sa distancuju. Lenze, zial u tejto mensiny je problem s nespratnou vacsinou. Mimochodom, kradnu poklopy z kanalov. A nielen na Slovensku. Uz sa to rozmohloi aj v Grecku. V Tesalonikach su to stvrte, kde ziju Cigani a pristahovalci z Ruska, Gruzinska, Ukrajiny (Ampelokipoi, Stauroupoli). Ale aspon podla zadrzanych su to Cigani z Rumunska a Bulharska, miesny Cigani zbieraju zelezo a kovy, ale nekradnu (tzv. paliatzis, starinar, zbiera, resp. za poplatok pomaha vycistit stare domy, povaly [pudy]). A v Grecku miestni Cigani (v preklade "afigani" = tj. ti. co neodisli ziju v karavanoch a vanoch, ale maju ich ciste, zariadene. Proste sa im paci kocovny zivot a ostatni to toleruju.
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
23:02
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Já myslím, že by se i zařadili, jako někteří, které znám (např. bývalá zdravotní sestra v ordinaci mé tety - když šla do důchodu, teta dlouho nemohla sehnat někoho tak schopného). Jen kdyby od nich automaticky každý neočekával, že budou ta největší špína. Kdybych se já narodila tmavší a od malička bych slyšela jen negativní poznámky na mou adresu, fakt nevím, co by ze mě bylo. Je třeba si uvědomit, že pro ně je mnohem těžší dopracovat se k tomu slušnému životu už proto, jak je na ně nahlíženo. Mně to teda připadá zatraceně demotivující. A ruku na srdce, kolik z vás zaměstná raději Roma než bilého, když vám přijdou oba na pohovor a mají zhruba stejné zkušenosti a schopnosti? Většina nás bílých to vidí jen ze své perspektivy (já chápu, že není příjemné makat na ty, co se chtějí jen válet), ale je třeba se na to podívat i z jejich úhlu pohledu a zkusit se vcítit do jejich role...
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
23:13
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Takze ty tvrdis, ze za to muzeme my, ze kradou, smrdej a nic nedelaj? Chces mi rict, ze jsme to my, kdo od 5 let uci male cikany jak krast a kdyz je nekdo chyti rvat "rasismus"? Ty by jsi taky zamestnala cikana? Me by zajimalo odkud slysej ty chudacci celej zivot negativni a demotivujici poznamky... Ze skoly do ktere nechodej? Od ostatnich cikanu, s kterymi travi cele dny? Od lidi co okradaji? Chudacci malinky... Kdyz jsme tu na ne vsichni tak zli, tak proc tady porad jsou? Vsadim se, ze kdyby jsi chodila po cikanech a nabizela jim misto valeni se doma a pobirani davek poctivou slusnou praci (stejnou jako delame my), tak by jsi asi moc nepochodila...
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
23:19
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Já neříkám, že jsou všichni dobří, rozhodně jsou mezi nimi i ti flákači, ale snažím se vysvětlit (marně jako vždy), že to jsou i mezi bílíma. A ne všichni Romové, kteří nemají práci, se nechtějí jen válet doma. Jen pro ně prostě ta práce není. Těch, kteří je zaměstnávají je vážně pomálu. Ale i tak se někteří snaží, třeba v mém okolí chodí takový starý cigán po domech a ptá se, jestli lidi nepotřebují brousit nože, popř. pomoct s nějakým odvozem, v zimě zase pomáhá odhrabávat sníh. Pořád dokola se snažím všude možně Čechům vysvětlit, že mají soudit lidi jednotlivě a ne po skupinách a masách podle jednoho ukazatele (barvy, vyznání, orientace...), ovšem nějak se mi to nedaří. Nicméně příklad: četla jsem o Romech, kteří se přestěhovali do multikulturní Velké Británie. Jejich děti, ze kterých by v ČR pravděpodobně byli ti sígři, které popisuješ, se tam zcela normálně začlenily do MŠ, ZŠ i SŠ. Proč?
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
23:21
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Ale my je nesoudíme podle barvy pleti ani podle vyznání...soudíme je na základě zkušeností které s nimi už máme
Zwov je drak!
23:22
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Sorry, odesláno před dokončením: Nejspíš proto, že GB je multikulturní a nikdo se tam na ně nedíval jako na odpad jen kvůli jiné barvy. Nikdo je neodsuzoval předem tak jako v ČR. Já si jsem jistá, že určité pozitivní prostředí je důležité. Ano, z Anglie by je zas rychle hnali zpět, kdyby se nezačlenili (tak jako to bylo v některých případech v Kanadě), ale oni se začlenili. Tak se ptám, proč to někde asi jde a u nás ne.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
02:09
pikolik: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
pikolik
já bych si dovolil jednu poznámku k tomu multikulturnímu pojetí..Kanada je velice multikulturní, dokonce si na tom silně zakládaj. Romové z ČR tak před nedávnem odlítali ve velkým (hádejte proč máme do kanady víza jako jeden z mála států EU? mám pocit, že i Rumunsko). ve zprávách je ukazovali, jak zvou svoje rodiny do kanady za nima, že tam nejsu rasisti jak v ČR..po čase je posílali zpátky, že jsou nezačlenitelní, nezvládaj děcka posílat do škol atd...a to je právě ten problém-nejsem si jistej, jesli se někdy stalo, že by "bílí" opouštěli hromadně nějákej stát s tim, že danej stát je ve velkým vyháněl zpátky, protože se nezačlenili...tim ale neříkám, že jsou všichni zloději..jen mi tak něják pořád vyplývá, že maj sníženou schopnost přijmout pravidla jiný, než svoje vlastní (píšu sníženou, protože se samozřejmě zase neplatí pro všechny-ale prostě je jich zase větší procento, a to se snad o tom přít nebudeme, než řekněme ostatních skupin lidí, žijící na daným uzemí
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
23:32
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Ja nikdy nesoudim lidi po skupinach, kdyby me okradl vietnamec, tak nebudu odsuzovat vsechny, protoze u vetsiny z nich vidim snahu se zaclenit a poctive pracovat... U cikanu? Potkal jsem, zazil jsem, slysel jsem, cetl jsem,... jenom o spatnych situacich... Nebudu davat porad novy sance, ze jeden z nich muze bejt dobrej, kdyz mam zkusenosti se spoustou a 100% z nich byl zlodejskej povl... Vis proc se snazis vysvetlit marne? Protoze lidi co s nima maj zkusenosti nezajima co by mohlo bejt, jak by se mohli chovat, kdyby tohle kdyby tamto... Stejne tak by me nezajimalo ospravedlnovani vraha...
Ptas se proc? Na to existuje velice jednoducha otazka... Protoze chteli, odpoutali se od gheta, nevyzirali stat a snazili se neco delat a dostali se do Britanie... A co tam muzou delat? Tam nejsou tak zabydleny jako tady... Kdyby nechteli pracovat a neco dokazat, tak zustanou tady... Tady dostanou davky, v Britanii pochybuju ;) Az jich bude v Britanii tolik jako u nas, tak pak porovnavej...:)
A jestli muzu, tak mam taky dotaz: Jak je mozny, ze vietnamci/cinani jsou od nas taky odlisni a vsichni se dokazali prizpusobit? V kazde skole studuje spousta vietnamcu, na vysokych skolach jsou taky bezní, pracujou,... Jakto? Jaktoze oni nejsou sikanovany chudaci? Proc si nas zlej narod zasedl zrovna na ty nebohe chudaky?
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
23:42
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Samozřejmě, chápu, že se na ně ukazuje lépe, než na takové Vietnamce. Právě proto, že v takové vietnamské komunitě je úplné minimum té nepracující složky, narozdíl od romské komunity. Já neříkám, že musíte milovat všechny Romy, jediné, čeho se snažím dosáhnout je, aby je lidi hodnotili jednotlivě. Což se teď prostě neděje, jelikož ta nevraživost už dosáhla příliš vysokého stupně. Jasně, že jich spousta nepracuje. Ale co ti, kteří pracují nebo pracovat chtějí? Co děti, ze kterých by ještě něco mohlo být, ale tou nevraživostí to v nich úplně ubíjíme? Možná je jich málo, ale to přece neznamená, že nemá smysl dát jim šanci! Copak je tak těžké dívat se na ně jako na jednotlivce a ne jako na zástupce neoblíbené skupiny? Protože já vidím strašně velký problém právě v tomhle škatulkování.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
00:00
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Zrusit obraceny rasismus, zrusit ty jejich socialni davky, bydleni zadarmo, cenzuru v mediich, prehlizeni prestupku, zkratka odstranit dvoji metr a uvidis jak by se to vyresilo... Proc maj mit tolik vyhod, kdyz nic nedelaj? Cozpak si jenom proto, ze je "chudacek" zaslouzi vic penez, nez ma prumernej clovek plat? Lidi do duchodu chodej cim dal tim pozdejc a dostavaj cim dal min (ikdyz cely zivot dreli jak mezci) a cikan, kterej nic nedelal tak dostane vsechno zdarma a jeste nema problemy, kdyz nepracuje a neplati nic... Kdyby tu nebyly tyhle vyhody (ktere jsou jenom proto, ze je to neprizpusobiva banda ******), tak je po problemu hned... Bud by zacali makat, protoze by jim nic jineho nezbyvalo a nebo by vypadli pryc... Tak jako tak by byl klid... Proc u vsech lidi/cizincu co tu zijou plati nepracujes? - skoncis pod mostem!, akorat u nich ne? V cem jsou specialni? Samozrejme, ze je budu porovnavat s jinyma pristehovalcema, protoze vsichni pristehovalci zapadli a pracujou! Proc nemam pravo na to je porovnat s Vietnamcema? Prisli sem se stejnym hovnem a dokazali se zabydlet... Cikani to nedokazali, tak proc je mam litovat? Jestli jsme tu k nim zly, tak proc netahnout pryc?
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
00:19
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
V téhle zemi funguje dvojí rasismus - negativní ze strany spoluobčanů a pozitivní ze strany politiků (kteří se tím snaží zamazat ten negativní). A špatně je obojí a já chápu, že lidem vadí výhody, které Romové mají. Ale teď už jsme (podle mého názoru) ve fázi, kdy nestačí jen zrušit všechny výhody. I kdyby se pak snažili začlenit, lidi už názor nezmění. Já vidím východisko jen v integraci, aby aspoň budoucí generace mohly žít jako normální lidi a ne jak u debilů na dvorku. Až dojde na integraci, bude na čase zrušit výhody, protože nebudou potřeba.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
00:35
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
To by me zajimalo, jak bys te integrace chtela dosahnout... To uz bych driv dokazal partu opic a jednoho slona zahrat nejake Shakespearovo drama, nez donutil cikany pracovat a zaclenovat se... Nekoho kdo se nechce prizpusobit neovlivnis, proto je daleko realnejsi je vyhnat pryc(coz je taky nemozne), takze prave proto jsou lidi "zli" a voli slova jako vybit je... K integraci nemuze dojit, tenhle cikanskej problem se neresi a resit ani nebude... Tenhle problem uz se neda vyresit mirumilovne, uz to zkratka prerostlo... A prijde den, kdy se to vyhroti natolik, ze lide vyjdou do ulic a nic je nezastavi! Vlada za tech X let neudelala pro zacleneni vubec nic! Ba naopak akorat prohloubila tu propast, takze opravdu netusim, kde jsi prisla k myslence, ze by se to melo menit... Tenhle problem by se vyresil tak nejdriv za par desitek let a to by se na nem muselo zacit pracovat hned ted... A pochybuju, ze lidi vydrzi takovou dobu cekat, ze se to mozna zlepsi ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
00:41
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Integraci vidím jako možnou v případě, že zajistíme, aby romské děti chodily do školky a aby nebyly posílány do zvláštních, ale do normálních škol, pokud na to mají (a to většinou mají, jen z principu jdou do zvláštních, jelikož se nikomu nechce vyvíjet trochu víc práce než na bílé dítě). Že bude stát hlídat to, aby do té školy chodily a to ne tak, jak to funguje doposud, ale účinně. A že my se na ně nebudeme dívat jako na špínu a tím podpoříme to začleňování. Až potom to může fungovat. Bohužel to je opravdu hudba vzdálené budoucnosti a naše generace jsou už pro to ztracené.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
00:55
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Ono by nebylo na škodu je posílat do normálních škol...problém je v tom že oni o to opravdu nestojí...romové v pubertálním věku mají znalosti jako normálni děti v prvních třídách. Jsou negramotní, ve větším množství jsou kvůli nedostatečné výchově ze strany rodičů nezvladatelní a šikanují nejenom ostatní žáky kteří se chtějí učit ale dokonce ají učitele. Ty pořád nevidíš ten problém který tady je. Je jich hodně a nikdo se o ně nestará tak si dělají co chtějí a to vždy vede ke kariéře jaké dosahuje většina romů...sociálka a kriminalita.
Zwov je drak!
01:00
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Ano, ale někde se to musí začít měnit. A to právě u těch dětí, aby se z nich stali "normální" lidi a pak tak mohli i vychovávat svoje děti. Myslím, že když budou v jiné společnosti než romské od školky, bude to pro ně lehčí. A samozřejmě je třeba, aby nad nimi stále bděl ten sociální odbor, který dohlídne na to, že budou do té školy chodit. Samozřejmě, že je velký problém i mezi nimi samotnými. Ale právě to musíme změnit.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
01:05
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Mám pocit že státní rozpočet nemá prostředky na to aby zajistil dozor nad všemi dětmi nebo alespoň nad těmi ve větších městech. A taktéž se to mine účinkem pokud příjdou ze školky domů a tam se tak, jako tak budou učit veškeré praktiky které jsou v jejich komunitě běžné. Z toho co jsi napsala se dá vyvodit že jediné solidní řešení je při porodu odebrat dítě a dát do pěstounské péče "slušné" rodině, neboť v romské rodině se mu nedostane řádné výchovy, což ovšem nedovoluje zákon.
Zwov je drak!
01:08
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Možná by pomohlo, když se rodina jeví problémově, neposílá dítě do školy apod., dítě odebrat. To už zákon dovoluje. A než vyrůstat v rizikovém prostředí, které člověka ovlivní snad jen negativně, to už je lepší děcák. Za předpokladu, že by v tom děcáku pracovali lidi, kteří by se těm dětem fakt snažili změnit život. A takových lidí není tolik, kolik by jich být mělo.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
01:16
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Jenže když už děti neposílá do školy je dávno pozdě...je to právě tahle předškolní výchova která z nich dělá to co jsou. Když je nikdo od malička nevede k tomu aby se chovali jak společnost vyžaduje, skončí pořád na tom samém místě a upřímně dětské domovy nejsou podle mě taky ta nejlepší volba protože se tam sesbírá více generací a znova jsme na začátku....Opravdu jediné řešení které se mi jeví jako efektivní je odebrat dítě hned po porodu popřípadě do prvního roku života.
Zwov je drak!
01:21
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Možná to vypadá efektivně, ale něco takového proboha nikdo nemůže udělat, bylo by to zcela neetické. Holt je třeba vzít zavděk méně efektivními, ale etickými způsoby. No nic, rozloučím se, tato diskuze už probíhá téměř 3 hodiny a shoda není příliš pravděpodobná. Tak přeju dobrou noc a budu doufat, že aspoň někdo změní názor a přestane posuzovat skupinu, nýbrž jednotlivce.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
01:22
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Tak já přeji dobrou noc a přeji aby ti to vyšlo ;) Mně jsi nepřesvědčila.
Zwov je drak!
01:24
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
To už tak bývá, tak snad aspoň někoho, kdo nekomentoval, jen četl. Není to pravděpodobné, ale nezbývá, než doufat. Dobrou :)
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
10:45
Aggie: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Aggie
A třeba si někdo hlavně zamete před vlastním prahem...

