Detail hlášky #20172

<a> a co vubec delas?
<b> jazikovedce

Informace o hlášce

Datum přidání: 29. 7. 2008
Kategorie: Hlášky
Autor: Anonym (27228 hlášek)
Hlasování: Harys, VlahosVonRosret, Vodouch, T-Boy, w3m, Everis, -TooM-, Yicm, Jeynka, Danny991, LisaX14, skeblik, Nausike, Danik02, pitufo, saft, Sobi, Sargon, trtrtr, Jehudo, B-ree-m, Mysharr, Gorkil_the_goblin_king, fatalixi, Forty-, Nevermore, Acorp, horry, chylex, Ripper, Beezer, beorn, Danecki, Jadro007, tehy, W1Ld, Orlan, rE88, profa, zippy-cz, pietro93, Radek9, beeeee, dave5000, blueW200, Sobik_Andus, PavlinII, ubozak, Neuromancer, Ondra_99, wraX, steffyno, srayzka, OpaGe, Mirator, Faila, ruslandsm, petrvyleta, R4c3rCz, Katschaba, noizzi, Severina, _CJ_, Slay, SkyHaven, Vivi, Niika69, kejhal, ScOrPiOn9, Celer, Lucius007, Snowy, jerzi, LadaCroft, zakolu, Se7h, Morv, GH0ST, kleretin, robbo99, genius920308, kollma, oktud, ALiEN, Pajusa, Thab, Lemra, DarthOptimus, Boongies, Accept, Katanga, lerra, TomEF, zax52, Badwing, lightman, Fatal1t, JittushQa, Metallon, abouttabs, pulsi, tomikdvorak, Highlander, ArMinO, spacak, Danol, essqee, moncanovo, DMRaper, ToRtiK, Lahvout, Posky, Bart, PatchmaN, Draculina, Dreamer1425, Wimpo, kuras, Cinvor, Dejf21, Sally, Denebola, jas, JP, Vasek17, Derevin, wailord, kudli, queeny31, dwander, Witek, Cubis, love--sucks, Nekromancer, silvergold, DragoonX, Snake, Rayus, Rotwajler24, Cejda, najtrou, Wauder, fatpiq, Myska, Sobosss, iwkq, luciferrus, fifik87, chicken1, Taboard89, incucu, AMD, Ceridan, Aya17, tomzi, domvala, Markuus, xkobram, HateMePls, Sarsaparillos, vasek004, drake31, Ciclonwar, Laire, Matesss, Lorandel, Altair, Marcel230, If-if, gaston, Caaslav, Kopee, grysom, petan012, tristaver, Majesty1982, gillan, HonzaRez, yannush, Haja024, Tolsimir, DARTHPraetorian, Vlk, emi, huhulesny, corwin_x, Lugi, pampadam, bosorka, spiderpig, Liman, Apophis, debilek77, zzuzu, popik34, pali6, Qweerty, Shark94, askaar, chinatka, Recik, tommander, Reiki, JerichoBM, VaSsa, Ondruch, KorYi, enzym, ciakval, duchypuchy, kantare, czKarlos, Maty991, nOObiCZek, DakuHonoo, Los, csefko, jursmi, Hermisek, Sirkovnice, hasahm, Taran, Botan, wegas, p858, Trny, Shadowmaster, Goodlike, bkbosorka1, nations113, Euriass, Mairiel, majki26, Almion, vydryskova, Kanniy, soustruh, zuzanka51297, Liquor, _Juan_, teye, aewin_cz, SaburaZera, XNightmareX, Failrue, 1snizek1, Ruprecht, dotfred, Akersh, Jumbo, koso, Goues, bradl3y, playwithfire, helsi_3, mixhail, Raky, sanos, Nufik, shitcool, Winters, mdonaat, cenco89, tik-tak-cz, Kethryn, Metodej, Matrin, ladys91, anezkaceska, Ciko, nepoveda, Kurosawy, Waco, Awenis, Toblakai, pete, Remixxx, pstinka, hanes87, ep69, Lei, Drizztcz, Herda, caarymary, jurda, WellBloud89, Metzgermeister, tobytja, gensilver47, zelvak, Lida79, DAran, Aggie, jogino, Stevecek, rendlik, Anti, matko369, Scorpionka, freferg, Andysik, malaika, jirik, petya, hostar, forceLord, freaky_tomato, linuxuser, BahnoCZ, Ruwik, kevin365, Gego, vinczenzo, matrix17, millcEK, Leanne, Katand, Marcus7, Andrewek, calexman, tocra, Charly, zgrossl, Sejsel, ScH0ll_kIll3r, koblih99, scarlaxx, vaevictis, Skay, Venca92, Nathaka, killercat, Bety888, zab86, Rimmoncze, staccey, Carney, Adria, Zbleb, YDraigGoch, Deianeira, Schade105, Einhasad, Anka, noonick, Metis, Allka, CarpeNoctem, Bumerank, inkara, despy, BearPeter, Komunard, Kagero, Deliminico, thadghost, TidO, Danad, LosFilipos, RolincMichal, kapoka, czHONAN, dorry, mako156, Finer5950, Perun, kuxa, hovnival, Finarfin, Georgo10, Elisabetha, Milhauzz18, kowalski, toop, Hans, CrazzYdiot, Thargas, miskopo, fabiocz, Nasty2, Annacerv, ooouki, Coolak, char_t, Abdul_Hasan 1295 pro a milos, Tinnarr, lentiilka, waldir, Sh4d0W, SmithF, sukuban, Xerxes42, Derfight, Mackie, deemarc, pavelnop, Funin, barney33, Beledhwedh, qwertzuio, Wery, Sha-a-kaa, Tommycz, assim, repley, jfk, Teramon, Korialis, crooty, Becher1, Cassidy, albona, cha4ser, sevenjetc, Asriel, DMDave92, cluso, kbtmichal, Ejmin, splendeur, bounick, lilo, smrduty_kojot, Mishar, Hamagen, DanDan, Aelin, kapriiik, Heriel, FrenkyB, Vincent, Elephie, LiidaS, rionka, BMJackal, DJ307, Stickman, Inf1n1tyy, baobab007, krpajda, Edgarix, MessY, logout, piol, SmallMongoose, Elgurth, subzero, oprs, Flad, Zelvi, Artcorist
167 proti
V oblíbených: Ceridan, tristaver, Apophis, Andokai, Markytka, sanos, Aleksandra, JZechy, rionka, Maeko, korbic92, mako156 12 uživatelů
Oblíbenost: 86,84 %
Stav: Má kladné skóre

