Detail hlášky #32681

<ona> ahoj ještě pořád odepisuješ jenom... hm...?
<on> ne už ne... dávno ne :D
<ona> to je super a co děláš?
<on> hm
<ona> a jak pak se máš?
<on> hm
<ona> a kdybych ti řekla že se s tebou vyspim? :*
<on> no řekl bych...
<ona> co bys řekl zlato?
<on> hm

Informace o hlášce

Datum přidání: 9. 4. 2009
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: MistrBuBak, Sargon, beorn, PavlinII, NtCat, Jarmil, Kate28, w3m, ubozak, Sib, Acorp, love--sucks, cubik, Finer5950, OpaGe, Harys, Cejda, Othrondir, Danik02, blueW200, saft, Severina, |x_xXx_|, Martincz, GH0ST, Nevermore, Beezer, novkid, popik34, riwy, lerra, TomEF, brumla, tomikdvorak, wotas, diktator, Slay, Radek9, DragoonX, davis776, Orlan, DMDave92, Schyzis, abouttabs, reep, kollma, vexta, Liman, Kellso, dwander, Laurelinad, Mysharr, Sally, Cinvor, Accept, Traitor, Wauder, AMD, robbo99, Zweistein25, domvala, BearPeter, grandimir, Bety888, Fatal1t, corwin_x, mord_cour, Marcel230, Ondruch, Danny_T, Reiki, Ahoika, jurda, N3mesis, McBobr, Gobledon, JerichoBM, Snake, mike2406, czKarlos, pali6, Mirator, soustruh, srobka, Witek, Morv, zulik, Gasert, bosorka, kantare, Renee, Bart, zuzka2727, Neuromancer, albona, toxical_ali, zelvak, Lugi, bkbosorka1, Jitka12345, DakuHonoo, JohnyWhooof, cha4ser, xRay, kuras, -TooM-, Shawn94, hossa, Lida79, Nekromancer, CIMBI, Griffon, Manicek, RYS007, ladys91, Bubllinka, zzuzi, MegaCHLUP, vasek004, heavymaggot, kocicak, Waco, Honya, DMRaper, manchman, martini52, fatalixi, rendlik, freferg, Wimpo, kojak, Gianni, Denebola, Metodej, lennygt500, kecal_op, Marty008cz, luciferrus, Stevecek, Lemra, Ilidan, ciakval, nepoveda, Ciko, Hamagen, Shadow606, Kagero, wax07, anezkaceska, Keeehi, Bumerank, jezzy, BahnoCZ, Miguel, vinczenzo, chylex, Liquor, vaevictis, matrix17, ScH0ll_kIll3r, praha505, Loxcom, Rimmoncze, Deianeira, inkara, Sejsel, Eveni, Einhasad, Lukino, Komunard, KorYi, Apophis, Deliminico, TerroX221, Jumbo, spiderpig, Danad, TidO, Beerius, despy, kapoka, Kapitan, WellBloud89, Trigger, Elisabetha, Kwisatz_Haderach, CrazzYdiot, Elgurth, JackSwigert, Mat3s_, Lorandel, Finarfin, Annacerv 264 pro a Tinnarr, wegas, jerzi, Sha-a-kaa, Nausike, Kogaku, Joanne, Zumongar, oOJoKeROo, Ptolemaios, Danol, Derfight, Cieszymir_girl, Hammer, Sobosss, blow, Mackie, bozk, Goues, zax52, nOObiCZek, baik, lilo, yannush, incucu, tristaver, dejvid17, zakolu, Gorkil_the_goblin_king, cocker, queeny31, repley, Pajusa, qwertzuio, Cassidy, Kolcek, pavelnop, Matesss, hasahm, Derevin, Herda, michelle90210, shadowrun, crooty, SkyHaven, ScOrPiOn9, barney33, HateMePls, jfk, deemarc, shitcool, Ellrohir, pitufo, sarger, Celer, JCage, Teramon, kbtmichal, JarousFCB, freaky_tomato, anela, smrduty_kojot, tobytja, Ejmin, solidus, sheninho, Tceld, tik-tak-cz, Kabuto5, toop, speedy89, Moneta, Einherjar, Korialis, aewin_cz, Maty991, kapriiik, Altair, PinkFOX, Skay, BMJackal, scarlaxx, Marcus7, FrenkyB, Math3s, Vincent, DaveCZ, Kethryn, psychous3, dohaje, chudst, kalolu, beeeee, brutal_revenge, Stickman, viacik, Mari05, calexman, Hroner, Allka, Milhauzz18, piol, stalucie, Flad, killercat, olejovka, perfect, Tartalus, CarpeNoctem, Komaar, Goodlike, Zelvi, kudli, Trungsi, Coolak
183 proti
V oblíbených: Mikko, heavymaggot, martini52, Apophis, TerroX221, Annacerv 6 uživatelů
Oblíbenost: 54,44 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