DrBrain, chtěla bych ti dát vědět, že pokud se tu někdy v nějaké diskusi potkáme, budu mít velký problém být k tobě zdvořilá, lidi, kteří myslí podobně jako ty, velmi negativně působí na moji schopnost zachovat chladnou hlavu, když to řeknu mírně.
22:42
marta: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
marta
a já DrBrain tleskám. Sdílím většinu (ne všechny) tvoje názory a tvůj náhled na věc. A každopádně tě obdivuju, že jsi vůbec poslala koment, protože rasismus je nikdy nekončící debata. Každopádně až zase nastanou pogromy, a celoplošně, jsem zvědavá, kdo z mých přátel se postaví na jakou stranu.
00:05
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Marti, díky za komentář. Včera, když jsem tady četla ty návrhy na vyřešení situace tím, že se všichni romové nahází do vysoké pece (tohle vlákno už je smazáno), měla jsem z toho fakt nepříjemný pocit. Zejména proto, že minimálně včera večer jsem tu byla jediná, komu to připadalo šílené. Dneska už se objevuje širší názorové spektrum a to mě vážně těší.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
10:50
hanule7: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Tak já se třeba doslechla (asi z druhé, třetí ruky - ne přes 50 lidí, tak aby to bylo tisíckrát zkreslené) o případu, kdy jeden mladý Róm měl docela dobré výsledky na ZŠ, tak společně s učitelkou podali přihlášku na nějakou slušnou střední a za nejakou dobu na tuto učitelku přiletěla matka toho kluka, že co si ta učitelka myslí, že ten kluk žádnou školu teda dělat nebude, že bude pěkně doma, jako všichni ostatní. Jinak, osobně beru téma Cikánů jako docela citlivé a nejde na to pohlížet jen z jedné stránky. Četla jsem nedávno dopis nějaké paní ze Šluknovského výběžku a byla tam docela pěkná pasáž, cituji: "Kdo nežil v Chomutově, Mostě, Litvínově, Teplicích, Ústí a teď i "Šluknovu", tak o cikánech nic neví. Že u vás na vesnici žijí Horvátovi a jsou slušní, pracují a jsou čistotní? Tak to nejsou cikáni!!!" Taky máme v bytovce slušné cikány a smradlavé, hlučné, líné a ožralé bílé, ale myslím, že obě rodiny jsou spíše výjimky...
11:10
hanule7: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
No mělo to navazovat na jeden z příspěvků výše, ale zařadilo se to až sem, nevadí. Dočetla jsem si teď celou diskuzi a drahá DrBrain: nepřipadá Ti, že taky hážeš všechny do jednoho pytle? I když teda ne cikány, ale nás bílé, co proti tmavším občas řekneme něco né úplně pěkného? To je jako by někdo řekl vtip o blondýně a tys ho zařadila do skupiny "Myslí si, že všechny blondýny jsou blbé, je to rasista." Zamysli se taky nad sebou...
13:17
Araoth: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Araoth
Ufff... tak jsem si všechno pročetl a asi bych to měl shrnout do jednoho velkého příspěvku...

