Příspěvky uživatele „Nasty2“

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Re: Hej,

Proč si myslím (začínám myslet), že Sova a While je jedna a tatáž osoba?

Re: Re While 13:50

Tak koukám, že Sova zdárně vydržel celý svůj slíbený termín "nechození na lamera".
Inu, ... uznávám, že ony indície, které mě vedli k názoru, že jsi na lameru nejspíše závislý, jsou zcestné a neoprávněné. Jsem rád, že jsem se v tomto zmýlil a je vidět, že svůj názor na definici závislosti bereš vážně a stojíš si za ním.

Nyní už jen pár otázek. ...pro novináře, samozřejmě. :-D
Jak jsi onu odmlčecí dobu zvládal? Jak jsi se měl po celou tu dobu?

Re: Já měl tuhle problém

Nevím na koho přesně je to reakce, protože o tomto jsme se tu nikdy nikdo nebavili... Každopádně bude lepší když si založíš nové vlákno s novými poznatky.

Re: Já měl tuhle problém

... a až vám dvěma dojde, že zajímat se o věci, je lidské a je to to, co dělá lidi lidma, říše nižších živočichů ztratí zase své druhy.

Re: nasty2 6:30

S tebou bych se chtěl potkat u soudu. :-D No víte, jakmile na to potřebujete knížku (sbírku zákonů), tak to asi základní znalost nebude a tím pádem to nemusím řešit. Přiznávám, že asi žiju v jiném světě, než je tento, ale to ty taky. Mi vysvětli, jak asi chceš ty znalosti získat? Stáním před bakomatem se slovy "bankomatku dej penízky, bakomatku dej penízky, dej prosím dej." :-D Jsi mě dostal :-D a víš co? Jdeš na lamera! :-D ty si post lamy zasloužíš.

Re: nasty2 6:30

Povím vám děti pohádku, pohádku o hloupém Honzovi, kolik jich na světě běhá.
Pohádka se jmenuje "Všechno je mi jedno... aneb jak nám argumenty došly..." :-D

Re: Já měl tuhle problém

Když máš PC na hraní a máš základní znalosti a navíc umíš to své nadstandardní velmi dobře, tak je to v pořádku. Na to nevidím nic špatného.

Re: Já měl tuhle problém

Ono právě občas projít manuál neškodí a už vůbec ne seznámit se tak s funkcionalitou, kterou můžeš v reálu na autě někde stranou vyzkoušet. Ve firmě jsem měli větší dodávku a ta měla funkcionalitu "asistent při rozjíždění do kopce". Fakt dobrá věc, měli jsme naloženo 1.8 tuny a při rozjedu jsi, při správné práci nohou, měl auto na 1 - 2 vteřiny "zabrzděné" a rozjel ho bez couvnutí. Nemohlo se tak stát, že jsi začal v prudkém kopci couvat a někomu počochnil přední masku. O tomto nikdo ve firmě nevěděl, dokud jsem jim to neřekl. Tohle prostě z praxe nezískáš, nezjistíš. O tom musíš vědět, někdo ti to poví, musíš se zajímat apod. Do té doby se všichni rozjížděli přes ručku a ničili tak spojku a jedna holka to opravdu do někoho nacouvala, naštěstí se nic nestalo.

Vtipné bylo i to když jsem nasedl ke kamarádovi do auta a svítila mu na ovládacím panelu kontrolka ESP. Když jsem se ho ze srandy optal, proč má vypnuté ESP, jestli jako prý rád jezdí smykem. Odpověděl, že neví, co to je a že o to asi zavadil a ten čudlík od té doby svítí. WTF?? Zde je právě ten problém, co řeším. Nemusíš vědět, že:

"Elektronický stabilizační program, označovaný zkratkou ESP z anglického Electronic Stability Program, je rozšíření funkce systémů ABS a ASR. Program pomáhá stabilizovat automobil pomocí přibrzdění některého z kol a omezením výkonu motoru (tedy snížením kroutícího momentu) například při rychlém průjezdu zatáčkou."

To je ti totiž vážně k prdu nejen při jízdě. Ale musíš jako řidič vědět, jak to funguje a jak se auto chová bez té funkcionality a s ní. A je mi i jedno, jestli výrobce čipu té řídící jednotky je Samsung nebo Intel.