18:55
Hroznys: Heh
silhouette
Mě to připomnělo mého flegmatického kamaráda, takže +. :)
23:02
Vrabecek
masakr :D
21:03
Cinvor: hmmm =D
Cinvor
hmmm =D
14:35
JCage: to je spis smutne
JCage
..
Optimismus je nedostatek informaci.
14:04
Zelvi: Jéé, to je jak můj bejvalej. :D
Zelvi
Jéé, to je jak můj bejvalej. :D (Taky jsem si ho na skypu pojmenovalal Mlčící kámen.)
Ddim crwban yma.
23:26
Coolak: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej....
Coolak
Nebo moje bejvalá, možná by se měli seznámit :D
Fuck the fucking fuckers.
00:17
nakopnuta_sova: Coolak
nakopnuta_sova
Já to mám rozpolceně - prsty mi, jak vidno i na lameru, jedou tempem neskutečným, ale při osobním setkání toho minimálně ze začátku moc nenamluvím a hovory po skype by na tom byly podobně. Psát si jo, s tím nemám nejmenší problém, ale hovory... my SA (ne Sturmabteilung, ale socially awkward) s tím dost bojujeme :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:26
While: Re: Coolak
While
No, nejhorší je první moment nějak se osmělit, co budeš vykládat. Ale jakmile se člověk cítí v kramflecích, tak jsem schopen druhého umlátit slovy. I když je to z očí do očí psychicky hodně náročné i po skype a pak je hrozná úleva zbavit se těch otravných tvorů. Brr, jak já nesnáším osobní kontakt.
I don't know and I don't care.
16:42
nakopnuta_sova: Re: Coolak
nakopnuta_sova
Zlatá slova, zrak mi plane, ty jsi, While, ale vůl... moment, mám pocit, že takhle ta písnička není, ale přesto na řečeném trvám :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:09
Coolak: Re: Coolak
Coolak
O mně si na první pohled taky všichni myslí, že jsem dost divnej a tichej. A když mě pak poznají, tak jsem sice furt divnej, ale klapačku nezavřu :). A telefonování všeho druhu přímo nesnáším.
Fuck the fucking fuckers.
16:48
nakopnuta_sova: Re: Coolak
nakopnuta_sova
Telefonování všeho druhu mám taky rád jak neplacenej přesčas a co se nezavření klapačky týče... buď se potřebuju otrkat nebo přiožrat a pak taky hubu nezavřu.

A to ještě nesmí bejt nadosah ženská, o kterou bych teda jako stál, čtěme nechci vypadat jako blbec... pak jako tento tím spíš vypadám, stejně jako všichni, co se snažíme nevypadat, že, pánové? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:41
While: Re: Coolak
While
Ani mi nemluv,... Ta morální kocovina pak je horší než cokoliv jiného.
I don't know and I don't care.
15:27
ESESEL: Re: Coolak
ESESEL
No vidíte, chlapci, o mně si taky na první pohled všichni myslí, že jsem dost divnej a tichej, a když mě pak poznají, zjistí, že měli pravdu. Rozmluvím se jedině v případě, že nabydu dojmu, že někdo chce vysvětlit něco, o čem jsem přesvědčen, že tomu rozumím. To potom začnu vysvětlovat celý problém a vše kolem něj od velkého třesku až po dalekou budoucnost, jelikož mi záleží na lidech a přijdu si povinen uspokojit jejich zvědavost, jak jen je to možné. :-) Ale jinak ze mě vyrazíte pouze sarkastické komentáře a slovní hříčky. A pokud je poblíž ženská, o niž bych měl zájem? Řekněme, že jsem hodně rád, že se to neděje nijak často, protože kdyby se mi líbila každá druhá, jsem touhle dobou už zavřený někde v ústavu, poněvadž by všichni byli přesvědčení, že mám IQ o minimálně sto bodů nižší než ve skutečnosti...