Diskuze

12:09
magalhao: haha
silhouette
To musi bejt gumovy medvidek, to jinak neni mozny :D
02:14
jirk4: Re: haha
silhouette
nebo si b dela srandu .)
23:21
vlasec: Re: haha
vlasec
možná si fakt jen dělal jazikovědec prdel :D
každopádně tvrdý útok na bránici :D
17:02
Voski: :-)
silhouette
ale chodte uz vsetci s gumovy medvidek vecami dakam. ja tomu verim :-)
00:13
Mr_Speedy: neni to jedno
Mr_Speedy
gumovy medvidek alebo nie, rozosmialo --> +
Zemřít v boji za jakoukoliv věc, byť i byla spravedlivá, má obrovskou nevýhodu. Vy pro ni totiž ZEMŘETE
12:26
lamin: Snad ne
lamin
:D To není možný
23:09
Jehudo: Plus
silhouette
po dlouhe dobe. Kdyz se nad tim zamyslim, tak to asi udelal naschval nebo je to gumovy medvidek, ale pobavilo me to :)
23:23
Dommy73: Neni dulezity
Dommy73
jestli je to ten vas "gumovy medvidek" nebo ne... hlavni je ze se clovek ma pobavit coz se tady stalo (+):)
13:58
maesloop: Re: Neni dulezity
silhouette
presne tak nikoho nezajima jestli to je gumovy medvidek nebo ne ,,, proste to je po dlouhy dobe zas nejaka poradna, kratka a hlavne vtipna citace. A at uz to gumovy medvidek je nebo neni je mi uprime u rekta, hlavne ze to pobavi.
00:55
Sk1X1: to se povedlo xD
silhouette
to se povedlo xD
09:16
spiderik: děte už do fakedele
silhouette
Člověk má pocit že kdyby sem napsal že Praha je v ČR tak napíšete že je to gumový medvídek... :(
09:21
AndilekC: omg
AndilekC
Dobra citace:))
Komentare uz jsou lehce paranoidni...za vsim vidite gumovy medvidek, omg:)
10:59
silhouette
Já už jsem se musela i zaregistrovat, protože jsem vám musela sdělit (i když je mi naprosto jasný, že to nikoho nezajímá, ale člověk se občas má potřebu podělit, že?;)), že každej, kdo napíše v komentáři, že je to gumový medvídek (v "lepším" případě, že je to gumovej medvídek), tak je u mě taky gumový medvídek, protože já třeba pořád nevěřím, že jsou na světě takoví pitomci. Krásný den;)
Nikdy nesoupeř s blbcem, stáhne tě na svoji úroveň a tam tě převálcuje svými zkušenostmi.
12:05
MartinezZ: Re: FAKE
15:43
Ploki: Re: FAKE
Ploki
ty vole, to je jasnej gumovej medvidek :-D
ja se nechci podepisovat!?!
11:40
ryba: kus vola....ale +!
silhouette
kus vola....ale +!
19:49
Bosf: jazikovedec
silhouette
co kdyz dela jazikovedce anglyctyni takze cestyna mu muze bejt naprosto ukradena? :)
10:55
kevin365: Re: jazikovedec
kevin365
ten bude jazykovědec minimálně v číně, protože i kdyby byl jazykovědec angličtiny tak by tohle napsat nemohl :D jinak, jasné +
Na děravej pytel děravá záplata.
15:57
JohnyRockNRoll
Tohle mě teda fakt dostalo:-D
Internet Explorer dělá z webů E!E.
00:52
playwithfire
tohle bolí:)
16:22
krevetak: jasnej +
silhouette
:-D... konečně sem se opravdu zasmál :-D...
20:55
Crazy_Ivan: suprovka
Crazy_Ivan
po dlouhe dobe kratke, strucne, hezke a vtipne
I lost a bomb, do you have it?
20:56
Cernunnos: masakr
Cernunnos
tak tohle vazne sedlo :-)
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
19:16
Lochneska: To je smutný :D
silhouette
To je smutný :D
15:52
Aiza: Člověk na svém místě :D
Aiza
Člověk na svém místě :D
Někteří lidé jsou zmatení, když věta nekončí tak, jak oni brambora.
19:15
narudesu: omg
silhouette
gumový medvídek jak vyšitej
01:23
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Doufám, že máš pravdu. Jinak by tady někdo zasloužil vyhazov a ještě nádavkem muset vrátit mzdu za dobu, kdy toho "jazikovedce" dělal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:52
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Kdybys viděl, jak píše náš PhDr. Ing., kterýho máme na literární tvorbu - tedy spisovatel a bůhvícoještě, tak bys tak radikální nebyl. :D
Ddim crwban yma.
00:26
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Kdyby to nebyl spisovatel... ale pokud je... ach jo. To za něj řeší Word, editor nebo oba dohromady?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:31
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A editorem myslím živého člověka, co to čte? V tom případě ho lituju, když si představím, jak já tu rodím ježky proti bodlinám nad tím, co někdo dokáže napsat... a kdybych věděl, že ten někdo je spisovatel a docent doktor profesor literární tvorby nebo co... jak může být profesor literární tvorby něco, co by dostávalo ze základněškolních diktátů pětky a čočku navrch?
Ale to holt asi nepochopím.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:24
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Hmmm, tak jsem si ho vygooglila. Mě nenapadlo, že je... "slavnej"! Na druhou stranu původně vystudovatl ČVUT, a teď už je mu přes 70, tak se zas tolik nedivim.
Ddim crwban yma.
11:44
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
No budiž, v tomhle věku... kdo ví, jak na tom budem my.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:59
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Mno jo... jestli ti něco říká Jan Vodňanský, tak to je on.
Ddim crwban yma.
12:18
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
No aby neříkal. Prohnal jsem ho googlem, abych si to potvrdil a omrkl jeho tvorbu a to jsem ani nevěděl, že tohle je od něj, ač to znám:


Ptáš se, jak mi dupou králíci:
skvěle - pojď si poslechnout,
sevřeně v trojstupu obcházejí chalupu,
smělý úsměv na líci - tak mi dupou králíci!
Ptáš se, jak mi dupou králíci:
skvěle - pojď si poslechnout,
stejný krok, stejný vous, každý láskou by tě kous',
v očích žár a pevný cíl - tak mi dupou králíci!

A dál už to neznám, ale koukám, že to pokračuje:

Jejich uši možná tuší více, nežli ti oči napoví,
formaci svou neporuší, no zkrátka už jsou takoví,
zoceleni jsou i v duši, ve své duši králičí,
bubny zní a srdce buší, kroky duní v jehličí,
kupředu levá a zpátky ani krok!
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
12:25
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ono přiznejme si, že starší lidé často nestíhají sledovat změny v pravopise - jak by se s tím setkali, pokud nemají vnoučata? Takže třeba i moje babička mi od doby, kdy se mě snažila přesvědčit, že "gymnasium", "syrup" a "president" a já se nedal a nakonec dokázal svou pravdu, nekontrolovala úkoly, jen tam hodila kuří nohu a bylo... a to, co dnes považujeme za prasečinu se dříve často psalo - nezapomenu kdesi viděný Máchův deník a tam "1ího" - za tohle bychom autorovi hlášky v diskusi utrhli hlavu a udělali si z ní kopačák a on to tak napsal sám K.H.Mácha? Docela by mě zajímalo, jestli se to tak fakt tenkrát psalo... věřil bych tomu.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:06
Zelvi: Re: omg
Zelvi
To není jenom o pravopise, on například těžce nedodržuje mezery kolem interpunkce (někdy tam mezery nemá vůbec, někdy je má před i za), a další věci, na který si ale teď nevzpomenu, ale každopádně nám z něj občas krvácej oči.
Každopádně teď už se nedivim tomu, že je trochu nahluchlej.
Ddim crwban yma.
13:54
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Kdyby někdo z vás dělal korektury překladů, nedivili byste se (tolik) :)
Lidi co překládají články z angličtiny do čj na tom stráví polovinu doby než ten, co to po nich opravuje do normální češtiny (teda zase jak kde).
K čemu taky, když na to máte lidi..
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
14:35
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tomu bych věřil. Oni to přeložej hrc prc a že by to takhle z huby nevypustili, to je fuk, on to někdo opraví... živě to vidím. Přeloženo do "češtiny", ovšem s totálně anglickým slovosledem a stavbou věty a korektore poser se...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:12
Zelvi: Re: omg
Zelvi
A víš, že mě by korektury i překlady celkem bavily? Teda tenhle semestr na to mám seminář, tak jsem zvědavá. ^^
Ddim crwban yma.
23:23
ESESEL: Re: omg
23:33
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Nee, to jsem chtěla, ale je to ve čtvrtek a mně se ve čtvrtek nechce chodit do školy.
https://is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?do=predmet&kod=YBQ024&skr=2015&fak=11240 - S tím, že nám minulej semestr říkala, že by to fakt měly bejt celou dobu korektury, ale co už.
Ddim crwban yma.
23:55
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Aha, tak tohle neznám. Já že tamten jsem dělal minulý rok...

Stejně je to úplně epická fakulta, to FHS. Tolik věcí bych si chtěl zapsat, bohužel je to u nás poněkud náročné, tak si nemůžu furt odbíhat...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:01
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Je. Na druhou stranu se polovina skvělejch předmětů kreje a druhá polovina se kreje s přednáškama k povinnejm předmětům (aka proč letos nepudu ani na jednu povinnou) Na třetí stranu jsem si tenhle semestr zapsala předmět na husitský teologický a tělák a příště asi zkusim něco z fildy - kdyby aspoň ten počet volitelných kreditů nebyl omezenej...