Prostě když máš v autě rádio, klimatizaci apod. to není nutné znát, ale to řešíš úplně odlišné věci než o které jde mě. Ale MUSÍŠ povinně znát (či se o to zajímat, když už ti to někdo poví, že to auto má), jak funguje ABS, ESP a další systémy a je úplně jedno jestli jezdíš 200 metrů do obchodu nebo 1200 km do Nizozemska. Jsou to systémy, které ovlivňují nejen tebe, ale když dojde na lámání chleba, tak i ostatní účastníky provozu.

Re: Já měl tuhle problém

Zde si dovolím trochu oponovat.
"... k čemu ti je, že víš, jestli existují dva druhy motoru a jaký je mezi nimi rozdíl? K řízení je ti ta znalost úplně k hovnu."

Dnes už se ten rozdíl samozřejmě díky např. TSI jistým způsobem rozmazává. Ale základní vlastnost benzínu je hlavně to, že abych dosáhnul vysokého výkonu musím motor nejprve dostat do otáček. Disel má naopak největší výkon při nízkých otáčkách. I proto jsou oba typy motoru různě spřevodované. Stejné převody by nevyužily plně výkon jednoho či druhého motoru. To záleží. Dle těchto základních charakteristik si kupuješ auto. Proto třeba mnoho "pracovních" aut má diselové motory. Pak jsou tady ovšem lidi, kteří to neřeší, jak říkáš ty a tak si koupí na stěhování (stěhovací firma) auto v benzínu. No, za blbost se platí.

Dále je také vhodné, já to považuji za nezbytné, poznat auto. Rozjet se na rovině (na bezpečném místě) na např. 100 km/h a pak dupnout na brzdu. Jakmile se naučís své auto respektovat a zacházet s ním, zachrání ti to i krk. Také jsou dobré školy smyku, kde tě naučí mít TVÉ! auto pod kontrolou. Při smyku tak třeba nevjedeš do protisměru a neohrozíš protijedoucí auto a když už, budeš mít čisté svědomí, že jsi udělal, co jsi mohl. Kamarád se před rokem dostal v zatáčce do smyku na náledí a jen díky této škole smyku zachoval chladnou hlavu a narazil do svodila. Věř tomu nebo ne, ale v tu dobu naproti němu jelo auto s párem ve středním věku. Ty mu potom pomáhali a volali záchranku.

Já za rok vystřídám běžně aktivně na 6 až někdy 8 aut. Myslím, že to pro tebe bude velkým překvapením (vzhledem k tomu, co jsi napsal výše), ale ke každému se chovám jinak. Sleduji každé auto, kde sedím za volantem. Nemůže mi být nic jedno a tím spíše, když vezu další lidi. Vždy za ně jako řidíč MÁŠ ZODPOVĚDNOST!!! SAKRA!

Před dvěma roky u nás 27 letý řidič zmasakroval 8 lidí a z toho 5 zabil. A víš proč? Měl 2.4 TDI a myslel jsi, že když má výkon, může ve 130 km/h předjet a stihne to. Nestihl. On bohužel přežil, ale ostatní ne. Mezi mrtvými byla dokonce celá rodina a dítě. Možná kdyby uměl auto ovládat a nezvyšoval si EGO reklamním "2.4 TDI = vysoký výkon", nic by se nestalo. Prostě nejenže neznal své možnosti, ale také neznal auto. Co dělá jeho výkon, když roztočíš motor, ztrácí výkon a on tak nestihne předjet kamion i přestože má ohromný výkon pod kapotou. Jako ano, ze 100% za to nemůže jeho neznalost, ale jeho naduté EGO. Ovšem ono to spolu velmi souvisí.

Fakt mě už štvě, jak tu jistí lidi neustále podsouvají efekt "... mě je to u prd***, hlavně, že to jede nebo že s to přehraje porno stažené z netu." NENÍ a už se probuďte a neplácejte takévé nesmysly!

Já vím, že mnohým lidem je vše jedno a vystačí si s "... no a co, hlavně když ... mě je to jedno." Vždyt to je špatná cesta, to nevidíte?

Jestli máš na mikrovlnce napsané Vitana nebo Frozen, je jedno, to ano. Je to jako mít Acer nebo Asus, to je také v tomto měřítku, které řešíme jedno. Ovládat ovšem musíš obojí, jinak je ti to k ničemu. Ovládat adekvátně dané věci.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1463 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1767 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2118 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2323 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2538 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 7 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 8 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

While
před 22 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 23 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 28 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.