Telefonování je zlo a kdybych se někdy dostal do situace, že mi nějaká kouzelná bytost nabídne splnění tří přání, je velmi pravděpodobné, že telefonování a řízení aut k tomu dni zanikne.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:56
Zelvi: Re: Coolak
Zelvi
"Telefonování je zlo a kdybych se někdy dostal do situace, že mi nějaká kouzelná bytost nabídne splnění tří přání, je velmi pravděpodobné, že telefonování a řízení aut k tomu dni zanikne."

Omg to by byl ráj. Konečně bych si mohla najít práci, aniž bych se musela bát, že po mně budou chtít telefonování a/nebo řízení (často jedno a/nebo druhý v požadavcích). A doktoři by pochopili, že objednání smskou nebo mailem funguje úplně stejně dobře a pak by mě nemohli jebat, že jsem se tam neobjednala (bodejť, když telefonování je ZLO!tm).
Ddim crwban yma.
08:06
ESESEL: Re: Coolak
ESESEL
Jo, no. Já jsem si v podstatě dělal řidičák jen kvůli tomu, abych si ho mohl napsat do životopisu, protože ho tam prostě očekávají, i když je pro tu práci naprosto irelevantní... :-/

Na objednávání jsou super ta očkovací centra, kde mají prostě v systému vypsané termíny po čtvrt hodině, člověk si jen klikne, který chce, a je objednaný...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
18:39
Zelvi: Re: Coolak
Zelvi
Jo tak jenom abyste věděli, tak mám práci, ve který telefonuju! A to dokonce přes pevnou linku s otáčecím číselníkem. A to mi nějak nevadí tolik moc, protože si nahodim profi personu a je to dobrý. Ale objednání k zubařce už odkládám půl roku.
Ddim crwban yma.
21:09
Tapir: Re: Coolak
Tapir
Ty soukromé hovory jsou pořád něco jiného než ty pracovní, že?
Kámen, nůžky, papír, tapír, Spock!
22:34
Zelvi: Re: Coolak
Zelvi
Jop. Protože v práci jsou daný postupy a vim, jak se co má dělat, a když nevim, tak řeknu "obraťte se na moji šéfku, dejte mi číslo a ona se vám ozve". :D
Ddim crwban yma.
15:38
Tapir: Re: Coolak
Tapir
Já to mám horší. Já jsem ten na koho se přepojují telefony, když má někdo problém. Bez ohledu na to, jestli to je úředničina, účetnictví, pohledávky, reklamace, prodej, dodávky a nedodávky, nákup.

Já vím, že tu jsem jeden, z těch, co tu jsou nejdýl a už jsem dělal úplně všechno, ale jsem snad knihovna?
Kámen, nůžky, papír, tapír, Spock!
00:19
Zelvi: Re: Coolak
Zelvi
Nejsi knihovna, po nás takovýhle věci nechtěj. :D
Ddim crwban yma.
02:21
nakopnuta_sova: Neserte želvy,
nakopnuta_sova
nevyplácí se to... koušou!

