Detail hlášky #73621
10:46 <a> Zdravím, mám problém s CS:GO, pomůžete mi?
13:06 <Steam Podpora CZ/SK> Určit, pomůžeme s čímkoli. :)
13:07 <a> Hra se mi nechce asi týden zapnout.
18:15 <Steam Podpora CZ/SK> Tak s tím vám nepomůžene, pardon.
Komentář: Steam podpora.
Informace o hlášce
Datum přidání: | 22. 12. 2015 |
---|---|
Kategorie: | Hlášky |
Autor: | Irithol (8 hlášek) |
Hlasování: | Komunard, Natsumii, MasterjokerX, matrix17, ciakval, despy, Goodlike, Lemra 8 pro a Zelvi, sebastian_hardie, rain, vinczenzo, puki, Annacerv, sasagin, While, lennyd, Dovi, CarpeNoctem, tristaver, KaseO, Stickman, Daysi, HOLAS, crooty, SmallMongoose, baffiak, kapoka, xkox, suah, Tinnarr, MartinezZ, kudli, piol, Notie, arxarios, izzi_cz, bender123, kyrmon, LosFilipos, Ripper, Tutanken, insaina, Kurosawy, zelvak, SkweerookL, Apophis, Mirator, Sed, Altair, PSK, Flad, Matesss, Hammer, oprs, w3m, Coolak, krutoslav, pavelnop, kbtmichal, naituf, Maty991, mrMys, Witek, killercat 57 proti |
V oblíbených: | Žádný uživatel |
Oblíbenost: | 6,37 % |
Stav: | Má záporné skóre |
Diskuze
Jak už jsem psal jinde, jsem radši, když mě někdo "utře", ale poradí, než s přáním příjemného prožití jenom připraví o čas a na konec vím ještě méně než před "supportem". (Zákazníkům, kteří na všechny otázky odpovídají "NIC" se pak taky blbě radí.)
A stále trvám na tom, že za utírání placení nejsou. I kdyby stokrát problém vyřešili, tak s blbejma kecama pořád splnili úkol jen na 50 %.
ked mam problem, ktory potrebujem vyriesit, je mi naozaj jedno ake reci bude mat okolo toho, ak ten problem vyriesi.
ak by si si mal vybrat support co hovno vie, ale povie ti to s noblesou alebo support, ktory vyriesi aj ten najnepravdepodny a najneriesitelny problem, ale bude robit si pri tom vtipky, tak ktora alternativa je lepsia? (nieco medzitym nezvykne existovat, jedine tak, ze hovno vie a este ma aj blbe reci (v tomto pripade su to uz blbe reci, lebo mi ani neporadi))
Support, co hovno vie, i support, co má blbý kecy, jsou oba špatně a nevím, proč bych si měl mezi nima vybírat. Já požaduju support, co vie viac ako hovno a blbý kecy nemá. Já pracuju dobře, s klientama jednám slušně a jsem na to hrdej. Od ostatních očekávám to samý. To je fakt tak těžký tohle pochopit?
Určitě je nezbytnou součástí dovedností technické podpory i schopnost "vypáčit" z volajícího potřebné informace. Pokud ale někdo zvolí metodu partyzán, ani genius mu nepomůže. Ale v tomto ohledu tu opravdu nevládne nějaký zásadní rozpor.
Jen tak mimochodem, v podstatě jsi to tam už i naznačil: Ve správně formulovaném dotazu je už často ukryta i odpověď.
Nicméně si opravdu nejsem jistý, jestli je technická podpora i pro ty, kteří jsou jen líní myslet. Ono se za ní skutečně platí. Ale existuje několik různě placených úrovní a být milý na úplné pitomce v základní sadě za 15 hrubého určitě nebude.
Technická podpora může pomoci jen tomu, kdo si pomoct nechá.
Malá anketa pro všechny zúčastněné na závěr:
Co byste řekli lidem, kteří přiběhnou (tři v jednom týdnu) s rozsypaným NB (či HDD) se slovy "Mám na něm hrozně důležitá data, která nemám nikde zálohovaná." ?
(hezký oxymoron, že?)
Osobně bych za 15 hrubýho nevstával z postele, takže chápu, že za ty prachy být usměvavý a v dobré náladě není snadný, ale...co je mi kurva po tom? To ať si vyřeší s vykořisťovatelem. Zákazník zaplatil a očekává službu.
Co bych jim řekl, no...že se pokusím, ale nic neslibuju. Co jim chceš říkat jinýho?
Pokud totiž člověk v omezeném čase chce odbavit alespoň ty smysluplné dotazy (tedy opravdu být ten "support"), musí trochu třídit. A když by se zasekl buď na někom, kdo vytrvale odpovídá "nic" (viz jiná hláška) nebo prostě je jen líný a "support" tu má suplovat čítanku, je to naopak nekorektní vůči těm rozumnějším, na které pak nezbyde čas ani energie.
A jak jsem naznačil výše, málokterý zákazník je tak bohatý, aby si zaplatil ten nejvyšší stupeň, "podporu pro blbce". (Tím ovšem nechci zpochybňovat, že neslušnost je v každém případě selháním nezávisle na "ceně", ale na druhou stranu, kde jinde dnes hledat psychoregeneraci. </nadsazka>)
Ještě ke tvém dotazu na konci: Pokud ti tazatel "umožní" alespoň takovou odpověď, pořád se řadí mezi velmi slušné a rozumné. (Pokud je někdo hloupý a zároveň útočný, může to vyvolávat obranu.)
PS: Ještě existuje taková kompromisní, nevinná verze, že si z tazatele vystřelíš (a tím se uspokojíš), ale zároveň ho neurazíš, protože on to nepochopí (a pak to dáš ještě na Lamera a potěšíš tím další podobně postižené.