Detail hlášky #34034

<a> co sem kdyz na ni myslim kazdych 10 minut?
<b> zacyklovany?

Komentář: Programátoři sobě...

Informace o hlášce

Datum přidání: 7. 5. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, Sargon, PavlinII, beorn, MistrBuBak, w3m, cubik, ScrappyCoco, Se7h, -TooM-, Danol, Danik02, blueW200, Slay, Danny991, ubozak, saft, Herda, Acorp, Griffon, skeblik, Finer5950, fabiocz, Mysharr, Severina, Kogaku, Hammer, OpaGe, incucu, wary, pali6, najtrou, beeeee, Neuromancer, splinak, petya, SmithF, Zabbrick, oOJoKeROo, Celer, bezdulka1, Wery, DMRaper, dwander, Liman, Deefik, GH0ST, Numerion, Beezer, Ptolemaios, Nevermore, Radek9, barney33, gensilver47, f_fabregas4, genius920308, Lucius007, robbo99, Morv, riwy, Remixxx, Myska, popik34, tomikdvorak, Convenius, Mirator, wegas, CZ_StRider, Skay, karlosnet, Orlan, soustruh, blow, DMDave92, Thab, Ghulas, George, Ekhar, lerra, Sobosss, DragoonX, Ondruch, PatchmaN, yannush, Svorrok, pitufo, Lecco, Accept, Cejda, Sally, grandimir, aalfred, Wauder, Runda, domvala, mishelin21, Reiki, Taran, Honza0297, Snake, Cinvor, abouttabs, DakuHonoo, LukSoft, corwin_x, AMD, simply_v, troSKA, freferg, DJ307, Mervin, Ekimik, Witek, Aya17, love--sucks, Cassidy, Laire, besanek, Marcel230, Fatal1t, qwertzuio, link-in-man, nicre, Manicek, Matesss, Tommycz, mike2406, Lemra, hubert, Prasopes88, JerichoBM, Lostindream, Akersh, Miss_Amazing, czKarlos, srobka, TheKuba, zuzka2727, kojak, Tolsimir, Dalaren, repley, scarlaxx, krpa, bosorka, tausa17, Lugi, suah, Maty991, Posky, killka, Wimpo, katula7, Croco, chylex, Liquor, evilmaggie, hasahm, TomiG, Trny, baik, smrduty_kojot, a-uz-dost, Frankie111, Mairiel, zakolu, Shark94, shadowrun, jursmi, Metodej, Eveni, Kanniy, kachnis25, panpatejl, Asriel, N3mesis, Ruprecht, Gasert, jksdf, Komaar, Montechito, Tceld, czaki, vasek004, koso, Pajusa, Bazim, amaurote, luax, Waco, Kawka, def84, Honya, aewin_cz, freaky_tomato, tik-tak-cz, Shadowmaster, bukanyr, kecal_op, TheReptalek, Kethryn, exefieses, tommander, tobytja, Winters, Recik, shalafi, ciakval, LamerFanda, zelvak, inkara, teye, Gego, herodes555, SPOK, Bart, cheriii, spiderpig, Stevecek, Sha-a-kaa, bumbik, wavixtreme, rendlik, Aggie, Ciko, HateMePls, martiiik8, Skoll, Andysik, Kagero, Vidlos, jantusla, Doomista, Marty008cz, tocra, bkbosorka1, 8laz3r, JiMi89, amani, Hamagen, dohaje, WellBloud89, vinczenzo, Keeehi, Wreis, Marcus7, Sejsel, vaevictis, priba, zzuzi, Anfy, profa, forceLord, anela, ScH0ll_kIll3r, kukurica, Daysi, Lorandel, acid, TomEF, Vincent, jogino, lennyd, kapoka, neznamejPANprofesor, calexman, killercat, Bety888, jurda, staccey, Milhauzz18, sendvo, Goues, swan972, Edgarix, anezkaceska, YDraigGoch, Elephie, Loxcom, While, Denebola, kevin365, chudst, lordlisak2, Vlk, Beerius, despy, Apophis, brumla, Foxtrot, Deliminico, Danad, zgrossl, Ripper, Schade105, Allka, Komunard, ScOrPiOn9, SantaSatan, TidO, BMJackal, sark, SkyHaven, dorry, piol, Kapitan, BearPeter, bradl3y, TuzkaDruha, Petrziczka, edgar_allan, kuxa, Stickman, Zelvi, Elisabetha, oprs, Trigger, CarpeNoctem, kocicak, kuras, GorTavaro, Thargas, Kwisatz_Haderach, krpet25, Elgurth, emwee 1260 pro a Vedugo, Yicm, Tinnarr, McBobr, Chaythere, DarthOptimus, Mackie, deemarc, lilo, Strop, Lahvout, queeny31, Derevin, tristaver, ladys91, crooty, ivus_ka, pavelnop, Renee, Korialis, shitcool, PinkFOX, tomzi, richie_troll, kbtmichal, MegaCHLUP, albona, cha4ser, Toblakai, maddenmichele, Lida79, sheninho, Ejmin, kapriiik, FrenkyB, matrix17, Inf1n1tyy, Mari05, Trungsi, SmallMongoose, Goodlike, Annacerv
258 proti
V oblíbených: DragoonX, hubert, Lostindream, desolator666, nonsalant, tik-tak-cz, bumbik, Doomista, fenos19, TuzkaDruha 10 uživatelů
Oblíbenost: 81,03 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