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-zelva-v-chorvatsku-pokousala-turistku-40439768
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:13
Zelvi: Re: Neserte želvy,
Zelvi
Ciwe a ty se divíš? Já když vidim, jak jsou lidi tupý, tak mám chuť jim dělat horší věci než je jenom pokousat.
Ddim crwban yma.
15:37
nakopnuta_sova: Re: Neserte želvy,
nakopnuta_sova
A to zas jo, lidi jsou tupí až to práská... to, že nakoupěj, zaplatěj a vzápětí si vzpomenou, že potřebujou tašku, je jen vrcholek ledovce... to to, že nemaj tašku, nevěděli dřív? A tak dále a podobně.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:38
nakopnuta_sova: Želvi 18:39
nakopnuta_sova
A tak copak pevná linka, tomu se ani nedivím, ale s otáčecím číselníkem? Dneska? Wtf?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:13
nakopnuta_sova: Re: Želvi 18:39
nakopnuta_sova
Telefon s otáčecím číselníkem by dneska mohl mít i sběratelskou hodnotu, když o tom tak přemýšlím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:53
Zelvi: Sova 15:38
Zelvi
No. A taky psací stroj. :)
Ddim crwban yma.
00:54
ESESEL: Re: Coolak
ESESEL
No vidíš, tak to já jsem dopadl lépe, respektive minimálně víc podle očekávání. Podstatná část mé pracovní náplně totiž spočívá v kontrole gramatiky a vůbec podoby textů... Takže vlastně dělám totéž, co jsem jako student dělal dlouhé roky tady, jen teď za to dostávám zaplaceno. ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:29
Zelvi: Re: Coolak
Zelvi
To se máš. To by mě ba. Ale na školu mě nevzaly (to je záměr, protože to byly takový dvě... dámy). Takže teď trpim, když vidim, co všechno je možný vytisknout.
Ddim crwban yma.
22:45
nakopnuta_sova: Hledá se Ž/želva
nakopnuta_sova
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-vratte-zelvu-natocila-vas-kamera-vzkazalo-muzeum-v-ceske-lipe-otci-rodiny-40442521

Já to nebyl, já nejsem otec rodiny :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:34
Zelvi: Re: Hledá se Ž/želva
Zelvi
Jo jo, to ti tak budem věřit, kdo ví, kohos ukecal, aby ti s tím pomoh.
Ddim crwban yma.
03:57
nakopnuta_sova: Re: Hledá se Ž/želva
nakopnuta_sova
No tak tebe jsem neukrad... a kdyby, těžko bys sem psala takovéhle ústnaté věci... takže neukrad :-)

A co já bych s jinejma želvama než s "tou jednou"? Aha? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:12
Zelvi: Re: Hledá se Ž/želva
Zelvi
Polívku. :)
Ddim crwban yma.
04:16
nakopnuta_sova: Re: Hledá se Ž/želva
nakopnuta_sova
Tak to leda.
Ale vzhledem k tomu, že mé schopnosti (a ochota) zabít cokoliv živého končej tak u dekapitace drůbeže plus teoreticky karate za krk králíkovi (to uměl otčím, jednou rukou zvednout za zadní, druhou ťaf za krk a bylo)... bych asi musel "suroviny na polívku" dostat už připravené.
Useknout želvičce hlavu... ne. To nemůžu.
Želvičky jsou miláčci, to nemůžu. To by byla vražda... to prostě nemůžu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:12
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej....
nakopnuta_sova
Přejmenovávání na ICQ či podobném kecálku připomnělo (soví paměť strikes back, again) http://www.lamer.cz/quote/61782 :-)

A taky mě, mám totiž na ICQ jednoho kamaráda už přes deset let přejmenovaného na Kalous ušatý a zkráceně mu říkám sova. Což před lety úspěšně pochytila i nynější bejvalá a ze začátku jsme ho tím úspěšně štvali, než se přizpůsobil situaci, čtěme "uvědomil si, že prskáním ty dva drzouny akorát povzbuzuje" :-)

A proč Kalous ušatý, zkráceně sova?
Protože v té době volil KDU-ČSL. No a tenkrát jim tam šéfoval Kalousek, takže můj myšlenkový pochod si asi domyslíte. Kalousek - kalous (ušatý) - sova :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:58
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
Můj kámoš je Krocan hudryhudry. Ségra Kachna na pomerančích, brácha Ořechovej Koláček a kámoška Znesvěcená voda. A jméno Krocan už začal používat i můj snoubenec a když řekne jeho pravý jméno, ttak nevim, o kom mluví. Stačí ti to takto?
Ddim crwban yma.
16:55
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
Stačí.

