Kategorie
Přihlášení
Uživatelé online
Nejnovější hlášky
Nejnovější příspěvky
TOP 10 Space Invaders
8810
naparcipiskapa
7680
Edu
7360
Finer5950
7330
RIPPERSVK
6100
mati
5970
Lemra
5630
Markuus
5080
Marthy
4800
joocker
4460
urbancikpetr
Mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Re: Dvojtečkad nedvojtečkad (ke všem...
Se zavilým výrazem si ořezávám kyj......
Re: cože? bysme??? jak bysme???? kur...
Nechci se nijak zastávat autora-citace je příšerná, nicméně podle mě je "bysme" přípustný hovorový tvar.....Rozhodně mě to nijak zvlášť za uši (klávesnici) netahá.
Ještě že je na konci to :DD (mut...
Ještě že je na konci to :DD (mutant se dvěma pusama??). Aspoň víme, kdy bysme se měli začít smát.
Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...
No mně stačil pokus o rozhovor s Řezníkem v Reflexu......to bylo tak pokrytecký a ubohý, že od tý doby mám jasno. O "hudební" stránce ani nemluvě...
Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...
Nevím...já mám prostě vrozenej odpor vůči čemukoliv anonymnímu. A tyhle frajírci, co jsou strašně drsný, ale bojej se pod svoje díla podepsat jsou mi už z principu proti srsti. Ono je strašně lehký bejt drsnej, když nehrozí, že by mi maminka zarazila kapesný :-)
Re: Mě taky lidi nemaj rádi. A d...
Tyhle zamindrákovaný anonymní hrdiny vážně ještě někdo poslouchá?
Re: Tomu někdo věří a takového p...
Budeš se divit, ale na podporu volají vesměs lidé, kteří neznají rozdíl mezi providerem a explorerem. Ajťáci technickou podporu nepotřebují, chápeš?
Re: Osvětlete mi prosím někdo, v...
Zákazník se ho ptal, co znamená IE. Odpověď měla znít: "IE je zkratka pro Internet Explorer, což je program, pomocí kterého prohlížíte internetové stránky." Veškerý kecy o oslíkách jsou naprosto zbytečný a zákazníkovi nic nedají. A blbce z něj dělá tím, že vtipkuje o něčem, čemu zákazník naprosto nerozumí. Jen bych k tomu ještě dodal, že supportér by v tomhle případě ani neměl zákazníkovi nabízet Operu, ale naopak ho tlačit k tomu, aby zůstal u IE, protože IE je podle mě přímo konstruovanej pro naprostý laiky.
Re: Osvětlete mi prosím někdo, v čem...
Měl mu suše, rychle a stručně poskytnout informace, který potřeboval a ne z něj rádobyvtipně dělat blbce. Pokud volám na technickou podporu a potřebuju informaci x, tak chci slyšet jen informaci x. Veškerý kecy okolo si supporter může strčit někam a koleduje si jimi jen o stížnost u jeho nadřízenýho. A vzhledem k tomu, že hovory na linku technický podpory se nahrávaj (většinou), tak je to od něj docela velkej risk.
A taky sis scvrnkls?
A taky sis scvrnkls?