Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Vám se to mluví, ale mně je
Naštěstí Errol bydlí jinde, takže nemají prblém s mizejícím nábytkem a ostatním vybavením domácnosti :)
Re: Stejně je nejlepší mít plnou...
Aha... tady se naše přístupy poněkud liší.
Já mám do vývoje zařazen i generátor náhodných kombinací - pračku. Tedy 10 párů ve štočku, postupně je všechny přesunu přes nohy do koše a peru naráz. Třídit není nutné, obnošení je homogenní a zpětné párování náhodné.
Bohužel, u poslední sady jsem se dopracovla do počtu 0.5 páru a zbylá byla navíc děravá - posloužila ještě v dílně a od té doby mžourám, zdali ta modrá je modřejší nežli tahle modrá...
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Mno, hezký traktát.
Takže jak bys chtěl ty malý smráďata něco naučit a rozlišit, že Jiříček lépe počítá a Mařenka zase lépe mluví svahilštinou?
Nakousl jsi hodnocení matematiky, kde se znalosti staví jedna na druhou. Písemka hodnotí znalosti načítané od narození do oné písemky - problém tedy nevidím. Co si pomyslíš o člověku, který první třídě chyběl na A a doteď ho neumí napsat?
Případ se zedníky:
Zákazníkův požadavek - blbost
Vedoucí tuto blbost elegantně vyřešil
Předák už je ale šlendrián a parta? Parta je parta idiotů.
To nemá se školou moc společnýho, leda to, že parta měla nejspíš problém těch 9 tříd zvládnout za 9 let, předák nejspíš taky strávil většinu času mimo školu. Ve škole se taky spousta lidí naučí kouřit, chlastat, hulit. Víš co? Zakážeme školu vůbec - podívej jaká je nebezpečná!
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Já jen hájím "klasické známkování", to cenu má a nenapadá mě jiné rozumné řešení.
To, co zmiňuješ v zadruhé je zcestná interpretace oné známky. Zaprvé je opravdu otázka přístupu učitele a později otázka použitelnosti žáka/studenta. V některých případech se hodnotí i hloubka a vzedmutí výstřihu...
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
Bebo, ačkoli se to může zdát divné, až zvrácené, prošel jsem gymnáziem a přesto jsem soustruh viděl "na živo", dokonce jsem jej i použil. A přežili jsme to oba. Taktéž jsem s to rozpoznati rozdílu mezi frézou a frézkou.
Přesto bych nechtěl být v jedné místnosti s některými svými spolužáky a soustruhem. Ona i ta vrtačka s příklepem dokáže v rukou neumětela napáchat dost epických škod...
Re: Piš holt správně, potom ti v...
To je furt disassembly, disaster, discount jeden aby se v těch DiSech vydysil...
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
NElíbí se mi totiž to, že předpokládáš na vesnici nižší úroveň než "ve městě". Pro srovnání různých metrů se mi porovnání Gympl - SPŠ - SOU jeví jako lepší.
To, čemu ty říkáš nadhodnocení známek já chápu jako špatnou interpretaci a zcestné užívání. Vliv známek na přijetí na VŠ, SŠ JE podle mě zcestný.
Známka 1 má nést informaci, že daný žák je v dané třídě (ročníku) v daném tématu mezi nejlepšími, ne, že je nejlepší v ČR/SR, na světě, ve vesmíru, "foreva da best"...
Headshot, nebo jen "Super vohoz"...
Headshot, nebo jen "Super vohoz"?
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
A stejně tak, jak v práci platí: Děláš to, co se od tebe očekává - máš prémie, neděláš - úměrně se ti krátí...
Tak ve škole platí. Zvládáš látku výborně - máš 1, zvládáš ji dobře - máš 3, nezvládáš - máš 5.
Stejně tak, jak každý zaměstnavatel má jiná kriteria hodnocení výkonu tak i každý učitel má svá kriteria hodnocení znalostí.
Re: Na znamkach nezalezi, nikdy
A jak chceš poznat a popsat, zdali nějaký žáček má, či nemá, ony vlastnosti?
MAtematika a přírodní vědy NEJSOU o tom, že se něco nadrtíš do palice a pak to vybleješ buď na papír (písemka), nebo to odříkáš jak básničku před tabulí.
Přírodní vědu JSOU o tom, hledat spojitosti, logicky a kriticky třídit výsledky a informace. A pak tyto poznatky buď prezentovat, nebo uvádět do praxe.
Umět se vyjadřovat, motivovat lidi v okolí a vést je... Jak to chceš dokázat, když jseš jinak blbej jak tágo? Tomu tě škola (v rámci školního řádu) ani naučit nemůže - tomu tě můžou naučit pouze rodiče, učitelé a tvé vzory (hudebník, sportovec,...) a hodnotit to ani nejde.
Co se ti nelíbí na tom, že výkony jsou na různých školách hodnoceny různě? Je to dáno tím, že máš nějakou škálu a ty se jí snažíš obsáhnout část žáků. Od matematické třídy na gymplu lze očekávat jiné schopnosti než u třídy na SPŠ a úplně jiné než někde na SOU. Zkus dát gymplákovi do ruky soustruh!
To, že se ruší přijímací řízení a hodnotí se průměry dosažené na škole předchozí je blbost a tady máš pravdu. Také je nespravedlivé, že titul ing. z VŠE a MFF UK má stejnou váhu, ačkoli úsilí vynaložené na jeho získání se diametrálně liší.