23:42
scarabeus_iv: zacyklovany?
scarabeus_iv
boze to je patvar, ale aspon je ta hlaska vtipna :]
11:52
Dx: Ani komentář to nezkazil.... :
Dx
Ani komentář to nezkazil.... :) +
09:05
Eduard: Zkazil
Eduard
Ale jinak to šlo, a přesně to odpovídá stavu
Proč bych se měl divit, když blbost je věčná.
14:52
silhouette
Konečně se směju i v Čekajících...:) +
19:14
Bedami: konečne
Bedami
jako blbost, ale aspon vtipna... po dlouhe serii spatnych - ....davam konecne +
Svět je nelitostný........;-)
20:35
Mat3s_: Co jsem, kdyz na ni myslim kaz
silhouette
Co jsem, kdyz na ni myslim kazdych 5?
(technicka otazka na bandu tech programatoru tady ^^)
Error 101: Signature not found.
18:41
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
int i;
int j;
for (j=0; j<2; j++);
{
for(i=0; i<4; i++)
{
printf ("nemyslim");
}
printf ("myslim");
}

kdo najde zacyklení vyhrál
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
22:10
donny: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
donny
;
Viz není zkratka, je to rozkazovací způsob slovesa vidět. Holt = inu, hold = poklona.
23:22
Royce: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
středník za prvním forem?
Neříkej, že to nejde. Prostě to udělej!
00:32
qiRzT: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
Ale vždyť to se nezacyklí...
11:38
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
zacyklí :)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
23:27
Qwertikon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
Tak mmnt... pokud to má bejt 10s tak to musí bejt asi přes timer ne?

bool myslim;

Timer1.Tick = 10000;
{
myslim.enabled = true;
Timer2.enabled = true;
}
Timer2.tick = 20;
{
myslim.enabled = false;
Timer2.enabled = false;
}
... ale teda nevim teď jistě.. sem z formy co se týce it :D

11:46
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
v pascalu by to šlo udělat přes sleep :) např sleep (1000); je čekej sekundu v javě je příkaz wait (1000); což dělá v podstatě to samé (většinou se používá pro odlehčení procesoru aby nemusel furt počítat jen javu)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
05:58
Bedami: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
Bedami
ja mam takovej pocit že to jde i normalne v C a C++ ......prakticky uz jsou na sebe vsechny navazují no
Svět je nelitostný........;-)
01:05
Corwin: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
Corwin
Tohle se ti fakt nezacyklí :) Toto se zacyklí :

int i;
for (i = 0; i < 4; i++) {
for (i = 2; i == 0 || i > 4; i--) {
printf("myslim");
}
printf("nemyslim");
}

I přes to, že se říká "zacyklený", nikoli "zacyklovaný" musím dát +
Three tines is not a fork. Three tines is a trident. Forks are for eating, tridents are for ruling the seven seas
02:19
3xP053r: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
3xP053r
Az na to, ze to nikdy nevypise "myslim".
02:28
Lolecek: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
Lolecek
Můžu vedět, proč by to nemělo vypsat "myslim"?
02:40
3xP053r: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
3xP053r
Ked nieco nastavis na 2, tak asi to nebude rovne nule, ani vacsie ako 4.
11:43
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
tjn for nemusí ani jednou proběhnout :) jediný co proběhne min 1x je "do while" cykl
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
08:35
Corwin: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
Corwin
ee :) to je "do - while", kde se podmínka kontroluje až po projetí :) jenom while() { ... } proběhnout nemusí. možná je to ale různé jazyk od jazyku, nechci se hádat.
Three tines is not a fork. Three tines is a trident. Forks are for eating, tridents are for ruling the seven seas
11:42
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
takže ty to máš zbytečně moc složitý :)

