Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
B, ty hlavně jdi někam, kde se n...
B, ty hlavně jdi někam, kde se neučí čeština, tam by tě vyrazili v prvním semestru, pane "rozumnět"...
byly, řešili... kurňa autore, as...
byly, řešili... kurňa autore, aspoň si vyber jedno I/Y a drž se ho všude...
Re: "dodělávám klasifikaci", to
Tak tak. Jak říkám, k čemu přítomnost, důležité je co umím. Mám kamaráda rodilého Rusa, ale od šesti let tu žije, umí perfektně rusky i česky. V devítce hledal po celé Praze gympl, kde by mu ZARUČILI, že tam otevřou prvák s výukou ruštiny, všude to bylo takové "když bude zájem...", pak jeden našel a když se tam dověděli, že je rodilý Rus a umí rusky líp než jejich učitelé, slintali blahem a přemlouvali ho, jestli by jim nepomáhal s výukou jako rodilý mluvčí.
No ale k tématu - proč on by měl tupě sedět na hodinách ruštiny, když mu to nemá minimálně v prvním roce dvou, možná i třech co dát? Nestačilo by, kdyby si udělal rozdílové zkoušky na postup do dalšího ročníku a pokud by je složil, tak proč ho nutit k tupému sezení ve třídě, když se tam nic nového nenaučí?
Re: Sice s <aa> v podstatě souhl...
Tak nějak.
A na lamera to cpete přesně proč...
A na lamera to cpete přesně proč? Chcete snad, abychom se pozvraceli a svolávali na vás muka pekelná?
Re: "dodělávám klasifikaci", to...
Aha, děkuji za upřesnění.
Za mne se na mé střední na procenta absence nehrálo do té doby, dokud měl člověk dost známek na to, aby mu z toho profas vypočítal známku a to si to profesoři hlídali stylem "aha, Novák, Petrák, Šilhánová, Derková chyběli na poslední písemku, hned jak budou přítomni si tu písemku napíšou" a bylo, to už muselo být, aby někdo neměl dostatek známek.
Tahle procentuální přítomnost na hodinách je zřejmě nějaká novota, já byl na střední 1992-1996 a to viz výše, jediné důležité byly známky a pokud člověk přišel za profesorem "pane profesore, já tu neklasifikaci nechci, nemohl bych si tu písemku, která mi chybí, napsat někdy vhodně?", tak to obvykle šlo, udělalo se to stylem že dotyčný měl mít volnou hodinu, profesor měl hodinu někde jinde, dotyčný přišel do té jiné třídy, sedl si někam do rohu, dostal zadání a psal písemku... ono to šlo, když se chtělo, tahle procenta mi přijdou na hovno.
Na co trvat na přítomnosti na hodinách, není ono důležité jen to, jestli umím nebo neumím? Pokud se to naučím jinde, proč tupě sedět na hodinách předmětu a pokud jsem blbej, stoprocentní přítomnost mi nepomůže.
"dodělávám klasifikaci", to je h...
"dodělávám klasifikaci", to je honosně nazvané "dělám reparát"? Něco jako když se při poptávce na vrátného napíše do inzerátu "hledáme recepční", protože na "vrátný" nebude zájem, zatímco na "recepční" se s pipkami 18-25 blbými jak troky, ale hlavně reprezentativními a čekajícími, že tam budou sedět, lakovat si nehtíčky, na návštěvy se zahihňají a zavolají tomu, za kým návštěva jde, ať si pro ně přijde, se dveře netrhnou?
Popř. že se účetní říká "ekauntent", sekretářce čili vařkafe a občaspodržšéfovi "esistent menedžr a už jen chybí, aby se hajzlbábě říkalo "menedžr of hajdžín depártment"?
Re: Plus. Taky se mi to stalo. K...
Tak to jsi teda dobrý naivka :)
Re: Aha, tak pro takovéhle blbeč...
Pořád žiju v domnění, že děti nejsou blbé a když narazí na něco, co neznají, stačí jim to vysvětlit.
Např. jim říci, že Albus je původem z latiny a proto se skloňuje latinsky a voláme na něho "Albe".
Nebo chceš říct, že když překládáme do češtiny, máme se držet českého skloňování? Tedy vlastně souhlasíš s citací a kdybys překládal Staré řecké báje a pověsti, skloňuješ Zeus bez Zeuse, k Zeusovi, vidím Zeuse, volám Zeusi, o kom o čem o Zeusovi, s kým čím se Zeusem? Zamysli se trošku :)
Re: tak mi někdo řekněte, kdo jsou z...
Kamarádi autora, popř. další dva autorovy nicky.