Ad A) Cikáni a práce - poslední dobou, když se podívám na jakoukoliv stavební práci, vždy tam vidím velké množství pracujících cikánů... Dřív to byli hlavně ukrajinci, ale těch už tady dnes taky není tolik. Podobně je to v městských službách. Naopak skupinky žebrajích bezdomovců, které potkávám směrem z nádraží? Drtivá převaha bílých... Ani si nepamatuju, kdy jsem cikána naposled potkal opilýho spát někde na lavičce.
Ad B) Ostatní přistěhovalci - u nás ve městě je už nějakou dobu Foxconn. Firma, která sem přijela, kvůli daňovým prázdninám a aby ušetřila, tak sem dovezla i pracovní sílu - stovky Mongolců. Najednou se v okolí začaly šířit nemoci, které se vyskytovali jen vzácně, díky slušné hygieně ostatní populace. Mám tedy tvrdit, že všichni Mongolci jsou nehygeničtí a jsou prasata?
Ad C) Krádeže. Je jasné, že v oblasti, kde žije většina Romů a tvoří své komunity je procento kriminality vyšší. To je riziko výchovy. Ale neznamená to, že jsou tam všichni špatní. Vím, kde v našem městě takové místo je a přestože jsem se tam tudy už párkrát v noci vracel domů, nikdy jsem nebyl okraden. Naopak krádeže se neustále řešily u nás na škole a díky kamerovému systému se vědělo, že to byl vždycky běloch. (Sice to byl kamerový systém z roku raz dva, takže se víc než tohle a co měl na sobě poznat nedalo, ale co už.)

