Příspěvky uživatele „crowley“

Re: Vám se to mluví, ale mně je

Naštěstí Errol bydlí jinde, takže nemají prblém s mizejícím nábytkem a ostatním vybavením domácnosti :)

Re: Stejně je nejlepší mít plnou...

Aha... tady se naše přístupy poněkud liší.

Já mám do vývoje zařazen i generátor náhodných kombinací - pračku. Tedy 10 párů ve štočku, postupně je všechny přesunu přes nohy do koše a peru naráz. Třídit není nutné, obnošení je homogenní a zpětné párování náhodné.

Bohužel, u poslední sady jsem se dopracovla do počtu 0.5 páru a zbylá byla navíc děravá - posloužila ještě v dílně a od té doby mžourám, zdali ta modrá je modřejší nežli tahle modrá...

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

Mno, hezký traktát.

Takže jak bys chtěl ty malý smráďata něco naučit a rozlišit, že Jiříček lépe počítá a Mařenka zase lépe mluví svahilštinou?

Nakousl jsi hodnocení matematiky, kde se znalosti staví jedna na druhou. Písemka hodnotí znalosti načítané od narození do oné písemky - problém tedy nevidím. Co si pomyslíš o člověku, který první třídě chyběl na A a doteď ho neumí napsat?

Případ se zedníky:
Zákazníkův požadavek - blbost
Vedoucí tuto blbost elegantně vyřešil
Předák už je ale šlendrián a parta? Parta je parta idiotů.

To nemá se školou moc společnýho, leda to, že parta měla nejspíš problém těch 9 tříd zvládnout za 9 let, předák nejspíš taky strávil většinu času mimo školu. Ve škole se taky spousta lidí naučí kouřit, chlastat, hulit. Víš co? Zakážeme školu vůbec - podívej jaká je nebezpečná!

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

Já jen hájím "klasické známkování", to cenu má a nenapadá mě jiné rozumné řešení.

To, co zmiňuješ v zadruhé je zcestná interpretace oné známky. Zaprvé je opravdu otázka přístupu učitele a později otázka použitelnosti žáka/studenta. V některých případech se hodnotí i hloubka a vzedmutí výstřihu...

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

Bebo, ačkoli se to může zdát divné, až zvrácené, prošel jsem gymnáziem a přesto jsem soustruh viděl "na živo", dokonce jsem jej i použil. A přežili jsme to oba. Taktéž jsem s to rozpoznati rozdílu mezi frézou a frézkou.

Přesto bych nechtěl být v jedné místnosti s některými svými spolužáky a soustruhem. Ona i ta vrtačka s příklepem dokáže v rukou neumětela napáchat dost epických škod...

Re: Piš holt správně, potom ti v...

To je furt disassembly, disaster, discount jeden aby se v těch DiSech vydysil...

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

NElíbí se mi totiž to, že předpokládáš na vesnici nižší úroveň než "ve městě". Pro srovnání různých metrů se mi porovnání Gympl - SPŠ - SOU jeví jako lepší.

To, čemu ty říkáš nadhodnocení známek já chápu jako špatnou interpretaci a zcestné užívání. Vliv známek na přijetí na VŠ, SŠ JE podle mě zcestný.

Známka 1 má nést informaci, že daný žák je v dané třídě (ročníku) v daném tématu mezi nejlepšími, ne, že je nejlepší v ČR/SR, na světě, ve vesmíru, "foreva da best"...

Headshot, nebo jen "Super vohoz"...

Headshot, nebo jen "Super vohoz"?

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

A stejně tak, jak v práci platí: Děláš to, co se od tebe očekává - máš prémie, neděláš - úměrně se ti krátí...

Tak ve škole platí. Zvládáš látku výborně - máš 1, zvládáš ji dobře - máš 3, nezvládáš - máš 5.

Stejně tak, jak každý zaměstnavatel má jiná kriteria hodnocení výkonu tak i každý učitel má svá kriteria hodnocení znalostí.

Re: Na znamkach nezalezi, nikdy

A jak chceš poznat a popsat, zdali nějaký žáček má, či nemá, ony vlastnosti?

MAtematika a přírodní vědy NEJSOU o tom, že se něco nadrtíš do palice a pak to vybleješ buď na papír (písemka), nebo to odříkáš jak básničku před tabulí.

Přírodní vědu JSOU o tom, hledat spojitosti, logicky a kriticky třídit výsledky a informace. A pak tyto poznatky buď prezentovat, nebo uvádět do praxe.

Umět se vyjadřovat, motivovat lidi v okolí a vést je... Jak to chceš dokázat, když jseš jinak blbej jak tágo? Tomu tě škola (v rámci školního řádu) ani naučit nemůže - tomu tě můžou naučit pouze rodiče, učitelé a tvé vzory (hudebník, sportovec,...) a hodnotit to ani nejde.

Co se ti nelíbí na tom, že výkony jsou na různých školách hodnoceny různě? Je to dáno tím, že máš nějakou škálu a ty se jí snažíš obsáhnout část žáků. Od matematické třídy na gymplu lze očekávat jiné schopnosti než u třídy na SPŠ a úplně jiné než někde na SOU. Zkus dát gymplákovi do ruky soustruh!

To, že se ruší přijímací řízení a hodnotí se průměry dosažené na škole předchozí je blbost a tady máš pravdu. Také je nespravedlivé, že titul ing. z VŠE a MFF UK má stejnou váhu, ačkoli úsilí vynaložené na jeho získání se diametrálně liší.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1450 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1755 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2106 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2311 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2526 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 10 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 11 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 15 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 17 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 19 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.