Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Ještě, že víme, že jsi tak husto...
welcome back :-)
Re: Ještě že necestuju s dětma,
To přidané "s" to pořád ještě nezachrání.
Asi nejlépe (pokud z nějakého důvodu trváme na tom, aby to bylo vedle sebe v jedné větě): "Vůz pro cestující s dětmi, s kinem", samozřejmě, že varianta "Vůz s kinem pro cestující s dětmi" nás zbaví prvního dvojsmyslu (nicméně nám podsouvá to, že to kino není ani tak pro děti, ale spíše jen pro ty cestující, kteří děti s sebou mají; asi jako kompenzace).
Navíc, většinou se tvrdí pravý o...
Navíc, většinou se tvrdí pravý opak: totiž. že nejvíc přitahuje to, co nelze získat (nebo nesnadno).
Re: Jo, aspoň se poučíš,
On myslel určitě skartovačku (neříkal, že někam jde, ale že strká ruku).
Re: Microsoft podpora není o moc...
Přestože v zásadě souhlasím, je to při podrobnějším zkoumání opravdu trochu složitější téma a to i třeba na akademické půdě, kde zas až tak úplní blbci nejsou.
Pokud totiž člověk v omezeném čase chce odbavit alespoň ty smysluplné dotazy (tedy opravdu být ten "support"), musí trochu třídit. A když by se zasekl buď na někom, kdo vytrvale odpovídá "nic" (viz jiná hláška) nebo prostě je jen líný a "support" tu má suplovat čítanku, je to naopak nekorektní vůči těm rozumnějším, na které pak nezbyde čas ani energie.
A jak jsem naznačil výše, málokterý zákazník je tak bohatý, aby si zaplatil ten nejvyšší stupeň, "podporu pro blbce". (Tím ovšem nechci zpochybňovat, že neslušnost je v každém případě selháním nezávisle na "ceně", ale na druhou stranu, kde jinde dnes hledat psychoregeneraci. </nadsazka>)
Ještě ke tvém dotazu na konci: Pokud ti tazatel "umožní" alespoň takovou odpověď, pořád se řadí mezi velmi slušné a rozumné. (Pokud je někdo hloupý a zároveň útočný, může to vyvolávat obranu.)
PS: Ještě existuje taková kompromisní, nevinná verze, že si z tazatele vystřelíš (a tím se uspokojíš), ale zároveň ho neurazíš, protože on to nepochopí (a pak to dáš ještě na Lamera a potěšíš tím další podobně postižené.
To je mi tě, chlapče, až skoro l...
To je mi tě, chlapče, až skoro líto, že se ti ti zdvojila zrovna takováto hláška.
Popros adminy o vymazání (tedy alespoň u té jedné).
Re: Tak teď jsem měl regulérně co dě...
Obávám se, že u autora šlo pouze o hyperbolu neboli nadsázku (můj jinak velmi oblíbený komunikační nástroj) nikoli o skutečný návod k řešení situace.
PS: Jsem rád, že byli potrestáni ti, co u snídaně věnují se nekulturně něčemu jinému než pokrmu. (Číst u jídla zrovna Lamera je vůbec adrenalinový sport.)
Re: Microsoft podpora není o moc...
Opět on-line.
Určitě je nezbytnou součástí dovedností technické podpory i schopnost "vypáčit" z volajícího potřebné informace. Pokud ale někdo zvolí metodu partyzán, ani genius mu nepomůže. Ale v tomto ohledu tu opravdu nevládne nějaký zásadní rozpor.
Jen tak mimochodem, v podstatě jsi to tam už i naznačil: Ve správně formulovaném dotazu je už často ukryta i odpověď.
Nicméně si opravdu nejsem jistý, jestli je technická podpora i pro ty, kteří jsou jen líní myslet. Ono se za ní skutečně platí. Ale existuje několik různě placených úrovní a být milý na úplné pitomce v základní sadě za 15 hrubého určitě nebude.
Technická podpora může pomoci jen tomu, kdo si pomoct nechá.
Malá anketa pro všechny zúčastněné na závěr:
Co byste řekli lidem, kteří přiběhnou (tři v jednom týdnu) s rozsypaným NB (či HDD) se slovy "Mám na něm hrozně důležitá data, která nemám nikde zálohovaná." ?
(hezký oxymoron, že?)
Tak z toho Bitevní Tank asi nebu...
Tak z toho Bitevní Tank asi nebude...
(Ne že bych neměl jiného favorita, ale tomuto budou ostatní rozumět.)
Re: Microsoft podpora není o moc...
Ti, co tu psali hlášky na Lamera většinou o tom alespoň něco věděli.
Jak už jsem psal jinde, jsem radši, když mě někdo "utře", ale poradí, než s přáním příjemného prožití jenom připraví o čas a na konec vím ještě méně než před "supportem". (Zákazníkům, kteří na všechny otázky odpovídají "NIC" se pak taky blbě radí.)