Co tím chci říct? V romské komunitě je větší procento kriminality, ale neznamená to, že všichni jsou špatní, a tak by jste ke každému romovi měli přistupovat, když ho potkáte... Stále u nás existuje presumpce neviny. Na druhou stranu odsuzovat každej vtip na jejich stranu jako rasismus? To už bych si mohl stěžovat, když stále slýchávám vtipy o tom jak češi kradou...

Přijde malý trpaslíček do Maďarska a říká: "Já jsem malý trpaslíček, nesu si sebou malý kyblíček a přišel jsem k Vám krást."
Maďaři říkají: "Tady nic neukradneš, jdi do Polska."
Přijde do Polska a říká: "Já jsem malý trpaslíček, nesu si sebou malý kyblíček a přišel jsem k Vám krást."
Poláci říkají: "Tady nic neukradneš, jdi do Čech tam se krade všechno."
Tak jde trpaslíček do Čech a říká: "Já jsem malý trpaslíček..... Sakra kde mám kyblíček!"
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
19:31
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Souhlasím a jsem moc ráda, žeš přispěl svou troškou do mlýna ;) Co se týče toho odsuzování vtipů o nich, tak jsem to nemyslela, některé mám vážně ráda, např.:

Přijde Rom do hotelu a chce pokoj.
Recepční se ptá: "A máte rezervaci?"
Cigán na to: "Vypadáme snad jako indiáni?"

Spíš mi vadí takové ty kategorizující, kde figuruje ukradené cokoli a může za to samozřejmě nějaký cikán. Stejně tak nemám ráda vtipy o blondýnách. Co nadělám.
Ovšem musím přiznat, ten tvůj s trpaslíčkem mě rozesmál (ačkoli je taky značně kategorizující). Nevím, čím to je :)
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
19:43
Aggie: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Aggie
Proč nemáš ráda vtipy o blondýnách? Některé jsou vážně dobré.

Podotýkám, jsem blondýna.
19:55
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Nevím, možná jsem ještě neslyšela žádný fakt dobrý, většinou mi připadají hloupé.
Třeba takový ten typ:

Stojí dvě blondýnky na zastávce.
Jedna se ptá té druhé: "Čím jedeš?"
"Jedničkou," povídá.
"Hmm, já šestkou."
Vtom přijíždí šestnácka a blondýnka se zaraduje a povídá: "No vidíš, můžem jet spolu."

Mám prostě ráda jiný typ humoru, připadá mi pitomé zakládat vtip na hlouposti nějakého člověka jen proto, že je blond.
Jen tak for the record, jsem brunetka :)
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
20:11
Aggie: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Aggie
Mě zas život naučil nebrat všechno tak vážně. My dvě si prostě rozumět nebudeme, nechám toho.
20:23
DrBrain: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
DrBrain
Já myslím, že ani nejde o to, že bych brala život vážně, jen mám ráda jiný typ humoru, that's all ;)
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
12:32
Araoth: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Araoth
Bruneta? O těch jsem slyšel taky dobrý vtip...

