Detail hlášky #62847
<a> čus
<b> nazdar
<a> škoda že si nebyl včera ve škole
<b> proč ?
<a> no víš jak máme toho novího profesora na angličtinu ?
<b> no, a co ?
<a> no přilít do třídy, plnej nadšení s úsměvem na tváři a začal na nás mluvit anglicky, pak se mě na něco zeptal.
<a> zmateně sem se rozhlíd po třídě a povídám "von na mě mluví nějakou cizí řečí" !
<a> přál bych ti vidět ten jeho xicht jak z něj všechno to nadšení opadlo, pak mě vyhodil ze třídy.
Komentář: celý zbytek školního roku sme si o AJ dělali co sme chtěli.
Informace o hlášce
Diskuze
My jsme si sice podobným způsobem se spolužačkami "ochočily" tělocvikáře, kterého jsme dostaly v posledním ročníku - ale aspoň jsme se upřímně snažily na první hodině ten basketbal jakože hrát... zatímco učitel, chudák, v křečích smíchu zmíral v rohu tělocvičny. Pak nás radši místo tělocviku nechal vyrábět rekvizity na poslední zvonění a vymýšlet předtančení na maturák.
Ale tuším, že skutečnost, že neumím driblovat ani za volné chůze není tak ostudná a v životě omezující, jako když někdo vyleze ze SŠ netknut angličtinou.
Otázka je, jestli se gymnazijní učitelé, zvyklí na jakous-takous úroveň, za těch pár slabších let definitivně nezblázní nebo neutečou jinam.
1) bylo to někdy v druháku, dělal sem píčoviny, ale nestydim se za to, udělal bych to znova nová profesorka kterou sme dostali na třeťák čtvrťák byla ta nejpohodovější a dobře nás připravila na maturitu
2) práci mám, školu sem úspěšně dokončil s maturitou
závěrem, nechápu proč vám to vysvětluju stejně je vám tu u vaší vznešené prdele, to je z toho když si děláte závěry z jedinýho činu, o člověku kterýho vůbec neznáte.
ale cajk odpouštím vám
Mimochodem: Za tu část souvětí, kde se vyskytuje ''nechápu proč vám to vysvětluju stejně je vám tu u vaší vznešené prdele'', bych tě vystřelil z bot, pak ti dal ban a nakonec tě zavřel do místnosti 1x1 metr a nechal bych tě přemýšlet o své povaze, dokud by ti prostě nehráblo a neodvezli tě na psychárnu, kde by ses opravdu k internetu nedostal. :)