Detail hlášky #11067
<Murtis> copak vole?:)
<Murtis> co jsi zase posral? :D
<Jirka> pošlu ti email, který jsem poslal dnes svému bankovnímu poradci - z toho všechno pochopíš...
<Jirka> Dobrý den pane Pavelko,
možná si vzpomínáte na můj problém s elektronickou kartou. Nešlo mně si zakoupit elektronicky jízdenku...
<Jirka> Po Vaší návštěvě, po několika e-mailech s centrálou (rezervace@ambus.cz) jsem nevěděl, kudy kam. Zavolal jsem na infolinku KB, tam mi dali číslo 222 412 230, kde mi slečna/paní poradila, že vyplňuji špatně datum expirace. Jenže jako člověk neznalý života jsem samozřejmě sice věděl, že expirace je "vypršení lhůty", ale už mě nenapadlo, že se jedná o kartu. Myslel jsem, že jde o ten autobusový spoj, který si chci zakoupit.
<Jirka> V tom celém byl ten problém. Možná se zasmějete nad mojí blbostí, ale kdyby k Vám někdy přišel takový antitechnicky založený klient, jako já, třeba bude jeho problém tkvět právě v tomto. (Kdyby tam totiž místo kolonky "expirace" měli kolonku "expirace karty", problém by pravděpodobně nenastal).
<Jirka> Omlouvám se za Věš drhocenný čas, přeji úspěšný start do nového pracovního týdne
<Jirka> S pozdravem
<Jirka> student Jiří Novák
<Jirka> P.S.: Ani se neptejte, jaký typ VŠ studuji... ;-)
Komentář: Studuje VŠE :D prijmeni jsem pro jistotu zamenil :D