Kde seš ty?
Ddim crwban yma.
00:09
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Na právnické.

Tak to je vždycky, mně se tenhle semestr nepovedlo zapsat nic volitelného, kromě věcí, které pokračuji z minulého... Takže mimo svou vlastní fakultu jsem právě jen na FHS:
https://is.cuni.cz/studium/predmety/index.php?do=predmet&kod=YBF3013LI
(neb je to v Celetné a nemusím jezdit až tam do háje do Jinonic)
a pak také na HTF (chválím výběr ;-) ) na Staroegyptském náboženství.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:18
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Tak to chňápu. [:

Tohle jsem si chtěla zapsat minulej semestr, pak mě odradilo, že je to tak pozdě (no jo, nelíbí se mi bejt v Praze "večer" venku. A teďka... řekněme, že se mi líbí chodit do školy (dobře, ven) málo (momentálně mám pondělí středu pátek s tím, že ve středu - začátek semestru, první hodiny - nám učitel na ty hodiny vůbec nedošel a pak nám proděkan nebo studijní nebo kdo zaslalo e-mail, že výuka bude formou e-learningu a že vyučující zašle upřesňující informace, zatím nic nedošlo... takže kdo ví). Mě totiž strašlivě nebaví se do těch Jino trmácet 3/4 hodiny, tak se tam snažim bejt co nejmíň. :D
A já mám na HTF psychopatologii, ale nevim, jestli si ji nechám, neb první dvě hodiny byly braný z pohledu sociální práce a to pro mě moc není, a dneska jsem tam nebyla, protože jsem pořád marod.
Ddim crwban yma.
00:39
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Právě, ta cesta do Jinonic je strašná - když jsem tam jezdil na tu češtinu, tak jsem si ještě hned za ní dal Putnovu přednášku o českých dějinách 20. století (škoda, že tam ten pán přestal učit...), aby se mi vůbec vyplatilo tam táhnout.
Jinak to máte dobrý, že vám tam ani nechodí učitelé, to bych taky občas bral...
Psychopatologie na HTF... Hmm, to je taky způsob, jak se vypořádat s prerekvizitami na FF na psychologii, kam se snad nedá dostat skoro na nic bez absolvování Úvodu do psychologie...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:22
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Právě právě, jet tam na jednu hodinu je fakt nahouby.
Ten učitel je prej chronickej nechodič (ještě spolu s jednim, se kterym má ty předměty), ale jinak nám tam choděj skoro ukázkově.
Tohle jsem nějak nestudovala, ale Úvod do psycho jakožto povinnou zkoušku naštěstí splněnej mám - a vim, že někdo od nás si na fildě zapsal Speciální psychopatologii či co. (A to mě inspirovalo k tý HTF.)
Ddim crwban yma.
00:41
kudli: Re: omg
kudli
Tyvole, když si tak čtu tu debatu mezi Želvi a SSL, tak lituju, že jsem nešel někam na UK. Já jsem rád, když se mi povede rozvrhnout povinné (a povinně volitelné) předměty tak, abych je všechny stíhal, jsem ve škole minimálně čtyřikrát týdně a o volitelných předmětech nemám čas ani uvažovat, natož na ně chodit. Fakt strašný tohleto, asi začnu uvažovat o nějakym přestupu...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:47
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Pojď na práva, máme menzu v budově a prvák je snadnej... To se vyplatí!
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:07
kudli: Re: omg
kudli
My máme v budově café (aka bar + něco k jídlu), což je mnohem lepší než všechny menzy! :) A v prváku vyletí kolem 70% lidí, což je taky celkem fajn, protože to už mam za sebou :) I když ten rozvrh vypadá lákavě. Co se tak bavim s lidma z různejch VŠ, tak všude chodí do školy míň, než u nás... a aby toho nebylo málo, tak na svym oboru mam těch předmětů víc, než většina lidí od nás ze školy...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
01:16
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Hele, známej (co mi o vánocích vyznával lásku až za hrob a tuhle mi napsal "sbohem, ty zmagořelá pseudokočko, takže nevim, jak jinak ho exaktně označit) na TULce je v tý škole taky docela hodně, na druhou stranu některý zkoušky tam dělaj třeba až na 9. pokus (to u nás nejde, nedáš to na 3., letíš). A maj tam mnohem hezčí koleje.
A café bych brala, popravdě ty blafy na týhle koleji se většinou moc jíst nedaj, v Jino je to o něco lepší, právnický závidim, bo je tam mnohem větší výběr.
Ddim crwban yma.
01:19
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Ukradli mi uvozovky. ]:
A Jino proto, že je to budova FHS, FSV a FF zaráz. Moje fakulta je tak chudá, že nemá vlastní budovu, ale tak hlavně že v Jino přímo ve škole jsou byty, že. A hlavně že už se asi 8 let jedná o tom, že se předělá menza u týhle koleje právě na budovu FHS, a furt jsou to akorát kecy a kecy.
Ddim crwban yma.
14:03
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Já bych ho exaktně označil mamlasem. Takovéhle veletoče "nejdřív láska a za dva měsíce sbohem a titulace magory atd." se u chlapů moc často nevídají a o čemsi to možná vypovídá. Ale to je jeho věc.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:33
Zelvi: Re: omg
Zelvi
:D Mno, to je totiž ten, o kterým jsem tady už určitě psala (fotky a ták), ale nazvat ho mamlasem mě teda nenapadlo. :D
Ddim crwban yma.
15:55
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Mělas ty fotky radši poslat nám, když on si toho koukám vážit neumí ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:31
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Kavárničky a bufet máme taky, ale já jsem holt spíš na guláš než na bagetu...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
01:33
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Tak já mám taky ráda guláš, bagety (kupovaný) nesežeru... ale to, co v kolejní menze předkládaj jako guláš, by jim šéf (Pohlreich) vylil na hlavu. Tuhle bylo nějaký kuřecí stehno na kari, se sojovkou a kečupem, já si dala údajnej guláš a mám dojem, že to bylo úplně to samý. Blevajz.
Ddim crwban yma.
03:01
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Taky se bohužel může stát. Proto si radši, pokud mám z čeho (což z 99 % případů mám, potíž je to včas vyndat z mrazáku, protože kdo má s dostatečným předstihem vědět, na co bude mít chuť? :-D), mám čas a chuť, vařím sám.

