Detail hlášky #29045
02:13 <a> No a už mám tu káru, že jo.
02:13 <b> To vůbec nevim... jakou?
02:14 <a> BMW 530i, rok starý.
02:14 <b> Ty vole :-) To ti koupili vaši, ne?
02:14 <a> Njn... ale nestěžuju si. Chceš se projet?
02:15 <b> No hele, moc rád. Kdy přijedeš? Kdy máš školu?
02:18 <a> V půlce února, teď se flákám
02:20 <b> Aha... tak až někdy budeš mít cestu do Prahy, tak přijeď, ty buranisimo brněnský ;-)
02:29 <a> mmnt
02:29 <b> jop :-)
...
03:17 <a> vylez
03:17 <b> co?
03:19 <a> jsem pred barakem
03:19 <b> No dobrý :D
03:20 <b> Proč nám na příjezdovce stojí červenej bramborák?
03:23 <a> tak pod, ne?
03:23 <b> Ty ses posral, že jo? :D
Komentář: Z Brna do Prahy za třičtvrtě hodiny :-)
Informace o hlášce
Diskuze
530i E60 má maximálku omezenou na 250 km/h, takže pokud celou cestu pojede zaseklý na omezovači (což se v noci i dá), neviděl bych to v tom problém.
Tudiz ano neverim tomu a mozne by to bylo pouze, ze v te rychlosti dochazi ke spomaleni casu .... hmmm ne to je taky picovina (tomu bych veril vic nez te citaci).
2)Neni to vtipny
3)Nic
Dále by mě zajímalo, jak jste přišli na to, že <a> je puberťák? Je mu 28, spoluvlastní známou textilní společnost a asi desátým rokem jezdí různé republikové rallye, kde dosahuje celkem dobrých výsledků.
Dále bych poprosil toho slováka Branýho, aby mi osvětlil, z čeho usuzuje, že <a> je Buran. AFAIK je Brno pořád lepší než Slovensko, nemyslíš?
A Gekon ... preco ta tak podrazdilo, ze prave Barny napisal, ze je buran, napisal tu uz hocikto hocico, zatazeny proti slovakom? Usudzujuc aj z poslednej tvojej vety (otazky), ty si tiez este asi nedospel (psychycky).
2)jednou jsou naka pravidla a ty se proste maji dodrzovat
3)tuto trasu jezdim velmi casto a vylozene miluju, kdyz me v zatacce zacne predjizde podobny magor.
4)V Brne jezdi kazdej jako dement bez papiru - 3x jsem boural a vzdycky v Brne ci okoli a vzdycky jsem nedostal prednost
5)to ze jezdi rellye neznamena, ze bude jezdit jako prase v normalni provozu
6)az se vyseka, doufam, ze se pojedes s nim, aby jsi mu mohl rikat cestou tam dolu jakej to je frajer
Ano, je i spousta puberťáků, kterým je 28, honí si nad pornočasopisem a protože jim ještě žádná nedala, musejí svoje touhy ukájet v naleštěných sporťácích. A klidně můžou vlastnit textilní firmu Čong&Rákosník.
A nakonec - i řidič rallye může být totální hovado a ti, co takové chování obdivují i obhajují jsou na tom podobně. Jenom mají tu smůlu, že mají jenom ty časopisy a v káře se svezou jenom s kolegou úchylem.
Teďka nvm co to bylo přesně za mercedesa ve kterym jsme jezdili, ale ten měl maximalku taky omezenou na 250 a ten borec od mercedesu řikalm, že po odstranění omezovače by měl dát přes 300 a to byl normal 4 dveřák 4x4, cca ten nejlevnějši s 4x4...
btw. tesil jsem se na tuhle diskuzi jak budou vsichni pocitat a rozumovat co je mozne a co ne :D
Narozdíl od theodwyna, který autorovi citovaného názoru Colina doporučuje, se nemůžu zbavit dojmu, že honza si citovaný názor zformoval na základě hraní podobných her, kde mu pomalí soupeři vadili ve zběsilé jízdě. Jinak si totiž tak totálně zcestný názor vážně nedovedu logicky vysvětlit.