Proč jsou vtipy o blondýnách tak krátké?
Aby si je brunety zvládly zapamatovat.

:P
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
20:21
def84: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
def84
Araothe...

Cikáni a práce - nepopírám, že nepracujou... pracujou a jsou to dobří dělníci, ale jsou i takový když se jim práce strká přímo pod nos, tak si radši od doktora za nějáké to podplacení napíší invalidní důchod... Slyšel jsem rozhovor dvou cikán, jak se začali bavit o tom kolik činní jejich soc. dávka tak to byla částka 25 000,- o.O
Drtivá převaha bílých bezdomovců? On většinou ten bílý nedostane byt, od města zato, že je soc. slabý... Cigán si zajde na oddělení hmotné nouze, zažádá si na peníze na pračku, myčku a různé věci... Slyšel jsem, že i matka koupila svému dítěti nějákou drahou aktovku do první třídy, zažádala patřičný úřad o proplacení... po zakoupení a donesení dokladu dostala peníze od úřadu a následně šla aktovku vrátit a dostala peníze zpět i od prodejce...

Ostatní přistěhovalci - můžu max. srovnávat s vietnamcema, ukrajincema... a ti už se tu řešili a mám stejný názor...

Krádeže - Nedávno jsem jel autem a stojím na křižovatce, přes přechod jde cigán s kolem, zadíval jsem se na něj a vidím, že zadní kolo je zamklé řetězem, žeby si zapomněl klíče? o.O Jel jsem tramvají a vystupovala starši paní s francouzskýma berlema, soustředila se aby bezpečně sešla schody, kdo jí to tahal peněženku z kabelky? No byl to cigán... následně letěl hlavou napřed z tramvaje... Jednou jsem si šel tak ulicema přívozu, cigán na mě vytáhl zbraň, ale měl asi dobrou náladu řek jen, že není nabitá a šel dál... Jednou šla moje sestra večer domů, přepadl jí cigán s nožem a okrad... Takže mi řekni, proč bych je měl mít rád?
Stultitia excusationem non habet.
23:07
peanutka: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
peanutka
Na chalupě ve vesnici teď přišli na to, že když si zvednou zálohu na elektriku, tak jim bude sociálka na ni dávat víc, přičemž oni budou platit pořád stejně pár kaček na ty dva magneťáky co tam od pěti ráno do desíti večer strčí do okna a pustí na plný pecky...
Na druhou stranu tam kamarád jednoho místního zaměstnává, ten je v pohodě, pracuje, neirituje, relativně slušný člověk. Teď je vrchol všeho ten, že ty hovada (tady je toto označení na místě) přitáhli do vesnice žloutenku. Samozřejmě na to přišel ten jeden z těch tří slušných, co tam u nás bydlí, začal to řešit, najednou se zjistila, že jich je nakažená půlka a samozřejmě ostatní děti ve škole, které můžou být sebečistotnější ji od nich chytli. Na místě by bylo, nechat je zaplatit odškodné, protože třeba chudák osmiletá holka, která si před každým jídlem mila ruce, teď musí držet pěkně dlouho otravnou dietu. Protože jich je žije v baráčku o dvou místnůstkách dvace a hajzlík nikde nemají. A to jako vážně.
Pobody's nerfect.
19:20
tsal: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
tsal
Pocházím z města, kde jich je spousta a tyhlety kecy: "Všichni nejsou stejní" mě opravdu docela rozpalují do běla. Nejsem rasista. Poznala jsem pár slušných cikánů a neměla jsem s nimi nejmenší problém. Byli to ovšem jedinci, kteří se ke zbytku "své" komunity ani nepřiblížili. A za těmito pár jedinci stálo celé ghetto, kde se mladá holka bojí jít sama po ulici pomalu i ve dne, kam se policajti odváží jen v autech a kam poštačky nosí každý měsíc velkou hromadu dávek. Matka dělala v zlatnictví a hádejte, kdo jim dělala největší tržby? Pracující to rozhodně nebyli. Stejně tak sestře pár měsíců zpátky ukradli kabelku a bylo jí opravdu hodně příjemné, když o měsíc později jela autobusem a musela celou dobu poslouchat tři mladé snědočechy, jak si pochvalují, že nemusí makat, že je stát uživí. A že když prý něco chtějí, že si to ukradnou, protože jim stejně nikdo nic neudělá. Je opravdu krásné žít ve městě, kde si tihle paraziti klidně načmárají přes celý barák hlášku: "Bílí makejte, ať máme z čeho žít!" a kde se jim neustále opravují jejich vybydlené baráky, přestože slušní lidé si musí všechno platit sami.
Netvrdím, že nejsou slušní cikáni, netvrdím, že bílí nekradou. Ale rozhodně tvrdím, že v ghettu a jeho okolí je pro slušné lidi podstatně horší život, než tam kde bydlí převážně bílí.
Takže pokud jde o mě, to není rasismus, to nejsou předsudky. To je zkušenost.
Až vyrostu, chci být tak chytrá, úžasná a dokonalá jako průměrný uživatel Lamera.
19:58
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Myslim, ze je marne to vysvetlovat, tihle lide to nepochopi a budou se jich zastavat... Ja nevim jak DrBrain, ale ja kdyz otevru nakrajenej chleba a vidim, ze vetsina kousku je plesnivejch, tak to vyhodim cely a nezkoumam, jestli nejakej z nich neni nahodou bez plisne... A neprirovnavam cikany k chlebu, protoze chleba mam rad!
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
20:13
Pista_Hufnagl: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Nefilosofuj a přihlaš se na sraz, vejre.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
21:07
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Ja se tam prihlasim a prileti tam na me komando zhrzencu z podpisu a zmlatej me ^^
Kazdopadne kdo by tam stal o bezpaterni, nafoukanou, zbabelou, pokryteckou parodii na muze s sarmem a spolecenskou gracii filcky?
Jeste nevim termin, kdy presne v unoru pojedu na hory, ale pokusim se zaridit, podivat se na vas a dat si s vama jedno pivo http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/379783_10150424580271402_212006051401_8956442_2048474605_n.jpg
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
21:14
Pista_Hufnagl: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Kdo? No třeba neduživý rádobyveterinář se sklony k alkoholismu, pár odkvetlých samic co kdysi mívaly formovanou postavu... Je nás moc. A zhrzenců se neboj. Jednoho si pořídíme, po vzoru Thierry Lhermitteho. Bude pozadí.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
21:32
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Ale kdyz se ukazi pred ostatnimi, tak prijdu o svuj image nejvetsiho drsnaka a egoisty a kazdy bude vedet, ze jsem hodna, mila, nezna dusicka :/
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
21:40
Pista_Hufnagl: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Prdlajs. Toho si nikdo nevšimne.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:49
Blanch: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Blanch
A vezmi si památníček, přijde Zidane, dá ti podpis i s věnováním :)
Jsem lama, ovce si buďte sami! | Holt vzdejme hold Zidanemu! | *IRONÍK*
23:03
def84: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
def84
Pff... a já myslel, že se tam všeci těší na mě...
Stultitia excusationem non habet.
22:33
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
Chtěl jsem napsat něco podobného, ale pak jsem si vzpoměl že to tu stejně někdo napíše a ejhle :) Češi jsou tady v tomhle nejlepší, kradou a ještě hází vinu na jiné, kteří sice taky kradou ale pořád nejsou jediní...
Zwov je drak!
22:34
Tceld: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
A co když si ho nechal v místě, kde se vyskytují zejména cikáni? :-) Je to pak sice blbost dotyčného, ale v některých městech jiná místa skoro nejsou...Tak jako tak mi to nepřišlo vtipné.
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
22:38
ladys91: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Přesně takhle to bylo. Nejsem rasista i když vim, že je tahle menšina problémová. Roky si nechávám kolo před hospodou, nikdy se neztratilo. Jeden večer se ztratilo...zrovna když se tam motalo pár tmavočechů. To zas snad není tak velkej předsudek :)