int i;
int j;
for (j=1; j>0; j++);
{
for(i=0; i<4; i++)
{
printf ("nemyslim");
}
printf ("myslim");
}

a nebo si mužeš nastavovat i=0;

int i;
int j;
for (j=0; j<2; j++);
{
i=0;
for(i=0; i<4; i++)
{
printf ("nemyslim");
}
printf ("myslim");
}

a po vterinach to je jedine kdyz mate proc 8086 *jokingly*
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
11:53
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
:D hele tak mne napadlo (posl věc) udělá to někdo v asm? :D
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
20:40
RAF47903: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
RAF47903
proč ne rovnou ve strojovým kódu.
printf("Goodbye world.\n"); //RIP Dennis Ritchie
12:47
Eriq: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
Eriq
Původní pointa byla v tom šikovně skrytém středníku. Svou změnou první for-podmínky na "j>0" jsi ztratil pointu, protože ten středník tam pak vůbec nemusí být.
A v druhém případě tam naopak ten středník navíc být nesmí, aby se ti to zacyklilo. Tak jak to máš, tak proběhnou dva prázdné první fory, nastaví se i=0, vypíše 4x "nemyslím" a pak jednou "myslím".

Ale jinak dahle diskuze poměrně jasně ukazuje, jaká skupina lidí lamer navštěvuje. :-D
folklóry: vzrušuju tě, deš na lamera, komentář:xD/ICQ/FB, pica vs pizza, neuvěříš co se mi stalo, to jsem se zase zkalil...
14:33
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
já pak tady někde připsal že by tam ten středník být neměl.. asi se to ztratilo v textu.. kopíroval sem celej kod (neboť sem nechtěl psát znova těch pár řádků) a neumazal jsem ten středník (zapomněl jsem na něj)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
01:53
BlastFX: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
BlastFX
Syntax error - ";" za prvním forem, ale to by snad ani neprošlo kompilací a i kdyby jo (některý kompilátory to opraví a ani tě na to neupozorní), tak by to akorát vypsalo "nemyslimnemyslimnemyslimnemyslimmyslimnemyslimnemyslimnemyslimnemyslimmyslim", rozhodně by se tam ale nic nezacyklilo (pokud tedy byl, podobně jako v citaci, myšlen nekonečný cyklus).
I believe in power of Windows Vista.
02:22
3xP053r: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
3xP053r
LOOOOOOOOOOOOOL! Prazdny prikaz neprejde kompilaciou a ak aj ano, tak ho kompilator "opravi" :D :D :D

Ty si v zivote programovanie ani nevidel.
11:49
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
a ty jsi asi nedělal v C# :)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
11:51
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
jo sry pochopil sem špatně tvoji odpověď

p.s. dneska už sem tu spamoval dost :) přijdu radši až zítra :D
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
11:50
pointer: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
pointer
Jasne, u Cecka projde vse, to nezajima jestli je prazdnej, jestli nekonecnej apod. Ale je mozny, ze po spusteni ve Visual Basicu apod. prostredich se drobny chybky opravujou, rovna se syntax apod.
20:10
BlastFX: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
BlastFX
Tak vzhledem k tvé reakci jsem se rozhodl to vyzkoušet. Nechal jsem to, tak jak to tu původně je, zkompilovat MS Visual Studio 2008 Professional, syntax error to nehodilo žádný a jediný bordel, co ten středník udělal bylo, že se dvakrát provedla prázdná smyčka, následně čtyřikrát smyčka vypisující "nemyslim" a poté se vypsalo "myslim" -->výpis byl "nemyslimnemyslimnemyslimnemyslimmyslim" místo "nemyslimnemyslimnemyslimnemyslimmyslimnemyslimnemyslimnemyslimnemyslimmyslim", který to skutečně vypsalo po odstranění středníku. Nejedná se tedy o chybu syntaktickou, nýbrž logickou. Původně jsem, pravda čekal, že to hodí syntax error, ne dvakrát provede prázdný cyklus, ale s touto chybou jsem se ještě nikdy nesetkal (hádám, že asi nejsem dost velká lama, abych dělal takhle primitivní chyby), takže jsem nevěděl, jak se kompilátor zachová.
I believe in power of Windows Vista.
21:43
Spectre: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
"hádám, že asi nejsem dost velká lama, abych dělal takhle primitivní chyby" - To jsou tak primitivni chyby, ze si je musis vyzkouset, abys pochopil co se stane... To opravdu nejsi lama :DD
00:57
BlastFX: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
BlastFX
No vzhledem k tomu, že cykly se středníkem ukončovat nemusí (a taky to nedělám, obecně se to považuje docela za prasárnu), tak mě prostě nenapadlo, že kompilátor ten středník vezme jako konec cyklu, nikoliv jako syntax error. Někomu, kdo takovouhle kravinu někdy napsal a pak týden hledal, proč mu ten program nefunguje, to ale může přijít jasné na první pohled, to chápu ;-)
I believe in power of Windows Vista.
04:12
3xP053r: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
3xP053r
Nie, ty nie si lama, ze by si robil taketo "primitivne chyby"; ty si megalama preto, ze trepes nieco o ukoncovani cyklov prazdnymi prikazmi a spravanie kompilatora pozorujes len z chyb, ktore si niekedy urobil....
14:38
Spectre: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
Souhlasim. Protoze to, ze ukoncis cyklus strednikem bez "tela" (za predpokladu vis, ze se sklada z hlavy a tela) se pouziva k ucelum viz nize.