Tam aspoň když to zkoním, můžu nadávat jen sám sobě a zároveň posuzovat, co jsem asi zkonil, čeho bylo moc či málo a příště to ladit... i když na ladění či nějaké velké vyvařování se musí sejít situace, to víš, bejt línej jak vandrák v červenci a zároveň mlsnej jako koza je kulometná kombinace ;-)
Tuhle jsem zrovna vařil vepřové v křenové omáčce a předpřipravoval jsem si to někdy ve tři v noci s tím, že k obědu už to pak jen dovařím, trošku zahustím a bude... a bylo a nikomu mé vaření ve tři nevadilo, mělo by snad? Leda fíkusu a ten si nestěžoval ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:04
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Kečup... v tomhle chápu Pohlreicha. Kečup atd. je berlička lam neschopných pořádně vařit a honících chuť dochucovadly typu kečup... vždyť to pak chutná všechno stejně... kečupově... všechno stejně a chutná to pak přesně tak, jak očekáváno... jen jak očekáváno. Takovej mekáč... víš, co od toho čekat a toho se od toho dočkáš. Ničeho navíc, ničím tě to příjemně nepřekvapí, dostaneš jen to, co od toho čekáš. A to beru jen v případě velkého hladu, jinak radši zkouším.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:55
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
To jsme dva. A když jdu z práce hladovej jak herec a tuším, že kdybych si měl doma vařit, budu mít do uvaření hlad jak celý divadlo, radši si místo bagety za čtyři pětky dojdu do nedaleké vývařovny třeba na svíčkovou, segeďák, jakýkoliv guláš (a že jich obvykle Svatoň má výběr) či jinou hotovku za sedm pětek, s osmi knedlíky za osm. Bagetu fakt jen v případě VELKÉHO hladu a nemožnosti něčeho teplého. Přece jen teplé jídlo je teplé jídlo, zevnitř to zahřeje...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:57
Zelvi: Re: omg
Zelvi
A hlavně v bagetách jsou přísady, který želvy prostě nepozřou. (Což v některejch vařenejch sice taky, ale tam to není tak poznat.)
Ddim crwban yma.
01:10
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Pojď na FHS. :D Menzu máme, tělák nemáme, na povinný předměty se chodit nemusí, protože je většina nahraná v moodlu a stejně na to jsou učebnice... (Já to sice všem doporučuju, ale pravda je taková, že jsem nedala sociologii, takže ji musim zvládnout teď společně s hysterií, a to bude... no, netěšim se na to.)
Na druhou stranu je fakulta UK a fakulta UK, můj drahý měl na matfyzu rozvrh celkem nechutnej. (Ano, měl. Nějako trošku kašlal na domácí přípravu a...)
Ddim crwban yma.
14:01
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
S čím že to musíš zvládnout? S hysterií? A to je FHS slangem co přesně? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:34
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Úvod do historie, cca 800 stránek (podle SISu, je to tak 20 textů velmi zhruba, každej od jinýho autora, a učitelé jsou na to strašlivě přísný a ták.)
Ddim crwban yma.
15:54
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Jo, tak to jsem slyšel taky už před lety, že jak se něco jmenuje "Základy..." nebo "Úvod do..." a není to povinné, tak si to napíše jen sebevrah :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:29
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Ono je úvod a úvod. Povinný zkoušky aka Úvod do socky, eko, psycho, histo, antropo a filosofie jsou docela brr, ale třeba Úvod do feministických teorií či Úvod do genderových studií jsou v pohodě. Nebo Základy redakční práce. :D
Ddim crwban yma.
02:51
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Úvod do feministických teorií... to zní pěkně vypatlaně už dle názvu a Úvod do genderových studií zní jen o trošku líp... genderové studie se totiž aspoň snažej (dle mě) tvářit, že jim jde o rovnoprávnost, zatímco u feministických teorií bych něco jako rovnoprávnost ani nehledal ;-) I když se možná mýlím a soudím chybně dle názvu a negativních konotací slova "feminismus", vše je možné. Ale prostě pokud slyším "feministka", představím si napaprčenou rachejtli, která mě, když to přeženu, seřve i za to, že jí podržím dveře, protože jsem jí tím dal nepřípustně najevo, že je žena a tím jsem ji urazil... přeháním, vím. Zcela záměrně, ale tak co si má normální člověk o "feminismu" myslet?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:59
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Připadám ti jako rachejtle? :D

A budeš se divit, ale zrovna na ty feministky chodilo docela dost kluků (já tam byla jednou a pak jsem to vzdala, ta učitelka mi až moc připomínala jednu mrtvolu z gymplu).
Ddim crwban yma.
03:03
Zelvi: Re: omg
Zelvi
(Ale vim, že ve skupině to dost řešili právě kluci, i když jsem jich tam na tý jedný hodině viděla dost, tak to samo mohli vzdát taky, ale očividně ne.)

Jdu spát, nebo se tady někomu nebude líbit můj slovosled.
Ddim crwban yma.
03:07
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Spát jdeš, nebo se slovosled tvůj někomu líbit nebude? Netrap se ty, mladá padawanko, mistr Sova stát při tobě bude! ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:12
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ovšem teď mistr Sova zamyslet se musel... má li na straně Želvičky státi, musí meč světelný či zbraň jinou třímati... mistr Sova přišel na to! Můj dešvorc je větší než tvůj dešvorc a proto Želvička mojí bude! :-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:30
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Ale nebude. [:
Ddim crwban yma.
02:16
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Nebude?
To by se na to Darth Sovader podíval... nějaký pilot vesmírné lodičky mu nemůže býti překážkou v získání princezny Želvy Organy, to vyplývá už ze jména dotyčného... Hoň Sólo...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:06
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Co můžu soudit, tak mi jako rachejtle nepřipadáš, naopak mi přijdeš docela v pohodě ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
11:30
Zelvi: Re: omg
Zelvi
No vidíš.
Ddim crwban yma.
00:20
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tělák? Na vysoké? Prosatana... tak tam by mě nedostali, to by se musely kredity dostávat za účast a ještě by jich muselo být hodně, mám zapotřebí ze sebe dělat většího vola než je nezbytně nutno? :-o
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:23
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Filda, matfyz a kdovícoještě ho má povinnej, my ho máme volitelně (ale zase za něj místo 1 filďáckýho kreditu - anžto to jde přes fildu, naší fakultě by se vlastní tělocvik nevyplatit - máme 2). A já si zapsala tai-chi (ještě tak přicházelo v úvahu plavání, ale trmácet se až na Hostivař...), a je to super, už tam mám "parťáka" - a můžu z něj tahat informace o Knihovnictví a informačních systémech. A je to nejen kvůli němu, ale pro mě je to skvělý protažení, protože bych se měla rehabilitovat sama a znám svou lenost, takže mám takhle aspoň nějakej pohyb.
Ddim crwban yma.
00:45
kudli: Re: omg
kudli
My třeba na VŠCHT máme povinný 4 semestry těláku do bakaláře, a navíc za to neni žádnej kredit. A pokud si neseženeš nějaký potvrzení od doktora, že nemůžeš, tak se tě nikdo neptá, jestli chceš nebo ne. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:51
ESESEL: Re: omg
ESESEL
LOL, my máme tělák jen volitelně (beztak jsem na tu školu šel hlavně proto ;-) ), a i kdybys ho chtěl - posilovna je v budově a jsou za to kredity.
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:59
kudli: Re: omg
kudli
Jelikož hraju závodně florbal, tak mi nevadí mít týdně o trénink navíc a dostat za to zápočet. :) I když je pravda, že spousta spolustudentů z toho tak nadšená neni...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
13:52
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tak to nepochopuju taky. Povinnej tělák... kdo to vymyslel a co s tím sleduje, chce matfyzákům a podobným "nerdům" zlepšit fyzickou kondici?

No to nevím, co bych si vybral, plavu jak zednická tříska, takže možná nějakej ten florbal, jenže tam asi bude potíž, že florbal atd. bude asi chtít většina lidí a když se to nestihne, aby na člověka nezbyly nějaké akvabely nebo moderní gymnastika (což by bylo pro chlapa taky peklo, řekl bych)... když si tak wikipedím tai-chi, nebylo by to zas tak hrozné... ale stejně doufám, že by se za ten tělák dostávaly zápichy za účast a asi nepochopím účelnost povinného tělocviku, u -cetiletých stejně z lenochů sportovce neudělá ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:35
kudli: Re: omg
kudli
No výběr máme dost širokej, takže to neni tak zlý s tim stíhánim a (skoro) každej si najde něco, co ho aspoň trochu baví. Zápočty máš jen za účast, která má být aspoň někde kolem 80%, s tím že někdo toleruje i vyšší.
Co se týče tvého odporu k tělesným aktivitám. Aniž bych tě chtěl nějak urážet, nemůžu si nevzpomenout na slova mého učitele TV na střední, ten říkal, že pohybová inteligence dost souvisí s tou mentální. A z mé zkušenosti to v naprosté většině případů platí.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
14:41
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Tak v tom případě to vysvětluje, proč jsem naprosto blbá. :D
Ddim crwban yma.
16:04
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A čímpak tedy bývá to, že často školní géniové bývají tělocvičnými dřevy? Chyba v Matrixu? ;-) A že já byl přesně tohle, na druhém stupni jsem dostával trojky z těláku ze soucitu, pač tělocvikář vyznával heslo "tabulkově by za výkon měl dostat pětku, ale snažil se a na víc nemá, tak mu tu trojku dám" a jen tohle - a trojáky z výtvarky, protože ani ta mi totálně nešla - mi kazilo vyznamenání, která bych jinak měl pololetí co pololetí...