Kurňa nesér, ty jsi snad moje ženské já nebo co, tohle není normální :-O

Chtěl jsem se zeptat, jestli nemáš sestru, ale když to tak čtu a převracím si jedno s druhým... želviččí klon by nebyl? Buď bychom se s tím klonem milovali a snášeli si modré z nebe nebo by to skončilo hodně rychle vraždou a to pak jde o to, komu by Želvi šla na pohřeb...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:45
While: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
While
Ajé, už ho to zase popadlo. Tak je na čase zvednout kotvy a vypadnout, než tu někdo dostane ploutví po zobáku.
I don't know and I don't care.
10:39
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
Ale houby popadlo, jen sranda musí bejt, kdyby tátu věšeli a máma s kolotočářem utekla :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:58
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
Želva má dokonce 4 sestry, ale obávám se, že jsi na nás moc starej.
Ddim crwban yma.
12:29
CarpeNoctem: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
CarpeNoctem
Chlap začíná být starej, když mu holky ve tvým věku začnou vykat.
13:29
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
Mojí nejmladší sestře nejsou ani tři roky. <:
Ddim crwban yma.
14:13
CarpeNoctem: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
CarpeNoctem
No, to už si bude muset přebrat sova sám, jestli mu to přijde atraktivní.

Ale psala jsi "nás", takže zjevně počítáš i sebe :-)
19:52
Zelvi: Re: Carpe
Zelvi
Však kolik je sově, přes 40? To je prostě příliš starej. #MentálníVěk13
Ddim crwban yma.
21:23
nakopnuta_sova: Želvi 13:29
nakopnuta_sova
Jo, to jsem si plus mínus taky vzpomněl, žes psala něco o Šarlotce a i podrobnosti, že je fakt malá, sotva chodí a tak...tak na takhle mladý teda zas nejsem :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:28
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
Někdy ani to ne, někdy jsi starej v pětadvaceti ;-)

http://www.lamer.cz/quote/35561 ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:10
CarpeNoctem: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
CarpeNoctem
Tak ono co si budem povídat...já si připadal zralej na důchod už ve školce :-)
07:42
While: Carpe 00:10
While
Taky ti holky v Želvině věku vykaly? :-o
I don't know and I don't care.
08:12
ESESEL: Re: Carpe 00:10
ESESEL
Podivuhodný případ Carpeho Noctema. :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
12:55
Zelvi: Re: Carpe 00:10
Zelvi
Jo, to říkal můj brácha už někde na prvním stupni, když se mu nedařilo "já na to kašlu, jdu do důchodu".
Ddim crwban yma.
16:32
Coolak: Sova 21:28
Coolak
Díky sovo, teď jsem zarmoucený, že už se mi taky pár let líbí sedmnáctky :D
Fuck the fucking fuckers.
04:01
nakopnuta_sova: Coolak 16:32
nakopnuta_sova
Jo a to kdyby sem chodila jistá slečna tuleň, ta by mě přetrh... by nám o atraktivitě sedmnáctiletých mohla povídat :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:43
nakopnuta_sova: Coolak 16:32
nakopnuta_sova
Nemáš zač, příteli Coolaku,však co bych pro kamaráda neudělal :-)

A šel kolem jeden vojín.
Jmenoval se Kotas.
A měl dotaz.

Že prý jestli se ti stále líbí sedmnáctky?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:24
nakopnuta_sova: Coolak 16:30
nakopnuta_sova
Nemáš zač :-)

A mám dotaz... pořád se ti líbí sedmnáctky? :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:32
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
...a v buse tě pouštěj sednout :-(
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:39
ESESEL: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
ESESEL
Copak sestry, ale kdyby Voda někdy chtěla znesvětit ještě trochu víc, tak ji přiveď. :-D
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
19:51
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
Asi tě zklamu, ale už vůbec si nepamatuju, z jakýho důvodu jsem ji vlastně takhle pojmenovala. Ale znesvěcená jaksi není, co vím. :D
Ddim crwban yma.
07:58
ESESEL: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
ESESEL
Tak ji přiveď, kdyby chtěla dostát svému jménu, no... ;-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
12:53
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
O tom pochybuju. :D
Ddim crwban yma.
04:16
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
Tak kdyby se to sečetlo... Želvička plus věkově nejbližší sestra, to už by šlo, ne?