Tím ale nechci tuhle hlášku nijak vyzdvihovat, prostě se nelíbí a já to beru.
Tak pravilo dávné proroctví.
22:50
Rimmer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Rimmer
Nadavat ti nebudu, ale silne nesouhlasim... Kolik jsi poznal slusnych cikanu, kteří nekradou? Ja ani jednoho.. Ano pravda o par jsem slysel, ale buh vi jestli je to pravda :D Kazdopadne tolik lidi znam, kteri cikani okradli, zmlatili, casto potkavam party namachrovanejch cikanu, ktery delaj akorat bordel... To co rika DrBrain, ze kdyz ji okradli v Italii, ze vsichni italove kradou... Tady nikdo nerika, ze cikani jsou jediny, kteří to delaj... Ale u nich to dela 90%+, vetsina z nich jsou liny prizivnicky lemry, ktery delaj akorat problemy... U cechu to neni tak obrovske procento... Nikdy jsem nikoho neodsuzoval kvuli barve pleti/narodnosti/vire/... Ale cikany odsuzuji kvuli neprizpusobivosti... Kdybychom se vsichni chovali jako oni, jak by to dopadlo? Ty lidi, kteří se jich zastaval bych nechal mesic bydlet mezi nima... Ty lidi co je maj za sousedy jsou chudaci! Kazdopadne tahle propast se prohlubuje diky statu, kdyby platil na vsechny stejny metr, tak tu tenhle "rasismus"(podle me v tom nic rasistickeho neni) nevznika... viz. http://kecy.roumen.cz/archived/co_je_to_diskriminace.png apod... Kdybych ja se ozenil, ani ja ani manzelka by nepracovala a udelali bychom si 5 deti, tak pochybuju, ze bych si zil jako oni ;)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
23:04
Brambor: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
Brambor
V tomhle naprosto souhlasím, jsou "státem chránění" a ají to je jim málo a dále pokračujou v tom co dělají. Já znám osobně některé cigány a slušné spočítám na prstech jedné ruky. Pokračuje to perlamy jako jeden s kterým jsem vyrůstal a jako malí jsme byli kamarádi a když jsme se nedávno potkali první co jsem cítil byla jeho ruka v mojí kapse(asi novodobý pozdrav), dále tam mám stále nezletilé/sotva zletilé cikánky které si vozí kočárek, bandy nevychovaných puberťáků kteří způsobují jenom problémy a vyvolávají spory (pouze když jich je trojnásobně více než těch proti kterým stojí) Starší matky které nehlídají své děti a sedí v hospodě a když na ně promluví tak jedině "pojď sem ty hajzle malý" a podobné variace....A kdo mi po těchhle zkušenostech může říct že jsou moje předsudky o jejich kultuře a mravech naprosto neoprávněné si asi nevidí do huby
Zwov je drak!
23:46
Ninjer: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Jinak znám osobně takový dva. Jeden z nich studuje na VŠ a je to jeden z nejslušnějších kluků, co jsem kdy poznal, a druhý už netuším kde.
Ale to je irelevantní, co říkáš... zčásti souhlasím, zčásti možná ne. Snažil jsem se, aby to co nejvíc vyznělo, ale hádám, že v tom všichni vidíte jen "Cikáni jsou hodný, o čem to mluvíte", což jsem neřekl ani vzdáleně. (Více viz dole)
21:49
Pista_Hufnagl: Re: Hmm... nadávejte mi, ale toh...
silhouette
Pár slušných cikánů ke mám za klienty. Pracují, za služby platí, o zvířata i děti se starají...
Ale stejně se vždycky držím za šrajtofli, když podobné potkám. Zvyk.

Každopádně ti slušní velice často trpí tím, že je jejich komunita vyloučí.