A jak říkal tělocvikář "ty tu trojku máš jen proto, že jsem ještě nikomu na vysvědčení čtyřku z tělocviku nedal, ale co s tebou, mám tabulky, podle kterých mám známkovat a ty nedáš výkon ani na čtyřku, ale snahu vidím, tu ti upřít nemůžu, takže za tři", což mi přijde jako přístup ne sice "správný", ale fér.

A on to férák byl, hned v páté třídě řekl, že tabulky bere informativně, že taky bude dost přihlížet ke snaze či jejímu nedostatku. Když to prostě nejde a vidíme všichni, že to nejde, co by čtyřka či možná dle tabulek "správná" pětka řešila? Pětky by se v TV měly dávat v případě, který předvedlo pár expertů na střední - nadrzo běh na tři tisíce metrů sabotovali, šli to procházkovým tempem a kecali... což byl taky jediný případ, kdy jsem v nějakém běhu nebyl poslední ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:11
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A nezapomenu, jak jsem si někdy v páté třídě při skoku do dálky, kdy poprvé začali vyžadovat odraz přímo z prkna - dřív nám odraz posunuli blíž k písku, protože děti - ne že rozbil hubu, ale nebylo k tomu moc daleko, protože jsem na ten písek nedoskočil... takže naražená prdel, učitel v šoku a skončilo to "odraz se kde chceš, nebudu ti to brát jako přešlap a změřím to od místa odrazu, ať si neublížíš, nechci mít problémy" :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:37
kudli: Re: omg
kudli
Tak ono naučit se dá všechno, když chceš. Jak ty pohybové aktivity, tak i znalosti. Jen mi přijde, že schopnost zapamatovat si telefonní seznam by se neměla zaměňovat s inteligencí. I když (hlavně ve školství) se tak často děje. A vážně ve svém okolí neznám skoro žádné inteligentní lidi, kteří by byli leví na sport. Jasně že tím není myšleno, že musíš umět hrát fotbal, skákat do výšky a ještě plavat, ale vždy se najde nějaká ta aktivita, kterou dotyčný ovládá.
Ono u těch špičkových ať už sportovců nebo myslitelů to už není tolik znatelné, protože přílišným rozvojem jedné stránky ty další přirozeně zakrní, pokud se jim moc pozornosti nevěnuje.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:00
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tak já ani nebyl žádnej bifloun, já byl ten typ, který se doma nemusel učit a stejně měl jedničky dvojky, protože mu stačilo to slyšet ve škole. Nějaké "musím se jít učit" mě míjelo celou základku - a na střední jsem na to dojel, protože když už jsem neproplouval tak splavně, nedokázal jsem se dokopat se jít učit a učil jsem se až když to smrdělo průserem (v prváku na konci málem repec z těsnopisu)

A aktivitu - no třeba takové šipky mě bavěj, ale obávám se, že tohle by v tělocviku jako "sport" neuznali ;-) A nějaké taichi či jiné karate by taky ušlo, i ve sportu jsem radši individualista, protože svou kopytovitostí nesrážím tým ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:28
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Tak naučit se můžeš cokoliv, o tom žádná, ale když nebudeš mezi svými vrstevníky nejhorší na třeba volejbal v době, kdy ho, na rozdíl od těch vrstevníků, hraješ už osm let, ale budeš lehce nadprůměrný, neznamená to, že nejsi levý na sport - naopak.

Jinak třeba bowling je fajn sport...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
14:35
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Však jo, ono je to za účast, můj drahý chtěl pinec či co, ale samo že to bylo hned zabraný, tak šel na to plavání. A na zápočet je možný max. 3x chybět, i když my si to můžeme nějak nahradit prej.
Ddim crwban yma.
23:42
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A to mě taky, ne že ne. Zkusit to a by se vidělo. Jedna osoba se mě před lety zeptala ve smyslu "ty máš z angličtiny nějakou zkoušku nebo jsi žil mimo republiku nebo co? Umíš s tím jazykem pracovat nejlíp z lidí v mém okolí až na mou mámu a to mě štve" (její máma byla a je překladatelka, takže je někde jinde, wtz)... že prý nejen že pochopím anglický vtip, ale ještě ho dokážu přeložit tak, aby byl v češtině vtipný a když to nejde, nahradím anglickou slovní hříčku českou a to že prý jen tak někdo neumí. Prý ta osoba měla pár kamarádů navštěvujících výuku v angličtině, ale když jim poslala anglický vtip, nechápali, natož aby to uměli přeložit... takže bych si to někdy zkusit chtěl, škoda, že se asi nezadaří.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:48
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Hlavně pro mě by to byla ideální práce - nemusela bych nikam do kanceláře, takže bych byla v klidu doma a co bych udělala, to bych udělala... s mýma stavama, že občas nejsem schopná třeba několik dní vylízt z postele, si nedovedu představit chodit někam od do evrydej. A ještě k tomu mezi lidi.
Anglický vtipy - je anglickej vtip a anglickej vtip. Některejm rozumim (nevim teda, jestli bych dokázala najít českej ekvivalent k nim, ale občas se směju až nevhodně), některý jsou pro mě úplně wtf. Ale je fakt, že i některý vtipy v češtině jsou pro mě wtf, takže... tak.
Ddim crwban yma.
23:58
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
To mně by vyhovovalo taky, ale zas je druhá věc že jak nemusíš makat od-do, donuť se makat tak, aby sis neříkala "mám na to měsíc, pohoda... mám na to čtrnáct dní, pohoda... mám na to tej...kurva jak mám stihnout přeložit dvacet stránek denně"?
Proto říkám, že bych si to zkusil a vidělo by se. Nikoho by neštvalo, jestli pracuju 7-15, 15-22 nebo třeba 22-05 nebo na to kašlu, kašlu a pak šturmuju, hlavně pokud bych stíhal termíny a vovovovotom to je ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:03
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Jako na jednu stranu bych to asi odkládala, na druhou stranu se v poslední době snažim plnit povinnosti aspoň trochu s předstihem. No dobře, moc se mi to nedaří, ale termíny dodržuju, tak co.
Ddim crwban yma.
00:02
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Jsi mi připomněla

An airplane takes off from the airport. The Captain is Jewish and the
First Officer is Chinese. It's the first time they've flown together and
it's obvious, by the silence, that they don't get along. After thirty
minutes, the Jewish Captain mutters:
"I don't like Chinese."
The First Officer replies:
"Oooooh, no like Chinese? Why dat?"
"Your people bombed Pearl Harbor. That's why I don't like Chinese."
"Nooooo, noooo, Chinese not bomb Peahl Hahbah. That Japanese, not
Chinese."
"Chinese, Japanese, Vietnamese... it doesn't matter, you're all alike."
Another thirty minutes of silence. Finally, the First Officer says:
"No like Jew."
"Why not? Why don't you like Jews?"
"Jew sink Titanic."
"The Jews didn't sink the Titanic. It was an iceberg."
"Iceberg, Goldberg, Rosenberg, Spielberg; no mattah ... all da same.

a kdysi jsem se rozhodl to přeložit:

V letadle se sejdou kapitán Žid a druhý pilot Číňan. Od prvních chvili je mezi nimi mrazivý odstup až najednou kapitán promluví: "Nemít rád Číňanec." Pilot se ozve: "A proč vy nemít rád Číňanec?"
"Číňanec bombovala Pearl Harbor."
"Ale to nebyla Číňanec, to byla Japonec!!"
"Číňanec, Japonec, Vietnamec, všecko stejná pakáž!"
A opět nastane ticho až po chvíli promluví druhý pilot: "Nemít rád Židovec."
"A proč vy nemít rád Židovec? udiveně se otočil kapitán.
"Židovec potopila Titanic."
"Ale to nebyla Židovec, to byla ledovec!"
"Židovec, ledovec, pitomec, všecko stejná pakáž!"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:05
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A ještě jeden na dobrou noc... pokud jdou želvičky spát:

"Jesus loves you" is a nice thing to hear in a church, but a horrible thing in a Mexican prison.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:07
Zelvi: Re: omg
Zelvi
:D To je dobrý.

