Příspěvky uživatele „Taboard89“

Re: Dvojtečkad nedvojtečkad (ke všem...

Se zavilým výrazem si ořezávám kyj......

Re: cože? bysme??? jak bysme???? kur...

Nechci se nijak zastávat autora-citace je příšerná, nicméně podle mě je "bysme" přípustný hovorový tvar.....Rozhodně mě to nijak zvlášť za uši (klávesnici) netahá.

Ještě že je na konci to :DD (mut...

Ještě že je na konci to :DD (mutant se dvěma pusama??). Aspoň víme, kdy bysme se měli začít smát.

Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...

No mně stačil pokus o rozhovor s Řezníkem v Reflexu......to bylo tak pokrytecký a ubohý, že od tý doby mám jasno. O "hudební" stránce ani nemluvě...

Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...

Nevím...já mám prostě vrozenej odpor vůči čemukoliv anonymnímu. A tyhle frajírci, co jsou strašně drsný, ale bojej se pod svoje díla podepsat jsou mi už z principu proti srsti. Ono je strašně lehký bejt drsnej, když nehrozí, že by mi maminka zarazila kapesný :-)

Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...

Tyhle zamindrákovaný anonymní hrdiny vážně ještě někdo poslouchá?

Re: Tomu někdo věří a takového p...

Budeš se divit, ale na podporu volají vesměs lidé, kteří neznají rozdíl mezi providerem a explorerem. Ajťáci technickou podporu nepotřebují, chápeš?

Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...

Zákazník se ho ptal, co znamená IE. Odpověď měla znít: "IE je zkratka pro Internet Explorer, což je program, pomocí kterého prohlížíte internetové stránky." Veškerý kecy o oslíkách jsou naprosto zbytečný a zákazníkovi nic nedají. A blbce z něj dělá tím, že vtipkuje o něčem, čemu zákazník naprosto nerozumí. Jen bych k tomu ještě dodal, že supportér by v tomhle případě ani neměl zákazníkovi nabízet Operu, ale naopak ho tlačit k tomu, aby zůstal u IE, protože IE je podle mě přímo konstruovanej pro naprostý laiky.

Re: Osvětlete mi prosím někdo, v čem...

Měl mu suše, rychle a stručně poskytnout informace, který potřeboval a ne z něj rádobyvtipně dělat blbce. Pokud volám na technickou podporu a potřebuju informaci x, tak chci slyšet jen informaci x. Veškerý kecy okolo si supporter může strčit někam a koleduje si jimi jen o stížnost u jeho nadřízenýho. A vzhledem k tomu, že hovory na linku technický podpory se nahrávaj (většinou), tak je to od něj docela velkej risk.

Kategorie


Přihlášení


Uživatelé online


Nejnovější hlášky

smudlmachka
před 1453 dny

Hláška #73967

<a> Ach ta práce na call centru

Quaderr
před 1758 dny

Hláška #73963

<Zákazník> Dobrý den, potřeboval

thegoodhen
před 2108 dny

Hláška #73947

<a> Čau, nalila jsem si do kláve

Gomi
před 2313 dny

Hláška #73931

<a> Nevíte někdo, jak dostat dat

sistence
před 2528 dny

Hláška #73914

<a> Dobrý den, zaujala mne vaše


Nejnovější příspěvky

While
před 12 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 14 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 18 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

Zelvi
před 19 dny

K hlášce #37648

Re: Mám přesně takovýho retarova

nakopnuta_sova
před 22 dny

K hlášce #52723

Re: jasnej fejk


TOP 10 Space Invaders

8810

naparcipiskapa

7680

Edu

7360

Finer5950

7330

RIPPERSVK

6100

mati

5970

Lemra

5630

Markuus

5080

Marthy

4800

joocker

4460

urbancikpetr

Copyright © 2004 - 2024 lamer.cz | Design by Michal Ševčík
Nápověda | Pravidla | Kontakt
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.