Suma sumárum - je úplně šumák, jestli je to cikán nebo vietnamec. Meritum jádra, jak říkáme my vzdělanci, je v tom, že průserem je ta která komunita, odmítající se přizpůsobit zemi, ve které žije, a jejím zákonům. Národnost (či jak tomu chceme říkat) s tím nemá nic společného.
Fakt, že mezi cikány je těch "nepřizpůsobivých" víc, je nesporný. Ale nutně z toho nevyplývá, že co cikán, to lump. Kdybych si z deseti lidí měl vybrat, kdo je padouch, vyberu cikána, páč tam je šance na úspěch nejvyšší. Leč uvědomuji si, že je to předsudečné chování. Tož tak.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:33
arxarios: tento bol lepsi
arxarios
http://www.lamer.cz/quote/50132#comments
Facebook je jedine miesto, kde 2016 - 1979 je menej ako 13 a preto mi zrusili ucet!
23:44
Ninjer: Budu psát sem, aby se to neztrat...
silhouette
Budu psát sem, aby se to neztratilo (sorry) - já se nezastávám cikánů. Dokonce je pravděpodobný, že většina krade (tj. třeba 51%, ne 99%)... Jenže taky nezapomínejme, kolik jich tu je a kolik je tu nás. Takže automaticky předpokládat zcizená věc = 100% cikán už je mimo to "to není rasismus, ale zkušenosti".
00:22
Allordex: Re: Budu psát sem, aby se to nez...
Allordex
Človeče, nestraš!!! Ty chceš, aby bolo 150 percent cigáňov? To by bola iná potopa! Samé údeniny...
00:21
Allordex: :D
Allordex
Ja som za :D Pointa toho celého je dobrá :D Mám rád takýto humor :D
01:48
pikolik: pročet sem si pár názorů tady v
pikolik
pročet sem si pár názorů tady v diskuzi, takže ani nevim, jesli se k tomu něják vyjadřoval autor, tudíž vystřelim na slepo

jde o to, v jaký to bylo lokalitě. Pokud autor bydlí například v satelitu poblíž nějákýho velkýho města, tak dost pochybuju, že by kolo kradli cikáni, který bydlej daleko od takovejch míst - v tom případě je ta poznámka autora naprosto stupidní

pokud ale autor bydlí v lokalitě, kde je s romskou kriminalitou zjevnej problém (přesná statistika se nevede, ale lidi z okolí viděj, kam často jezděj policejní hlídky, kdo dělá v okolí problémy atd ) tak to není žádná rasistická urážka, nebo předsudek ale předpoklad, kterej má svoje opodstatnění. když to vyženu uplně ad absurdum, tak pokud autor bydlí v ulici, kde bydlej jenom romové a kolo mu ukradli ze sklepa, tak se dá předpokládat, že bílí zlodějíčci kol a vykradači sklepů budou prostě působit jinde z různejch důvodů
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
10:21
Rimmer: Re: pročet sem si pár názorů tad...
Rimmer
http://www.lamer.cz/quote/67111#comment_338065 :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
07:56
mecakar: Kdyby Češi vynaložili stejné úsi...
silhouette
Kdyby Češi vynaložili stejné úsilí na řešení problému s cigány, jako na diskuse o nich, už 5 let máme nohy nahoře a bílý stát.
10:13
pikolik: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
pikolik
ano, bílý stát..pak se postupně budeme vypořádávat s těma, co nejsou modrooký blonďáci..s těmadle fašounskejma kydama běž do hajzlu