(Číňanec, Japonec, Vietnamec, všechno je to šikmooký, kdo se v tom má vyznat? No dobře, Vietnamce už celkem poznám, protože k nim chodim pro jídlo, ale ty zbylý... Ale tuhle mě potěšilo, bavila jsem se s jednou spolužačkou, mluví krásně česky, ale prostě mi kdovíproč připadala jak Světlana z Ulice... a pak jsem koukala na fb a hej, ona je fakt z Ukrajiny. Co na tom, že Ulice není vůbec reálná. :D)
Ddim crwban yma.
00:09
Zelvi: Re: omg
Zelvi
(Chtěla jsem říct, že já mám problém při pamatování ksichtů a tak, proto mě tohle tak potěšilo.)
Ddim crwban yma.
00:16
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Zase máme něco společného... jsem taky takhle měl na jedné "nástavbě" spolužačku. Česky uměla dobře, že se jmenovala Natálie, to nic proti ničemu, ale mně tam prostě něco "poslechově" neladilo. Tak jsem se jí na férovku zeptal, jestli je rodilá Češka, že se nechci dotknout, ale že mi připadá jako kdyby měla mírňoučký "východní" přízvuk. No a taky že jo. Volyňačka, místo narození Kyjev, do ČR přijela v šesti letech, byla tam třináct let. A prý jsem byl první, kdo v téhle době - poté, co byla víc než deset let v ČR - poznal, že není rodilá. A to se nečílila, to se spíš divila, jak jsem to poznal.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:17
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
"byla tam" - samozřejmě "byla tu"
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:20
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Právěže tahle mluvila česky hezky, nic mě tam vyloženě že bych si to uvědomila nezarazilo, jen ten obličej... a pak říkala, že je s angličtinou na úrovni tak C1/C2 - což mě překvapilo, protože nikoho takovýho neznám. A my jsme se ani nepředstavily, tak jsem nevěděla podle jména (pak na fb ve skupině dávala příspěvek a podle fotky jsem ji teda poznala - asi proto, že to bylo nějak hned druhej den :D).
Ddim crwban yma.
00:44
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Držitel CAE zde. Ale myslím, že v dnešní době by ji dal po tom přípravném kurzu skoro každý, kdo čte na netu pravidelně nějaké normální anglické stránky...
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
00:49
kudli: Re: omg
kudli
Přidávám se k držitelům (teda zatím k držiteli) CAE. Rozhodně souhlasím s tím, že to po pár týdnech/měsících příprav musí dát každý, kdo trochu chce...
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
13:58
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ovšem to "normální" anglické stránky asi může být potíž.
Ono koho net nezpizgřil v tom smyslu, že umí takovou tu "světovou" angličtinu, tady něco z anglické, tady z americké, prostě podle toho, na jaké stránky hlavně chodí... když si vzpomenu, jak nám na střední (tedy druhé skupině, řečeno přesněji) učitelka nadávala za mluvu typu "gonna, gotta", jak ji vytáčel třeba "truck" (ne, LORRY!), "cop" - (ne, BOBBY!), jak kvetla ze spolužáka, který říkal "kent dens" (can't dance), protože se to prý správně říká "kánt dáns", prostě jsme se učili "anglickou" angličtinu a z amerických termínu kvetla a když zjistila, že proti větru nelze močit, začala to tolerovat v mluvě, ale v písemném projevu strhávala body dál.

Jestli jsou na tom takhle i u zkoušek... ale přece jen to je zkušenost dvacet let stará, snad už se tolerance americké angličtiny posunula k lepšímu. Ono kde se člověk domluví "Cambridge English", kterou madam učila a prosazovala, krom Cambridge a okolí - a to ještě možná? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
14:39
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Mno, je fakt, že na maturitu do nás rvali britskej standard (a já pak byla streslá, že jsem do slohu napsala slovíčko z američtiny - kupodivu to hodnocení neovlivnilo, i když nás s tím strašily), ale v řeči si nepamatuju, že by se to nějak moc řešilo (protože tam učitelky byly rády, že aspoň něco kvákáme, a ti "zdatnější" už měli prostě svoje naposlouchaný, takže mluvili "správně").
Ddim crwban yma.
16:07
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
U řeči by to řešil jen blbec. Je důležité se domluvit a jestli to bude "správně" anglicky nebo anglickoamericky, to je fuk, důležitý je výsledek.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:10
kudli: Re: omg
kudli
Sice už se v týhle diskusi začínam ztrácet, ale rvali a strašily v jedné větě vypadá dost strašlivě bez ohledu na kontext...
Co se týče angličtiny, tak u nás se to jestli se vyjadřujeme anglicky nebo americky tolik neřešilo, i když to asi bylo způsobeno z velké části tím, že nás učili rodilí mluvčí. Sice to občas vedlo k situacím, kdy jsme museli některá anglická slovíčka vysvětlovat Američance, která je neznala, ale proč ne... Jak se to řešilo u maturity nevím, jelikož mi přišlo mnohem lepší maturovat z francouzštiny, a tam se jiná než francouzská netoleruje.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
16:20
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Přitom předpokládám, že taková kanadská francouzština bude výslovností trochu jinde než francouzská... to mi připomíná kdesi čtené lamentace kohosi, že jemu - dvojjazyčákovi českoanglickému - dávali ve škole kule, protože mu nerozuměli - matka Skotka či co a on tedy měl zažitou skotskou angličtinu.
No a ta musí být na průměrného českého "učitele jazyka" jak červenej hadr na bejka. A že si to prý učitelka nedala vysvětlit ani když ta matka přišla do školy a vysvětlovala, že se to kluk nepřeučí, že je zpoloviny Skot, že to má zažité odmala a půl rodiny mu takhle mluví... inu, srážka s blbcem.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:32
kudli: Re: omg
kudli
V tom máš naprostou pravdu, kanadská i další evropské odrůdy francouzštiny jsou odlišné od té francouzské, a to i v písemné podobě. Když jsem takhle někdy poslouchal rozhovor s nějakým Kanaďanem, tak mi trvalo i jen poznat, že mluví francouzsky, ten rozdíl je fakt dost znatelný. Na školách se ale toleruje pouze ta francouzská. Tuším, že to bylo v Belgii, kde se učí zvlášť francouzská francouzština a zvlášť ta belgická (wallonština). Takže když přijde dítě do školy, začne se učit francouzsky, zatímco doma na něj od narození mluví wallonsky. Po pár letech, když se naučí tu správnou francouzštinu, tak se může konečně začít učit i svůj rodný jazyk. :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
18:17
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Jako bych slyšel kamarádku z Ukrajiny, akorát obráceně... prý se s ukrajinštinou poprvé setkala až ve škole, doma byli ruskojazyční. A teď mluví anglicky, česky, rusky, ukrajinsky a říkala, že se chce začít učit německy. A protože už to je pár let, docela by mě zajímalo, jak pokročila... s jejím talentem na jazyky předpokládám významně. A dost možná se učila a učí čínsky, protože si na studiích v USA našla nějakýho Tchajwance a co jsem naposled slyšel, vzali se :-/
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
16:27
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Ježiš, dík, toho jsem si vůbec nevšimla, já tam původně měla obě měkký a pak jsem to chtěla předělat na tvrdý, jakože učitelky, a tohle mi nějak uniklo.
Ddim crwban yma.
16:55
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tak já si toho všiml, ale znám tě a vím, že to byla fakt náhoda, nejsi typ, co by sekal i/y stylem sazka sportka. Občas se to stane i mně, že přeformulovávám a něco mi ustřelí ;-)
A ta úprava by byla správně jen v případě, že by tam bylo vyloženě napsáno "učitelky", jinak nevyjádřený podmět a předpokládá se tam i nějaký učitel a tedy měkké, ale to ti počítám vysvětlovat nemusím ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
17:23
kudli: Re: omg
kudli
O tom by se teoreticky dalo polemizovat. Ty učitelky jako nevyjádřený podmět jsou vyjádřeny v následující větě. Takže i když obecně se nevyjádřený podmět pokládá za rod mužský, v tomhle případě bych řekl, že je možné udělat výjimku :)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
17:28
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Možné to je, jen by bylo vhod výjimku pak udělat nebo neudělat v obou případech - což jsi tu už kaneckanců řekl, že jednou tak a jednou tak vypadá strašlivě. Inu, chybička se vloudí, jsme lidi, popřípadě zvířena, errare humanum et testudinidanum est.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
21:31
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Můžu jen otázku? Jaks došel k tomu testudinidanum? Jakože viem, že želvy jsou testudines, ale logik latiny nechápu. ]: Měla jsem v plánu si ji zapsat, jenže jednu zrušili (měla to bejt Painless Latin, Latina hrou) a další už se mi tolik nelíbí.
Ddim crwban yma.
02:47
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Došel jsem k tomu tzv. soví logikou. Pokud "lidské" jest "humanum", tedy "želvovité" jest "testudinidanum" dle "želvovití" - "testudinidae"... latinsky neumím, nejsem Araoth či ani jiný skorodoktor či rovnou doktor, čili jsem zapojil tzv. soví logiku.
Ještě jsem přemýšlel o "testudiniorum" dle vzoru "iudaeorum" (INRI - Iesus Nazarenus Rex Iudaeorum", ale v tu chvíli mi přišlo "testudinidanum" lepší, byť teď s odstupem by možná bylo "tesdudiniorum" lepší v tom, že by bylo viditelnější, odkud soví logika vane ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:00
Zelvi: Re: omg
Zelvi
V tomhle jsem se teda úplně ztratila.
Ddim crwban yma.
00:21
ESESEL: Re: omg
ESESEL
Uznávám, že "normální" anglické stránky bude problém najít, já myslel jako dostatečně profi stránky na to, aby přispěvatelům záleželo na tom, jestli to mají alespoň zhruba správně.
Na tyhle věci už se moc nehraje. Naopak, v poslechové části jsou nejrůznější přízvuky (skotský a australský jsou obzvlášť super - skotský mám teď teda naposlouchaný z Doctora Who, ale ti klokani ať se jdou bodnout).
JOHN MAY LIVES | You're the most basic of jokes.
16:14
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ony tam jsou asi někdy i jiné rysy a tak... posílal jsem kamarádovi před lety fotku jedné mé bohuželjenkamarádky původem z Ukrajiny (jiné než zmíněné výše), on na to koukl, pochválil a optal se, odkud je, že to tipuje na nějakej východ, Češka že to nebude, že to pozná... měl pravdu a já zíral.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Přičemž zajímavé je, že: V diskusi se ukazuje "gumový medvídek jak vyšitej", ale v RSS "gumový medvídek jak vyšitej"... koukám, že woody tenkrát nepočítal s něčím jako je RSS ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:25
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Se na to vesero. V RSS se samozřejmě ukazuje gumový medvídek jak vyšitej.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:28
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Zabiju woodyho... zabiju.

