Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Jak to bylo ve skutečnosti
Obávám se, že tam oba máte chybu. Jedinej, kdo tu poskytuje nějakou službu, je majitel webu. Postování hlášek i tlachání v diskuzích je obojí využívání té služby.
Tvl, Funn přidal hlášku, která m...
Tvl, Funn přidal hlášku, která má šanci projít. 2016 bude dobrej rok :-)
Re: Jak to bylo ve skutečnosti
Mňo, tak řekněme, že týpek, co tu ostatní obviňuje z hlouposti a arogance, přitom se sám chová jako přechytralej frajírek, si tu moc kamarádů neudělá :-)
Re: Zase trouba, co nepochopil p...
Podle mě to máš obráceně. Bez představy admina šmírujícího klíčovou dírkou není v hlášce vůbec žádný humor.
- Zašukáš si?
- Jo, jasně.
Vtip je kde? Někde úplně jinde, než v tom "střípku komunikace". A to IMHO na lamera nepatří.
Abychom si rozuměli: historka mi vtipná přijde, pousmál jsem se. Na lamera ale patří "hlášky".
Existuje nějaká soutěž o nejblbě...
Existuje nějaká soutěž o nejblbější otázku roku? <b> by měl můj hlas :-)
Re: Zase trouba, co nepochopil p...
Střípek internetové komunikace v tomto případě je zcela nevtipný rozhovor oné a ředitele. Dodatek "a šmírák dostal dveřma po kebuli", který tomu má dodat špetku vtipu, není součástí této komunikace, anžto byl komunikován někým jiným, jindy a jinde. Pokud bychom připustili opak, byly by útržkem internetové komunikace i přepsané sto let staré vtipy na císaře pána. A o to tu snad nikdo nestojí.
Nemám problém s tím, když se v komentáři objeví vysvětlení smyslu hlášky, občas je to i žádoucí. Aby ale komentář vysvětloval, že hláška smysl vůbec nemá, dokud z ní neuděláme historku, tak to prosím ne.
Re: Zase trouba, co nepochopil p...
Vtipné střípky internetové komunikace. Hned první věta. Přebereš si to sám, nebo ti máme ještě vysvětlit, proč tvůj komentář není tím střípkem?
Re: ...nebo to, že to ještě pošle do...
Jo, já vím, zelená šipečka... /odchází si kleknout do kouta
...nebo to, že to ještě pošle do...
...nebo to, že to ještě pošle do světa?
Re: Microsoft podpora není o moc...
Tak s inteligentním člověkem se obvykle jedná snáz než s blbcem, na tom se opravdu shodneme :-) V praxi ovšem zákazník nemá povinnost nebýt blbcem, naproti tomu support má povinnost i blbci poskytnout podporu, pokud za ni zaplatil. Jistě sám uznáš, že ponižování klienta o schopnosti vypáčit z něj informace nesvědčí.
Osobně bych za 15 hrubýho nevstával z postele, takže chápu, že za ty prachy být usměvavý a v dobré náladě není snadný, ale...co je mi kurva po tom? To ať si vyřeší s vykořisťovatelem. Zákazník zaplatil a očekává službu.
Co bych jim řekl, no...že se pokusím, ale nic neslibuju. Co jim chceš říkat jinýho?