Detail hlášky #65234

<a> dneska zemřeli dva významní řenzíci...
<a> naš soused a Kadáfí

Komentář: soused dělal výborný jitrnice :(

Informace o hlášce

Datum přidání: 20. 10. 2011
Kategorie: Hlášky
Autor: mark15 (5 hlášek)
Hlasování: Baris, mckanzie, Ryom4, Frankie111, Lothias, Milhauzz18, hasa, PetrK, jedloun, Pipik, Derrotado, Cihak, filom3n, Schade105, Congilol 15 pro a mecakar, Nevermore, emkac, vasek004, Lekan, Ejmin, Harys, zooner, Atlantis, Micha, perfect, chernobyl, SaburaZera, michelle90210, killercat, izzi_cz, tari, Dovi, MKlein, suah, rain, tik-tak-cz, MartinezZ, Mat3s_, Tceld, Universal, Herda, Coolak, Ripper, miloso, Frostys, Traitor, Danny991, KeeperX, queeny31, Wexlozo, hasahm, kecal_op, Altair, DeathsDream, Simmy, kudli, Chosen, sparasis, razden, Teramon, iNs3cT, Rimmer, Winters, Lukino, bender123, Lee, Tirael, Dyfer, takylama, Bakys7, soustruh, Tikov, Allka, robbo99, ChaniAtreides, ManSlayer, Tominas, kbtmichal, MistrBuBak, Kogaku, Kouty, Schmeeczko, hocikto19, crooty, CZ_StRider, belisek, cha4ser, Hamagen, tristaver, Kurosawy, ALiEN, STFU, sheninho, krummerl, lanc, Mysharr, PikoPirat, Sniclman, DarthOptimus, aewin_cz, Notie, Slim2, Maty991, wegas, Katschaba, elvellon, riddick09, Tutanken, Yukina, freaky_tomato, frlo, TommyGun, Funin, GICaesar, Ondruch, zelvicka, def84, jezzy, Crazy_Ivan, Emperor, scarlaxx, sevenjetc, ubozak, Atanono, selmi, Blast, steinham, chachan, bradl3y, yannush, SkyHaven, alexlea, doombo, Sha-a-kaa, seffik, PavlinII, ruslandsm, kobylik, LosFilipos, DARTHPraetorian, Witek, CrazzYdiot, kuras, Alf, Kolodej, sliwowitz, romanpazout, DivkaHromu, arxarios, smrduty_kojot, Niah, Eurostoxx, starbuck, Hammer, hellequine, Maerlyn0, DrBrain, icy, naituf, noonick, mdonaat, Wendigo, Rudla, trepka, Edu, chearius, LukasK, Bendom, mrcl, bosorka, M4rtin, t-fuse, Marcus7, Unicorn2000, speedy89, Gianni, popik34, clair3124, Nobodies, Kawka, Neuromancer, NiaWolf, rotten77, alaqella, RiBo, Evidence, Flyer, vooten, OverdoZz, mismas, Remetak, anezkaceska, Nojne, zelvak, w3m, Somik, Dzimmy, q, DarkAngel, Inf1n1tyy, Suerte, lentiilka, WaRi, CesnekGyrosMladsi, Sobosss, MallBare, Lorandel, TolSinion, Psycho_O, Horacek, Ellrohir, grysom, Eslinecka, tomcoko, bozk, kafcak, Kaissy, barney33, Markuus, Moskva, redog, DreiPunkte, MegaCHLUP, Somzmeteny, Mart-Ule, Frigi, james125, Trny, YDraigGoch, HateMePls, GRIF, Raky, Vevoda_Wolf, Doktor, Puni, Sed
222 proti
V oblíbených: Žádný uživatel
Oblíbenost: 3,87 %
Stav: Má záporné skóre