Tady pořeší kdeco, ani mezery nepomáhají, ale aby se to slovo na čtyři písmena neukazovalo v RSS kanále "nejnovější příspěvky", to nic, tam se "Petr Gumový medvídek" ukazuje s klidem...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:15
CarpeNoctem: Re: omg
CarpeNoctem
Zkusíš mi to vysvětlit, nebo si mám ten RSS feed nastavit? :-)
02:37
CarpeNoctem: Re: omg
CarpeNoctem
Tak nic, už to vidím. To se tu jako vážně gumový medvídek nahrazuje za gumový medvídek?
15:32
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ano.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
19:41
Ghool: Re: omg
Ghool
Fаkе [test]
"UZŘÍŠ KRUHY PEKELNÉ A POZNÁŠ VĚČNÉ UTRPENÍ"
20:57
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tak teď se divím, čím to, že se ti to nezměnilo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:32
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Nový test - to slovo na čtyři písmena - gumový medvídek - copak se tam ukázalo?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:33
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Hm. Tak to by mě zajímalo, jakým kouzlem Ghool dokázal to, že se mu to slovo začínající na F, druhé písmeno je A, třetí K a čtvrté E, ukázalo.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
13:56
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
gumovy medvidek gumovej medvidek
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
13:57
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
grrr, však mi na to taky přijdem. Moudrá sovo, volím si tebe.!
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
14:07
Zelvi: Re: omg
Zelvi
A tak já to taky zkusim.
Fаkе fa​ke
Ddim crwban yma.
14:07
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Haha. :D
Ddim crwban yma.
14:37
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
No toto?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
15:20
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Umím kouzlit. :p
Ddim crwban yma.
15:44
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
gumovy medvidek
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
15:51
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Želvíku nauč mě to *krok*
Komu že si ukradla toaletní mísu?
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
16:00
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Neukradla, to je z učebnice psychologie, když tam vysvětlovali odlišný chápání světa u dětí a u dospěláků na příkladech zloděje, a mně se ta věta vážně líbí, a když jsem ji přečetla poprvý, tak jsem se nemohla přestat smát (fakt super v metru).

Co za naučení? :D
Ddim crwban yma.
17:00
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Učebnice psychologie jsou zlo. Horší než pračky.
Táák.. třeba mou vděčnost a jednoho ze dvou bludišťáků, který jsem vyhrál od Dračice? To je víc než moc :)
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
17:14
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Náhodou, tahleta mě bavila. Učebnice sociologie jsou zlo. Ale pračky taky, to máš recht. A ještě tiskárny.

Když jenom jeden bludišťák, tak já ti řeknu jenom jeden způsob. :D Upside down text.
Ddim crwban yma.
19:59
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Nemůžu ti dát přece oba, co by pak zbylo mně?
ǝʞɐɟ
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
20:00
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Hm, to je sice hezký, ale takový... nečitelný :D
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
20:20
Zelvi: Re: omg
Zelvi
No protožes neudělal ještě jeden krok. :p :D
Ddim crwban yma.
20:39
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
gumovy medvidek
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
20:40
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
Grrrrr, krokodýl se zlobí, protože mu to nejde. A to je ještě horší, než když se zlobí, protože má hlad. Fňuk.
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
22:20
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Já ti nevim, krokouši, když jsem to flipla, pak jsem to flipnutý zkopírovala, vložila a to flipla a vzala výsledek, tak mi to fungovalo.
Ddim crwban yma.
22:36
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Takže copypasta? Zkusíme...Slovo na čtyři písmena je gumový medvídek - zkopčeno, pastnuto do googlu, zkopčeno zpátky... výsledek: Takže copypasta? Zkusíme...Slovo na čtyři písmena je gumový medvídek
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:38
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Hele, Želvajs, já tě fakt kousnu a ani se neptej kam, ono to neprošlo... tys fakt okouzlila vedení svou želvikrásou, jinak to není možné... nebo jak dlouho tu jsi registrovaná? Jestli on to třeba woody nemá blbě nastavené a gumový medvídek se nemění na gumáka jen těm, kdo byli zaregistrovaní v době nastavení záměny Petra Bývaléhoředitelepražskézoo za gumiméďu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:08
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Nee. Já jsem toho fejka prostě narvala na http://www.upsidedowntext.com/, otočila, zkopírovala, znovu otočila - a vycházela jsem z toho, že když je to flipnutý, tak to bude braný za jiný znaky. (Druhej fígl je neviditelná mezera, ať mě tady nesežerete.) Je možný, že to je blbě nastavený, ani by mě to nepřekvapilo. :D
Ddim crwban yma.
23:15
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Jsem tady ty fígle neměla prozrazovat, teď se to rozkřikne a místo želatiny tady budou všude bejvalí ředitelé. ]:
Ddim crwban yma.
23:39
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Proč bychom tě měli sež... i když... nevedla se tu tuhle debata o želví polévce?
Krokouši? Už máš ten recept?
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:31
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Želvi nechápe pra... wtf... Ajo, to vlastně píše Krokouš, tedy chlap, tam se "pračka - zlo" dá pochopit", i když my sovy jsme tedy, zdá se, vskutku moudré, neboť sova svou pračku chápe.. co sově taky zbylo, než ji pochopit, nechce-li prát na valše... a to sova nechce, protože je od přírody líná - a proto taky sova odhalila funkci "odložený start" - nachystá si prádlo a vše na praní třeba ve tři v noci, dá odložený start o šest až osm hodin dle délky programu a ve chvíli sovího vstávání je dopráno a sova může jít v pohodě věšet čerstvě vyprané prádlo ~
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:05
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Ale jo, já se pračku celkem naučila ovládnout, ale jenom tu domácí, když jsem přišla k babiččiný, tak jsem se zděsila. Nehledě na to, že se mi jednou povedlo vyprat pouze v takovým tom voňavým čemsi místo prášku (no jo, já jsem zvyklá na prací gely, ne na nějaký nasypávátka).
Ddim crwban yma.
23:37
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Věřil bych, já svou ovládám, ovládal jsem i tu, co jsme měli kdysi doma, ale když jsem přišel k tetě mající nějakou německou (ještě ke všemu, kdyby tam ty popisky aspoň anglicky byly...) tatramatku snad ještě z NDR, taky bych k tomu požadoval manuál ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:42
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Kdyby tam byly aspoň popisky a ne jenom obrázky. :D Poznat, co je bavlna, co je smíšený, a k čemu slouží tohle tlačítko, co ho máma dycky mačká...