Možná, že soupeři z PC her ti svou pomalou jízdou likvidují auto až do Game Over častěji, než ty likviduješ je, ale v reálném světě důchodce se svými 50 km/h zabije méně lidí než pošuk ve 250 km/h.
Že ses naučil "dobře ovládat" auto na PC, kde se nemění podmínky a jezdíš ty samé tratě, neznamená, že v reálném světě pošuk jedoucí 250 km/h ovládá i počasí, chodce, ostatní účastníky provozu a další desítky proměnných, na něž musí reagovat.
Takže, milý "motorkáři", vstaň od MotoGP a zkus vnímat podmínky reálného světa - moc tě prosím, v zájmu zdraví všech lidí ve tvém okolí.
Znám důchodce, který je po mozkové mrtvici, chodí těžko, mluví strašně, ale řidičák má a pravidelně řídí. Ten je pro provoz nebezpečnější než ten mladej vůl.
takže milí neinformovaní... popíši vám svého dědu - věk cca 65, kouří jednu za druhou jak doma tak i za volantem, jezdí jako hovado(opak většiny důchodců) občas se mu i state, že mu "motor" z cigarety spadne do klina, zatáčí skutečně jako v rallye a vyjede jednou za půl roku...
já osobně na motorce jezdím rychle, jak ve městě tak i ve vesnici, ale pořád sleduju co a jak jestli tam nejsou nějaky děcka apod. (nechlubím se) samotnyho mě to strašně sere, že jezdim jako dement, ale já prostě ve vesnici 50tkou nevydržím jet, jednou jsem vyletěl ze zatáčky přímo do pole naštěstí né do stromu, vyklepanej jsem dojel, ale další jízdu jsem jel zase jako dement...
Důchodce, kterého jsi popsal prvně, jezdí (pětkrát) NIŽŠÍ rychlostí než rychlostní frajeři. Čili když děda narazí v padesátce do auta, účastníci vylezou z aut s lehkými zraněními. Když do auta narazí magor v 250 km/h, tak účastníci nevylezou, ale budou z auta vytahováni po kusech.
Pokud napodruhé popisuješ důchodce, že jezdí jako hovado, tak je to prostě člen skupiny frajerů, kde na věku nezáleží. Nejde o rozdělení na staré a mladé, jde o rozdělení na ty, kdo pravidla porušují nehorázným způsobem (hovada - stará i mladá) a kdo ne (mj. i "pomalí" důchodci). Jsem ještě ochoten pominout lidi, kteří jedou 60 v padesátce nebo 150 ve stotřicítce - ale rozhodně ne 250, kdekoli.
jo a ja tu nemluvim o rychlosti 250...kdyby u nas byly cesty jako v nemecku tak tech mrtvej ubude... kolik je pripadu ze motorkar zabil i nekoho jineho nez sebe???
to Hrdla - nemluvím o rychlostech 250km/h, ale treba 110-120 mimo obec, 250v noci na dalnici na useku kterej zna proc ne? Jo a mimochodem bydlim na vesnici, kde kolem naseho baraku si to tou 90tkou frci kaminy, auta, motorky a kdyby mohli cyklisti tak i cyklisti...
minutách přijel i Karel. Celou cestu sme byli ve spojení kvůli situaci na silnici. Výsledek:
EVO- 63 minut
M3- 47 minut
Galardo- 39 minut
Tuto trasu mohl projet jako Mirek ve 240 průměrně, ale už asi ne jako Karel, to by musel mít odinstalovaný omezovač. Karel měnil po týdnu tlumiče, ptali se ho kde s tím proboha jel. Stihnout se to dá, ale co z toho člověk má? K čemu to jako je? Nic sme z toho neměli, bylo to nezáživné a zbytečně nebezpečné. Nejezďete bezohledně, Brouk_Pytlik má pravdu, a ti co narážejí na důchodce, Karlovi je 55. A jak se jmenuje majitel toho BMW? Pokud jezdí závody, jak říkal autor příspěvku, a dobře se umisťuje, nepochybně ho někde musí Karel potkat.