Diskuze

22:07
mecakar: Dost blbý vtip, nemyslíš? Nebo t...
silhouette
Dost blbý vtip, nemyslíš? Nebo ti snad dělá dobře, že si USA zase namastí kapsy zmaří životy a říká tomu demokracie?
22:13
mark15: já osobně příznivec USA nejsem
silhouette
já osobně příznivec USA nejsem... Podle mě v Libii neměli co dělat, to si všechno měli vyžrat libyjci sami a OSN se do toho neměla plést, ale na druhou stranu to Kaddáfí celkem přeháněl...
22:45
Tceld: Re: já osobně příznivec USA nejs...
silhouette
A když se do toho neměla plést OSN, tak kdo? :-) (já třeba nevím, že by se do toho nějak moc z OSN pletli, ale budiž...) Nehledě na to, že Kaddáfí porušoval vlastní zákony a tím ztrácí - z přirozenoprávního pohledu - jakoukoliv legitimitu k vládnutí...a to USA rád nemám ;-)
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
18:30
Teramon: Re: já osobně příznivec USA nejs...
Teramon
"ztrácí - z přirozenoprávního pohledu - jakoukoliv legitimitu k vládnutí" ano, jenže kdo mu v první řadě dal moc? Obyvatelé Lybie, takže i ti mu ji mohou odebrat. Ne OSN. Tohle byl od začátku vnitrostátní konflikt, nebyl dán důvod k mezinárodní intervenci.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
00:11
Tceld: Re: já osobně příznivec USA nejs...
silhouette
Ale ostřelování vlastních obyvatel je porušením mezinárodního práva dávající mandát zakročit k ukončení takového jednání. Nehledě na to, že Kaddáfí používal zahraniční žoldáky, u kterých byl oprávněný předpoklad, že tam jsou se souhlasem své země. Takže lze pomoci druhé straně (rebelům), aby se "narovnala" situace...
Nemám vzory - jen jsem o 10 let mladší verze Harveyho Spectera...
22:22
merlouska: plus tomu nedam, ale
silhouette
.. uz mi lamer zacina slouzit jako zpravodajsky server. Si rikam, co to je v ty citaci? .. a jdu se podivat na idnes, kde zjistim, ze kaddafi uz fakt neni :)
22:23
Micha: Re: plus tomu nedam, ale
Micha
Tvrdí oni.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
22:28
Foo_Fighter: Re: plus tomu nedam, ale
silhouette
Kaddáfí predsa žije s Elvisom a Cobainom na Bahamách.
In Z. we trust
22:30
Mat3s_: Re: plus tomu nedam, ale
silhouette
nezapomeň Láďu!
Error 101: Signature not found.
22:38
Micha: Re: plus tomu nedam, ale
Micha
Pardon, prostě neberu vše, co se objeví v médiích, jako fakt.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
23:13
Teramon: Re: plus tomu nedam, ale
Teramon
Skepse je pochopitelná, zprávy o smrti Usámy se poprvé objevili asi půl roku po 11. zaří, to bylo radosti! A pak se ukázalo, že je to kec.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
23:27
Micha: Re: plus tomu nedam, ale
Micha
Toto byl první hlavní impulz pro spousty lidí, aby jen slepě nevěřili všemu. Pro mě taky. Takže hlavně díky tomu se o podobné věci už pár let zajímám. Je lepší si třeba přečíst tvrzení obou stran a udělat si názor sám někde mezi tím. Jen škoda, že v poslední době jsem se v tom už začala ztrácet. Měla bych se tomu zase začít více věnovat.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
00:26
Foo_Fighter: Re: plus tomu nedam, ale
silhouette
To je v poriadku, ale o tomto nemám moc dôvod pochybovať.
In Z. we trust
00:39
Micha: Re: plus tomu nedam, ale
Micha
Já si zatím názor moc netvořím. Je to poměrně nová informace, jsem tedy zvědavá s čím přijdou všichni v příštích dnech.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
23:14
kastor334: Legitimitu k vládnutí?
silhouette
Můžeš mi vysvětlit co to plácáš? takže když se nebude líbit USA že nás Prezident nechce euro, tak sem můžou násilně vniknout a říct že ochraňují obyvatele, klidně ho postřelit? promiň ale asi o tom nemáš vůbec páru.. Miluju tyhle názory bez hlavy a paty ;) Sami Lybijci si odsouhlasili jeho vládu a teď si to měli vyžrat jako každej jinej stát, byla to jejich volba a jejich hloupost. Když se mi nelíbí názor politiků tak začnu demonstrovat, rabovat v ulicích a útočit na ně? bohužel si počkám, protože jsem špatně zvolil, takže vlastně všichni co proti němu šli, tak útočili na pravomoce a základy naší společnosti.
23:20
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
