Hlášky uživatele „MrAmazing“
<a> A jakej formát videa ti to bere?
<b> Já nevim, moc se v tom nevyznám
<a> No tak já nevim, avi nebo co?
<b> Já myslím, že spíš to jpg...
Komentář: Hle
<a> Ahojky_=))..Vrrrrr jsi Fakt Krásná holka Moc Moc =)).. Rád bych si s tebou psal a i Seznámil tEda jestli budeš chtít_=)).. Jsi určo Super holka Rád bych byl tvůj KáMoš_=)).
<b> 11. Diagnostika dysgrafie – co je a co není dysgrafie s ohledem na vývoj dětského rukopisu. Akreditace MŠMT ČR č. j. 15 617/2007-25-308 Lektorka: PhDr. Emílie Šranková. Program: – vývojové etapy dětského rukopisu a jeho zlomová stádia v souvislosti se stádii zrání osobnosti; – varovné znaky v dětském písmu, týkající se osobnosti dítěte, a typické znaky dysgrafie ve stejném období; srovnání mnoha dětských rukopisů v minimálně desetiletém období, dětí velmi problémových i bezproblémových a dětí se speciálním poruchami učení; výklad dětského rukopisu jako materiálu, který obsahuje mnoho aktuálních informací o eventuálních vývojových poruchách a zvratech, se kterými se může a mělo by se pracovat a které má každý z pedagogů, rodičů i poradenských pracovníků k disposici; úskalí diagnostikování dysgrafie a argumentace pro nepřiměřené množství takto diagnostikované poruchy; – dětské písmo je bráno pro diagnostiku dysgrafie jako primární signál této specifické poruchy učení; je důležitým signálem o psychomotorickém vývoji dítěte; psaní je velmi náročný pohyb s fixovanou stopou, ve které lze rozpoznat odchylky tvarů, plynulosti tahu, sklonu a dalších prvků písma, které lze prediagnostikovat jako dysgrafii; na základě identifikace těchto varovných markantních odchylek lze s dítětem dále individuálně pracovat a vystopovat i další doprovodné poruchy, související s dysgrafií. Určeno: psychologové