Jsem si tak vzpomněl na jeden mírně... hebefilní :-)

"Pane soudce, já vůbec nechápu, za co mě chcete trestat.
Pomiloval jsem čtrnáctiletá dvojčata, to máme v součtu 28 let a to je přece legální..."
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:35
Zelvi: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
Zelvi
To by nám bylo přes padesát, seš si tím jistej? :D
Ddim crwban yma.
23:00
nakopnuta_sova: Re: Jéé, to je jak můj bejvalej
nakopnuta_sova
No tak pokud "přes padesát" není šedesát a víc (i to je přes padesát, ale víme jak... takhle hrozný by to zas nebylo :-) )... tak proč ne :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:07
Zelvi: Pořád je to jak můj bejvalej
Zelvi
Poslala jsem mu tuhle hlášku a odpověděl "hmm".
Ddim crwban yma.
03:22
nakopnuta_sova: Re: Pořád je to jak můj bejvalej...
nakopnuta_sova
Hmmmm... :-)

Ale jeden kámoš zase na všechno odpovídal "ok"... to taky nechápeš.

Si říkám,že jsem mu měl zkusit vynadat všelijak pěkně, že "je tohle a tamhleto...", jestli by to taky odsouhlasil... a docela věřím, že jo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:25
Zelvi: Sovo
Zelvi
Co budeš dělat, až ti vypnou icq?
Ddim crwban yma.
22:20
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
No, toť otázka... viber, whatsapp a podobné aplikace bez smrtphona nefungujou, nástavbu pro počítač to sice má, pokud někdo radši píše na klávesnici než na dotykáči, ale stejně to musí bejt propojený s aplikací na smrtphonu...

Nojo, dneska má přece každej smrtphona, proč na co nějakou aplikaci, která může fungovat POUZE na počítači... i to podělaný "VKontakte", kterému se vlastníci ICQ hodlají naplno věnovat, jak v té zprávě psali, má hned na titulce

VK pro mobilní zařízení
Nainstalujte si oficiální mobilní aplikaci VK a budete mít stále přehled o tom, co je u Vašich přátel nového, ať jste kdekoliv.

Takže zase, smrtphone... i když teď to prohlížím a ono to je něco jako ruskej facebook, takže by to mohlo fungovat i bez smrtphonu a de/mobilní aplikace je jen vylepšení, ale... ani FB nemám, takže k čemu nějakou jeho obdobu?

Takže asi budu předpotopně fungovat přes mail, lamera a SMS, aplikace typu ICQ, které by mohly fungovat POUZE na počítači, už přece, jak vidno, nikdo nepotřebuje... ale jednu výhodu to má.

Pokud "nikdo nepotřebuje" ICQ a proto ho vypnou - tedy vím, že NEJSEM NIKDO :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
18:54
Zelvi: Re: Sovo
Zelvi
Tak jakože v podstatě všechno ti může jet i na pc, když si seženeš emulátor a tyhlety srandičky. Jo a skype, i když už je taky spíš pro bůmry, nebo discord.
Ddim crwban yma.
01:31
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
U her to vím dávno, ale... to fakt existuje něco jako emulátor viberu/whatsappu, aby to fungovalo POUZE na počítači a netrvalo to na propojení se smartphonem?
Česky "jakožecože", anglicky "wtf?" Ale pokud to fakt existuje, bylo by to výborné.

I když to jsme zase u toho... emulátor.
Už se prostě očekává, že "každej má smartphone"... doba je taková.

Aplikace jako takové nezamítám, je to dobrá věc.
Alle čert mě bere z toho, když je to jediná možnost, protože "už přece každej má smartphone"... třeba ta nová Partners banka si ZAKLÁDÁ na tom, že NEMÁ internetové bankovnictví, ve smyslu "přes web"... "spravujte své peníze přes aplikaci"... no tak tahle banka o mé peníze evidentně nestojí.

