Příspěvky uživatele „CarpeNoctem“

Re: Jak to bylo ve skutečnosti

Obávám se, že tam oba máte chybu. Jedinej, kdo tu poskytuje nějakou službu, je majitel webu. Postování hlášek i tlachání v diskuzích je obojí využívání té služby.

Tvl, Funn přidal hlášku, která m...

Tvl, Funn přidal hlášku, která má šanci projít. 2016 bude dobrej rok :-)

Re: Jak to bylo ve skutečnosti

Mňo, tak řekněme, že týpek, co tu ostatní obviňuje z hlouposti a arogance, přitom se sám chová jako přechytralej frajírek, si tu moc kamarádů neudělá :-)

Re: Zase trouba, co nepochopil p...

Podle mě to máš obráceně. Bez představy admina šmírujícího klíčovou dírkou není v hlášce vůbec žádný humor.

- Zašukáš si?
- Jo, jasně.

Vtip je kde? Někde úplně jinde, než v tom "střípku komunikace". A to IMHO na lamera nepatří.

Abychom si rozuměli: historka mi vtipná přijde, pousmál jsem se. Na lamera ale patří "hlášky".

Existuje nějaká soutěž o nejblbě...

Existuje nějaká soutěž o nejblbější otázku roku? <b> by měl můj hlas :-)

Re: Zase trouba, co nepochopil p...

Střípek internetové komunikace v tomto případě je zcela nevtipný rozhovor oné a ředitele. Dodatek "a šmírák dostal dveřma po kebuli", který tomu má dodat špetku vtipu, není součástí této komunikace, anžto byl komunikován někým jiným, jindy a jinde. Pokud bychom připustili opak, byly by útržkem internetové komunikace i přepsané sto let staré vtipy na císaře pána. A o to tu snad nikdo nestojí.

Nemám problém s tím, když se v komentáři objeví vysvětlení smyslu hlášky, občas je to i žádoucí. Aby ale komentář vysvětloval, že hláška smysl vůbec nemá, dokud z ní neuděláme historku, tak to prosím ne.

Re: Zase trouba, co nepochopil p...

Vtipné střípky internetové komunikace. Hned první věta. Přebereš si to sám, nebo ti máme ještě vysvětlit, proč tvůj komentář není tím střípkem?

Re: ...nebo to, že to ještě pošle do...

Jo, já vím, zelená šipečka... /odchází si kleknout do kouta

...nebo to, že to ještě pošle do...

...nebo to, že to ještě pošle do světa?

Re: Microsoft podpora není o moc...

Tak s inteligentním člověkem se obvykle jedná snáz než s blbcem, na tom se opravdu shodneme :-) V praxi ovšem zákazník nemá povinnost nebýt blbcem, naproti tomu support má povinnost i blbci poskytnout podporu, pokud za ni zaplatil. Jistě sám uznáš, že ponižování klienta o schopnosti vypáčit z něj informace nesvědčí.

Osobně bych za 15 hrubýho nevstával z postele, takže chápu, že za ty prachy být usměvavý a v dobré náladě není snadný, ale...co je mi kurva po tom? To ať si vyřeší s vykořisťovatelem. Zákazník zaplatil a očekává službu.

Co bych jim řekl, no...že se pokusím, ale nic neslibuju. Co jim chceš říkat jinýho?

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1509 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1814 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2165 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2370 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2585 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

nakopnuta_sova
před 10 hodinami

K hlášce #15671

Re: Taky bych odpověděl, že orly

nakopnuta_sova
před 13 hodinami

K hlášce #51858

Re: Situace je to, dejme tomu, u

nakopnuta_sova
před 13 hodinami

K hlášce #51858

Re: Situace je to, dejme tomu, u

nakopnuta_sova
před 13 hodinami

K hlášce #1077

Ta stránka

nakopnuta_sova
před 8 dny

K hlášce #57338

Kouladačka... a to jsem si toho


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2025 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.