Navic to je deduktivni, ze se ukonci cyklus. Kdyz napises cyklus a nechces psat telo, tak jak bys to jinak ukoncil? Kdyby tam ten strednik nevzal, tak se zacykli prvni radek pod cyklem for. Pr.:
for(int i = 0; i < 5; i++)
if(neco_jinyho_co_nechci_mit_v_cyklu)
printf("bla");
Neni to zadna prasarna...
00:07
BlastFX: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
BlastFX
Při tomto použití ne, ale myslel jsem spíš ty frajery, co píšou
for (int i=0; i<4; i++){...};
To potom prasárna beze sporu je a už jsem pár takhle psaných kódů viděl (tyhle konkrétně byly psané v PHP, ale to na věci nic nemění).
I believe in power of Windows Vista.
10:10
wision: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
heh.. že syntax error. podobné konštrukcie sa samozrejme používajú a vôbec to nieje chyba.. ale to páni programátori, ktorí sú zvyknutí na programovanie typu ctrl+space asi nevedia že?
00:02
BlastFX: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
BlastFX
Nevím. Takový typ programátora nejsem, takže nemohu posoudit.
I believe in power of Windows Vista.
11:49
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
a ten středník za prvním forem už by tam bejt neměl :)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
09:48
nesro: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
nesro
Jezisi, proc to resite jak maly deti?

for(;;) {
mysli_na_holku();
sleep(600);
}

11:08
sea: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
sea
Tento způsob mi připadá nejpravděpodobnější...
Vypusťte trolly!
11:57
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
a ve funkci mysli_na_holku(); máš:
void mysli_na_holku();
{
i++;
if (i==5)
{ i=0;
printf("myslim na holku /n");
}
else
printf ("nemyslim na holku /n);
}

a sleep by mělo bejt 1000 ne?
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
20:45
mmmmario: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
void mysli_na_holku(){
i++
....
}