Ale pračky jsou fakt zlo. Ta u mámy mi fluffy mikiny vždycky vyprala tak, že je asi nevyždímala, a zkus si tahat z pračky ledovejch 7 nebo kolik kilo, ze kterejch teče ještě ledovější voda. To ta babiččina mi sice zničila fluffy ponožky, takže už nejsou tak hebký, ale zase s touhletou mikinou se poprala v pohodě.
Ddim crwban yma.
23:47
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Tak tohle nepozná sova taky (i když nejčastěji používaný program už si skoro pamatuje).
Ale protože sova je nejen moudrá, ale taky chytrá, sova ví, k čemu jsou manuály, vytrhla si z manuálu stránku s popisky, co je co a nalepila si to nad pračku. No a o co jde, voko vidí, voko není p... ~
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:49
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Sova je totiž tak chytrá, že si manuál schovala, v naší rodině se manuály zásadně vyhazujou, nebo šantročej tak, že to vyjde nastejno s vyhozením.
Ddim crwban yma.
22:26
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Nebýt to po netu, řekl bych, žes okouzlila woo... nynějšího správce svou krásou a dal ti výjimku, ale takhle? Nechápu...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
22:55
Ghool: Re: omg
Ghool
Ono je to jednoduché, i když něco vypadá jako sova, tak to nemusí být sova a když něco vypadá jako známé písmeno, tak může být písmeno úplně jiné (кириллица). Většinou to funguje jen krátce, správce si všimne a své filtry přezbrojí.
"UZŘÍŠ KRUHY PEKELNÉ A POZNÁŠ VĚČNÉ UTRPENÍ"
23:28
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A tak že sovy nejsou tím, čím se zdají být, není nic nového.... a vot tak? Nu ja papróbuju...

fаkе - ja napisal eto zapreščenoje slovo, četyre bukvy u něgo, no a i e napisano azbukoj...
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:29
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
i eto charašo... cha! :-D
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:51
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
A já ani nevím, k čemu to je dobrý, umět tu napsat zakázaný slovo. Ještě vás za to zabanujou a zůstanu tu sám..
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.
17:16
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Kdys tu naposled viděl aktivního správce? I když máš pravdu, radši nedráždit hada.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
20:32
kudli: Re: omg
kudli
Není to tak dlouho, co se tu vyskytl Eriq. Ovšem administrátorským aktivitám se příliš nevěnoval, to je pravda.
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
00:43
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Kdyby nás tu náhodou zabanovali... najdeš nové útočiště tam, kde se scházíme my všichni, které omrzely šedé louky internetové a suché neobstarávané louky lameří a chceme se pásti na loukách zelených, kde je nám dobře a kde se schází pestrá zvířena... sova tam je, želvička tam je, ligera tam najdeš, dokonce i tuleň tam najdeš (a to není chyba, kdybys chtěl češtinařit), minimálně jednu místní zeleninu tam najdeš, i lama se tam někde pase, i když jenom Anonymna... a i jednu na lameru nechvalně známou legendu tam najdeš, ale víš jak - i "zlouna" potřebuješ, to by nebyla zábava, kdyby nebyl... a on vlastně není až tak zlej.. že, Želvajs? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
00:45
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Asi není, ale popravdě já na tu zelenou louku moc nechodim, anžto je tam příliš mnoho studánek a lučního kvítí a tak, takže je toho na mě moc a ztratila bych se tam.
Ddim crwban yma.
01:03
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Neboj se, že by ses na louce této ztratiti mohla... mnoho přátel nabídnuvších ti ruku, křídlo, kopyto, tlapu, ploutev či jinou končetinu na pomoc tam najdeš... navštěvuj a poznáš ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:06
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Takže milý Krokouši, stav se. Jistě nebudeš vyhnán, to může naše milá Želvička potvrdit... jsme tam taková ZOO... a když přijdeš, i překvapení ohledně historie lamera a legend lameřích čeká tě a tím nemyslím toho "polepšeného" zlouna ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
01:08
Zelvi: Re: omg
Zelvi
To musím potvrdit, nevyženou tě, i když se tam budeš ptát, jak nakopnout sovu.
Ddim crwban yma.
01:10
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Ano, i v tomto má Želvička pravdu, ani s tímto dotazem vyhnána nebyla... protože sova pořád doufala a doufá, že by takovou ošklivou věc Želvička nakonec neprovedla a zatím se ještě stále sova nezmýlila.
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
02:46
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Želvička je schopná mnohých ošklivých věcí, ale na tebe bude zatím hodná.
Ddim crwban yma.
03:03
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
Zatím? Dobrá, sova to bere jako želviččí akt dobrosrdečnosti a pokusí se želvičku nezklamat ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:15
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
To musím potvrdit též, spíš ti tam ještě někteří a hlavně některé poraděj nejlepší rozběh a nejšpičatější boty ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
03:15
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
(a tím "a hlavně některé" nemyslím Želvičku, kdyby to někoho napadlo, to v žádném případě)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
08:26
kudli: Re: omg
kudli
A ty se divíš, když si hraješ na vlka v rouše sovím?
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
12:26
Zelvi: Re: omg
Zelvi
Právě proto jsem ho chtěla nakopnout. ^^
Ddim crwban yma.
22:05
nakopnuta_sova: Re: omg
nakopnuta_sova
A co mám dělat, když moderátorské Červené karkulky zřejmě měly z vlků strach, tak jim vyhlásily zákaz vstupu? ;-)
Registrace i obnova hesla už fungují, veledík vedení! Dračice a další - vraťte se :-)
23:00
kudli: Re: omg
kudli
Já tě naprosto chápu, jen že se nemůžeš moc divit, když tě tamější zvířena chce nakopávat, ideálně směrem k Punkvě a jí přilehlým srázům. ;)
Čo bolo, to bolo, čo nebolo, to bude.
09:01
Krokodyl: Re: omg
Krokodyl
A kde se ten zvířecí ráj nachází?
"Chceme se pást na loukách zelených.." to je hezké, že si vyjmenoval jen zvířectvo, které se nepase :)
Nevěřte mrkvím, věřte Celeru.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1449 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1754 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2105 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2310 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2525 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 9 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 15 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 16 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.