S pozdravem nejmenovaný čtenář lamera (ten, co mínusoval).
Detail hlášky #59774
<a> Netusil bys co se delo dneska ve skole.
<b> No povidej!
<a> Byli jsme v technice administrativy a spoluzak se vecne prepinal mezi vsemi deseti a necim jinym.
<a> Tak pozdeji jsme zacali psat zkousku rychlosti, presnosti a ucitelka: „Odevzdani je dobrovolne, ale urcite si mohu nekoho vybrat, kdo to nebude mit dobrovolne."
<a> Tak jsme zacali psat a potom co jsme dopsali tak rekla: „Takze (nejmenovany spoluzak -ten co se prepinal-) mi ukaze svuj vysledek."
<a> Samozrejme ji ho ukazal a dostal za 5. Jemu se to samozrejme nelibilo, tak zacal drzkovat a ona: „Jestli se vam to nelibi, tak ted znovu piseme a muzete si to opravit."
<a> Tak jsme psalidruhou zkousku a potom si zase vybrala jeho, takze zase za 5, totalne se rozcilil a zacal tam nadavat.
<b> :D Tak stane se. :D
<a> Pockej to neni vsechno. Ucitelka si ho nevsimala a zacala mluvit neco o dobrovolnosti a on zacal zase neco kecat o tom, ze si to nevybral.
<a> Tak ho ucitelka utnula a povida: „Takze (nejmenovany spoluzak) ma vsechny znamky co potrebuji za mesic kveten, takze uz zadne dalsi, tenhle mesic, neprijimam. Jestli se mu neco nelibi je to jeho problem."
<a> Spoluzak tam zacal na ucitelku, ze si jde stezovat a ona mu rekla, ze to klidne muze a dal to nerozvadela.
<a> Cela trida jsme se lamali smichy. :D
Informace o hlášce
Diskuze
V takovýchto případech si říkám "vojnu na vás, tam by vás naučili držet nejen krok, ale hlavně hubu." Protože tam kdo nedrží hubu, lítá po buzeráku do padnutí a pak čistí záchody zubním kartáčkem a pokud nedrží hubu ani potom, ono se najde něco jiného. A pokud se hubu prostě držet nenaučí, takovým se paka říká PPDKVVV - po piči do konce vojny vlastní vinou.
Ale myslím, že kdyby mu po té druhé pětce došlo "drž hubu vole, akorát si zaděláváš na problémy" a sklapl by, neřekla by to "tak a pan ten a ten u mne má všechny známky za měsíc květen, další nepřijímám" a tu šanci by mu možná dala. Nedal si pokoj, pořád pyskoval, tak co měla dělat, ignorovat ho?
Chápu a beru tě jako učitele, který se tu kantorů zastává. A zastáváš se jich právem, ta zvěř co se teď "učí" na škole, je běs. Ale co když tohle je případ studenta co má zrovna nějaké momentální problémi a nezvládá a jinak je slušný? nebo je na něj kantor zasedlý?
Jasně, teď mi asi řekneš o tom, že v životě se sním nikdo mazlit nebude a že se má postavit na nohy, naučit se obstát při těžkých životních zkouškách. Ale neměl by ho spíš profesor přidržet a pomalu, v klidu mu to vysvětlit?
A teď ke GRIFovi - kdybys byl učitel, a dotyčnej žák se choval v každý hodině jako hulvát a v hlavě neměl z vědomostí nic, asi bys na něj taky nedělal ťuťu-ňuňu. :)
Ten žák bude mít do života něco jako "mindrák" začne nenávidět. Malé zrnko nenávasti stačí a poroste. ...přílklad: cca před rokem se řešila v anglii střelba studenta, který prostě bez skrupulí nakráčel do školy a zastřelil svého profesora. Stalo se to na vysoké škole. Proč? Spolužáci vypověděli, že má v poslední době (možná měl, mám za to, že se taky oddělal) doma potíže a že je toho na něj moc. Profesora zastřelil, protože mu jednou udělal obrvskou vídku před celou třídou, řekl, že z něj nikdy malíř nebude. (ano, škola byla zaměřená na umění) Podle přátel ho to hodně sžíralo, furt o tom mluvil. Ten profesor ho schodil... ještě ke všemu před celou třídou.
Nebo-li, ta událost se mu vryje do paměti, obzvlášť pokud se mu žáci vysmáli (nebo se tomu smáli, to je už jedno.) A pokud si něco člověk nese celý život sebou, poznamenáho to.