Většina Libyjců ale nejspíše stála za ním. Na to se objevuje spousta názorů. A vlastně celé je to tam a bylo veliká fraška. Chtěla bych vědět, kolik je pravdy na tom, co pouštěli do světa.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
00:13
Rimmer: Re: Legitimitu k vládnutí?
Rimmer
Konecne nekdo s normalnim nazorem... Co je na tom pravdy? Nic... Ale media vladnou svetu... Jak stredovek ta Amerika... Vsechno si to vymysleli, aby si mohli poradne namastit kapsy... Co je to za kravinu bombardovat za lepsi zitrky? 7 mesicu to tam bombardujou hlava nehlava.. I neozbrojeny civilisty.. A jakto, ze se Kadafi tak dlouho drzel? 7 mesicu jen on sam s tou armadou? Ne.. Cela zeme stala za nim, ale oni ukazou na kameru 20 rebelu co oslavujou jeho smrt nebo palej jeho fotky.. Proc neukazou ty zabery milionu lidi, ktery ho oslavujou a stojej za nim? Stejne si Amici nepomuzou... Pouze oddalej o nejakou dobu inflaci, ktera tak jako tak prijde...
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
00:28
Teramon: Re: Legitimitu k vládnutí?
Teramon
Co je na tom pravdy? To se nedozvíme. Když vzlétly francouské stíhačky a vyrazili k Libyi, mohli jsme to sledovat v přímém přenosu. Ale proč a v čí prospěch, to se nedozvíme.
Dnes ve zprávách byl přehled o Kaddáfího životě - jak udělal kariéru, kolik lidí údajně dal zavřít, kolik zbraní údajně vyrobil... ale že za jeho vlády se z Libye stal ekonomicky nejsilnější a politicky nejstabilnější stát Afriky, to nějak opomněli.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
00:46
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
No, jsou věci, na které oni často zapomínají.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
08:10
deWolf: Re: Legitimitu k vládnutí?
deWolf
Já myslím, že ekonomicky nejsilnější, politicky stabilní a nízkou zločinností byla JAR v dobách apartheidu. A taky jim to USA, OSN a Evropa záviděly a snažily se režim zničit.
Lupus in fabula
12:33
crowley: Re: Legitimitu k vládnutí?
crowley
Nezapoměň, že SSSR, ČSSR, NDR byly taky stabilní státy. A druhá polovina 20. století se de facto točila jen o soupeření SSSR a USA.
To, že je nějakej stát stabilní a silný neříká nic o tom, jakým způsobem su stabilitu a moc získal a udržuje...
It's Time. Time to face what we all believe in.
00:45
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
Ano, ukazovali kolikrát i záběry oslav, které byly oslavy úplně něčeho jiného, než se nám snažili tvrdit. Rozhodli se je zničit, tak to prostě udělali a ještě s podporou celého světa. Pěkné bylo i to se zřízením bezletové zóny.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
00:47
czesnek: Re: Legitimitu k vládnutí?
czesnek
Lepsi je se vysrat na nejake zpravodaje protoze stejne nikdy nerikaji celou pravdu.
Majchošnib hohou
01:02
Rimmer: Re: Legitimitu k vládnutí?
Rimmer
Nerikaji zadnou pravdu.. Proto na zpravy nekoukam a neverim jim :) Maximalne tak nezavisle zpravodajstvi a internet :)
Seznam zhrzených autorů: http://www.doodle.com/vgwv5qr5qwyf9hf3
01:19
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
Souhlasím. Televizi ani k dispozici nemám a nevadí mi to.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
02:57
CZ_StRider: Re: Legitimitu k vládnutí?
CZ_StRider
Nechápu, proč viníš Američany. V Libyi jsou jejich zájmy minimální. O Libyjskou ropu jde především evropanům. Pamatuju si ale, že Arabský komentátor Sultan Al Qassemi navrhoval, aby se velení operací v Libyi předalo zpět Američanům, protože NATO nezvládalo. A co se "namaštěných kapes" týče: sebevětší "válečná kořist" ani náhodou nezaplatí americké výdaje na válku. Představa, že USA na válkách nějak vydělají, je směšná.
06:27
Clarence: Re: Legitimitu k vládnutí?
Clarence
Nevím jestli sis všimnul, tak Amerika má prsty ve většině válečných konfliktech za posledních 10 let..
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
08:06
deWolf: Re: Legitimitu k vládnutí?
deWolf
Nejenom za deset let. Dokonce v minulým století dvakrát nakopali prdel nejdůležitější zemi EU.
Lupus in fabula
20:52
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