To asi udělá vždy i=1 protože i zanikne skončením funkce a po druhým zavolání bude zase 0 a vytiskne nemyslim. Pokud to teda neskončí na tom že i není inicializováno.
21:18
patejl69: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
silhouette
tak pak uz musis
void mysli_na_holku(){
static int i;
i++
....
}
14:39
elvellon: Re: Co jsem, kdyz na ni myslim k...
elvellon
:) dobrý za tejden z toho maturuju a spousta věcí mi tu s váma dochází :D (třeba ta že budu mít 4)
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
01:50
sendvo: +
sendvo
pekne :) hod tam nejaky ten break; (pre pametnikov halt; :D ) a je po probleme ;)
07:11
Friker: Re: +
silhouette
ja mam taky pocit jeho problem moze breaknut len ina baba cim sa dostava z jedneho cyklu do druheho ;) chalan teda bude mat riadne zacykleny zivot.. (potom ze preco indi veria na reinkarnaciu..)
18:43
kubile: Re: +
silhouette
Pro Superpamětníky: příkaz NOP (makroasembler?)
Sbohem a dík za všecky ty ryby
23:59
Sethiel: Re: +
Sethiel
NOP není příkaz, v assembleru se tomu říká instrukce. A není to jen v makroassembleru, je to v (o NOPu si to troufám tvrdit) každým assembleru každýho procesoru.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
14:56
t-fuse: Re: +
t-fuse
Pro Superpamětníky? Nechci tě zklamat, ale assembler se používá pořád.
11:30
Grungy: heh
silhouette
a čo ak to nie je patvar ale zloženina zacyklený+zamilovaný=zacyklovaný ...
Prvý náznak hlúposti je pocit geniality
22:23
RAF47903: Re: heh
RAF47903
možný by bylo lepší:
zacyklený+=zamilovaný;
printf("Goodbye world.\n"); //RIP Dennis Ritchie
21:07
Nechic: +
silhouette
Miláčku asi jsem se do tebe zacykloval..:D
...a můžu to dokázat i kódem :D
Asertivní právo č. 1 : Právo říct "To se mi nelíbí"
14:03
koudak: Re: +
koudak
Nejlepsi zacykleni je na mladem rozpalenem tele milovane slecny ;o)
21:56
fprt77: A zlozitost toho algoritmu (ko
silhouette
A zlozitost toho algoritmu (kodu) je asymtoticky nekonecna :D
00:00
Sethiel: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
Sethiel
No, pokud se to zacyklí, tak časová složitost je konstantní :) Konstantní nekonečno na každej vstup :)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
14:27
fprt77: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
silhouette
no podla mna neni konstatna, bo to nekonecno nikdy nedosiahne, iba sa k nemu donekonecna priblizuje :D uz len preto ze nekonecno neni konstanta :D
19:16
Sethiel: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
Sethiel
Nemá to asi moc smysl řešit, já si jen chtěl rejpnout :) Protože časová složitost je závislost doby trvání na vstupu, například délce vstupních dat. A podle mě se nekonečný cyklus nijak neliší v délce trvání na různé vstupy, takže konstantní složitost :)
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
20:41
jury: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
silhouette
Cyklící algoritmus není korektní a proto pro něj složitost není definovaná.. ta se definuje jen pro algoritmy, které na všech vstupech končí.
20:43
jury: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
silhouette
s/algoritmus/program... omlouvám se za znásilňování pojmů, už mi z toho učení hrabe :D
18:50
Sethiel: Re: A zlozitost toho algoritmu (...
Sethiel
Jak říkám, bylo to jen rejpnutí a nemá to moc smysl řešit.
Představte si, jak blbej je průměrnej člověk. A teď si představte, že polovina lidí je ještě blbější!
15:15
enjay: LOL
enjay
to se tady v komentarich snazite predhanet, kdo umi napsat lepsi zacyklenej program ci co ? :)
19:15
Wertyk: #include <stdio.h> #include <
Wertyk
#include <stdio.h>
#include <time.h>

int main(void)
{
for(int i = 0, i == 10, i++)
{
printf("zacykleno
");
i = 0;
}
return 0;
}

a máte to zacyklený tak dokonale že se to bude cyklit furt :-D
Celý svět je blázinec, ale tady je centrála.
19:23
fprt77: Re: #include <stdio.h> #include...
silhouette
while (1==1)
{
printf("zacykleno");
}


naco riesite cez fory? :D
19:48
Yur4Y: Re: #include <stdio.h> #include...
Yur4Y
Kludne staci while (1) :)
Alkohol je pes. A pes je najlepší priateľ človeka.
23:29
Acci: Re: #include <stdio.h> #include...
silhouette
Nejjednodušeji: sjmp $
14:41
elvellon: Re: #include <stdio.h> #include...
elvellon
:D :D s asm bez nekam :D
Co nejde silou, půjde ještě větší silou...
12:31
balone: jednoduse staci ctrl+c a ctrl+
balone
jednoduse staci ctrl+c a ctrl+v na myslim ;P
Unban Zidane / He believed some of those suckers are stupid, next time u might ban someone who believes in God?
21:51
RamsesIV: lol
RamsesIV
vy jste všichni magoři :D jestě par dni takle kecejte a naucim se programovat :D
No a co, stějne všichni pomalu umíráme.
08:05
sotornik: Myslím, že to tady již bylo, na
sotornik
Myslím, že to tady již bylo, na to abych kazdych 10 minut na někoho myslel, nemusim programovat cyklus, ne?

private void timer1_Tick(object sender, EventArgs e)
{
MessageBox.Show("...myslim na ni.");
}
_____________________________

v našem případě je Tick nastaven na 36 000 000
_____________________________

jestli mi dáte čirou náhodou za pravdu, pak mi uniká pointa hlášky:(
Není přirozenější v případě špatné hlášky napsat, co na její syntaxi či samotné existenci bylo špatně, než autora shazovat?

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1450 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1755 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2105 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2310 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2525 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 9 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 15 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 16 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.