No jo, jsem v tomhle se svým tlačítkáčem předpotopní a je to můj problém, uznávám.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:01
Tapir: Re: Sovo
Tapir
Whatsapp, telegram a viber jedou na pc i bez emulátoru. Mají pc verze. Problém je, že to ale musíš ověřit aplikací ze smartphone. Aby se ti to aktivovalo. :)
Kámen, nůžky, papír, tapír, Spock!
01:48
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
No a to je právě to... bez smrtphona to prostě neaktivuju.

To jsem zkoumal u whatsappu už kdy. Můžu to používat na PC, ale prostě to musí být spárované se smrtphonem... čili pro mě nepoužitelné.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:42
Tapir: Re: Sovo
Tapir
Tak to víme, že se tomu smartphonu bráníš jako čert kříži. :D

Jen tak ze zvědavosti. To máš nakoupené tlačítkové telefony do zásoby? Až se tenhle neporavitelně rozbije.
Kámen, nůžky, papír, tapír, Spock!
12:17
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
Nemyslím si, že se v příštích pár letech přestanou tlačítkáče totálně vyrábět.
Dnešní důchodci či "skoro důchodci" jsou, byť ne samozřejmě všichni, ale jejich část, ještě dost významná skupina lidí na to, aby na ně výrobci mysleli a tlačítkáče vyráběli.
Nebude třeba tlačítkáčů takový výběr jako býval, ale k dostání budou.
Jednou ta doba, kdy už člověk tlačítkáč nesežene, přijde, to je mi jasné. Ale do roka a do dne to nebude.

A dva funkční starý tlačítkáče doma v šuplíku mám. Jakýsi Sony Ericsson a ještě starou dobrou Nokii 3410, když už tu ta otázka padla :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:43
Zelvi: Re: Sovo
Zelvi
Moje banka taky že ověřování půjde jenom čistě přes app, ale pak asi měli nějakou zpětnou vazbu a furt mě nechávaj to potvrzovat přes smsky. Nechci mít padesát appek z principu.
Ddim crwban yma.
01:50
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
No tak Fio s tímhle zatím neprudí.
Aplikaci samozřejmě má, ale takovéhle to "pouze přes app" zatím nezkoušej. Natož kopat lidi do aplikace stylem spořka - "potvrzovací SMS ano, ale zaplať za ni".
Tohle mi moje banka oznámit, začnu se hodně rychle poohlížet po jiné.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
10:50
Tapir: Re: Sovo
Tapir
Na druhou stranu, pak člověk vůbec nemusí do banky nebo k bankomatu.

Všechno se dá vyřídit v apce bez lidského kontaktu. Případně přes chat apky s bankéřem, když je potřeba support. Všechno se potvrdí v telefonu, ani nemusíš bankéře vidět. Nové produkty, změny limitů, úvěry, spoření, pojistky, přeposílání peněz, otevření dalšího účtu a další ptákoviny. Prostě to vyřešíš a podškrábneš tam. Navíc je to docela šikovné na ověřování online identity pro úřady. Zadáš bankovní identitu a potvrdíš v apce.

Je to v tomhle mnohem víc pohodlnější. Vyřešíš problém během chvíle bez potřeby cesty do banky nebo k bankomatu.
Kámen, nůžky, papír, tapír, Spock!
12:18
nakopnuta_sova: Re: Sovo
nakopnuta_sova
To uznávám, své výhody to má. Jako jednu z možností to nezavrhuju.
Ale ať je to jedna z možností, ne možnost jediná.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:30
ESESEL: Želvi 21:43
ESESEL
Hele, taky jsem to tak měl. Je to nejspíš proto, že jsme vyrůstali s telefony s velmi omezenou kapacitou... Já si až zhruba před rokem uvědomil, že můj současný mobil a můj současný notebook mají stejně velké úložiště, a že vlastně pokud si do toho telefonu nestáhnu hromadu filmů v HD, tak ho nikdy nenaplním, a najednou mi ta myšlenka stáhnout si appku na každou hovadinu přestala vadit... :-)
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:38
nakopnuta_sova: Re: Želvi 21:43
nakopnuta_sova
Na tom něco je, ale já mám potíž v tom, že na pohodlné psaní potřebuju když už ne klávesnici, tak aspoň tlačítka.
Psát něco na tabletu jsem zkoušel a byť bych se to naučil (kdyby mě situace donutila), zatím mi to za ten porod ježka proti bodlinám prostě nestojí.
A vzhledem k tomu, že když jsem tento týden kupoval novou baterku do telefonu (samozřejmě tlačítkáč :-) ), zjistil jsem, že se tlačítkáče nejen stále vyrábějí, ale nejsou to nutně žádné cihly pro důchodce, například https://www.datart.cz/mobilni-telefon-nokia-3210-4g-2024-1gf025cpj2l05-modry.html je dost sympatický, však je to prakticky stejný systém jako moje 3310 model 2017, potvrdil jsem si, že přechod na šmatlafoun zase o pár let odložím.