jen by mě zajímalo,co s 'nebílejma' lidma chceš dělat? vystěhovat někoho s českým občanstvím nemůžeš, pak se nabízí zbavení občanství-> a jsme v německu ve 30. letech...nechápu,že se v 21.stoleti pohybujou volně po ulicích takovýdle magoři s tak odpornejma názorama
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
12:20
DrBrain: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
DrBrain
Tos tady nebyl včera večer, kdy se nabízela možnost zatopit jimi ve vysokých pecích a já naivka jsem si myslela, že to i někomu kromě mě bude připadat absurdní a šílené. Nevadí.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
12:23
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
DrBrain zeptám se na jedinou otázku, z které části ČR jsi?
Stultitia excusationem non habet.
12:27
DrBrain: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
DrBrain
Pocházím ze Slezska, žiju v Praze.
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
12:36
JackSwigert: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
JackSwigert
A ty? Nestihnul jsem to nějak zachytit...
Houston, we've had a problem here...
13:23
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
Slezsko
Stultitia excusationem non habet.
18:26
Araoth: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
Araoth
Slezsko... to je dobrý... asi budu říkat, že jsem z Čech, abych byl stejně konkrétní... ;-)
Folklóry - "utfg" 80x, "ajťák" 93x, "neuvěříš" 173x, "blondýna" 201x, "no comment" 230x, "zabil" 244x, , "na lamer/a" 937x
18:50
hanule7: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
Ono Slezsko v ČR nezabírá zas tak velké území:) Spíš bych řekla, že někteří ani neví, že vůbec nějaké Slezsko v ČR je - pro některé je to jen sever Moravy:)
19:37
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
Ale o tobě většina ví odkud jsi, tak jako o mně :) Takže, vyjádření Slezsko stačí... Nebo můžu napsat Koblov a to už víte prd kde to je... :)
Stultitia excusationem non habet.
19:52
Pista_Hufnagl: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
Koblov...Koblov... Jasně, už si vzpomínám! Argentina, žejo?
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
20:25
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
Ty, těsně vedle, trochu více na východ ;)
Stultitia excusationem non habet.
20:28
Pista_Hufnagl: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
Chápu. Rumburk.
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
20:56
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
Ještě nějákých 300km na východ... :D
Stultitia excusationem non habet.
21:02
Pista_Hufnagl: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
D?? Dubaj? Doubice? Demilitarizovaná zóna? Seš tajemnej jak hrad v Karpatech...
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
21:55
JackSwigert: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
JackSwigert
Se kouknu na mapy.cz nebo na google, ne? :D
Houston, we've had a problem here...
21:58
Pista_Hufnagl: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
Se koukni. Co já s tím? :)
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:39
JackSwigert: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
JackSwigert
http://www.mapy.cz/#x=18.273688&y=49.878660&z=13
Houston, we've had a problem here...
22:49
Pista_Hufnagl: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
silhouette
No to je hnus, tohleto!
Prznění mateřštiny neodpouštím. // A jen tak mimochodem - Blanch mi třikrát (!) podržela. Kdo z vás to může říct, pánové? Áha?
22:59
def84: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
def84
No vidíš, hned vedle Ameriky... :D
Stultitia excusationem non habet.
23:11
JackSwigert: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
JackSwigert
Tady zase máme na severu Habeš a na jihozápadě Saharu :D
Houston, we've had a problem here...
19:08
pikolik: Re: Kdyby Češi vynaložili stejné...
pikolik
jojo, pak jsem si to pročet a kde sem k čemu měl co říct, tak sem tam hodil svojí vsuvku:))
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
19:13
pikolik: jinak..nechci nikoho obviňovat,
pikolik
jinak..nechci nikoho obviňovat, ale nebylo tady včera v noci cca 60+ komentů a dneska to něják prořídlo..
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
19:18
DrBrain: Re: jinak..nechci nikoho obviňov...
DrBrain
Zmizelo celé jedno vlákno, pod kterým bylo dost příspěvků, tím to bude
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
19:25
pikolik: jo, takle..já právě jsem tamm ho...
pikolik
jo, takle..já právě jsem tamm hodil nějáký svoje odborný připomínky, tak sem se divil, že si dovolil to někdo smazat:)))..to bylo nejspíš to vlákno toho doktora filosofie, co s nima chtěl zatopit, ne?
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
19:34
DrBrain: Re: jo, takle..já právě jsem tam...
DrBrain
Přesně to. Obávám se, že tvoje připomínky jsem už neměla příležitost si přečíst, jelikož jsem to okolo půl druhé vzdala a šla spát :)
Když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.
23:26
Brambor: Nevím kam bych to měl přihodit
Brambor
Nevím kam bych to měl přihodit..nečetl jsem nové komenty, každopádně jsem si dal tu práci a prohnal youtube http://www.youtube.com/watch?v=AXUgwtQ61IU Enjoy the show.
Zwov je drak!
23:31
Rimmer: Re: Nevím kam bych to měl přihod...
Rimmer
Kdyz mohli bombardovat Lybii, proc by nemohli i tohle? ^^
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
23:56
Brambor: Re: Nevím kam bych to měl přihod...
Brambor
Ale musíš uznat že se alespoň snaží...je tam vidět že mladší generace tam není tak hrozná....A je tam vidět že největší problém jsou právě ty rodiče a starší generace která je "kazí". Ale stále...tohle je jen jedna obec a ve státě jsou desítky takových, nevěřím že všude to vypadá takhle.
Zwov je drak!
00:23
Rimmer: Re: Nevím kam bych to měl přihod...
Rimmer
Joo to uznavam, ze se snazi... Ale jak je v dalsich dilech, tak se shoduji jak cikani, tak ostatni na tom, ze to proste dohromady nejde, nemuzou spolu vyzit... Policajti tam rikaj, ze 70% kriminalni cinosti maji na triku cikani a cikani si zase stezujou na to, ze je tam bily nechtej... Tady uz je stejne snaha marna, to jsou problemy, ktere se uz nevyresi... Stejne tak si lidi neuvedomi jake svinstvo je EU, media,... Asi je lepsi to neresit,... Buhvi co nas ceka :))
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
00:29
Brambor: Re: Nevím kam bych to měl přihod...
Brambor
V EU nás už nečeká nic dobrého a dá se jenom čekat kdy padne na hubu... :)
Zwov je drak!
23:43
pikolik: http://www.youtube.com/watch?v=7...
pikolik
http://www.youtube.com/watch?v=7D7h3o3MAuA příspěvek do diskuze:)))))
změnil se mi avatar..sám od sebe..no vážně
23:51
Rimmer: Re: http://www.youtube.com/watch...
Rimmer
Hlavne doporucuji precist komentare autora a popis videa... Nejen, ze z toho domova ty cikani vyhnali majitelku, ale jeste nicej zivot lidem okolo...
"Radite mi strielat? Ved by som do konca zivota hnil v base! Ale ked uz, tak nie ciganov, ale bielych, ktori mi sposobili toto peklo, bielych, ktori mi znicili zivot, majetok, proste vsetko!"
Chtel bych videt, jaky nazor by meli ti, kteri se jich zastavaji, pote co by si vymenili bydliste napriklad s timto panem...
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
14:54
mecakar: Nedívejte se tolik na TV Nova, n...
silhouette
Nedívejte se tolik na TV Nova, nesvědčí vám to.
Dle jediného zle použitého výrazu o mně soudíte, že jsem fašista? Pardon teda, ale zrovna doktorka Brejnová se tu oháněla jako divá tím, že všichni cigáni přece nekradou a nemlátí bílé... Nezdá se vám, že si serete do huby?

Jo a - navrhněte humánní řešení, když ty svině tolik bráníte. A abyste mě zase nezaškatulkovali - vadí mi jen ti, co berou dávky, nepracují a ještě nám serou na hlavu. Proti slušným cigánům nic nemám - máme jich pár na vesnici a není s nima problém. Neřvu na ně, že mají jít do koncentráku.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1239 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1544 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 1895 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2100 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2315 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 27 dny

K hlášce #32681

Re: Pořád je to jak můj bejvalej

Zelvi
před 58 dny

K hlášce #32681

Pořád je to jak můj bejvalej

nakopnuta_sova
před 69 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 79 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 88 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.