Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Nechápu ...
Někteří chlapi fandí hokeji a fotbalu, pro tebe zbývá balet ;-)
Re: ...
Na druhou stranu - až ten její dotaz mi vnuknul nápad to sem postnout. Z toho důvodu jsem je tam dal :D Každopádně to kouzlo okamžiku, kdy jedu nočním busem a nebýt toho, že jsem byl střízlivý ... Prostě "číslo" MAMI mě docela pobavilo :o)
Prosím drobný edit
Heh, jak to tu smolím na notebooku ještě v busu, tak mi tam skočil jeden backspace navíc, prosím drobný edit ;-)
Jinak busák byl viděn cca před 15 minutami, takový ten, co jezdí na lince 165 (Praha) ;-)
Ještě, že máme tu Wikipedii :o))
S těmi trolejbusy a plánem jet po dálnici jsem si srandu nedělal a určitě nad nimi nehodlali vézt onu trolej.
Ostatně, co nám říká chytrá Wikipedia na stránce http://cs.wikipedia.org/wiki/Trolejbus ? :
"Přibližně od počátku 21. století se trolejbusy na přání zákazníka vyrábějí s hybridním pohonem jako tzv. hybridní trolejbusy čili duobusy. To jim umožňuje i jízdu v úsecích nebo trasách bez trolejového vedení."
Dále bych upozornil zejména na tento řádek :
"Nevýhody : závislost na trolejovém vedení (výjimky: provoz na akumulátorové baterie, provoz na dieselagregát, provoz na setrvačník)"
Jelikož zde panoval spor i o řidičák, tak ten dostatečně vysvětlí tato část :
"Zároveň jsou v Česku trolejbusy včetně duobusů drážními vozidly, a to vozidly na trolejbusové dráze.[2] Na jejich schvalování se tak vztahuje vyhláška č. 209/2006 Sb., stanovující přípustné emise ve výfukových plynech motoru drážního vozidla. Uplatňování této vyhlášky na hybridní trolejbusy, kde se spalovací agregát nebo motor používá výhradně pro jízdu mimo trolejbusovou dráhu, je z právního hlediska sporné.
Dříve k řízení trolejbusu v Česku postačoval průkaz řidiče drážního vozidla. Od 1. ledna 2001, kdy vstoupil v platnost nový zákon o provozu na pozemních komunikacích (361/2000 Sb.), musí mít řidič trolejbusu řidičský průkaz skupiny „D“ (autobus). Plus zkoušky na obsluhu „elektrické části“ trolejbusu. Koncem roku 2000 si proto zkušení řidiči trolejbusu museli dodělat ŘP na autobus.
V některých zemích trolejbusy nejsou za drážní vozidla považovány."
Re: No a ?
Nebo tak. Každopádně vím, že nové trolejbusy se měly přepravit z Plzně do Zlína a přemýšlelo se, jestli vlakem, nebo "po svých" (po D1). Nakonec jely vlakem, protože nesplňují podmínky provozu na dálnici, škoda - mohla to být dobrá atrakce :o))
Re: A kdo jsem teda tu citaci dal?...
Překlik ? Ono je "j" sakra daleko od mezerníku i od "s". Jak se ti podařil takový překlik ? :o)
No a ?
Hmm, tak já sice nejsem řidičem trolejbusu ani z okolí, ale vím, že trolejbus má baterku a je schopen na ni ujet několik kilometrů i bez elektrického vedení. Takže je schopen předjet jiný, jen pak bude muset zvednout svůj zadek a zase připojit trolej k vedení, to je celé.
Re: Mlatit
A přítelkyň taky ? :D
Re: A to...
Lepší si cvaknout před ním, třeba na kapotě :P
Re: Hladny zoberie radsej cely chl...
I hladný si radši dám 2 nožičky kvalitních párků než půl kila nějakých "super párků" typu Clever či podobné svinstvo :D
A to platí obecně o čemkoliv - že sice ne luxusní, ale i jako hladný si dám radši míň kvalitního, než hodně šmejdu :o)