Jen ta barva na dotyčném odkazu se mi moc nelíbí, ale určitě to není jediná možnost :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:09
Zelvi: Re: Želvi 21:43
Zelvi
Já na tom nechci bejt závislá. Pak mi ten mobil umře, a co pak? A navíc většinou (no dobře, současnej telefon mám asi tři roky, předtím devět) mám low-endy, který se každou chvíli seknou i bez milionu apek.
Ddim crwban yma.
02:20
nakopnuta_sova: Re: Želvi 21:43
nakopnuta_sova
Tak tohle "pak mi ten mobil umře" znám, bez mobilu, naštěstí jen z doslechu.
To si tak někteří ukládají hesla do všeho možného pomocí "uložit heslo" kamsi do prohlížeče, kde to mají "pěkně při ruce a nemusej si hesla pamatovat".
No a pak jim za dva tři roky počítač bez varování umře... a nevědí heslo prakticky nikam.

Teda teď už by snad mohli, jsou na to ty různé "klíčenky" na ukládání hesel, ale i ta může bez varování... takže si hesla neukládám.
Muset heslo po každém restartu prohlížeče znova zadat aspoň znamená, že si heslo vždy připomenu (mám v tom systém, takže i kdybych nevěděl, chvilka přemýšlení a tak napotřetí max to dám).
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:22
nakopnuta_sova: Re: Želvi 21:43
nakopnuta_sova
A to "mám v tom systém" samozřejmě NEZNAMENÁ dvě tři hesla protáčet všude, takhle chytrej jsem taky. Ale kdybych zapomněl třeba heslo na lamera, dva tři pokusy a dám to.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:59
Zelvi: Re: Želvi 21:43
Zelvi
Jako mně reálně zničehonic umřel hdd (a nejspíš to je fyzický poškození) před dvěma měsícema a povedlo se mi obnovit google účet jenom díky tomu, že mám na mobilu záchrannej mail. Jinak bych byla taky v kelu. Ale to nutkání si hesla napsat někam na papírek a pak ho uschovat jsem měla chvíli docela velký.
Ddim crwban yma.
02:07
nakopnuta_sova: Re: Želvi 21:43
nakopnuta_sova
Papírek může bejt (a nesmíš zapomenout, kams to uschovala :-) ), ale můj systém "neukládat si hesla, vždycky je zadat" mi přijde prostě lepší - když heslo zadávám i kdyby jednou tejdně, nezapomenu ho.

I když pravda, u klasického počítače s klávesnicí se mi to hvízdá, kdybych se s tím měl ťukat na dotykáči, možná bych změnil názor.
Ale to se jen tak nestane, já prostě k internetu potřebuju klávesnici a myš, chytrofoun by byl tak akorát záloha. Na psaní všema deseti na klávesnici prostě nic nemá :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:16
Zelvi: Re: Želvi 21:43
Zelvi
No, já ti to řeknu asi takhle, stala se mi taková nepříjemná věc, která mě dočasně nechala s prakticky nepoužitelnou levačkou, a pořád byl menší voser ťukat pravým palcem na mobilu než se pokoušet psát na klávesnici, kde mi levačka lítala všude kromě na správný písmena.
Ddim crwban yma.
15:52
nakopnuta_sova: Re: Želvi 21:43
nakopnuta_sova
Tož to pak jo, jsou občas situace, kdy to prakticky jinak nejde.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:58
Trans_lea: hm
silhouette
hm

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1449 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1754 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2105 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2310 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2525 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 9 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 14 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 16 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 18 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.