A já si teď vzpomněla, o jaké události jsem se tu chtěla zmínit. Incident v Tonkinském zálivu je taky dobrý příklad, i starší než 10 let. (Sice pozdě, ale přece, třeba si to ještě někdy někdo přečte.)
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
13:45
Lead: Re: Legitimitu k vládnutí?
silhouette
Průmysl v USA stojí na zbrojení, takže oni z války prospěch mají protože oživuje jejich ekonomiku.
Jinak myslím že USA je přece jen menší zlo než Kaddáfí, přece jen ten jeho režim byl docela brutální, nevím jestli by do války šla Evropa, hlavně UK nebýt katastrofy v Lockerbie ve které měl Kaddáfí prsty, i když jí předcháelo několik vzájemných útoků z obou stran.
15:36
Clarence: Re: Legitimitu k vládnutí?
Clarence
Fakt si myslíš že byl tak brutální? Co potom byl Pol Potuv režim v Kambodži? :) takhle ti to řeknu, před lety svrhli Husajna v Iráku a dodnes tam není klid, za něj bylo. Co myslíš, že nastane v zemích jako je Libye, popřípadě Tunisko a Egypt. Ale hlavně že tam maj demokracii :)) aneb jak se říká "If you don't want democracy, democracy will find you" :)
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
18:35
Teramon: Re: Legitimitu k vládnutí?
Teramon
Ano, Kaddádí se svými nepřáteli nezacházel zrovna vybíravě. Jenže v Lybii mají silný vliv kmeny, to že se odstraní člověk, který tyto kmeny dokázal přimět k poslušnosti ať už silou, nebo úplatky, rozhodně klid nepřinese. Zkrátka mám obavu, že teď každý sáhne do sklepa pro samopal a Lybyjici se nedočkají míru, demokracie a prosperity, ale občanské války.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
23:38
Micha: Re: Legitimitu k vládnutí?
Micha
Dokázal je pozvednout téměř z ničeho. Dobrý způsob přímé demokracie, který se jen tak nevidí. Řekla bych, že větší zlo je USA.
"Uvědomte si, že jestli jste paranoidní, ještě to neznamená, že vás nikdo nesleduje ..."
06:13
Foo_Fighter: Re: Legitimitu k vládnutí?
silhouette
Daj mi toľko ropy ako objavili v Líbyi a pozdvihnem ti ktorúkoľvek krajinu...
In Z. we trust
12:56
Teramon: Re: Legitimitu k vládnutí?
Teramon
V Africe jsou i státy s obrovskými zásobami zlata a diamantů, které jsou na tom mnohem hůř, protože tam pořád probíhají boje mezi kmeny. Pár let je tam prezident, ten si nahrabe, pak ho konkurent ubije, nastoupí na jeho místo, nahrabe si... a tak dál.
Ze zbytečných komentářů se mi ježí chlupy. Včetně těch na chlupech.
22:35
Clarence: Re: Legitimitu k vládnutí?
Clarence
Tak tak, neříkám že Kaddáfí byl svatoušek, to ne, to co dělal nepřátelům nebylo hezké, ale stačí si uvědomit, že podobné věci dělaj de facto všechny státy ve všech dobách, když se chtěj zbavit odpůrců. Kaddáfí tu zemi pozvedl, teď díky západnímu způsobu žití a řešení problémů alá "my máme sílu, jednotu a jednáme v právu demokracie" ta zemi bude v háji. Do každé země to prostě nelze nacpat..
"Ženská byl dobrej vynález do ty doby, než v Plzni postavili pivovar"
09:30
ratmik: demence takove hlasky..... sam k...
silhouette
demence takove hlasky..... sam k sobe? To si napsal doma ve wordu a postnul to sem?

Jinak pekna debata :) Lepsi nez hlaska :)
Převážně neškodná!
18:08
Liss: Řenzík je něco jako řezník?
silhouette
Řenzík je něco jako řezník?
Hlášky typu: "nj, blondýna", "to jde na lamera", vulgarismy, "gramatYka" a prostě celkově nevtipné hlášky mají ode mě - .
10:29
YDraigGoch: Ano, ještě pořád stojí za to sem...
YDraigGoch
Ano, ještě pořád stojí za to sem chodit. Když už ne kvůli hláškám, tak kvůli debatám.
Love has teeth; they bite; the wounds never close. No word, no combination of words can close those lovebites.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1449 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1754 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2105 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2310 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2525 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 9 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 15 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 16 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.